Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 
Lori
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 
Valentine
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 
Sean
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 
Jake
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 
Abigail
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 
Celenia
Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba13Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba14Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

Is this forbidden love? (Somdev)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Empty Sv: Is this forbidden love? (Somdev)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 23:40

Kasandra lå stille og drømmede, da hendes underbevidsthed mærkede at Somdev begyndte at røre ved hende. Det gjorde at hun vågnede stille op og mærkede hans læber mod sine. Hun kyssede igen og åbnede så øjnene og så ind i hans.
*Godmorgen* sagde hun mens hun så på ham og så lagde hun sin hånd bag hans nakke og trak ham ind til endnu et kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Empty Sv: Is this forbidden love? (Somdev)

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 13:20

Somdev blev overraskede over at hun havde ligget og holdt om ham, det var han naturligvis glad for, han lagde en hånd om på hendes nakke. han nussede hende i håret, han var glad for at have hende hos sig og håbede da også hun var glad for ham, ''jeg kan ikke tro at jeg har en vidunderlig pige som dig, til at være min pige'' sade han glad med et smil på sine læber. han smilede og kyssed hnd på kinden og p håret og på hendes fantatiske læber, han smilede mod hende og nød deres kys endnu engang...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Empty Sv: Is this forbidden love? (Somdev)

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 13:50

Hun nød hans berøring og det gjorde hende varm inden i, på en måde som kun kunne gøre. Hun lod sin hånd falde ned fra nakken og den havnede ved hans ene kraveben. Hun så ham ind i øjnene og smilede til ham.
*Jeg kunne ligge her for evigt* sagde hun til ham, men hun vidste godt at det ik ville ske, da hun havde andre pligter at gøre. Hun lukkede øjnene og sukkede glad. Bare det at han var tæt på, det gjorde hende glad. Hun åbnede øjnene igen, satte sig op og så ned af ham, så hun kunne se hans bryst. Sårene helede godt og der var ik nogen infektion.
*Har du ondt?* Spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Empty Sv: Is this forbidden love? (Somdev)

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 14:00

han lod sin fingre glide ned af hendes kind blidt og kærligt, ''ville du blive bange for jeg går for hurtigt frem hvis jeg sagde jeg elskede dig?'' hviskede han mod hendes læber, han så op på hende, ''nej jeg har det fint smukke jeg er bare glad for du er hos mig, mere kunne jeg ikke ønske mig'' sagde han..
han smilede, ''roser er røde violer er blå, jordbær er søde og du ligså'' hviskede han i hendes øre. han elskede hende virkelig og han ville gerne fortælle hende det, men tur ikke hvis det skræmte hende væk fra ham, det ville han ikke kunne klare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Empty Sv: Is this forbidden love? (Somdev)

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 22:51

Det overraskede hende lidt at han sagde det så tidligt, men smeltede inden i, da han sagde digtet. Det var et kendt og meget brugt digt, men det var stadig sødt. Hun sendte ham et smil og kyssede ham på læberne og tog hans hånd i sin.
*Jeg kunne aldrig blive bange for dig!* Hun gav hans hånd et klem mens hun så ham i øjnene, *Men du gør mig til den lykkeligste pige på jorden.* Hun tænkte hurtigt og kom selv på et lille digt som hun så sendte til hans sind,
*Elsker du kærlighed,
så elsk kun mig,
for ingen i verden,
elsker dig højere end jeg.
Så nej du skræmmer mig ik ved at sige at du elsker mig*
Hun lagde sin pande mod hans og sad sådan i et stykke tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Empty Sv: Is this forbidden love? (Somdev)

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 18:44

Somdev smilede og lod en hånd nusse hendes kind blidt og kysser hende længe og kærligt, ''ja jeg elsker kærlighed, og jeg elsker kun dig ingen anden har kunne få mit hjerte til at hamre så meget som du kan få mig til'' sagde han..
det var den første gang han nogle sinde havde sagt han elskede,
''du er den første og du bliver den eneste pige jeg kommer til at elske, men mindre vi får børn på et tidspunkt vil jeg elsker dem naturligvis'' sagde han kærligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is this forbidden love? (Somdev) - Page 3 Empty Sv: Is this forbidden love? (Somdev)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum