Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Not touching a pretty girl. ((Arian)) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba13Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba14Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba15 
Jake
Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba13Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba14Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba15 
Lori
Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba13Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba14Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba15 
Valentine
Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba13Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba14Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba15 
Edgar
Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba13Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba14Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba15 
Abigail
Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba13Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba14Not touching a pretty girl. ((Arian)) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Not touching a pretty girl. ((Arian))

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 15:49

S: Kroen det brændende træ
O:Fulde mænd som tror de kan tillade sig alt.
T: 22.34

Der lød larm og latter fra de fulde mennesker i baren. Nogle var blot i bedre humør end andre, Naomi rulle øjne af dem. Hun servicerede, og som servitroice her skulle man have en fin lille kjole på, som dog var noget nedringet. Det var ikke just Naomies skil, men hun havde brug for pengene.
Hun kom ud til de fulde mænd, som kaldte på en servitrice. Hun prøvede at være venlig men ja, sådan nogle mænd kunne bare pisse hende af.
"Sikke en smuk servitrice."
Sagde en af mændende og lavede kyssemund, Naomi skubbede ham lidt væk. En anden tog fat om livet på hende og trak hende ind til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 16:16

Arian kom gående ned af trappen, da hendes bedstefar havde sendt hende til købmand. Alle var fulde denne aften. Især mændene. De tog på servitricerne og nogen gange hende, hvis hun ikke passede på.
En af de fulde mænd havde udvalgt sig en servitrice. Med faste skridt gik hun hen til det bord og lagde hånden på det. Hun kiggede bestemt på manden.
"Beklager du," sagde hun og pejede på den yndige servitrice. "Men hun skal altså arbejde."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 16:22

En anden mand tog fat om livet på pigen, og trak hende ind til sig.
Naomi kunne mærke noget genkendt ved pigen, måske lidt varulv? Hun tog en næve og hamrede den i skridtet på manden. Manden slap hende og ømmede sig voldsomt.
Hun kiggede ind i øjne på den mand som holdte om pigen, hun holdte deres øjenkontakt i cirka 2 minutter. Hvilket var planlagt.
"Nå men jeg skal ud og gå en tur." Sagde manden og slap pigen. Naomi havde even til at styrre tanker, lyse dem og ændre dem. OG at ændre hans tanker til han ville gå en tur var da meget genialt.
Hun smilte til pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 16:24

En anden tog fat om livet på hende og fik hende straks til at følge sig ubekvem. Men før hun kunne nå at se sig om, havde han givet slip og sagt at han ville gå en tur. Arian kiggede glad over på pigen. Hun måtte have en evne til at bestemme over folk. Den mand havde aldrig givet slip med fri vilje.
"Hej," sagde Arian og fjernede en hårtot. "Ked af kroens opførelsen til aften."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 16:33

"Det skal du ikke være ked af, det er jo ikke din skyld."
At være tættere på hende, fik hende til at dufte den varulve duft ved hende som der engang var. Men der var også noget i hende som kunne få Naomi til næsten at knurre. Det kunne kun være en ting.. Vampyr..
Var pigen blandling som hende selv?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 16:38

Denne servitrice duftede.. bekendt.. Det var duften af varulv... Dog, var der også en anden lugt fra hende. en lugt af sødme og godhed.
"Mit navn er Arian, hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt, imens hun prøvede at ignore den interessante duft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 16:41

Hun ignorede selv duften og kiggede hende i øjne.
"Mit navn er Naomi."
Hun smilte til pigen, og bestemte sig for at have fyraften.
"Hvor skal du hen?"
Hun kiggede nysgerrigt hende i øjne, og læste at hun tænkte over Naomies duft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:22

"Købmanden," svarede hun glad og lukkede sin jakke. "Min bedstefar vil have mig til at hente mælk og æg."
Hun begyndte så småt at gå hen mod døren, men vendte sig om og kiggede på Naomi.
"Hvad med dig selv?" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:27

"Jeg vil holde fyraften!"
Hun nikkede tilfredst og smilte.
"Men har købmanden åben klokken halv elve?"
Hun lagde hovedet lidt på skrå og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:36

Hun smilte på den måde hun sagde fyreaften på.
"Ja, en speciel købmand har," svarede hun og åbenede krodøren. "Den lægger ikke så langt herfra."
Hun kiggede på Naomi og smilte. "Vil du med?"
Normalt ville hun ikke spørge fremmede om det, men der var noget over Naomi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:41

"Jo klart,"
Naomi smilte og kiggede ned af sig.
"Men må jeg skifte først, jeg ligner en jeg ved ikke hvad."
Hun smilte skævt, og kiggede op på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:45

Arian gav slip på døren og lænede sig op ad muren ved siden af. "Jo, selvfølgelig må du det," hun sendte hende et smil og nikkede hen mod omklædningsrummet, hvor servitricerne skiftede.
"Jeg venter bare her," sagde hun venligt.
Hun duftede stadig besynderligt denne Naomi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:51

Naomi løb ind i omklædningsrummet, og skiftede til noget hun fandt mere behageligt. Hun kom ud og løb hen til Arian. Hun hendes sorte læder jakke, hang uden på en råhvid top. Hun havde et par shorts på som hun elskede. Plus en halskæde med et lyn, lyn var hun meget facineret af. Hun havde et bælte hængende på, som hang fra den ene hofte og svingede sig ned om hendes lår.
"Klar til at gå?"
Hun smilte til Arian og beværkede stadig den dejlige duft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:53

Arian betragtede hendes stil.
*Wow! sikke en fed stil!*
Hun nikkede til hende og åbnede krodøren.
"Jeg er vild med din stil," sagde hun imponeret og lukkede døren bag dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:56

Naomi gik ud af døren, og smilte.
*Tal for dig selv?*
"Siger du, jeg er vild med din stil." Hun smilte til Arian og fulgte med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 18:01

"Mange tak," sagde hun og smilte stort.
Hun gik hen på stien, der skulle føre hen til en gammel dame der solgte mælk, æg og andre madvare. Den gamle dame var venner med hendes bedstefar og hun kunne derfor komme og gå som det passede hende.
"Så, er du lige startet som servitrice?" spurgte hun og puttede hænderne i lommen.
Arian havde boet på kroen, så længe hun kunne huske og hun havde aldrig set Naomi før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 18:29

"Har arbejdet der i lidt over en uge."
Hun smilte og tænkte over hvor hun enlig kom fra, hvem hendes forædre var. Og om hun bare var noget de måtte af med.. Eller om de elskede hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:33

"Hmm, underligt at jeg ikke har set dig så," sagde hun og kløede sig i nakken.
Den gamle dame fik øje på Arian fra sit vindue og vinkede venligt. Arian vinkede tilbage, med et smil på sine læber.
"Hun er min købmand," fortalte hun og pegede på den gamle dames hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:36

Den gamle dame virkede bekendt, havde hun besøgt hende før?..
Nu kunne hun huske at det var hendes mors mor eller sådan noget.. Ikke hendes rigtigte mormor men ja.. Hun kunne ikke lide tanken om at hun mpske vidste at hn var stukket af..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:43

Naomi kiggede på damen og fik et fjernt udtryk i sine øjne.
"Hey? er du ok?" spurgte hun og stoppede op, mens hun kiggede på hende.
Havde hun en fortid med damen? eller var de bare uvenner? Eller være, fjender?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 15:50

Hun rystede det af sig og smilte.
" Ja det fint."
Hun krydsede fingre og gik med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 17:18

Arian åbnede døren ind til damens lade, hvor der stod en masse æg, mælk, brød osv. I hjørnet stod der en dåse. Det var den dåse Arian altid lagde pengene i.
"Jeg tager lige nogen æg," sagde hun og gik hen mod æggene. "Vil du tage en liter mælk?" Hun kiggede venligt hen på Naomi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:49

"Ja selvfølgelig."
Naomi gik hen til mælken, da hun så den gamle dame stå ikke så langt fra hende. Med et truende blik. Naomi ignorede hende og tog en liter mælk, og gik hen til Arian igen.
"Her."
Hun smilte venligt til Arian.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:54

Arian kunne dufte Naomi nervøsitet.
"Er alt okay Naomi?" spurgte hun og tog imod mælken.
Hvad var hun nervøs over? Det var bare en lade med høns? Hvad skulle der kunne ske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:01

"Ja det fint."
Hun prøvede at lade som ingenting.
*Fuck du efter mig.. Bare fordi du ikke vil lade en blanding gå rundt.. Jeg altså ikke noget misfoster!..*
Hu kiggede sig forsigt tilbage , og smilte til Arian da hun mødte hednes varme øjne. Og så slog det hende, hu var også vampyr?
*Arian er blanding af varulv og vampyr?!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum