Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Lori
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Valentine
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Natalie
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Jake
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Katrina
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Sean
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Lenore
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Renata
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 
Celenia
The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba13The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba14The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

The smoke is thin.. //Blair//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Empty Sv: The smoke is thin.. //Blair//

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 18:16

Blair nikkede. Hun ville aldrig kunne dræbe noget der ikke engang havde haft chancen for at leve. Det var ikke fair overfor barnet af lade det dø på grund af hendes fejl. "Jeg kan ikke dræbe noget der aldrig har haft chancen for at overleve. Jeg kan ikke dræbe."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Empty Sv: The smoke is thin.. //Blair//

Indlæg af Gæst Lør 7 Apr 2012 - 18:51

Alian rejste sig nu helt og kikkede ned på hende.
"Jeg skal lige samle alle brikkerne... Du elsker mig, og er gravid med en anden, du vil ikke have abort, dit hjerte vil blive knust hvis jeg forlader dig, jeg elsker også dig, og jeg bryder psykisk ned hvis jeg skal være 'onkel' til det barn og du plejer det mens du er kærester med mig?" sagde han mens han gik frem og tilbage.
"Jeg har brug for at være alene Blair" sagde han sidst og løb mod vandet hvorefter han sprang i vandet og lod sig forvandle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Empty Sv: The smoke is thin.. //Blair//

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 11:09

Blair forstod godt han havde brug for at tænke, det havde hun også selv. Hun synes bare han skulle vide det før hun havde nået at tænke det igennem, den slags var ikke ting man bare lige holdte hemmeligt for sin kæreste. Blair rejste sig og satte sig hen på bænken igen. Hun prøvede at finde en udvej, noget der kunne gøre alle glade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Empty Sv: The smoke is thin.. //Blair//

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 11:13

Alian svømmede fortsat ud mod havet og lod sine sanser føre vejen.
Det hele var forvirrende.
Da han mødte Blair første gang havde han ikke regnet med det her...
Overhovedet ikke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Empty Sv: The smoke is thin.. //Blair//

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 11:27

Blair følte sig så utrolig dum, hun var så naiv og når det så gik galt ville hun stikke af fra det hele, Alian fortjente mere end hende, han var så sød, han ville altid forstå hende, eller han prøvede i hvert fald. Hun var slet ikke god nok til ham. Blair overvejede flere gange at smide sig selv i vandet, men det ville ikke gøre det bedre for andre end hende selv, og så var hun virkelig egoistisk hvis hun gjorde det for at redde sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The smoke is thin.. //Blair// - Page 2 Empty Sv: The smoke is thin.. //Blair//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum