Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
greetings stranger - Victor Van Tenebris EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Valentine
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Lori
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Lenore
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Jake
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Sean
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Abigail
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Natalie
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Celenia
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 
Edgar
greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba13greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba14greetings stranger - Victor Van Tenebris Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

greetings stranger - Victor Van Tenebris

Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 11:27

t omkring 12.21
s samlingen af soul river
v det er vindstille, lunt og solen skinner
o en masser Drowners, men kun i vandet.
p se avatar - dog uden hendes kappe.

Lyssa gik langs vandkanten og så på græsset der var kommet frodigt spirende gennem foråret.
Alt virkede så levende, i modsætningen til da hun forlod det.

Hun smilede for sig selv, mens hendes lille guldring om hendes finger føltes at veje et ton.
Hun tog den derfor af, og lagde den i lommen på sin kjole, og gik videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:02

Victor svømmede rundt med drownerne. Af en eller anden grund lod de ham være. Han gik op på breden i sine bade bukser da han så en kvinde komme gående "goddag dejligt vejr til at svømme syntes du ikke" han knipsede med fingrene og hans tøj kom flyvende. Han tog sin trench coat på til sidst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:03

hun stoppede op da hun hørte en tale til sig.
''jooh..'' hun trak lidt på det. ''..det er det vel.'' sagde hun stille.

hun så mod drownerne. og derefter på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:23

"sjove væsner ikke sandt" han så på Pigen "... Drownerne alt så" han kiggede på drownerne i floden med en facination i blikket "jeg gad vide hvad de tænker på" han viftede med hånden og en stol kom flyvende. Han viftede igen og hans violin kom flyvende, den var så sort som den mørkeste nat. "nå hvad laver en pæn pige som dig her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:26

hun trak på skuldrene.
''jeg går såmænd bare. Nyder luften.'' sagde hun stille.

hun begyndte at gå igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:54

han begyndte at spille på violinen. Lyden der kom fra var fængslende, den fik selv drownerne til at stoppe med deres dovne sømmen i vandet. han stilte sig op igen og gik hend til kvinden "hvorfor gå vi snakkede jo lige så godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 12:56

''jeg snakker ikke med fremmede mænd.'' sagde hun med en moden tone.
det var tydeligt at hun ikke selv kendte til de lavere kredse i samfundet - eller det skulle man tro ud fra hendes snobbede udtale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 13:15

"nå men d snakker da med mig nu" han smilte så man kunne se de syle spidse tænder "hvad er der galt. Snakker du ikke med underkalssen" han så med sine gule drage øjne. Han stoppede med at spille og løftede hende op i kraven "kig mig i øjnene, og sig hvad du ser"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 13:35

hun bed sammen. Hun havde lovet Sajro at hun ikke ville komme ud i mere ballade.
''Jeg ser en draconianer, der absolut ikke ved hvad der er passende!'' hun vred sig fri, og bakkede væk fra ham.
Hendes kjole var bleve flænset lidt i halsen, så den afslørede hendes nøgne skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 16:32

"det. Var. Dumt." han fløj nærmest hend til pigen på et split sekund. Han trak en dolk frem og løftede hende med en tanke så han havde frie hænder. Han stilte sig foran hende "ved du hvor svært det er at finde noget ordenligt mad her omkring" han rensede kniven for noget lilla blod "og min læge har sat mig på en 'kun pige diet'. Er du klar over hvor svært det er at finde piger der ikke kæmper for meget i mod"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:36

*fandens!* lød det i hendes tanker.
Det var ikke ligefrem fordi hun havde lyst til at angribe ham, men selvforsvar, det var vel okay for Sajro?

''mad, man leger ikke med sin mad.'' uden tøven lod hun sit ben flyve gennem luften og ramme ham under hagen, hårdt.
Derefter sparkede hun ham hårdt i brystkassen, i håbet om at han ville falde bagover.

Hendes knive gled ned fra hendes håndled og landede i hendes hænder.

Hun blottede truende tænder af manden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:53

Victor blev sparket på hagen og i brystet han mistede konsentationen men stod stadig stærkt "sødt" han blev til en drage "tror du at dine små smørebrøds knive kan skade mig" han lo en dyb rungende latter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 18:30

hun smilede til ham, roligt.
''skade dig? Nej. Det er jo ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker at du sætter mig ned, ellers kan jeg love dig, at selv dine små skæld ikke kan klare mig.'' Hun smilede bare, helt roligt, selvom hendes stemme var iskold.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:49

Victor lod hende falde med et blink og der efter greb hende i foden så hun kunne hænge og dingle "hvor sødt " han smed hende fra den ene hånd til den anden og til sidst holdte hende mellem begge hænder "lad os se om du smager lige så sødt" han holdt hende op over munden på ham selv og åbnede op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 19:53

hun bed sammen, inden hun blev til en slange, og snoede sig hurtigt ud af hans greb, og ned på jorden.

dette var hendes eneste løsning, men hun ville hun være nøgen når hun igen blev menneske.
derfor blev hun til en stor panter, og blottede tænder af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 20:17

Victor åbnede munden men der kom ikke ild ud. Nej der kom en strøm af insekter ud af munden de hoppede op på panteren og bed den. Det specielle ved deres bid er at efter et par sekunder blev man bevidstløs. Han hostede en enkelt mere op "nu er du nok ikke så kæp høj mere... ved du hvad jeg kunne godt bruge en slave mere" han løftede en klo op til hagen som om han tænkte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 20:25

hun hev efter vejret, mens hendes lunger langsomt lukkede ned.
når hun var bevidstløs ville hun blive menneske igen.

langsomt gled hun ind i bevidstløsheden, og faldt om.
hun blev menneskelig kort efter, og lå der, nøgen på jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 21:06

"godmorgen solstråle" hun havde vågnet op i hans lille bur "har du sovet godt" han smilte sjovt til hende

Han snappede med tænderne og fløjtede efter hans nye kæledyr en kæmpe edderkop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 21:15

hun krøb sammen mens hun dækkede så meget af sin krop som muligt.
hun rystede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 21:42

Han bankede på træmmerne "du kan godt glemme at bruge dine evner det her bur neutralisere alle medfødte evner" han bankede på tremmerne "når fryser pudset der inde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 21:47

Hun rystede lidt af angst. Hvad ville han med hende?
Hendes krop var dækket af insektbid.

Hendes ring lå i hendes kjole. Så man kunne ikke se at hun var gift.

Hun prøvede forgæves, rystende, at dække sin krop. Små tårer blev tydelige i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

greetings stranger - Victor Van Tenebris Empty Sv: greetings stranger - Victor Van Tenebris

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum