Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Jake
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Sasha
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Renata
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Genevira
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Celenia
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Lenore
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Katrina
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Lori
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 
Edgar
You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba13You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba14You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Assorian Søn 13 Sep 2015 - 19:20

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sted: Gyderne
Vejr: Kun månes stråler oplyser gyderne
Beklædning: Hans frakke

Efter han blev leder for sin race havde han brug for alliancer og venner der ville hjælpe alliancen, han var så på vej ud for at lade efter krigere der ville opfylde hans krav og de skulle selvfølgelig nok blive betalt godt, og have skyggevæsnerne som ven er en stor ting da vi ikke er svage, vi er stærke. Han ville lede efter nogen der havde styr på vampyrerne hvis nu de skulle trodse ham, man får jo mange fjender når man er leder for en stærk race, men det påtager han sig med glæde så han kan vise dem hvor stærke vi skyggevæsner er tænkte han.
Han opsøgte lidt af hvert, men fandt ikke helt hvad han søgte, en der kunne tage en stor gruppe, og en der havde erfaring med det, en der vidste hvad han gjorde, en der ville betale prisen for at blive Assorian krigere, men hvem skulle det være? alle der var omkring ham var uduelige, nogen af den vidste ikke engang hvordan man slog en vampyrer ihjel, tåber, tænkte han.
Han fik så af vide, at en ved navn James havde en erfaring og en evne, en evne som vampyrerne vil frygte, og det sagde ham noget og begyndte så at lede efter den her James.
Han fik af vide at den her James befandt sig i gyderne af og til, og begyndte så at opsøge ham, og det lykkedes ham at finde en der passede til beskrivelsen af ham.
"undskyld mig, men de skulle tilfældigvis ikke være James Blake?" sagde han og ventede på et svar fra manden, om det var ham eller at Assorian havde fundet den forkerte mand.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Gæst Søn 13 Sep 2015 - 19:46

James, havde valgt og tag en tur i gyderne, efter en dejlig dag i kroen. Rygtet om hans evne, var åbenbart kommet ham i forkøbet, hvilket gik ham lidt på. Han, havde det som om folk overvåget ham lige pt, hvilket gik ham på. Kunne folk ikke bare passe sig selv, og lade vær med og gå rundt ig sprede rygter. Det gik ham helvedes meget på, han ledet jo stadig efter hans søster. Han forsætte hans tur ned gennem gyderne,  hvor han bevægede sig rundt, mens han så sig omkring. Idet samme han hørte en stemme tale til ham, han kigget bag sig og så en mand som var lidt højre end ham. "Yeah navnet er James Blake, kan jeg hjælpe dig med noget, eller kigget du bare forbi." Mens James talte til ham, tog han hans ene hånd om mod den daggert han, havde gemt bag på sig, den var hellig og af sølv, så lige meget, hvad kunne han bruge det som beskyttelse. "Jeg håber, der er en grund til du har opsøgte mig, lade mig gætte du har, hørt at jeg kan mit kram omkring vampyrer, nu skal du høre sandheden er. At jeg er ikke lige frem, gør det normalt, den eneste ting der gør jeg ved noget om det er min evne, så du kan finde nogen bedre jægere, hvis du vil. Som sagt det eneste der gør mig særlig er min evne, gud ja jeg kunne lære at blive vampyr jæger, men lige nu er jeg bare en ung mand, med en særlig evne mod dem.".  Som altid var James, en person som kunne vise sider af sig selv, som gjorde at folk ikke helt, vidste hvor de havde ha,. Hans attitude, gjorde dog det meste, for ham og man kunne, høre, hvordan han havde det omkring det fleste, ting dette her, var han bare lidt træt af. Folk så nemlig kun hans våben, og ville ikke gi ham indflydelse og, hvis ham her var lige sådan ville han bare gå igen.


Sidst rettet af James Søn 13 Sep 2015 - 22:48, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Assorian Søn 13 Sep 2015 - 22:42

Asso havde fundet den rigtige mand, men han lød ikke selv til at være glad for at have blevet opsøgt, måske mere træt af det faktisk, hvis han vidste hvem der havde opsøgt ham havde han nok fået en anden tone på end den han har nu. Manden siger at det eneste erfaring han har med vampyrer er faktisk kun hans evne? hvordan kan det være at folk spreder rygter om en person der er kan det med vampyrer når manden ikke engang tror på sig selv? der må være noget med hans evne, som gør at folk snakker om ham og han vil utrolig gerne vide hvad det er, og det skal han nok finde ud af.
"Navnet er Assorian Fáblo, leder af skyggevæsnerne, jeg kommer fredeligt så den dagger der af din behøver du ikke at bruge, jeg vil dig intet ondt, faktisk så er jeg her for at tilbyde dig et job, du siger selv du ikke har erfaring med vampyrer? men det har din evne? der må være noget omkring din evne siden folk spreder rygter? jeg kan hjælpe dig med at få de rygter stoppet, hvis du viser mig din evne, så har jeg måske et job til dig, og lønnen ja, lønnen er god og du kan få et hus hvor du kan træne og bo som du vil, men det kommer an på din evne, så hvis vi kan gå lidt væk herfra så du kan vise den, hvis du vil, så vil jeg blive meget tilfreds" sagde han og tog en pose guld op for at vise ham, at penge, det er noget han har.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Gæst Søn 13 Sep 2015 - 23:18

James så på ham, da han forklaret hvem han var og at han kom fredeligt, fjernet han hånden og så hen på ham. "Okay jeg lytter, ja jeg kan godt vise dig min evne." James bevægede sig lige så stille hen af vejen, hvorefter han så hen på ham og pengene. "Med lad os se, hvad siger du til et lille væddemål inden, hvis jeg kan ramme et mål som vi går hen til nu, for jeg det du har, gange to, og kan lave et blast." James kiggede på ham, hvorefter han gik lidt længere hen. Han forsætte ud på gaden, hvor de så til sidste nået hen til en fint sted, til at vise hans evne, der var målskiver om bag kroen. Hvilket gjorde det letter og vise den frem, James ventet til han dukkede op, hvorefter han sætte hans evne på prøve, han fremkalde en en bue ud af sollys, som nærmest brændte hans hånd, man ville faktisk tro, at hans evne, ikke burde fungere, men solens energi, var nemlig inde i hans krop, hvor han så kunne bruge den på den måde. James tog buen og spænde stregen inden, han kigge om mod asso, "inden skulle deres højhed, stå i sikker afstand, eller os skulle de lukke dine øjne, for dette her komme til og brænde." Efter James, havde sagt de ord tog han sigte og skød mod træet, pilen fløj som den ligenet, et lyn, men da den ramte var man ikke i tvivl om, hvad det var. Et blende sol lys, oplyste baggården, hvorefter James var nød til og tag sig til hans brystkasse efter, buen forsvandt igen. Dette var hans even, den kunne brænde varmpyre i løbet af ingen tid. Da lyset forsvandt kunne man se målet, som nærmest var brændt væk, efter pilen havde ramt målet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Assorian Man 14 Sep 2015 - 22:31

Asso sagde god for det væddemål, det var alligevel kun en håndfuld guld som han sagtens kunne undvær, han fulgte efter ham og holdt øje med hans bevægelser, om han nu fortrød og ville trække hans dolk for at så at slå Asso ned, han gjorde det heldigvis ikke, men det han blev lidt irriteret over var da han blev kaldt "højhed".
Han så evnen, og blev imponeret, det lignede sollys som han fik lavet om til en bue utroligt at han ikke døde af det.
Da han skød kom der et stort lys, og Asso blev så forskrækket at han med et forvandlede sig til sin skyggeform og fik nogen skader pga det var sollys der ramte ham lidt og kiggede hen mod James"Okay den evne der, den skadet mig, og hvis den skader et skyggevæson så skader den i hvert fald også vampyrer.. hvad vil du have for at blive min personlige vampyrer jæger og skyggevæsen jæger hvis nu nogen af dem skulle forråde mig? og lige en ting, aldrig nogensinde igen kald mig højhed, jeg er ikke en konge eller prins jeg hader det ord og brækker mig af det" sagde han med sin skyggevæsen stemme og ville ikke forvandle sig tilbage før han var sikker på at James ikke skød flere pile afsted, han var perfekt som en af hans lejemordere.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 15:42

James hævet øjnebrynet kort, hvorefter han vendte hans ansigt mod ham. James bed sig svagt i underlæben, efter lyset var væk igen, James vendte sig mod ham. Kort efter det var ordnet træk James sig selv lidt tilbage, hvorefter han så hen på Asso som ikke ville blive kaldt deres højhed. James, havde dog fundet det morsomt og gi ham det øgenavn, men nu måtte han finde på noget andet, "jeg kan ikke love at jeg bliver din personlige, men jeg kan godt hjælpe, hvis jeg for penge og et sted og bo for det, one time deal, inden er du med eller os er du ude." Efter de ord var blive sagte kiggede han på lederen af disse skyggevæsner. James øjne så over mod ham, mens han ventet på hans svar, de skulle bare ha det her overstået og så var den ikke længere. James bed sig svagt i underlæben mens han ventet på hans svar, han ville ikke kun arbejde for ham, men hvis han, havde pengene kunne han altid be ham om at gøre det. James var sikker på at han gjorde det rigtig lige nu, det var vigtigt ikke og blive fanget, i en kontrakt. Men, hvis han kunne ville han sørge for der ingen problemer var med det her, han ville heller ikke kun tjene en person, det ville være det samme som at opgive en del af, hans sjæl. Men nu ville de problemer dukke op, lige meget, hvad han gjorde imod det. Nu var det bare og vente og se, om han ville kunne være okay med det på den måde, da det ikke lød til de manglet penge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Assorian Man 19 Okt 2015 - 18:05

Asso kunne lide ham, han vidste hvad han ville have og ville helst have det kort og præcist, det kunne han lide, han fandt et stykke kontraktpapir frem og begyndte og skrive en kontrakt ned som James skal aflevere til Asso's håndværkere og de vil bygge hans hus "værsgo, tag den her og mine håndværkere vil hjælpe med design og byggeriet, din løn afhænger af hvor godt du gør dit arbejde og hvor tilfreds jeg bliver.. er det forstået? sagde han og kiggede på ham og rakte ham kontrakten.

//undskyld for et kort svar.. ._.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Gæst Tors 22 Okt 2015 - 17:24

James nikkede svagt, mens han lytte til, hvad denne mand sagde, "bare vi er enig om den her ting, jeg vil sætte mit eget folk, over din race, men ja jeg har forstået, men bare så vi er enige vil jeg vælge dem, hvis det kommer til det, så længe mennesker ikke blive rørte kan vi ha fred, hvis der er rebeler elelr noget, vil jeg jeg første se om, jeg kan omvende dem inden vi gør noget, men skal jeg nok." James tog imod papiret, hvorefter han så på Lederen af skyggevæsner, "men så på gensyn jeg vil få ordenet de ting jeg skal ha ordnet og så vil vi tales ved, når du for behov for at forklare mig om nogen opgaver der er særlige ellers vedlæg et brev, det vil gøre det letter." James sende derefter Asso et enkelt smil, hvorefter han begynde og gå afsted, mod de håndværker som skulle lave hans hus.

//out sorry jeg ender det nu, men jeg er lidt gået død og det er en fin slutning right. :9 //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Assorian Tors 22 Okt 2015 - 17:29

//out det er helt finnó!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You wanna be my personal vampiric hunter? ~James Empty Sv: You wanna be my personal vampiric hunter? ~James

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum