Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
et hyggeligt møde  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
et hyggeligt møde  EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et hyggeligt møde  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
et hyggeligt møde  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
et hyggeligt møde  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
et hyggeligt møde  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
et hyggeligt møde  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et hyggeligt møde  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
et hyggeligt møde  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Jake
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Sasha
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Renata
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Lenore
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Genevira
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Celenia
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Emery
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Taliia
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 
Madelena Gray
et hyggeligt møde  Voteba13et hyggeligt møde  Voteba14et hyggeligt møde  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

et hyggeligt møde

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

et hyggeligt møde  Empty et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 0:52

Sted: Inde på kroen
Tidspunkt: 22.43
Omgivelser: Kroen er ret tom i nat, og der sidder kun nogen få stamkunder og drikker.
Belysningen er en smule dæmpet og der er lidt stille musik i baggrunden.

Shaden var taget ned til kroen, for at få sig en øl, det første der sprang i øjnene på ham var at der næsten ingen var, han gik over til baren og købte en stor øl og satte sig ned lidt væk fra alle de andre, han tog en tår og fjernede skummet fra hans læber da døren igen gik op, og en ung kvinde kom ind.
Alle mændene drejede sig da hun kom ind, Shaden kunne ikke lade hver med at grine lidt, hvis de bare viste hvad hun var...
Han fik øjenkontakt med hende, og sendte hende et charmerende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:01

Tári var taget til Kroen, hun manglede lidt forandring i hendes liv, end at hun bare gik rundt i Ashen Wood Forest.
Hun er forsigtig og genert, og tråder derfor stille ind i kroen, alle mændene kiggede på hende, mens hun følte sig flov over at være der, men nu var hun taget der hen.
Hun fik hurtigt øjenkontakt med en mand, det gav et lille stød i hendes mave, men alligevel får hun et lille smil frem..
Hun gik hen og bestilte en øl, tanken om hendes fortid, hun huskede ikke rigtig noget, men hun huskede dog noget, og håbede at nogle fra kroen genkendte hende..
Hun kiggede lidt rundt og så igen manden, hun tog sig sammen, tog en slurk af sin øl, og gik hen til ham "hey, må jeg sidde her" sagde hun stille men smilende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:09

Hun bestilte en øl, Shaden tog sig selv i at tjekke hendes røv ud, han satte sig mere op i stolen.
"Ja det må du da gerne, så længe du ikke bider" svarede han ironisk og smilede så man kunne se hans hjørnetænder.
"mit navn er Shaden, og dit er?" spurgte han og gjorde plads til hun kunne komme ned og sidde, hun var virkelig attraktiv og det var lang tid siden han sidst havde snakkede med en vampyr, der var noget specielt over hende, noget som gav ham en underlig følelse i maven.
han tog en stor tår af sin øl, og satte den på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:16

Hun grinte lidt af hans kommentar og smilte kærligt til ham, Selvom hun ikke kendte ham, følte hun sig mere tryg ved at sidde ved en anden vampyr, hun havde ikke mødt en anden vampyr, eller jo da hun blev bidt, men det var før hun slev blev til en..
"hyggeligt at møde dig Shaden, jeg hedder Tári" sagde hun stadig smilende, og var helt rolig over at sidde ved hans side, noget ved ham gjorde hende rolig..
Hun tog en lok af sit lange rødlige hår om bag sit øre, så man kunne se hendes grågrønne øjne og hendes rolige men blide smil..
"hvad laver du så her" spurgte hun forsigtig og kiggede på ham, med et lille smil på læben..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:25

Shaden nød at have hende ved hans side, det var rart for en gang skyld, ikke hele tiden skulle gå og tænke på at ville dræne en person for blod.
"jeg er drevet af kedsomheden her ned, også måske møde nogen nye mennekser"
han lod sit blik køre fra hendes øjne og ned af hende igen og lod dem køre op på hendes læber og blinkede så til hende og spurgte "hvad med dig? hvad laver du her?"
lagde sin hånd tæt på hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:34

"så du går heller ikke og laver så meget" spurgte hun stille og grinte lidt efter..
Tári rødmede helt, der var et eller andet over ham, normalt ville hun holde sig på mindst 2 meters afstand elle mere hvis det stod til hende, men nu sidder hun her, på kroen, hvor folk stirre på hende, og sidder tæt sammen med en hun knap nok kender..
"jeg prøve at finde lidt mere ud af min fortid, fra før jeg blev vampyr" hun smilte endnu, men det blide smil var falmet, og blev mere deprimerende "men jeg tror ikke nogle her kender min fortid" sagde hun kort, og kiggede lidt rundt, og kiggede så tilbage på Shaden "men en ting er da god" sagde hun smilende til ham, man kunne tydeligt se hun var glad ved at snakke med ham, hendes smil var ægte, og hendes øjne lyste helt op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:39

Da Shaden hørte ordene "fra før jeg blev vampyr" var der noget inde i ham, som sagde *jeg er helt sikker på jeg har set hende før...*
Shaden havde langsomt glemt hvordan det havde været at være menneske, og faktisk glemt alt om sin fortid, men der var noget ved hende her, som om han havde mødt hende før, måske ikke bare 1 gang men flere.

"hmm der skal nu nok være nogen som kender til din fortid"

Svarede Shaden og kiggede ind i hendes øjne og smilede så igen, "hvad er det som er godt?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:45

Tári var sikker på hun havde familie, eller måske sikker, og der var sket et eller andet med at hun var tager hjem fra noget, hvor en vampyr angreb hende.. da hun vågnede lå hun midt ude i ingen ting, og vidste ikke hvor hun var, siden da har hun været i skovlen og rundt på market osv.
Men hver gang har hun måtte skynde sig tilbage til skoven, på grund af alle de væsner, bare tanken om at drikke deres blod gjorde hende skør..
"ja det skal der nok" sagde hun stille til ham, "det der er godt e at jeg har mødt dig" sagde hun med en kæk tone, og kærligt smil på læben.
Hun tog en slurk af sin øl, og stilte den lidt væk fra sig på bordet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:51

Han smilede til hende da hendes tonefald blev en anelse kæk og svarede "jamen jeg er da os glad for at have mødt dig"
Shaden lod sit blik køre rundt, der sad nu kun 1 enkelt person i rummet sammen med dem, og han så ud til at sove.
*hun virker utroligt sød.. måske man skulle tage chancen*
han lod sin ene hånd køre over bordet og lagde sig på hendes da hun havde sluppet sin øl
"kan du huske vampyren som angreb dig?" spurgte han og lod sin pegefinger køre lidt rundt på hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 1:59

Tári smilte bare blidt til ham, han virkede rigtig sød, og charmerende trods at Tári er rimlig tilbageholdende og genert over tingene..
Stødet kom endnu en gang i hendes mave, hun rødmede lidt igen, mens hun forsigtig kiggede på ham med smilende øjne, "øhm nej... nej det kan jeg ikke" Tári huskede ikke engang vampyren der havde bidt hende, det kom ikke bag på hende at hun ikke vidste det..
Stødet i hendes mave, kom lige i det at hun så ham, med det var en dejlig varm følelse i maven.
"hvad med dig, hvor længe har du været vampyr" spurgte hun stille, hun ville ikke snerre i hans liv, men ville da gerne vide lidt mere om ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:04

"Jeg er rent faktisk ikke helt sikker på hvor lang tid... det som om at de første mange år, bare var en stor sammensmeltning... men hvad med dig?" svarede jeg hende på.
Shaden havde altid været glad for selvskab, men som vampyr er det sjældent man for ret meget, så det her var virkelig dejligt.
Han tog det som et godt tegn at hun ikke værfede hans hånd væk fra hendes, så han satte sig lidt tættere på hende, og tog forsigtigt hendes hånd i hans, det var virkelig lang tid siden hans sidst havde siddet sådan her.
Man kunne høre en snorken fra det andet hjørne, det måtte være manden som sov, en tanke strejfede Shaden *man kunne suge lidt fra ham nu hvor han sov?... Nej! du har været clean i lang tid nu!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:12

Hun lyttede til alt hvad han sagde, og smilte stadig blidt til ham "øh ja.. jeg har nok været vampyr i et års tid nu" hun kunne endelig ikke helt huske det, men det var ikke mere end et år, måske mere end 9 måneder eller der omkring, men uden noget at lave i sin hverdag havde hun ikke rigtig styr på noget mere..
Hun rødmede ganske lidt igen, over han tog hendes hånd, hun havde ikke haft den varme følelse siden... ja siden hun var menneske.
Hun kiggede kort over til manden der snorkede, man kunne se hun kort bed sig i læben, men hurtigt vendte hovedet den anden vej og sukkede, hun kiggede forsigtigt og uskyldigt på ham "undskyld, jeg kan ikke altid styre min tang til blod" sagde hun kort og trak lidt på læben, men fik stille og roligt det blide smil frem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:19

Shaden kunne se i hendes blik, at hendes trang os var begyndt at vokse, og smilede for sig selv.

"jeg har os haft ret svært ved at styre min trang, men jeg har været clean i ret lang tid, kun drukkede fra dyr.. det er svært at stoppe, men når man først er igang så går det lettere"

Shaden lod sin ene arm køre rundt om hende, så han kunne lade sine fingerspidsser nusse hendes bare skulder.
Han smilede til hende og spurgte så "kunne du tænke dig evt at gå et andet sted hen?"
*Godt jeg lige har ryddet op på mit hotel værelse* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:26

"ja men jeg er ikke helt en god jæger" sagde hun drilsk, hun var ikke særlig god til at fange dyr, for at få deres blod, men det lykkes da, hun fik da blod dagligt..
Hun kiggede kort mod hendes skulder og hans hånd, den varme følelse i maven voksede mere og mere, hun var rigtig glad for at have mød ham, og havde helt glemt hendes endelige grund til at komme her..
Hun kiggede på ham og smilte kækt "jo det kunne jeg godt, hvor hen?" spurgte hun hurtigt, hendes øjne lyste op af glæde og var varme at kigge på.

// sådanne små indlæg kan forkomme :/ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:33

"vi kunne tage op på mit hotel værelse? hvis alså du har lyst?" Svarede Han
og kunne mærke en dejlig spænding i mellem dem, han kunne se hvordan hendes øjne lyste helt op af glæde og tænkte *Hun er nu virkelig sød, mon vi har mødtes før? for jeg er ret sikker på jeg har set hede et sted før*
Shaden drak en stor tår af sin øl, og kiggede på resten, og hældte det så i sig, han kunne mærke en smule sumren fra øllen i fingrene og kunne mærke han havde fået lidt at drikke.
Han lagde nogen små mønter på bordet, det burde være nok som drikkepenge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:41

"ja det kan" sagde hun smilende, hun havde ikke selv nogle igen om hvor de skulle tage hen, når hun ikke engang havde et hotel værelse eller et hus..
Tári tog sin øl og drak det meste af den, men kunne ikke få det sidste i sig, selvom det ikke var meget kunne hun mærke hun havde fået noget alkohol hældt i sig, hun rystede kort på hovedet og grinte småt til ham.
Shaden virkede som en helt igennem fantastisk person, den eneste hun har følt sig bare det mindste smule tryg ved..
Selvom hun ikke fandt mere ud af sig selv, fandt hun da en hun ikke følte sig utryg ved at snakke med eller noget i den stil, hun var blevet rigtig glad for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:48

"jamen så lad os smutte, det ligger ikke langt herfra" Svarede han og rejste sig op, han gjorde plads til hun os kunne komme op og stå og tog hendes hænder og løftede hende op, så de nu stod helt tæt på hinanden, Shadens næsebor opfangede hendes dejlige duft af parfume, de var vel deromkring 7 cm fra hinanden.

"du er virkelig sød at snakke med" hviskede han til hende og lagde forsigtigt hans hånd på hendes hofte, Shaden kunne mærke hans mave trak sig sammen af spænding.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 2:53

"ja lad os det" sagde hun kækt til ham, da hun kom op at stå, og stod de få centimeter fra ham, rødmede hun, så det kunne ses, hun smilte kærligt til ham, "det er du også" hviskede hun forsigtigt.
Hun var genert over alt det der skete, men havde det ikke dårligt med det eller noget i den dur.
Hun smilte helt vildt, og øjnene lyste helt op, mave fornemmelsen voksede endnu.. det var ren spænding.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 3:00

Shaden lod blikket køre ned på hendes læber fra hendes øjne, og lod sig friste af hendes parfume, han lod sit ansigt komme tættere på hendes og duftede til hende.
Han lagde sin anden hånd på hendes anden hofte og gik nu helt tæt på, så de kunne mærke hinandens kroppe mod hinanden, det var så intenst, så fantastisk en følelse han havde i kroppen.
*skal jeg tage chancen, eller skal je lade hende gå videre nu?*
Han spejdet hurtigt rundt, men det så ud som om at selve bartenderen var gået til køjs, de var helt alene bortset fra manden der sov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 11:59

Tári's hjerte bankede hurtigere og hurtigere, i det han kom tætter på hende..
Hun stod der, i hendes egen lille verden, lige foran Shaden, som hun ellers lige havde mødt, men var helt skudt i ham..
Der var noget ved ham, et eller andet, han virkede så rolig over det hele, trods de lige havde mødt hinanden..
Selv manden der snorkede var det rene luft for Tári mens hun stod der med Shaden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:16

Shaden stod og overvejede lidt situationen
*jeg kunne kysse hende, og måske ødelægge det hele, eller jeg kunne bare tage hende med op på værelset og snakke*
Tænkte han og kiggede ned af hende og besluttede sig så, han lod sin ene hånd som lå hendes hofte køre op af den og op til hendes nakke, han lænede sig ind mod hende og lod sine læber mødes med hende.
Det var meget lang tid siden han havde kyssede med en.
han sluttede sit kys og trak ansigtet tilbage, for at se hendes reaktion på hvad han havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:33

Tiden gik i stå, i det deres læber mødes.. Alt omkring hende forsvandt, der var kun Shaden og hende..
Hun havde aldrig kysset en, eller det vidste hun jo ikke, om hun havde fra før hun blev til vampyr, men lige nu, var det lige meget at hun var vampyr, hvis hun ikke var blevet bidt, havde hun måske aldrig mødt Shaden..
Hun tog hovedet lidt ned og havde lukket øjnene og grinte og lidt for sig selv, hun var i sit lykkeligste øjeblik, hun kiggede på ham med et stort blist smil på læben, og lysende øjne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 12:37

Shaden kiggede på hende for at se en reaktion men der kom ingen, andet ind at hun havde et stort smil på læben.
han smilede selv det havde været virkelig dejligt at kysse hende, han havde stadig hånd om hendes nakke og kyssede hende igen, men denne gang lod han sine læber møde hendes hals i stedet for.
han stoppede igen og spurgt "skal vi finde mit værelse?"

*Hun er virkelig enestående, jeg har aldrig mødt en vampyr som jeg har været så tiltrukket af*
tænkte han og holdt hende ind til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 14:32

Hun nød virkelig at være sammen med ham, alt omkring dem var væk, hun så kun ham.
Hun kiggede smilende på ham, "jo det kan vi godt" sagde hun stille..
Hun tænkte lidt over det efter hun havde svaret, et eller andet sted måtte hun jo finde ud af sin fortid, men på den anden side vil hun heller blive hos Shaden, hun blev nok også en dag finde et sted at slå sig ned henne, eftersom hun altid bare havde rendt rundt i skoven og alle andre steder..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 19:08

Shaden tog hendes hænder og smilede, kunne ikke dy sig og han gav hende et kys igen, på munden.
Han lagde mærke til at manden der sov, var stoppede med at snorke, han havde rejst sig op og var på vej i mod dem med en løftede pegefinger og med en hæs og fuld stemme sagde han "I burde alle brændes på bålet! alle jer vampyre og varulve!" han havde en tom flaske i hånden, og kastede den i en bue i mod dem.
Flasken ramte væggen ved siden af dem, og Shaden viste at det var tid til at smutte nu.

"kom lad os smutte nu, inden den gamle går amok"

// Skal vi flytte emnet over til Hottelet?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggeligt møde  Empty Sv: et hyggeligt møde

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum