Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
et møde? eller hvad er det? - Yamir EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Jake
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Sasha
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Renata
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Celenia
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Lenore
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Genevira
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Katrina
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Lori
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 
Edgar
et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

et møde? eller hvad er det? - Yamir

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 15:08

S: Havnen
T: kl 22:00
D: lørdag.
V: blæssende.
P: har en blå skjorte på under sin sorte jakke. og et par tæt sidene bukser,

det var en mørk aften, den unge pige sad nede ved havnen, stod og så mod det sorte vand, hun sad og undrede sig over en masse ting i hendes liv, hvorfor var hun stødt på victor hvorfor skulle han ødelægge hendes liv, hvorfor var hun endt i hænder på ham, hun havde da ellers aldrig gjort nogle noget ondt... det undrede hende meget at hun havde fået denne skæbende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 16:37

Yamir gik nede ved havnen, han havde to sovende dyr på sine skuldere, han tog dem ned og puttede dem i hver sin lomme, hvor de bare sov videre, de var van til det, Yamir gik bare videre, han skulle sådan set hjem, men som altid kunne han ikke rigtigt huske vejen når han ikke havde Angelina og Devilina, de var hans små vejvisere, han smilede lidt da han kunne høre og mærke dem i sine lommer, han elskede dem jo meget højt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:13

pigen sukkede og rejste sig op og så på fyren og begyndte at gå mod ham men stoppede lidt fra ham da hun kunne fornemme han også var dæmon så var det måske ik helt smart at gøre ham ondt selv om hun heller ikke vidste hvordan hun skulle gøre ham ondt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:17

han fik øje på en pige som kiggede på ham, han nikkede let til hende som et godaften, han gik bare videre, lidt efter vågnede Angelina og fløj op af hans lomme"jeg troede du sov Angelina"sagde han til det lille dyr, han smilede da det nussede sig imod hans kind"rolig nu"sagde han til Angelina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:18

Nat så det lille dyr på hans skulder ''awww hvor er den sød'' sagde hun lidt for højt og holdte for sin mund og rødmede over det hun havde sagt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:21

han så hen på hende og gik så der hen"hun hedder Angelina"sagde han med et smil, Angelina fløj rundt om den fremmede og undersøgte hende og landede så på hendes hovede, han tog Angelina ned"nu skal du ikke være så uhøflig"sagde han, men kort efter så han at hun sov igen, han grinede lidt"hun falde i søvn"sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:23

nat smilede ''hvor er hun sød, hvor er jeg uhøflig mit navn er nat må jeg spørger om dit?'' spurte hun med et sødt smil... og så på den unge fyr foran hende med et sødt smil, han virkede venlig, det var jo ikke fordi hun havde mødt venlige personer lige for tiden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:27

"Yamir, dem på børnehjemmet sagde det betyder måne"sagde han, han lagde Angelina ned i sin lomme igen, han prøvede at se om Devilina var vågnet, men det var hun ikke, han så så på Nat igen"hvad laver du endelig her nede?"spurgte han så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:28

hun så på ham ''jeg havde brug for at komme væk der hjemme fra ham jeg bor hos er ikke særlig sød ved mig'' sagde hun stille og så ned...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:35

han vækkede så Devilina"Devilina kom lige og hils på vores nye ven"sagde han ned i sin lomme og Devilina kom flyvende op, hun ned sig i øjne, hun stoppede da hun så Nat"det her er Angelina's tvilling Devilina"sagde Yamir med et smil"jeg fandt dem da jeg boede på børnehjem og de har ikke forladt min side siden"sagde han, han var endlig også meget glad for det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:42

nat smilede ''hvor er hun sød, du heldig du har noget der holder af dig'' sagde hun med et sødt smil, da hun selv var alene ud over sin herre som hun endelig var ret ligeglad med, han havde kun behandlet hende dårligt så det var jo lige meget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:46

Devilina fløj hen til Nat og kunne mærke hun havde det dårligt, hun nussede sig imod hendes kind for at tørste hende"Dev dev dev"sagde Devilina, hun prøvede at tørste hende"jeg tro at Devilina kan mærke du ikke har det godt og prøver at trøste dig"sagde han med et smil, Devilina kalde så på Angelina som kom med det samme og prøvede at trøste hende også"de kan vist godt lide dig Nat"sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:51

nat smilede sødt ''årr hvor er i søde'' sagde hun med et smil og så på dem ''hvad spiser de?'' spurte hun med et smil... hun så over på Yamir og rødmede over hvor sød han er og hvor sød hans små venner er,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 17:54

"det er forkelligt" han tog noget tørret frugt frem og gav det til Nat"prøv at give dem det"sagde han, han så på dem, de var næsten ved at overfalde hinanden for at få noget, de var sultne de havde lige sovet, godt nok var de tvillinger, men de lignede jo ikke hinanden, kun i deres opførsel var de helt ens, men ikke af udseende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:02

nat prækkede det over i to og gav dem et stygge hver og smilede mod dem, ''her spis bare'' sagde hun med et smil og så på dem.... ''de er virkelig søde jeg kan godt forstå du holder af dem'' sagde hun med et smil på sine læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:06

Devilina og Angelina spiste bare hver deres stykke, Yamir så på Nat"de var mine eneste venner på børnehjemmet"sagde han med et smil, efter Devilina og Angelina havde spist satte de sig på Nats skuldere, de kunne jo godt lide hende"se Nat du har fået dig nogle nye venner"sagde han med et smil, det var ikke så tit det skete, da de fleste var bange for Yamir, men han viste ikke hvorfor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:09

Nat smilede og så sødt på ham ''det jeg glad glad for, da jeg ik har så mange min eneste veninde er fængslet da hun tog sin kærestes straf'' sagde hun trist og å på sine skuldre og smilede lidt... ''men det skal nok gå jeg vil prøve og befrie hende med lidt hjælp'' agde hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:13

"ikke min, jeg er ikke godt til det"sagde han og kløede sig i nakken, han håbede heller ikke hun mente Devilina eller Angelina, han kiggede lidt på Nat, han var jo endelig på vej hjem, men han havde vist fået en ny ven eller det viste han jo ikke om han havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:17

nat så på ham med et smil.. ''bare rolig jeg vil ik ha i skal udsætte for det her'' sagde hun med et smil de var helt klart blevet venner og det var hun glad for, da det var dejlig at have fået en ny ven. hun så på de to tvllinger der sad på hendes skuldre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:19

"de kan godt finde på at falde i søvn på dig"sagde han med et smil, han var glad for de ikke skulle være med, han kiggede rundt og så en bænk"skal vi sætte os ned?"spurgte han, selvom de havde stået og snakket i lidt tid nu efter hånden, han følte sig lidt flov over han ikke havde set den noget før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:22

nat smilede og nikkede ''det kan vi godt'' sagde hun og gik med ham der hen og satte sig ned med et smil på sine læber... ''hvad laver du i din fritid Yamir?'' spurte hun med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:25

Han satte sig ned"ikke noget lige for tiden"sagde han, han kiggede på hende"hvad med dig Nat?"spurgte han, Devilina og Angelina hoppede over på hovedet af Yamir, han smilede, han kunne ikke lade være med de to

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 18:34

nat smilede og så på dem, men så ned da hun blev spurt... ''mig? jeg er slave'' sagde hun trist og så ned og hadet sig selv for at indrømme at hun var hans slave.... men det var hun jo desværre... ''selv om jeg ikke har lyst til at være det'' sagde hun trist...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 20:09

"er det ham som du bor hos eller?"spurgte han, han viste det var uhøfligt at spørge så meget, emn alligevel gjorde han det, Angelina hoppede over til Nat igen og puttede sig på hendes hovede og prøvede at trøste hende"Ang ang ang"sagde Angelina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 20:17

Nat smilede og tog angelina ned i sine arme og smilede ''ja jeg bor hos ham desværre'' sagde hun stille og rødmede... ''men jeg kan ikke flygte og jeg skal spørger ham om lov til bare at gå ud der fra hvor jeg sover'' sagde hun tille og sukker og holder angelina og smiler stille... og nussede hende på hovede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum