Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
et møde der ender dårligt //victor og yamir// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Jake
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Sasha
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Renata
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Genevira
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Celenia
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Lenore
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Katrina
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Lori
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 
Edgar
et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba13et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba14et møde der ender dårligt //victor og yamir// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:12

S: firewood park
T: kl 12:45
V: det er skydækket.
O: en del mennesker hendes bror yamir og hendes master, men mastern er gemt så hun ik kan se ham.
P: sin uniform.

Nat går sammen med sin bror og sætter sig på en bænk ''han er stæng ved mig tit'' sagde hun stille og så ned, ''men hvordan har du det sammen med angelina og devillina?'' spurte hun med et smil på sine læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:14

Yamir var sammen med sin lillesøster, han fandt dem frem da hun spurgte efter Devilina og Angelina"de er lige her, de har det fin, bare jeg havde været stærkere og vist du var min lillesøster noget får, så var det ikke sket"sagde han og smilede til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:34

"nå nå nå. så det er den bror du har snakket om. Vi mødes igen Hvad var navnet?"
han havde en stor cigar i munden. Han var trådt frem fra sit gemme sted. "i tænker sikkert hvordan jeg fandt jer" han pegede op i luften. Der var fire fem drager der cirklede rundt om dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:36

Nat rejste sig hurtigt op og så på ham ''master du rør ham ik du lovede'' sagde hun med en stemme der var alvor i men også nervøsitet for han ville skade hendes bror, hun stilte sig foran ham ''kom væk yamir'' sagde hun og så på ham....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:39

"ikke den jackass igen"sagde han og sukkede, han så på Victor"som du kunne høre var det Yamir"sagde han, han var ikke særlig glad for at se Victor igen, han ville helst ha været fri, han så så dragerne over sig, han sukkede igen*hvor lavt kan han synke*tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:10

Victor pulsede på cigaren "det er også godt og se dig igen" han viftede efter Nat "kom her pige barn. Jeg vil forsikre dig at jeg ikke kan røre ham mere" han trak op i ærmet og der efter skar han et hul i armen med en sølv daggert. Victor lod blodet dryppe ned i en flaske. "din tur" han tørede kniven af i ærmet og lavede en forbinding.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:13

Nat så på ham og så på yamir ''hvad vil du ha mig til at gøre som du med mit blod hvorfor?'' spurte hun stille og nervøst over hvad han havde gang i og tog sin brors hånd...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:19

Yamir holde godt fast i sin lillesøster's hånd, han ville ikke slippe og heller ikke lade hende gå hen til Victor, han bandede meget indvendigt af Victor, han holde øje med Victor og det samme gjorde Devilina og Angelina, han havde næsten helt glemt dragerne der fløj over dem, de var jo ikke forsvundet endnu ikke hvad han havde set af ihverfalde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:27

"det er en blod ed den går ud på at vis vi laver et løfte og personen der skal holde det drikker blodet kan han ikke fysisk muligt overtræde det" han sagde det i et meget seriøst tonefald "så det vil sige at så længe du bliver ved mig kan jeg fysisk umuligt så meget som at røre ved tamy der" han pegede med spadsere stokken mod yamir

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:35

Nat så på ham og så på sin bror ''lader du os så være victor'' spurte hun ham med alvor i sin stemme og sukker...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:46

Yamir ville stadigvæk ikke give slip på Nat's hånd, han syntes ikke hun havde fortjent det og han ville ønske han var stærkere så han kunne give Victor sådan en på hovedet, Nat var hans eneste familie han havde tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 16:43

"jeg lover på mit eget liv" han holdt en hånd på hjertet "nå kom så her" han slog ud med hånden og en usynlig kraft hev Nat hend til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 16:55

nat så på ham ''slap lige af victor'' sagde hun alvorligt... hun smilede stillle og så på ham stillle...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 20:05

Yamir var tvunget til at slippe hende, ellers ville han ha været hevet med, han holde bare øje med dem hele tiden, der skulle ikke ske Nat noget på nogle måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 21:33

"jeg trode du ville have din bror var i sikkerhed" han løftede skuldrene og sænkede dem igen. Han løftede Yamir op i et kvælertag men han var ikke i nærheden af ham han løftede bare hans hånd "jeg kan sagtens fortsætte"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 21:37

Nat tog kniven og skar i sig selv ''lad ham gå'' sagde hun vredt og tørte sine øjne og lod ham toge noget af blodet fra hende og kort efter healede sårede igen, og hun løb over til yamir ''er du okay?'' spurte hun nervøst...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 21:44

Yamir følte noget kvæle ham, han så vredt på Victor for det var med store sikkerhed ham der gjorde det, der var kun ham til at gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:16

han bundede flasken med det fælles blod "ahh. så nu kan hverken jeg eller mine venner skade din bror" han så på Yamir med nærmest med ærgelse i blikket. Han så på Nat med et alvorligt blik "men hvis du nogen sinde flygter fra mig vil jeg spore jer begge ned og dræber jer" hans cigar gik ud for han var færdig med den "nå men hvad med noget at spise" han smilte som om ingen ting havde sket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:23

nat holdte fat i sin brors hånd ''med dig nej du ville æde mig, hvis vi vil ha noget at spise finder vi selv et sted'' sagde hun og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:25

Yamir sagde ikke noget, han holde bare øje med Victor, han havde godt fat i sin lillesøster's hånd, han ville helst ikke give slip på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:44

"er du tosset. Godt nok er du lækker men ikke så lækker" han så hend mod caféen "nej jeg tænkte på at få en bid på caféen der henne" han pegede hend mod den lille café.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:46

HUn så på sin bror ''hvad siger du?'' spurte hun nervøst da hun ikke selv var helt glad for at være så tæt åp victor i offenlighed.... han gjorder hende nervøs af e eller anden grund..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:47

Yamir trak hende bare med væk, det var vel svar nok for hende at han ikke ville være i nærheden af Victor, når han tog hans familie fra ham, det var han meget sur over

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 7:35

"fint jeg går. men husk kun 24 timer ad gangen" Victor gik af sted med blafrende kappe "vi ses Yamir" hans smil bredte sig mens han gik væk fra de to.


//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 9:07

Nat så på ham og lændte sig idn til sin bror ''han er gået nu'' sagde hun og kyssede sin brors kind blidt og roligt....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde der ender dårligt //victor og yamir// Empty Sv: et møde der ender dårligt //victor og yamir//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum