Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You cant Change  me forget it//Jo// EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
You cant Change  me forget it//Jo// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You cant Change  me forget it//Jo// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You cant Change  me forget it//Jo// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You cant Change  me forget it//Jo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You cant Change  me forget it//Jo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
You cant Change  me forget it//Jo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You cant Change  me forget it//Jo// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
You cant Change  me forget it//Jo// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Jake
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Sasha
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Renata
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Genevira
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Celenia
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Lenore
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Taliia
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Madelena Gray
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 
Katrina
You cant Change  me forget it//Jo// Voteba13You cant Change  me forget it//Jo// Voteba14You cant Change  me forget it//Jo// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

You cant Change me forget it//Jo//

Go down

You cant Change  me forget it//Jo// Empty You cant Change me forget it//Jo//

Indlæg af Gæst Søn 14 Feb 2016 - 19:19

S Kroen Det vilde Svin
V Solen er næsten lige gået ned og aften er begyndt
O Andre Sellswords og en meget stor forsamling af falden engle.
Tid 2 dage efter han gik i land, omkring aften.
P https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ce/91/26/ce9126747a088a3162e7d1cf0a0b6a07.jpg
Asher gik langsomt gennem gaden det, havde været to dage siden, han var gået i land.  Nu, havde han derfor beslutte sig for at bevæge sig omkring lærer de steder han i lang tid ikke, havde været det var helt mærkeligt at se byen igen. Han bevægede sig første forbi det sted Hayley og ham, havde boede sammen. Han bed sig svagt i underlæben, hvorefter han bevægede sig videre. Det var alt for mange dårlig minder, der havde en dæmon forførte ham og de, havde ende deres forhold. Hayley, havde tævet ham mens han ikke gjorde noget, da han ikke kunne få sig selv til det. Bagefter var hun forsvundet, han havde derefter pakket sine ting og var taget afsted, det havde været omkring op til 4 år han havde været væk nu. Men nu var han endelig kommet videre, mente han da selv.

Men sandheden var en helt anden, en der skulle være som ham. Asher, havde derfor levet som Sellsword, hvor han kunne få mest ud af tingene, men han havde aldrig dræbt nogen og var stolte over det. Men alle, havde deres dæmoner og det var kun et spørgsmål om tid, før nogen ville føre ham ned via en helt mørk sti som han ikke kunne vende tilbage fra. Asher bed sig svag i underlæben en enkel gang mere, hvorefter han bevægede sig hen mod Kroen, hvor han kunne få noget og drikke og et værelse enden han kunne få sit nye job og rejse hjem mod Dragons Peak.  
Han, havde mistet hans eneste ene, hvilket der gjorde at han nu kun havde hans ældste bror og  far tilbage. Han skulle nemlig op til deres lillebrors begravelse, hvor til han skulle komme videre.   Men første skulle han ind på kroen, han forsætte sin tur gennem by den, havde ændret sig så forbandet meget.
Asher gik ind på kroen, hvorefter han så sig omkring. Han sætte kursen mod et bord for sig selv, hvor han sætte sig kort efter fik han fat i en af dem der serveret og på den måde fik han bestilte noget stærkt og drikke han slog hætten ned og stiret ind i flammende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You cant Change  me forget it//Jo// Empty Sv: You cant Change me forget it//Jo//

Indlæg af Gæst Man 15 Feb 2016 - 19:37

Josette havde snakket med Caroline om Assorians forslag. Og hun havde selv snakket med ham. At overtage Dragons Peak og være Assorians højre hånd - magt tog hun hvor hun kunne. Så var der vel også noget som bragte hende og Caroline lidt tættere sammen. De havde vel også brug for det? Josette kom til kroen efter sin rejse på vej hjem til Terroville og besluttede sig for at tage en drink på kroen. De faldne engle var her - mange var. Hun kunne mærke deres nær vær. Den mørke sjæl. Et skævt smil blomstrede op på hendes læber. Josette var klædt i sort, alle så bedre ud i sort. Hun gik ind ret dramatisk, og brugte en håndbevægelse til både at åbne og lukke døren efter sig. Hovederne vendte sig ved hendes ankomst, hvorefter de fleste gik tilbage til, hvad de havde haft gang i. Hendes mørke kunne mærkes sådan var det at være reaper. Aldrig i stand til at gemme sit mørke væk fra nogen.

Bartenderen tøvede ikke med hurtigt at finde hende noget at drikke. Lidt efter kom nogle af hendes krigere. Det kaldte hun dem, som havde valgt at stå for sikkerhed for deres folk. Josette gjorde hvad der var bedst for sit folk. Og at få flere var også blot en bedre ting, specielt hvis det betød at hun kunne vippe South a pinden og overtage hele racen - det ville vippe magten over til hende. Så hvorfor ikke drømme?

Josette tog en slurk af hendes drink og fnøs kort.
"Har nogle blandet sødsuppe herinde?" Spurgte hun med en lettere hævet hånlig stemme. De faldne engle omkring hende lo, da hun svang sig til siden og vippede hovedet på skrå. Så svang hun det ene ben over det andet. Kort studerede hun ham og sprang ned fra stolen. Så stillede hun sig for enden af bordet.
"Jamen, hvem har vi her. Asher Snow Forrester.." Hun fnøs imens hun rystede en enkel gang på hovedet. "Hvad får en engel som dig til at gå ind her? Dødsønske? For at komme i et med dine mørkeste tanker? Overvejer du omsider at blive falden ligesom os, og stoppe med at være en lille dreng som kan kostes rundt med?" Spurgte hun og smilte skævt til ham. Et smil så mystisk. Man vidste aldrig hvor man havde Jo hende. Var hun blid, ond - nysgerrig? Man vidste det aldrig. Desuden havde de ikke set hinanden siden han slog op med hende for 5 år siden. Ikke at deres forhold havde været noget særligt. Det havde mere været at prøve at komme sig over hun havde forladt Assorian. En afledning. Hvilket hun kunne fornemme var det samme hun havde været for ham dengang. Men forskellen var blot, at hun havde været så sød og uskyldig dengang. Nu var hun djævlen selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You cant Change  me forget it//Jo// Empty Sv: You cant Change me forget it//Jo//

Indlæg af Gæst Lør 20 Feb 2016 - 21:01

Da døren gik op kunne han fornemme en meget stor mørke, men os en velkendt del over personen. Da han kiggede op og lagede mærke til hende, hvor hun mente om han snart var færdig med og være en god engle og blive koste rundt med, kunne han ikke lade vær med og le. ”Det er forskelen på dig og mig south, jeg følger ikke andres veje end min egen, hvor til du jeg, ved ikke hvor jeg skal starte det der lort med og være fri selv, nu når du er falden, jeg vil aldrig tjene dine falden engle, Josette Thunder, forskelen på os to er bare den, vi har valgt to forskelig ruter, og døds ønske, der er intet der skræmmer mig ved de andre falden engle og jeg ville kunne tag et par af dine kriger med mig ned, inden du nået og få mig myrdet her, men det ville sikkert os være din plan se, hvor længe jeg kunne holde mig til og stadig kunne undgå og være falden.”
Asher var ikke bange for døden eller mørket, men hans vrede kunne hun altid bruge mod ham, og hun vidste godt selv hvor stærk en kriger han var, hvilket der jo gjorde meget af dette her så uvirkeligt. ”Så den dag jeg vælger og joine de falden engle er den, dag jeg dør.” Mens han havde sagt det, havde han lagt mærke til hvor stille der var blive på kroen, hvor til nogen af de falden engle bevægede sig tætte på ham. Han kiggede på Jo, hvor til han så hende an, "så har i tænkt jer og gøre det nu, eller, hvad for i for ikke noget ud af det, det ved du lige så godt som mig Jo, så tænk over hvad du gør nu folk vil bruge dette her mod dig, eller for at hjælpe dig, lige meget, hvad der sker denne aften vil jeg aldrig tjene dig, eller de andre falden engle, bare fordi man er en engle betyder det, ikke at du skal vælge side og vælge, hvad du vil, du for den frihed du selv føler ud af tingene, hvilket der gør os så forskelig, jeg kan tjene en falden engle leder eller en god engle og, hvis jeg skal være ærlig, vil jeg heler for blive engle end og smide mit liv, ud for jeg ved ikke, hvad en person laver sine egen regler lige meget, med hvem man er, og ingen har nogensinde kostet rundt med mig, så hvorfor skal jeg lytte til dig og blive kostet rundt af dig, i stedet ellers tak.”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You cant Change  me forget it//Jo// Empty Sv: You cant Change me forget it//Jo//

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2016 - 13:00

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You cant Change  me forget it//Jo// Empty Sv: You cant Change me forget it//Jo//

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2016 - 13:00

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You cant Change  me forget it//Jo// Empty Sv: You cant Change me forget it//Jo//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum