Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Jake
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Sasha
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Renata
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Celenia
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Lenore
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Genevira
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Edgar
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Marcus
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 
Elizabeth
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba13xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba14xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 16:50

Dagen:

Ash luskede rundt i Ashen Wood Forest, rundt imellem træerne, indåndede den friske luft. Man skulle tro hun var ude på noget, men det var hun faktisk ikke, hun var bare ude og gå en hel normal tur, dog var der noget på færre, det var fuldmåne den aften, hun beredte sig på den, hun havde allerede forladt sin lille hytte i skoven, hun skulle dybere ind i skoven end hun allerede var, Ash havde det sådan at hun helst ikke ville gøre nogen fortræd når hun var varulv, det var hun virkelig ikke glad for, hun havde allerede dræbt sin familie på den måde, hun kunne ikke klare flere døde omkring hende, slet ikke nogen hun havde dræbt selv.

Hun havde sit rød sorte hår bundet i en hestehale så det ikke irriterede hende, hun havde skifte tøj med til efter hun blev menneske igen, så hun ikke skulle gå nøgen hjem ligesom første gang.
Hun havde bare noget helt normalt tøj på, sort T-shirt og bukser og så bare en kappe og et par sko, det måtte være det, hun skulle jo helst ikke ødelægge noget tøj hun kunne have brug for på et andet tidspunkt, hun havde altid tøj adskilt, tøjet til udvikling og så bare helt almindeligt tøj hun ville bruge.

Hun satte sig ned da hun var nået til en lille dam, nu ventede hun ellers bare på at det blev aften og fuldmånen kom, så hun kunne få dette overstået, hun hade det, men sådan var det altså bare.
Hun var blevet forbandet, og nu måtte hun leve med det.
Hun sad og nynnede en rolig melodi mens hun lod sin fødder plaske lidt i vandet.  


Sidst rettet af Ash Lør 8 Aug 2015 - 0:23, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 17:29

Håret var lidt pjusket og jakkesættet var billigt, brillerne sad godt oppe og øjnene var intense, ledende.
Pierre var ikke normalt ude i sådan et sted som den her skov, men nogle gange var han bare lidt for nærig til at købe de ting han skulle bruge til oversatte priser der var helt hen i vejret, i følge hans mening i hvert fald.
Han havde en stofpose i sin højre hånd og en kvist saks, nogle fine eksemplarer af birke kviste lå allerede i posen men han var på udkig efter flere forskellige slags.
Pierre kunne begynde at lugte andre dyr i området, det stank syntes han, selvom han ikke var helt inde i alt det døde vampyr liv syntes han stadigvæk at duften af levende dyr ikke var alt for behageligt.
En anden duft begyndte også at blande sig i dyrenes urin lugt, en duft som gav andre følelser et spark i ham, en duft der fik nydelsen til at gløde i ham.
Varulv!
Han fulgte duften af varulven, det var tydeligt at dufte at det ikke var en varulv dreng da der ikke var noget urinlugt af den men varulv var det, så kun et køn var tilbage.
*måske kan jeg få et forsøgs dyr nu?* kom det i hans tanker og han kunne godt mærke at hans krop kunne lide tanken, men hans fornuft sagde også at det måske kunne gå hen og blive farligt for varulve var ikke ligefrem forsvars løse.
*jeg må forføre hende til at komme hjem til mig... det er den eneste måde... men hvordan* gennem tænkende han for at få en god ide til hvordan han skulle bortføre varulven.
Han nåede ud til hvor han kunne skimte en dam lidt længere fremme for sig, duften af varulv var blevet stærkere, der var ikke meget vind så der var ikke meget duft der blev båret rundt, men varulve stanken var stærk, som den lige havde gået der. Men hans egen duft var nok på vej mod den, så han var lidt varsom med at træde på alt for mange grene og ikke lave unødvendige lyde.
"Allo? er her nogen? der er en meget stærk duft af pels her." sagde han ikke så højt, men bestemt og med kraft i sin stemme, dog stadigvæk med et spørgende tvist. Han havde bevæget sig nærmere dammen, og var nu så tæt på at man godt ville kunne se ham imellem skovens træer og duften omkring ham var også lidt tydelig, dog havde han ingen monstervampyr aura om sig, han var ikke typen der brugte vold til at ordne sine problemer eller bid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 17:41

I et split sekund stoppede hun med at nynne da en specielt lugt fangede hendes gode lugtesans, med det samme vidste hun hvad det var, hendes races ærkefjende, vampyren. Hun kiggede sig omkring, den var ikke lagt fra hende, det kunne hun sagtens lugte.
Hun rejste sig hurtigt op, tog sit tøj op i favnen og kiggede sig imens rundt omkring, indtil hun hørte en mande stemme og hendes øjne rettede sig med det samme mod det sted den kom fra, og inde imellem træerne kunne hun se en mand stå, han så pæn ud i tøjet, hvad lavede han dog herude i skoven..
En let knurren kom fra hende, en knurren som kom fra et menneske men lød som et dyr, kun en varulv kunne præstere sådan en lyd.
"Hold dig væk!" sagde hun surt men også med en let skingren, du kunne høre lidt af hendes frygt komme frem.

Hun kiggede sig bag ud, hun ville ikke rigtig kunne gå længere tilbage, hun ville ryge i dammen hvis hun gjorde det, så de tog flugt veje var til hver sin side, ellers så skulle hun bare gå direkte til angreb, men det havde hun heller ikke rigtig lyst til.
Hun kiggede op mod himlen, det var ikke blevet så mørkt endnu, og månen var slet ikke kommet frem, så den flugtvej var helt væk, indtil videre.
Hun kiggede studerende på ham, mens hun klamrede sit tøj til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 17:56

Han smed saksen ned i hans pose imens han stille lagde den ned ved et træes rod, og strakte så sine arme ud for at signalere at han ikke ville gøre hende noget, det kunne han huske at menneskene tit gjorde.
"nu ikke tage alt for drastiske beslutninger, jeg ved godt hvad for en slags nat det er i nat, så jeg har ikke lyst til at slås, tja generelt har jeg ikke lyst til at slås da det viser en ekstrem høj grad af stenalder mentalitet hvilket jeg ikke kan stå inde for da jeg er forsker og ikke dørmand i den lokale bar. " sagde han og svævede lidt med hænderne som at illustrere at han skulle hurtigt igennem forklaringen.

"og jeg kan se du er lettere beredt til din vildskabelige nat, så du skal ikke bekymre dig om mig" han prøvede virkelig at få hende til at se ham som en lidt mere fredelig vampyr frem for en af de typiske barbariske vampyrer der sugede blod fra alt og alle.
Han rettede kort på sit jakkesæt "og som du kan se er jeg heller ikke klædt til blod, bare nogle få pletter, er du klar over hvor meget det koster at få det renset?? de burde hænges for deres dyre priser.

Han bukkede sig langsomt ned og tog sækken op fra træets rod, og kastede den så hen til pigen "du kan selv se, det der ligger i er det jeg er ude efter her i skoven, for byens priser bliver ved med at stige og nu er det helt afskyeligt hvad de sætter priserne på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 18:05

Hun studerede ham ekstremt meget da han kom frem med hænderne foran sig, hun kiggede på ham med nysgerrige øjne og en snerren, hun var ikke sikker på ham her, lige meget hvor godtroende han end så ud, han var vampyr, vampyrer var lumske, de skulle ikke have nogle changer overhovedet, i hverfald ikke efter hendes mening, og den stod hun ellers meget fast på.
Hun fnøs af ham da han kom med alle mulige argumenter for at han ikke var kommet for at slås eller gøre hende fortræd på nogen måder.
"Du er en vampyr... lige meget hvad du siger, så stoler jeg ikke på det" sagde hun lettere hånligt og gav ham elevator blikket for at vurdere ham.

Hun kiggede lidt på den pose der blev kastet mod hende, hun kiggede lige på ham inden hun satte sig ned på hug og gennem gik tasken, der var en saks og så var der nogle kviste...
Hun hævede brynene.
"Du... leder efter kviste?"spurgte hun ham, som om han var tåbelig.
Hun pakkede posen sammen igen og holdt lidt på den imens hun ventede på hvad han ville sige til sit forsvar. Hun var stadig væk ikke sikker på ham, men hun gav ham en lille chance.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 18:33

Han gav et dybt suk fra sig da hun endeligt så på kvistene og løftede et øjenbryn da hun spurgte om han ledte efter kviste. Begge øjenbryn rejste og et selvsikkert smil kom over hans læber, "det er fordi jeg er opfinder også forsker jeg også en smule, og de kviste er for at finde ud af hvilke for nogle træer jeg skal have som vil skjule duften af vampyr mest så det ikke ser så farligt ud for alle andre" lagde han ud som forklaring selvom han inderst inde godt at der var flere grunde til at han skulle bruge kvistene til at finde de retter træer, men det holdte han tæt ind til sig. For nu ville han bare se om han kunne vinde hendes tillid, selvom hendes lugt var lige lovlig stram efter hun var så tæt på fuldmånen og varulv generne var stærke i hende.

Han lod så sin ene hånd pege ned på dammen hun stod ved, han pegede på en kvist der stak ud fra jorden og ud over dammens glimtende vand. Pierre som før havde været ret rolig begyndte nu at blive ret urolig, han ville virkelig gerne over til den kvist "du.." sagde han og trippede næsten på jorden og rystede så på hovedet og sprang nærmest frem mod hende. Men han gik ikke efter hende, han satte sig nemlig på knæ ved dammen og skyndte sig at tage sin saks ud og klippede kvisten af og lagde den ned i hans sæk.

"Den skal nok gøre underværker" mumlede han lidt for sig selv, før han rejste sig op og så sig rundt, han havde ikke helt opdaget hvad han havde gjort men efter han havde rejst sig op begyndte det at dimre lidt for ham. Havde han nu ødelagt hans chance for at få et forsøgs dyr??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 18:46

Så han var altså en nørd, hun fnes lidt af hendes tanke, det var han vel, forsker, opfinder. Hun nikkede dog lidt og lagde så bare posen ned og rettede sig op igen. "Hmm, jeg ved ikke hvad jeg skal sige... jeg stoler dog stadig ikke helt på dig" sagde hun og kiggede spørgende på ham. Hvorfor ville han dog gemme sin lugt, for at snige sig ind og dræbe andre nemmere, for at dræbe varulve nemmere, hun stolede meget mindre på ham nu, hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre med ham her.

Hun kiggede ned mod dammen, da han pegede derhen, hun grinte lidt da hun så en kvist, det måtte være den han ville have fat i.
Hun nåede lidt at vende blikket mod ham, da han så sprang frem og satte sig på knæ foran dammen for at få fat i kvisten.
Hun ville være en par meter væk fra ham når han kiggede op, for da han var sprunget frem mod hende, var hun gået til siden for at undgå så meget kontakt som muligt med ham, dumme vampyr.
En høj knurren kom fra hende "hvad tror du lige du laver" sagde hun højt og lidt overrasket.

Hun kunne se hvordan mørket var ved at ligge sig, hun kunne mærke kræften i hende.
Hun kiggede hen på vampyren, selvom hun hade vampyrer, havde hun stadigvæk ikke lyst til at skade ham.
"Du må hellere se at komme væk" sagde hun og kiggede på ham med at advarende blik.
Han skulle virkelig se at komme væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 18:59

Han smilte skævt og løftede posen, "det må du meget undskylde, jeg har en tindens til at blive ekstremt ivrig når jeg ser noget jeg vil have, jeg kan næsten ikke styre mig selv, så ivrig bliver jeg, og den lå lige der og næsten tikkede om at blive plukket" sagde han og gav et suk fra sig og lod posen glide over hans skulder imens hans blik blev lidt undrende, men hurtigt så han op mod himlen.
Pierre kunne godt se at det var ved at blive meget mørkt og han vendte dernæst blikket mod hende, og undrede sig lidt over hvorfor hun nu direkte advarede ham.
"du siger jeg skal komme væk? jeg tror ikke det er mig som skal løbe, men mere dig hvis du ikke vil have jeg skal se din krop strippe sig fra tøjet og afsløre hvad der er under" sagde han for nu at køre lidt på hendes kvindelige side, han ville se om han ikke kunne gøre hende lidt genert, finde en svaghed i hendes væsen.
Han gav et let fnys og smilte lidt overmodigt til hende "og hvad nu hvis jeg smutter med dit ekstra tøj så du skal rende rundt uden noget helt til dit hjem?" spurgte han hende undrende og drillende og tog 2 skridt nærmere hende, men sørgede for at gøre det meget langsomt så hun ikke skulle føle sig truet af ham mere end højst nødvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 19:12

En høj og advarende knurren kom fra hendes af hans dumme bemærkning. Han ville intet se, andet end pels, og måske hendes klør i hans ansigt! hun rystede tanken ud af hovedet, hun ville virkelig ikke skade andre, ikke flere end dem hun allerede havde skadet og slået ihjel.
Hun sukkede højt og tog hurtigt sit tøj og knugede det ind til sig.
"Jeg vil virkelig ikke skade dig" sagde hun og gik lidt væk fra ham da han gik tættere på hende.
"Og desuden bor jeg ikke langt herfra, så det ville være lige meget" sagde hun irriteret, hun var ikke så nem at gøre genert, hun var sådan set ligeglad hvad folk tænkte om hende og hvad de så af hende.
Den eneste svaghed hun havde var hendes varulv og skrækken for at gøre nogen fortræd, selvom det var en vampyr hun stod overfor, en meget irriterende vampyr.
Hun kiggede op mod himlen, månen var ved at titte frem, mørket var ved at have lagt sig.
"Vil du ikke nok være sød at gå.." sagde hun mellem sammenbidte tænder.
Hun kunne mærke hvordan hendes krop gik igennem alle mulige forandringer lige nu, hun var nervøs for om hun ville nå at få skræmt den vampyr væk, eller om han ville stå der hele tiden.
Hun ville heller ikke rigtig have at hun selv kom til skade, hun vidste at vampyrer var stærke, og han ville nemt kunne gøre skade på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 19:24

Han fik lidt større øjne da hun sagde at hun ikke boede langt derfra, og hjulene begyndte at dreje sig i hans hoved, måske var det alligevel smartes at lade hende være i den her tid?
Pierre kunne se at månen var ved at titte frem og han vidste at hun ville forvandle sig nu om hun ville det eller ej, men han kunne ikke bare lade hende være, hun skulle tvinges. Og det ville han sørge for.

En let blodåre strejfede hans pande og han kunne mærke vinden brise igennem hans tøj og stryge hans hud glat og fint. Han vidste hvad han kunne gøre med den her vind, og han agtede også at bruge den til noget særligt til denne nat. Noget meget særligt.
"okay jeg skal nok gå nu..." sagde han med en opgivende tone, han sukkede dybt og vendte sig halvt om og virkede som en der ville gå sin vej.
Men med et lod han hånden han havde på hendes blinde vinkel i forholds til hans krop skyde frem og førte en kraftig vindstrøm direkte mod hendes hoved og havde koncentreret vinden ekstra mod hendes øre. Med vindlette skridt sussede mod hende og med vinden lod han sin højre hånd flyve mod hendes ansigt og havde et blik om at han virkelig ville gøre hende ondt nu.

Men med venstre hånd greb han hårdt fat i hendes tøj og rev til, og samtidig drejede ned forbi hende så han ikke ville ramme men bare undvige hende og satte i løb mod skovens indre igen. Han var allerede begynde at sniffe luften i skoven igen, han ville finde hendes hjem, han ville finde det, og overraske hende på den bedste måde han kendte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 19:47

Hun sukkede tilfredst og lettet da han sagde at han ville gå, det gav hende ro i sindet, hun ville ikke have ham rundt omkring når hun var varulv.
Men lige som hun skulle embrace sin ulv vende han sig om og hun så nærmest skræmt ud i blikket da han gjorde det.
Hun tog som refleks armene foran ansigtet. Hun mærkede straks en vind mod hendes ansigtet, stærkt mod øret, det gjorde hun lidt svag i situationen, da meget af hendes opmærksomhed lå i hendes hørelse.
Hvor vovede han at overfalde hende på den måde, sneaky!
Med et mærkede hun en stor smerte i sin krop og hun sank til jorden, hun var ikke opmærksom på vampyren mere, nu tog varulven til, det var nu hun skulle ud og få noget af spise, ud og dræbe... dyr?
Hun havde ladet sit skiftetøj gå videre til ham, hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre, hun var i smerter.
Der kom skrig fra hende som fyldte hele skoven og til sidst lå hun i skovbunden som ulv og hurtig var hun over alle bjerge, hun jagtede ikke vampyren, dyret var efter føde nu og en vampyr ville ikke smage godt, hun måtte selv håndtere ham.

Der gik noget tid før hun var tilbage til sig selv, og denne ene gang havde dyret gjort hende en tjeneste, den havde lagt sig få meter fra hendes hus.
Hun lå nøgen på skovbunden, hun rejste sig hurtigt op og dækkede sig lidt til inden hun løb mod sit hus.
Hun rev døren op til sin hytte og blev overrasket over hvad hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 20:02

Han lo let for sig selv og sussede igennem skovens mørke træer kun oplyst af månes klare skær. Kan kunne godt dufte varulvens spor, og vejen var tydelig. Men han kunne godt se hun havde gået i noget tid for at komme til dammen.
Han kom til huset og så lidt undrende på det, det var ret primitivt i udseendet, men måske hyggeligt nok til en varulv?
Han skyndte sig at lukke sig selv ind i hytten, det krævede trods alt ikke meget energi med hans vampyr styrke at åbne døren. Han så sig omkring "det ser da ret hyggeligt ud for et primitivt væsen som varulven. Men nu skulle planen sættes i værk, og intet skulle overlades til tilfældighederne.
Først flåede han alt hendes tøj ud og lagde det hele på midten af gulvet, han skulle skaffe sig af med det hele, men hvordan!
Hans øjne fangede et ildsted, perfekt til nattens hyggelige ild fest...

Blikket der mødte hende var et ildsted fyldt med aske fra hendes tøj, tæpper der var rævet i lange tynde strimler, og en vampyr med et velsmurt smil på sine læber imens hans hår sad en smule pjusket og de eneste ord der kom fra hans læber var "velkommen hjem". Han havde sat sig selv i midten af gulvet på en af hendes stole imens alt andet var skubbet op til væggen som var det blevet til et dansegulv. Han havde hendes ildtang fra ildstedet af i sin ene hånd og en enkel t-shirt i sin anden.
"Åh du godeste hvor er du bar" kom det fra ham med en overspillet overraskelse i hans stemme. Han kastede t-shirten over til hende, han havde dog husket at modificere lidt på den og sørget for den var så kort at den kun lige dækkede ned over brystet og ikke en centimeter længere. Han fryde sig næsten over hele situationen han havde udsat hende for. I hans øjne havde hun ikke mange muligheder, men han havde heller ikke noget imod at måske blive lidt overrasket af hende, det kunne også være sjovt for en gangs skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 20:13

Hun kiggede fortabt på hendes tøj der ikke var meget tilbage andet end aske og så hende tæpper der var revet i stykker.
"Hvorfor...?" spurgte hun nærmest forpustet. Hun kiggede på ham med et spørgende blik.
Hun fortrød med det samme at hun ikke havde ladet varulven have ham, at hun havde advaret ham om den. Hun blev sur, meget sur.
Hun rev trøjen i stykker han kastede over til hende og truende hen mod ham. "JEG SKULLE BARE HAVE LADET VARULVEN HAVE DIG, ISTEDET FOR AT VÆRE SÅ SVAG OVERFOR DIG OG LADE DIG GÅ!!!" skreg hun ind i hans ansigtet med alt den kræft hun havde tilbage i stemmen.
Det var som om.... han havde ødelagt noget af hendes liv ved at gå ind i hendes hus og ødelægge hendes tøj og tæpper, alt hvad hun kunne have om sig.
Hun hævede sin hånd som om hun skulle til at slå ham, men lod så vejr og sukkede.
Hvad skulle hun dog gøre, hun havde intet at tage på, hun kunne ikke gå ind i købe noget nyt, fordi hun var altså nøgen...
Hun vende sig om, vende ryggen til ham og gik mod ud gangen af sin hytte, hun ville ud og søge efter dammen igen, også om der måske var noget hun kunne tage på der, som kunne hjælpe hende lidt, så hun kunne komme ud og købe noget nyt.
Hun kiggede tilbage efter vampyren, det var gået op for hende hvor meget hun hadet vampyrer, hun håbede han ville være væk når hun kom tilbage, ellers vidste hun virkelig ikke hvad hun skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 20:25

Han kunne ikke lade være med at smile da hun råbte af ham, hendes vrede mættede hans vampyr lyst for at gøre andre ondt. Men nu hvor det var overstået kunne han jo ikke bare lade hende være sådan, ikke når hun havde bragt ham så meget glæde for en dag, hvilket han følte var sjældent at varulve kunne gøre nu om dage.
"måske kan jeg hjælpe dig" kom det så ud af ham som hans næste skridt i sin lumske plan. Han strakte sine arme ud og så på varulvepigen.
"Gi mig din tid og jeg giver dig tøj på kroppen igen, fra top til tå, det lover jeg" sagde han som et stort tilbud for hende, i hvert fald for hendes situation.
"og du behøves ikke engang lede efter resterne af det anede tøj, der er ikke mere af det" sagde han, dog uvidende om det faktisk var sandt, for han havde godt nok ikke haft lysten til at tjekke ud om varulven stadigvæk var i live imens den var fremme.
Han rejste sig op fra stolen og med ild tangen greb han let fat i hendes nakkeskin og hev lidt i det, han havde altid villet prøve for at se om det ville have nogen virkning på varulve siden de var beslægtet med ulve som var beslægtet med hunde som man godt kunne hive op i nakkeskindet, men var det så det samme med varulve?
"desuden så har jeg også ladet dig leve frøken.. for mens du lå der ude var du helt væk efter din forvandling, kunne jeg jo sagtens havde brækket halsen på dig eller flået dig op eller andre vampyr ting, men jeg lader mig aldrig styre af mine vampyr lyster, kun min fornuft får lov til at sejre.. selvfølgelig hvis man ser bort fra blodet som er livs nødvendigt, men det er vist en helt anden sag." fik han mumlet og trak let på skuldrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 20:36

Hun hævede øjenbrynene da han sagde at han kunne hjælpe hende, hvorfor ville han dog lige pludselig hjælpe hende, han havde ikke gjort noget godt for hende lige fra da de mødtes af, så hvorfor starte nu, hvad fik han ud af det, hvorfor skulle hun tage imod det.
Hun ville få tøj igen, hvis hun gav ham lidt af hendes tid, tid til hvad dog? "Tid til... hvad?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede meget undrende på ham, hun forholde sig i ro indtil videre.

En høj knurren kom fra hende da han tog fat i hendes nakkeskin med den tang han havde i hånden, det var hun ikke lige så glad for.
Han have ladet hende leve, det var vel nok stort af ham var. "vil du have en medalje eller hvad?" spurgte hun hånligt og prøvede lidt at få tangen til at slippe.
"Slip mit nakkeskind og du kan få din tid og jeg kan få mit tøj, og så kan du skride herfra og vi kan begge to leve vores liv hver for sig i ro og mag" sagde hun irriteret og lagde armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 20:48

Han slap lydigt hendes nakkeskin men rystede på hovedet over det sidste hun sagde.
Pierre gik hen til hendes sofa og løftede den let op i den ene side og tog et tæppe ud han havde gemt for hende. "Min tid med dig skal ikke forgå her, men hjemme hos mig, i mit hus." sagde han og nikkede over mod storbyen.
Han lod hende ikke stå længe før han havde omsvøbt hendes krop i det varme tæppe, og derfor samtidig lagt sine arme om hende i et 'sneaky move'.
"du ved, du ser ikke værst ud af en varulv at være, hvis din duft ikke havde været der kunne jeg godt gå efter halen" sagde han, måske lidt drillende, men også så hun kunne høre lidt af hvad han syntes om ulvene, det var ikke mange han havde kommet i karambolage med men det var for det meste lugten han hade ved dem.
Pierre slap hende igen og trådte et par skridt bagud nu, og sendte hende et spørgende blik "men tror ikke vi har hilst godt nok på hinanden.. Pierre Black" sagde han og rakte hende galant hånden. "og deres?" kom det ud af hans læber og han sendte hende et af hans menneskelige 'søde' smil.
Han kunne godt lide hvordan det her gik, det meste havde gået efter hans lille plan, og han var lidt ekstra glad siden at han havde pint hende og drillet hende og været ond mod hende men også taget den anden vej og været sød og galant og imødekommende mod hende, det dejlige spil for gallariet.. som man nu engang kaldte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 20:57

Hun blev lidt overrasket da han gik hen til sofaen og løftede og tog et tæppe ud som han åbenbart havde gemt for hende.
Hun rystede lidt på hovedet da han sagde at de skulle hjem til ham, men det kunne simpelthen ikke komme på tale, hun skulle ikke hjem til ham, hjem til en vampyr.
Hun tog imod tæpper inden hun sagde ham imod, hun knugede det godt ind til sig. "Jeg tager ikke med dig hjem, det kan du godt glemme" sagde hun hånligt.
Dog da han sagde at hun faktisk ikke så værst ud kom der et halvt smil frem, men hun lavede det hurtigt om til en mund der blev sur.
Hun kiggede på ham da han gik lidt tilbage, det kunne hun godt lide, men da han så begyndte at præsentere sig selv, så vidste hun virkelig ikke hvad hun skulle sige, skulle hun virkelig sige sit eget navn, skulle hun komme med et falsk eller skulle hun bare nægte at sige sit navn.
Hun sukkede tungt til sidst og smilede halvt. "Mit navn er Ash Mathilda Johnson" sagde hun, hun gav bare hele hendes navn, da han havde givet hans.
"Men jeg går stadig ikke med dig hjem" sagde hun med armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 21:11

Han smilte et varmt menneskesmil til hende og hævede hænderne som om han gav op. "Okay okay din krop, dine regler, jeg forstår" sagde han meget enkelt og forstående for hende.
Han lod sig dumpe ned på 2 personers sofaen og sad med en meget tænkende position og havde øjnene lukket i en kort stund.
"ser du" startede han ud og åbnede så øjnene igen og stirre direkte på hende "der er ikke meget jeg ved om kvinder, og især ikke varulve slagsen, men i er stadigvæk så ekstremt spændende for i ligner slet ikke vampyr kvinder.. heldigvis for det" det sidste kom mumlende ud. Han vidste hvad han skulle sige, det hele lå der på hans vampyr tunge, den værste del af ham.
Dog var der også lidt sandhed i det han sagde, vampyr kvinder var måske rigtig lækre, men der var heller ikke meget sjov i dem, det hele var bare blod blod blod og atter blod.
"det første spørgsmål er lidt med jeres races gener, når i kvinder er i løbetiden og vil finde jer en mand, går i så altid efter den største og stærkeste varulv mand i kan finde i miles omkreds? skal det altid være den største og stærkeste frem for måske den klogeste eller hurtigste eller andre ting?" spurgte han hende meget undrende og vidste at vampyrer slet ikke havde noget i den stil, der var kærligheds livet nærmest komplet dødt. Hvilket ikke var synderlig fedt på et one-night-stand.
"andet spørgsmål, hvorfor har du ikke flået mig op endnu, vi er jo ærkefjender i følge fortiden i hvert fald, selvom jeg knap nok kender dig og har dannet mig en mening om dig, ud over du kunne bruge et bad, phu du har rullet i meget tis" sagde han og tog sig lidt i næsen for at illustrere hun lugtede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 21:19

Hun blev glad for at han forstod at hun ikke ville med og ikke ville tvinge hende, det var hun nemlig lidt nervøs for om han måske kunne finde på, han var jo en vampyr, de var onde væsner sådan nogle, onde og lumske var de.
Hun kiggede på ham som han satte sig i hendes sofa, hun havde ikke lyst til at sætte sig hen ved siden af ham, så hun satte sig på gulvet imens han stillede hende nogle spørgsmål.
Hun grinede lidt af det første, mest fordi hun var meget en loner, hun gik ikke efter nogle varulve når hun var i løbe tiden, der var han kommet til den forkerte, hun undgik helst kontakt med nogen, undtagen hendes venner selvfølgelig, men dem var hun slet ikke i nærheden af når hun var i sin 'heat'
"Ser du... jeg er noget af en loner, jeg er mest her og opsøger ikke andre og for gudskyld slet ikke varulve hanner når man er i løbe tid" sagde hun og grinte let, de blev jo helt vilde og slet ikke til at have med at gøre.
Hun kiggede lidt ned i jorden da det andet spørgsmål kom, hun vidste ikke hvad hun skulle svare til det.
"Well... Jeg kan ikke lide at skade folk, så simpelt er det, også selvom det er en vampyr... som har ødelagt det meste af min hytte" sagde hun og kiggede op på ham. Det hørte fortiden til, sådan var det bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 21:37

Han smilte let til hende og gav et let knips med fingrene "det skal du ikke tænke på, jeg har levet i mange år, nogle penge har jeg til at fikse det" sagde han og mente at han nok ville kunne fikse stedet op med nogle tydelige forbedringer, især fordi det var så kedeligt simpelt.
Han åbnede munden, men denne gang var det ikke et spørgsmål.. men mere en lille konklusion han håbede kunne overraske hende lidt, så han kunne vinde lidt tillid af hende. "Som sagt er jeg forsker, og fordi jeg spørger dig er fordi jeg gerne vil forstå varulve mere, jeg studere forskellene mellem varulv og vampyrer.. mentalt selvfølgelig. Vidste du at der ikke er meget forskel på os mentalt? Vi er begge survivors, i er dog dem med den lette forbandelse. Vampyrer i byen er ligesom varulve i vildmarken, vi prøver begge at overleve til vores bedste evne, jeres tørst er kød fra levende væsner, imens vores tørst er blod fra levende væsner. Tørsten er det som gør os glubske og modbydelige.. begge partner.. vampyrer mest set fordi vores ofre kan overleve.. jeres er flået" sagde han og slog en let latter og blinkede til hende og havde en kraft og visdom indbygget i sin stemme som han fortalte videre. "jeg syntes dog.. selv som vampyr, at varulve ser ud til at have den mest spændende forbandelse. I er frie og kan have det sjovt og alt muligt, imens vi vampyrer bliver kolde og kedelige" sagde han og så ned af sig selv. "havde det ikke været for fortiden havde vi sikkert godt kunne finde ud af det samme.. vi ville drikke blodet og i ville æde kødet fra et jaget bytte, så ville alle være tilfredse" sagde han og så meget tænkende ud. Han havde virkelig puttet sin menneskelige side ud for hende til at skue på, og gemte sin vampyr side godt i sit sind, så den kunne grine højt og hånligt for sig selv. Han så sig omkring og tog en indånding, "her dufter friskt, levende friskt, forandring fryder selv for en ung vampyr" mumlede han og mente det nu ærligt, Jonathan kunne godt få huset til at dufte lidt for meget af død og kulde nogle gange, men de var jo vampyrer så det lå vel i deres natur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 21:48

Hun rystede lidt på hovedet af ham, hun ville ikke have stedet fikset, hun ville bare have tingene tilbage hvor de var, og hendes tøj tilbage, men det blev så bare nyt tøj i stedet som han skulle betale for.
"Det skal ikke fikses, tingene skal bare stilles tilbage hvor de stod, ellers er alt fint" sagde hun og kiggede sig lidt omkring, hun kunne godt lide sin hytte, den føltes som hjem. Den var lige stor nok til hende.
Hun lyttede til det han talte om, forskellen mellem vampyrer og varulve, han havde det meste rigtige, men han så lidt forkert på varulvenes forbandelse, de var langt fra frie, nogen kunne leve i packs, og så var der dem som hende, hun kunne ikke, for hun kunne ikke kontrollere sig, hun havde været hos mange som havde prøvet at lære hende det, men hun endte altid med at dræbe dem.
Hun lagde hovedet på skrå og måtte så afbryde ham.
"Du ser os som frie? Det er vi så langt fra, der er ikke mange af os som har det sjovt, der er nogle som leve i packs, og så er der mig som har dræbt hver eneste pack jeg har været med i, selv mine forældre..." sagde hun og kiggede bedrøvet på ham. "der er to forskellige sider af sagen, det er der sikkert også hos jer vampyrer" sagde hun og kiggede lidt ned i jorden mens hun bed sig i læben.
Hun grinte lidt da han sagde at der duftede friskt, levende, det var da klart hvis han levede med sin egen duft hver dag. "Det er der ikke noget at sige til, når du lever med din egen lugt hver dag" sagde hun og grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 21:59

Han så interesseret på hende da hun begyndte at modsige ham lidt, og han brød en smule ud efter det "se det er det jeg har manglet! en varulv der ved hvordan det fungere og ikke facts fra gamle vampyr tosser" sagde han med et stort smil på læberne.
"Men jo der er også 'familier' med vampyrer hvor den ældste gamle vampyr gnavbider bestemmer over hele familien og han skal BARE følge hans anvisning ellers kan man godt risikere at blive udsat for en af vores fatale svagheder." sagde han og trak på skuldrende, "det er også derfor jeg er en loner.. altså forud mine ansatte i huset" sagde han og lo lidt, "jeg kunne vist godt bruge en som dig i mit hjem, så ville det kunne dufte friskt som her, det er nemlig min butler Jonathan som får huset til at lugte af død, godt til at slappe af i, men når man vil arbejde er det ikke den bedste motivation" sagde han og grinte lidt.
Han begyndte at lade hjulene i hans hoved dreje lidt igen, de grinte, sammen, hvad kunne det her betyde? to ensomme ærkefjender som var begyndt at tale dybt sammen og have det 'sjovt' sammen? Han kunne mærke tørsten af alt det her snak tørrer hans hals ud, det var snart tid til at få noget til halsen.
Hans pupiller var også begyndt at skrumpe lidt da hans syn var begyndt at fokusere på hendes puls i halsen. Han måtte gøre noget, især hvis han skulle kunne tænke imens han snakkede med hende. "du... har du et sted man kan 'ordne sine gerninger'?" spurgte han hende undrende og var begyndt at små smaske med munden for at danne lidt spyt til halsen, det var også en af de trælse til ved at være vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 22:09

Hun kiggede meget overrasket på ham, han kunne lide den måde hun var på? Det var da... underligt, men behageligt på en måde, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det.
Hun havde nu godt set ham som lidt af en loner som hende, ude i skoven alene, det gjorde vampyrer ikke rigtig medmindre de var lonere. Så det var vel en ting de havde tilfælles, ikke helt det med familier, han kunne ikke holde sig til reglerne, mens hun slog dem ihjel, det var ikke noget de havde tilfælles der helt.
Hun blev lidt rød i hovedet da han sagde at han godt kunne bruge en som hende i huset. "Øhm... tak?" hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige til det, bruge en som hende i huset, hvad skulle det helt betyde, hun prøvede at tyde ham.
Men hendes fokus blev distraheret af ham da han spurgte om hun havde et sted hvor han kunne tage sig af sine gerninger og hun vidste straks hvad han talte om, han var ved at blive sulten.
Et lumsk smil kom frem på hendes læber og hun lagde hovedet på skrå så hendes hals kom til syne for ham, helt bar.
"Er du ved at blive sulten hr. vampyr?" spurgte hun drillende mens hun kørte en finger ned af sin hals og blinkede til ham.
"Desværre har jeg ikke nogen steder du kan tage dig af dine gerninger" sagde hun og smilede stort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 22:27

Han kunne mærke sin hals begynde at blive tør som en ørken, og da han åbnede munden føltes det som om der kom støv ud af den, hendes lille leg trak virkelig hårdt i hans vampyr gener. "Sulten? HAHAHA. nej jeg er ikke ved at blive sulten.. jeg er ved at blive tørstig!!!" gispede han næsten hæst imens han kæmpede med at smile.
Det var ikke for så lang tid siden han havde fået et grimt hug i kroppen af en kniv og mistet lidt blod, men han troede ikke at det ville tage så hårdt på ham og så hurtigt af at have mistet så lidt blod. Hans hugtænder gled tydeligt frem i hans mund og øjnenes pupiller blev smalle og ret vampyr lignende.
Men med et var det hele væk igen og han lignede sig selv, lidt mere svedende end normalt og gispende, men sig selv. Han rakte ind i sin inderlomme og hev en lille sort pose frem der havde et lille knækket sort sugerør, som han rettede ud før han satte munden på, det var en lille pose blod han havde med, bare for en sikkerheds skyld hvis det skulle til at gå galt som nu.
Blodet var ikke komplet frisk, men heller ikke fordærvende grimt, det havde trods alt ligget i en ret kold fryser for at holde på dens friskhed, men siden det var hans reserve lager så havde den ligget der i noget tid nu og var blevet lidt bitter.
Han løsnede grebet lidt for så at trykke til posen så blodet ville blive skudt ind i hans mund, han ville gerne have det her overstået så han kunne få sit blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 22:33

Hun slikkede sig lidt om munden da hans tænder kom frem så hun kunne se dem, et lumsk smil spillede på hendes læber, det var lige hvad hun fiskede efter.
Men et undrende udtryk trådte til da han lige pludselig blev sig selv og han efterfølgende trak en lille pose op med blod og med det samme kom der nogle ideer frem til en lille leg, måske ikke så sjovt for ham, men for hende var det rigtig sjovt.
Som han begyndte at suge blodet fra posen, rejste hun sig fra gulvet og tæppet om hende faldt til jorden, så hun var endnu engang nøgen.
Hun gik med selvsikre skridt hen mod ham, med et smil på læben, og da hun var helt henne hos ham bukkede hun sig let ned for at distrahere ham, og med et snuppede hun hans blod pose.
Med et drillende smil luntede hun ud af hytten med posen i hånden og kiggede sig tilbage for at se om han løb efter.
"Se om du kan få fat i dit elskede blod" råbte hun efter ham med en let latter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat) Empty Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum