Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Jake
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Sasha
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Renata
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Celenia
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Lenore
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Genevira
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Edgar
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Marcus
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba13Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba14Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 16:33

I så fald ville han ikke holde hende tilbage, men det der bekymrede ham var de fyre der nok gerne ville tæve hende. Han rejste sig. "Selv tak." Han smilede høfligt til hende.
Han ville selv væk, men han ville ikke følge hende hjem, siden hun nok ikke ville have det. Han fulgte efter hende ud, men han havde tænkt sig bare at tage hjem.

 //Kreasvigt...^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Nephthys Tirs 23 Jul 2013 - 16:39

Hun var hurtigt udenfor, hvor der allerede stod et tæskehold og ventede.
Hun sukkede.
''Drenge. Hoved eller mave?'' hun så fuldt ud seriøst på den ene.
Han så helt befippet ud, og i løbet af få sekunder, havde han fået en knytnæve maven og en uppercut. Hun sukkede.
''Flere?''
Manden hun havde slået i gulvet, spyttede blod.
''Jeg ved godt at jeres hjerner der små, men jeg kan stadig mase jeres kæmpe kartoffelnæser op i dem!'' hun blottede tænder, og de bakkede langsomt.
''Skrid så!'' en af dem faldt baglæns af forskrækkelse og satte i løb, mens Neph stod helt roligt med et smøret grin.
''Pattebørn'' smilede hun

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 17:22

Patch så det der skete men greb ikke ind. HAn fik ikke nogen chance og hun så ud til at klare sig fint. Hun kunne nok godt klare sig uden ham, han ville faktisk heller ikke rigtigt hjælpe mere. det lå ikke til ham at hjælpe andre, han brød sig faktisk ikke om det. Han hadede at hjælpe andre, udover Selena og Lailah, men de to var også de eneste der betød noget for ham. 
Han stod lidt væk fra Nephthys, hun ville nok have lagt mærke til ham, da han stod og klappede med et kækt smil om læberne.
"Du ligner jo slet ikke en kvinde der har brug for hjælp." Han sagde det roligt og lagde hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Nephthys Tirs 23 Jul 2013 - 17:39

''I'm not quite the maiden in distress, nope.'' grinte hun roligt.
''ej, man kan ikke give dem tæsk indenfor, men udenfor er der ingen til at stoppe en.'' sagde hun og trak på skuldrene.
''faktisk, undrer det mig, at en som du ikke bare begyndte at tæske gutten indenfor.'' smilede hun.
''en rigtig præsentation er måske på sin plads nu? Mit navn er Nephthys Storyteller. Første, eneste, og sidste af mit navn.'' sagde hun roligt, inden hun rakte ham hånden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 17:54

Patch smilede kækt, nej forhåbentlig var hun ikke det. Han vidste at mange kvinder hadede at få hjælp, selvom de havde brug for det. Denne kvinde havde ikke brug for hjælp, så han havde en smule respekt for hende, dog intet han ville fortælle eller vise. Han havde en smule respekt for enhver kvinde der kunne forsvare sig selv, for så var han fri for at hjælpe dem. Dog ville han med glæde hjælpe Selena eller Lailah.
"Rigtigt." Han smilede kækt. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg gjorde det ikke fordi jeg nok bare ville have brugt min evne, hvis han prøvede på at slå mig." Han trak på den ene skulder.
Han smilede høfligt, tog imod hendes hånd og gav den et venligt tryk. "Patch Lenion Cipriano, til tjeneste." Han grinede svagt. "Jeg har ikke været her længe, så... hvad er der specielt ved en storyteller?" Han så spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Nephthys Tirs 23 Jul 2013 - 18:23

''intet af betydning.'' sagde hun efter at havde trykket hans hånd.
en løgn. Men en løgn hun ville ønske var sand.
Før mordet på hendes familie, havde de været en stormagt indenfor Shapeshifters. Slavehandlen var deres regi, og de var kendt for deres lemlæstelse af deres egne.
Selvfølgelig, var dette noget kun hendes nærmeste kendte til. Ingen vidste, at Nephthys var en storyteller, udover hendes venner. Og hendes 'bror', Sean.
Da tanken igen faldt på Sean, slog hun blikket ned.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:59

Patch kneb øjnene lidt sammen, hvorfor fornemmede han at hun løj... Nå, ligemeget, det var sikkert ikke sandt. Han smilede kækt og lagde hovedet lidt på skrå. Han lagde armene over kors.
"ens efternavns fortid har altid betydning." Sagde han roligt - så klog som han dog var. 
Han så høfligt på hende.
Han rynkede svagt på panden da hun slog blikket ned. "Er der noget galt?" Han så spørgende på hende, en anelse bekymret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Nephthys Tirs 30 Jul 2013 - 14:23

''der er intet ved mit efternavn, specielt ikke en betydning.'' svarede hun, og så direkte på ham.
''og der er intet galt. Jeg har det fint. Men... Jeg er nødt til at gå nu. Beklager...'' hun rettede ryggen, nikkede kort til ham, men begyndte så ellers at gå uden at se sig tilbage.
Han var sød, for sød. Hun havde ikke godt af at være i nærheden af de typer.
I en hurtig vending var hun væk, uden muligheden for at finde hende igen.

//out. Var lige nødt til at afslutte emnet Wink //

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 0:14

//orker ikke at skrive et svar, så out. xD men du har da skiftet karakter har du ikke? o: og yay! Khaleesi!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Doesn't sound too bad there, does it? - Patch - Page 2 Empty Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum