Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Valentine
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Natalie
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Lori
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Jake
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Lenore
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Renata
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Katrina
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Sean
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba13The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba14The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

The Pretty Girl, Must Die!

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 23:21

der gik ikke lang tid før det hele blev ødelagt. hun sukkede vredt og vendte sig direkte mod ham, rank og truende, han var nok den mest irreterende beskytter hun nogensinde havde haft.
Hun spærrede dog øjnene op da manden hun dansede med pludselig sparkede til ulven, og da hun faktisk havde været i dårligt humør. Med et forvandlede hun sig om til ja, et monster, det var nu rigtigt hendes dæmon form. Hun fik aske farvet hud og horn i panden, hun lignede noget der bestod af sten stykker og hendes øjne lyste orange. folk inde i natklubben begyndte at skrige, flygte, musikken var stoppet og med et snappede Madelaine ud efter manden hun for et øjeblik siden havde danset med. Hun fik fat i hans hals og kort efter trillede hans hoved væk fra dem og hun kastede den livløse krop. en snerrende knurren kom dybt nede fra hendes bryst som hun trådte tættere på Damon, hun var i sin farligeste skikkelse samtidig med at hendes utrolige styrke havde valgt at være hos hende i øjeblikket, den styrke hun havde fra sin ukendte far, den styrke der ville kunne slå hovedet af Damon i dette øjeblik."Han var min mad, din idiot, jeg er her sgu da ikke for sjovt hver aften, hvis du er ude på at sulte mig, må jeg sige at min evne nok ikke har ramt dig alligevel"hendes hvæssen var lav og det dæmoniske hoved var trykket helt mod hans. Hun vendte sig trampende mod udgangen og hun begyndte at gå i mod den, der var næsten ingen tilbage, alle lå og gemte sig. Hun forvandlede sig tilbage til menneske skikkelsen og som i det hun passerede en stor solid søjle der bar loftet smadrede hun den med en enkel knytnæve så søjlen faldt fra hinanden og loftet begyndte at falde sammen. Hendes knytnæve begyndte at bløde ukontrolleret og der sad små stumper fra søjlen i sårene, men hun var ligeglad lige nu, hun var vred og irreteret over Damon, han havde ødelagt en god aften. Pisse irreterende opførte sig som hendes far, forstod ikke at hun fik næring ved at have sex åbenbart, hvad fanden skulle hun ellers lave på en natklub? hun var jo ikke ung længere! hun så ikke det fede i det, hun faldt bare ind, fik fat i maden, fik det hun skulle bruge, dræbte fyrene og smuttede hjem. ude på gaden kunne man se hvordan folk stadig løb og politiet var allerede på vej"Skønt"vrissede hun og begyndte at gå i retning mod hendes lejelighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Tirs 5 Nov 2013 - 23:40

Damon rejste sig bare roligt op, som fik ulven til at komme lige så roligt gående hen til ham. Han blev bare stående som hun skælde ham ud for noget som han endelig ikke kunne gøre for, han kunne ikke gøre for hendes evne som påvirkede ham på den måde og at hun åbenbart valgte det forkerte mad som mishandlede dyr. Han var ikke bange for hende overhovedet, han troet vel ikke på at hun ville skade ham lige så lidt som han ville skade hende. Han blev bare stående som hun vende ryggen til ham og gik sin vej, han viste udmærket godt at det var bedst at hun bare gik sin vej for dem begge. Det var jo forkert at de overhovedet havde mødt hinanden, en dum fejl som bare burde glemmes som de burde glemme hinanden. Han nussede kort ulven på hovedet "er du okay?" spurgte han om også selv om han udmærket godt viste at han ikke ville få et ordenligt svar, hans øjne gled hårdt i når han hørte lyden af at hun smadre sig hånd "skøre kælling" mumlede han for sig selv og inden han tænkte over det, var han allerede på vej efter hende. Han greb hurtigt fat i hende og skubbede hende op af den første mur, før han snerrede af hende "jeg gider ikke blande mig i hvad du laver.. hvor billig du end er.. det eneste der bekymrede mig var den smerte jeg havde inde i, ved ikke at vide om du var i sikkerhed" sagde han og greb blidt fat i hendes blødende hånd, og tog trøjen i sin hånd og band omkring hendes hånd for at stoppe blødingen så meget som muligt "men hvis der er nogen der skader noget jeg holder af.. så dræber jeg dem" snerrede han mens ulven stod ved siden af ham og kiggede lidt omkring, den skubbede blidt til hans ben som fik ham til at kigge kort ned "kom vi må væk" sagde han og træk hende bare med sig, mens ulven fulgte efter "jeg vil gerne glemme dig.. ligeså meget som du sikker gerne vil glemme mig, men det sker ikke.. så vi må lære at leve med det" sagde han mens han holde blikket på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Tors 7 Nov 2013 - 17:12

hun kiggede irreteret på ham da han skubbede hende op mod væggen*han skulle bare vide hvor svært det var at komme i bukserne på mig, hvis det er for fornøjelsens skyld*tænkte hun med rullende øjnene og knurrede af ham"billig eller ej, hvis jeg vil overleve så bliver jeg nødt til at gøre det. Desuden, de er alle sammen så kedelige så det varer altid maks 10 minutter"hun sagde det koldt og skubbede ham væk."stop med at røre ved mig vampyr, det er din egen skyld det her overhovedet skete, eller rettere din ulvs skyld, hvis den nu bare havde holdt sig tilbage, var der ikke sket den noget"snerrede hun.
Hun trak demonstrativt hånden til sig, han skulle ikke få lov til at beskytte hende, han skulle have lov til at se blodet dryppe ned på jorden, han skulle se hver eneste dråbe hun mistede. irreteret gjorde hun sig tung og svær at trække med sig, hun var nok mest som et lille barn lige nu, men hun gad virkelig ikke at han skulle hjem til hende igen, hun ville jo miste sin alenetid med ham hængende. Aldrig havde hun mødt en så overbeskyttende beskytter før"selv hvis jeg kunne fjerne min påvirkning på dig, tror jeg ikke jeg ville gøre det, for så ville du bare prøve at slå mig ihjel, så hellere dette."svarede hun og snerpede læberne sammen og stirrede koldt ind i hans øjne med sine egne krystal blå. Hold nu kæft hvor han dog irreterede hende!


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Tors 7 Nov 2013 - 18:31

Han kunne ikke selv huske hvornår han sidst havde mødt sådan en irriterende kvinde, som denne dæmon bestemt var i hans hoved. Han kunne mærke hvordan hans blod kogte inde i ham, som om hun legede med hans temperament som en eller anden syg lille leg. Han havde nok aldrig mødt en som hende, så barnlig og irriterende. Lysten til at have hende en på hovedet var så stor inde i ham, men han kunne bare ikke få den handling ud og faktisk gøre det. Han havde jo ikke lyst til at skade hende, også selv om han nok bare gjorde det ved at være tæt på hende. Han vende sig vredt om mod hende "tror du selv det? at jeg ville slå dig ihjel? når jeg bare helst har lyst til at komme væk fra dig?" snerrede han og vende kort blikket væk fra hende og tog en dyb indånding "du slår dig selv ihjel på et tidspunkt, så min hjælp behøver du ikke" sagde han og vende sig om og træk hende hen til bygningen hvor hun boet, før han gav slip på hendes hånd. Han lag en hånd på hovedet af sin ulv og nussede den blidt, mens han smilte svagt "han prøvede bare på at beskytte dig, fra den mand som du dansede med" sagde han og vende blikket op mod hende igen, mens han rystede svagt på hovedet. Han åbnede bare roligt døren for hende "men det ville du nok ikke forstå" sagde han og pegede ind af døren med den anden hånd "godnat" sagde han også selv om det bestemt var svært, at prøve på at efterlade hende med en blødende hånd. Han kunne bare ikke holde hende ud og slet ikke den påvirkning som hun havde på ham, som ikke gjorde end at irritere ham endnu mere "og..." sagde han kort tid efter "hvis du ønsker det job.. kan vi sikkert godt finde ud af noget" sagde han og viste bare at han ikke ville kunne tilbringe længere tid sammen med hende, denne nat som næsten tog livet af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Tors 7 Nov 2013 - 22:31

Hun kiggede på ham og begyndte at le" hvordan skulle jeg dog få mig selv slået ihjel? Jeg passer meget på mig selv, også har jeg jo beskytter hvor end jeg går. Ingen kan krumme så meget som et hår på mit hoved" svarede hun koldt med et hævet øjnbryn. Gade faklerne kastede et gulligt lys ned på dem og gav hende en lille smule farve i den permor hvide hud hun havde. Hun var en smuk kvinde, ingen tvivl men hun kunne åbenbart også se skræmmende ud i al hendes skønhed." Hvis din ulv skulle have beskyttet nogen ville det være den mand som jeg dansede med, uanset hvad ville han have været død nu" ssvarede hun roligt med et skuldertræk. Hun gik ind i lejeligheden og smilede for første gang et ægte smil."jeg regner med st du har ombestemt dig angående at kigge på mig imens jeg sover" sagde hun på en lidt for uskyldig måde der afslørede st hun lige havde fået en ide.
Som hun skulle til st lukke døren og få denne nat overstået og endelig slippe for denne mand, blev hun nødt til at åbne døren igen da han sagde noget der interesserede hende" hmm okay, i siger bare til. Jeg arbejder bedst alene" det sidste var ment som for st vise at hun ville skåne hans andre lejemordere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Tors 7 Nov 2013 - 23:46

Damon troet bestemt ikke på at hun ville overleve som hun lever, skar i sig selv? slog sig selv til blods? men hun overlevede jo stadig, men nu viste han jo heller ikke hvor længe hun havde levet eller hvor længe hun havde været på den lukkede. Han viste bare at han godt kunne bruge nogle flere kvindelige lejermorder, da der selvfølgelig var en gang imellem en opgave hvor det var bedst at være kvinde. Han var stadig ikke overbevist om at hun var dygtig nok til at arbejde for ham, men han måtte jo bare prøve hende af i nogle oplever også håbe på det bedste. Han prøvede ligefrem at lykke af for sine øre, for ikke at høre på hvad hun sagde og den irriterende stemme som hun havde. Han vende bare langsomt blikket ned mod hende hånd, og den stærke duft af blod som kom mod ham. Han pegede roligt mod hendes hånd "kan du godt klare det der selv?" sagde han og havde mest af alt lyst til at hive hende op i lejligheden, og bare klare det selv for at være hel sikker. Han stolede jo ikke på hende overhovedet, og var derfor heller ikke sikker på at hun ville kunne klare det selv. Han gik lidt tættere på hende, og kiggede roligt ned på hende "han kan mærke hvis folk er til at stole på.. og det var den mand åbenbart ikke" hviskede han til hende helt roligt, mens han knyttede sine hænder. Han kiggede kort tilbage på den sorte ulv, før han vende blikket mod hende igen "hvis jeg ikke havde overfaldet den mand.. så havde han" hviskede han og pegede tilbage på ulven "og slået det halve af de folk som var der... hvis ikke flere.. så døm mig så meget du vil, men ikke ham.. når han blot beskyttede dig" hviskede han snerrende imens han svagt blottede de hvide skarpe tænder i sin mund, mens rynkerne mellem hans øjne kom til syne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Man 11 Nov 2013 - 19:15

Hun stirrede vredt på ham, han var SÅ irreterende! magen til irreterende person havde hun aldri mødt. Hun rullede med øjnene af ham og det eneste hun ville have ud af ham var et job, men det ville han sikkert ødelægge, hans trang til at beskytte hende ville sikkert ødelægge missionerne. Det var så typisk beskytterne!
Hun sukkede over hans ord."Ved du hvad? jeg tror jeg vil døje med en omgang betændelse, det andet er for normalt du ved"snerrede hun sarkastisk og vendte ryggen til ham inden hun begav sig ind i opgangen. Han opførte sig som en jaloux eks kæreste eller en streng far. Det var forfærdeligt! han var forfærdelig!
Hun vendte sig om mod ham"Så han føler jeg er til at stole på?"hun spurgte mere roligt, faktisk lød hun utroli nysgerrig, hvilket hun var. For når det kom til folks førsteindtryk af hende var hun altid nysgerrig, alle ville jo beskytte hende så hun søgte efter at være så uudholdelig at folk ville give op..det var dog ikke lykkedes endnu. Hun kiggede på ham med et hævet øjnebryn og fnøs over hans snerren."Du skræmmer mig ikke gamle mand"svarede hun bare og gik op i sin lejelighed. I nat ville hun forlade lejeligheden og flytte ind i sit svært bevogtede palæ, så han ikke kunne komme anmassende igen."Godnat Damon, sweet nightmares"sagde hun køligt og gik op trapperne mod sin lejelighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Tirs 12 Nov 2013 - 14:46

Han havde sådan en stor lyst til at kaste hende flere meter væk fra sig, give hende en på hovedet som hun virkelig fortjente i hans hoved. Sådan som hun opførte sig over for ham, og sikker overfor alle andre som hendes evne påvirkede. Han havde aldrig ment at det var forkert at slå kvinder, der var bare nogen af dem som faktisk fortjente et slag som der også var mænd. Begge køn kunne jo være lige så irriterende at høre på, at de fortjente det. Han knurrede som en ulv, som kom det helt ned fra maven af ham. Det var som om han var lænket fast med sine hænder ned mod jorden, som kunne han ikke røre dem udover at knytte sine hænder. Han bed sine tænder hårdt sammen, og stirrede bare på hende "jeg er ligeglad med dig" snerrede han også selv om det ikke passede, trangen til at hun skulle være i sikkerhed var alt for stor. Han hadet det så roligt meget, han havde jo ikke tænkt på andre end sig selv i mange år.. siden han var blevet vampyr.
Han vende bare blikket ned mod sin ulv, som stod helt stille og roligt ved siden af ham "han tror åbenbart at du er til at stole på.. men en gang i livet skal han vel tage fejl" sagde han og vende blikket op mod hende igen, da han bestemt ikke havde samme mening omkring hende. Han forpestede hende jo ligefrem, som hun stod der og bare udnyttede ham som om han ikke var andet end en ting som skulle væk. Han svarede hende ikke engang, før han begynde at gå ned af gaden. Smerten inde i ham kom langsomt frem, mens han ligefrem prøvede på at glemme den. Han piftede svagt, som fik ulven til at rejse sig om og skyde sig efter ham.

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Gæst Tirs 12 Nov 2013 - 15:02

Som hun sad i vindueskarmen og betragtede Dampn bliver mindre og mindre for hvert skridt han tog, kunne hun mærke lettelsen Ove at hun endelig skulle hjem igen. Hjem til det vigtigeste hun havde i sit liv, den eneste hun var Overbeskyttende over for, faktisk mere Overbeskyttende end nogen nogensinde ville blive over hende.
Hun havde renset sin hånd og lagt bandage omkring det inden hun forlod lejeligheden og alle de ting hun havde der. Kun et par daggerter i hendes. Bælte var med hende samt to lange syle spidse sølv hår nåle, der holdte hendes sorte hår på
Plads i en perfekt knold.
Hurtigt og smidigt forsvandt hun ud i den mørke nat og med kursen mod palæet.

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Pretty Girl, Must Die! - Page 2 Empty Sv: The Pretty Girl, Must Die!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum