Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Forget it //Reilly// EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Forget it //Reilly// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Forget it //Reilly// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Forget it //Reilly// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Forget it //Reilly// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Forget it //Reilly// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Forget it //Reilly// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Forget it //Reilly// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Forget it //Reilly// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Jake
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Sasha
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Renata
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Celenia
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Lenore
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Genevira
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Katrina
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Lori
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 
Edgar
Forget it //Reilly// Voteba13Forget it //Reilly// Voteba14Forget it //Reilly// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Forget it //Reilly//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Forget it //Reilly// Empty Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 14:44

Sted: Ashen Wood Forest
Omgivelser: træer, en stor sø, træer, mange træer.
Tid: 06.17
Vejr: Diset, køligt, solen er på vej op.
påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
+ mørkeblå jeans og læderstøvler, der går til lige over anklerne, med lille hæl.

Evelynn stod og spejlede sig i den store sø, mens hun, med en hurtig hånd, lod fingrene køre gennem håret. Hun så sig tilfreds ned i søen, og vendte sig derefter om. Hun gik med langsomme skridt gennem skoven. Forbi træerne med den askegrå bark og de mørke blade. Over den fugtige skovbund. Under den triste himmel.
Sådan kunne Evelynn bedst lide det. Trist og mørkt. Mest fordi hun ikke rigtig havde glæde ved det "sjove" ting. Det var nu sådan hendes liv havde udviklet sig, efter den mørke fortid. Eller det var i hvert fald sådan hun huskede sin fortid, da alt glæden var blevet overskygget af mørket, efter hun var blevet et skyggevæsen.
Evelynn var nu havnet ved søen igen. Hun stod først og kiggede ned i det kolde vand, før hun tog støvlerne og læderjakken af og brættede bukserne op. Hun trådte langsomt ud i vandet og lod det omslutte hendes tær, fødder og ankler.
Måske ville man ikke tro det, hvis man stødte på hende nu, men hun havde engang været en sød lille pige, som ikke kunne gøre en flue fortræd, og ikke havde spor forstand på våben.
Nu slog hun ihjel for sjov, og kunne næsten ikke forestille sig, at man kunne have besvær med at håndtere et våben.
Hun smilede for sig selv og gik lidt længere ud i søen. Ringe dannede sig i vandet og det ramte hendes bukser, men det var Evelynn nu ligeglad med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 0:31

Ikke langt fra den sø gik der en mand. Mandens stil var underlig. En tanktop. Et par militærbukser. Et par militærstøvler. Men det var ikke det der var mærkeligt. Det var tattoveringerne ned af armene. De 2 læbepiercinger igennem venstre side af underlæben. Og den tungepiercing han havde. Unormalt for en dreng. Men sådan var han. Living his own life. Langsomt begyndte han at nærme sig søen der var i nærheden. Han stoppede op ikke langt derfra. Opdagede en tøs soppe i vandet. Og begyndte sig langsomt at nærme sig hende bagfra. Da han hurtigt opdagede racen. Og stoppede op. Et smil kom frem. Genialt. Nu var det tid til at undersøge hvor stærke hans evner var. Men han skulle tættere på. Og begyndte at nærme sig igen. Med rolige stille skridt. Før han roligt åbnede munden. "Hej smukke? Er vandet ikke lidt køligt til at soppe i?" Spurgte han roligt og gik roligt hen. Begyndte at åbne sine store militærstøvler for selv at kunne soppe. Mens han roligt smilede. Tog støvlerne af. De ramte jorden tungt da han slap dem. Tog roligt strømperne af. Og rullede så bukserne op. Hvorefter han roligt begyndte at gå ud i vandet. Mod hendes side. Hvis hun lod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 10:39

Evelynn vendte sig om, da lyden af en stemme nåede hende. Hun smilede skævt. "Så, du ser mig bagfra, og regner med at jeg er smuk, eller er det bare sådan du siger til alle kvinder?" sagde hun uden at lyde kold, men bestemt heller ikke venlig.
Hun så ham an, mens han langsomt kom hen imod hende. Han lignede lidt sådan en fyr der kunne starte med at være sød og så bare blive en komplet idiot, hvis han ikke fik sin vilje. Men hun kunne vel ikke fortælle det ud fra hans udseende. Hvad lignede hun ikke også selv? En sød lille uskyldig pige, som ikke ejede andet end hårde ord i munden. Hah!
"Måske er det. Jeg kan ikke mærke kulde," sagde hun og lagde armene over kors. "Hvad laver du egentlig herude?" Hun var en lille smule betænksom, bekymret rent faktisk, men det kunne ikke ses. "Folk plejer ikke just at være vild med denne skov, da den er lidt af en, jaa, trist skov." Hun lod armene falde ned langs siderne igen. Egentlig var hun ikke vild med at se andre i nærheden af denne sø, da det var den selv samme sø, hun havde overladt sit dyrebareste eje til, men hvor skulle han også vide det fra? Det var jo ikke alle der kendte så meget til skyggevæsner, og deres svagheder, og det var jo heller ikke sikkert han vidste, hvad hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 13:33

Han smilede roligt mens han så på hende svagt. Nærmede hende langsomt. Mens han så på hende. "Det er en standard sætning at kalde pigerne smukke. Men damn du er ikke bare smuk. Du er jo direkte guddommelig at se på." Sagde han roligt med et smil. Før han roligt gik ned på det ene knæ foran hende. Tog hendes ene hånd hvis hun lod ham. Og kyssede ringfingeren. Bare for at være venlig. Og samtidig skabe en kontakt. Hans øjne lyste kort hvide. Ikke noget hun ville lægge mærke til. Han grinte svagt før han roligt rejste sig op. Et eller andet sted kunne det her blive for nemt. Hans ene bukseknæ var pjask vådt. Men han var fuldstændig ligeglad. Han fik hvad han havde brug for. Langsomt gik han tilbage til kanten. Og begyndte roligt at knappe sine bukser op. "Vil du ikke med ud og tage en svømmetur?" Spurgte han roligt. Tog langsomt sin tanktrøje af. Så han kun stod i underbukser. Før han roligt løb ud i vandet. Og hoppede så hoved ned først. Da han var inde nær det dybe. Hvor han roligt svømmede lidt rundt på ryggen. Ventende på at se om hun kom med ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 17:50

"Nå så det er det," sagde hun, uden at lyde overrasket. "Der er jo en grund, til at jeg holder mig smuk," Hun lod ham kysse sin hånd, før hun trak den til sig igen. "Jeg spilder ikke min skønhed på fyre som dig." Hendes ord var kolde. "Jeg har hørt, at mange piger får dybe og mørke rande under øjnene, efter at have grædt over en fyr i flere måneder. Nogle sulter sig endda, og bliver for tynde og grimme. Hvorfor spilde sin tid med det, når man kan bruge den på så meget andet?"
Hun så ham gå ind mod bredden igen, men hun blev stående i vandet. Først da han spurgte, om hun ville med ud at svømme, begyndte hun selv at gå ind mod bredden igen.
Hun var ikke en af de piger, der valgte at se ham an, mens han klædte sig af. I stedet lod hun blikket rette sig mod hans ansigt. Hun havde på fornemmelsen, at han var ude på noget, men hun vidste dog ikke hvad det var.
Hun satte sig ved siden af sit tøj og så ham løbe ud i vandet igen. "Altså hvis du vil i seng med mig skal du bare spørge, i stedet for at prøve at smigre dig ind på mig, for det virker ikke. Svaret forbliver nej, uanset hvad."  Det kunne da næsten ikke være andet. Sådan var alle fyre.
Hun regnede egentlig med, at han ville reagere på en eller anden måde, for så derefter at træde op af vandet og gå sin vej, men det så ikke ud til at være tilfældet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 0:38

Han grinte hånligt. Før han blinkede til hende. Og dykkede så under vandet. Lukkede øjnene. Dykkede dybere ned. Helt ned til bunden. Han var godt trænet i at svømme. Og han kunne holde vejret længe. Så det var jo godt. Han fandt hurtigt hvad han ledte efter. En halskæde. Han havde set den i hendes minde. Langsomt svømmede han op imod kanten. Da han nåede så langt op han kunne bunde. Begyndte han roligt at gå op af vandet. I stedet for at svømme. Og løftede halskæden han havde set i hendes sind. Hendes ting der kunne dræbe hende som skyggevæsen. Et ondt grin kom roligt frem. "forbliver det stadig et nej? For jeg synes pludselig at du burde genoverveje det." Sagde han smilende mens han roligt begyndte at se ind i hendes aura. Om hvordan man slog hende ihjel med den. Han kunne forstå en kniv. Men en halskæde? Skulle han ødelægge den eller hvad skulle han?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 23:54

Evelynn rejste sig hurtigt op. "Hvor vidste du det fra." Hun var meget overrasket og glemte helt at lyde kold. Hun var dybt chokeret over, at han kendte til et skyggevæsens hemmelighed. Og bestemt meget over, hvordan han fandt frem til, hvor hun havde gemt sin.
"Hvad vil du med den? Hvad er du prøver at opnå?" Hun lagde nu armene over kors og virkede igen kold. Hun havde ikke tænkt sig at bukke under så let. Heller ikke selvom alt tydede på det værste for hende. Hun havde ingen intuitioner om at gøre noget som helst af hvad han sagde. Man kunne kalde hende stædig, men hun ville bare ikke ødelægge sin stolthed. Ikke før der ingen anden udvej var.
"Hvad vil du? I seng med mig? Kan jeg så få min halskæde tilbage derefter, eller har du andre intentioner?" Selvom man hverken kunne se det i hendes ansigt, eller høre det i hendes stemme, var hun bange. Inderst inde vidste hun, at hun var i knibe. Hun var fanget. Intet at gøre. Ingen udvej.
"Jeg forstår godt, hvis du er ivrig efter at få fat i en kvinde. Det er der jo mange der er efterhånden. Men at du må bruge visse kneb til overtalelse, undre mig. Og så alligevel ikke. Jeg kan da godt forstå, hvis der ikke er så mange kvinder, som syntes om dig."
Egentlig sagde hun det mest for at såre ham. For at få ham til at skifte mening. Hun kunne finde på, at bruge alle kneb, så længe hun bare selv forblev ude af fedtefaddet. Dog havde hun ingen idé om hvad hun hverken burde sige eller gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 0:08

Et svagt hånligt grin kom frem. Han gik op til sine bukser som han roligt tog på. Før han stak hånden ned i den ene bukselomme af de store. Og fandt en lille pose salt og en pakke tændstikker. "Jeg synes du burde genoverveje at tale sådan til mig." Sagde han roligt før han dryssede salten hen over halskæden. Og strøg en tændstik. De 2 ting rørte ikke hinanden. Men på et sekund ville han kunne sætte tingene sammen. Brænde dem op. Langsomt vendte han sig imod hende. "Jo ser du. Det er ikke fordi jeg ikke bare kan score en tøs og knalde hende. Problemet er mere at hvis jeg ikke bestemmer over den kvinde. Så spiser jeg hendes sjæl imens. Med andre ord hun falder død om." Sagde han smilende og nærmede sig hende langsomt. "Jeg har evnen til at kunne se folks aura. Og i ens aura er der alt. Minder. Følelser. Selv ting man har glemt. Fornemmelsen af at væmmes ved mord eksempelvis." Han så på hende med et grin. Stak halskæden i lommen. Og tog i stedet en pakke smøger frem. Han tog den ene. Og stak i munden. Tændte den og smed så tændstikken væk. "Ser du. Jeg har knaldet flere tøser end du har hår på hovedet efterhånden. Og så tæller jeg dine øjenbryn med." Han så på hende hånligt. "Jeg er en incubus. Jeg bruger sjælene fra de kvinder jeg knepper for at spise. Og leve længere. Jeg er cirka 1500 år gammel. Og jeg startede med at spise en kvinde hver dag. Nu spiser jeg en gang i måneden." Sagde han smilende og gik hen foran hende. Tog et dybt dejligt sug af sin smøg. Og pustede mod hendes øre. "Jeg vil ikke bare i seng med dig. Jeg vil gøre dig til min lydige slave." Sagde han hårdt med et hånligt grin. Jo tættere på han kom. Desto mere lagde hun sikkert mærke til hvor mørke hans øjne var. Langt fra så de brune ud. Men tæt på så de mere sorte ud. Roligt stak han sin tungepiercing ud af munden og kørte den rundt i munden. Mens han hånligt grinte af hende. "Lad vær med at spille så skide modig. Jeg ved du er bange. Du er skrækslagen for at dø. Og det er din svaghed." Sagde han smilende med et hånligt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 0:54

"Nå, så det er det, du vil. Hvorfor sagde du ikke bare det, så vi kunne have hoppet denne lille samtale over." Selvom han havde givet hende en chance og samtidig en advarsel, ændrede hun dog ikke på den manglende venlighed i sin stemme. "Ser du, jeg dur ikke rigtig som slave. Faktisk... overhovedet ikke. Jeg har altid kørt mit ejet show. Gjort hvad der behagede mig selv mest, uden at tænke på andre." Hun blev ved med et stå med korslagte arme og fjernede ikke sit blik fra ham. "Det er ikke rigtig en ting man kan lave om på fra dag til anden. Det samme er med den måde jeg taler på og den måde jeg generelt bare er overfor folk på. Jeg tager ikke hensyn, så egentlig vil jeg ikke kunne give dig andet end  problemer." Hun smilede skævt, og håbede egentlig bare at han ville give op. Hun orkede bare ikke at være nogens slave lige nu. Eller nogensinde. Det var i hvert fald ikke det der stod øverst på hendes ønskeliste.
"Interessant at høre om vores forskellighed egentlig. Du knepper løs og jeg... Jeg har ikke engang gået så langt til at klappe en fyr på skulderen, lige siden jeg blev skyggevæsen for 83 år siden. Det er endda lige før jeg vil gå så langt og sige, at jeg stadig er jomfru, men jeg har dog stadig været en lille dumdristig pige, som ikke engang turde sige sin far imod, men kærligheden kunne jeg sagtens udforske. Dog lægger det i fortiden, og jeg er blevet klogere. Kærlighed er spild af tid."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Tors 1 Aug 2013 - 16:36

Et hånligt grin kom frem. Troede hun virkelig hun kunne få ham til at gi op. Langsomt gik han hen foran hende. Bukkede sig langsomt ned. Hviskede hende svagt i ørene. "Ved du hvad en aura er? Det er de mange farver og billeder som altid omringer dig men som du aldrig selv kan se. Jeg kan se den. Jeg ved du er bange for at dø. Jeg ved du inderst inde har lyst til at gå i panik. Det var i den aura jeg så du havde gemt din halskæde i bunden af søen. Og hvis du bliver ved med at benægte det. Så brænder jeg halskæden." Hviskede han og vendte sig rundt og begyndte langsomt at gå væk fra hende. Hen til nogle gamle hvisne grene. Hvorefter han roligt tog en kniststen han havde i lommen. Og en sten fra jorden. Hamrede dem sammen et par gange. Hvorefter der begyndte at danne sig et lille bål ved de tørre grene. Han fandt roligt halskæden frem som stadig var dækket af lidt salt. Hævede den hen over. Rejste sig roligt op. Så det eneste han behøvede var at slippe halskæden. Pludselig var der noget der fangede hans blik i hendes aura. Et svagt grin kom frem. "Det må ha været svært at leve med en sortelver far. Når man selv var halv skovelver. Og hvad værre er at den selv samme sortelver mishandlede en. Eller den fakta at det egentlig på en måde er din skyld din elskede Samuel døde." sagde han med et svagt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 0:37

"Nå, så det er sådan det fungere," sagde Evelynn med en ligegyldig tone og himlede med øjnene.
Hun så ham true hende med at brænde halskæden igen, men hun blev ved med at bevare roen. Altså hvad var der også at blive bange for? Hvis han skulle bruge hende, ville det så ikke være dumt at slå hende ihjel?

"Du har ret. Hvem er ikke bange for at dø?" Hun slog ud med armene. "Altså selvfølgelig er der jo altid dem som vil dø for et eller andet, men lidt bange er man vel altid." Hun gik langsomt hen i mod ham. "Altså, nu ser det jo ud til, at jeg ikke rigtig kan lyve for dig, så hvorfor ikke bare sige det som det er?" Hun satte sig ned ved bålet, som var det blevet tændt for hyggens skyld. "Jeg kan bedst lide når folk ikke kan se, at jeg har svagheder. Hvilket du nu har totalt ruineret med den der sinds-læser-ting-evne eller hvad du nu kalder den. Lige meget. Jeg bryder mig ikke om at du truer mig, for jeg kan ikke lide, når folk skal bestemme over mig. Som du jo allerede ved, kører jeg mit eget show. Jo, jeg ønsker ikke at dø, for jeg kan rent faktisk godt lide at leve. Se folk komme til skade, glæde mig over at jeg ikke begår de samme dumheder som alle andre." Hun vendte blikket mod ham, for at være sikker på at han lyttede. "Og nu har du jo ligesom magten over mit liv, så der er jo ikke rigtig meget andet jeg kan gøre, end at give dig lov til at have den. Dog er der én ting, jeg bestemt ikke bryder mig om. Det er når du sammenligner mig med hende jeg var før. Det var fortid, og det er ting du bare skal blande dig helt uden om." Det sidste sagde hun lidt hårdt. Hun kunne ikke andet, for det pissede hende af, at han havde den magt over hende. Han vidste hvilke knapper han skulle trykke på, for at få hende til at gøre, som han bad hende om. Den måde han kunne se ind i hendes sjæl på, var bare ikke noget, som behagede hende. Slet ikke .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 0:54

Et svagt grin kom fra ham. "Ser du Evelynn. Din aura er osse dine tanker. Jeg skal ikke bruge dig. Jeg har allerede en kæreste med mit barn. Og en slave. Samt jeg nemt kan få fat på flere. Så egentlig har jeg ikke brug for dig. Jeg kunne slippe halskæden lige nu. Og gå min vej ligeglad med om du ville dø. Men jeg synes ikke dit smukke ansigt skal gå til spilde. Ikke så let." Et svagt grin kom frem på hans læber da hun begyndte at åbne sig og være ærligt. Dog eftersom hun blev ved med at snakke. Lod han som om hans hoved langsomt faldt i søvn. Før han rettede hovedet op igen da hun sagde han havde magten. Som om han lige var vågnet. Før han så på hende igen og grinte svagt. "Det eneste du gør er at fortælle mig ting jeg allerede ved. Så gør dig selv til nytte. Og vis mig din krop. Så jeg kan bedømme om jeg skal slippe den her eller ej." Langsomt tog han roligt fat i kæden med den anden hånd. Satte kæden på pegefingeren. Og lod den dingle fra pegefingeren. Lige ovenover ilden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 14:03

"Nå, så må jeg nok hellere lade være med at snakke." Hun lod blikket glide tilbage mod ilden, som slog gnister, og egentlig virkede meget livlig. Hun rejste sig stille op og bevægede sig langsomt helt hen til ham, hvorefter hun lagde en hånd mod hans bryst. "Men, nu når du er så god til at læse minder, hvorfor så ikke bare gå ind i mit sind og finde ud af, hvordan jeg ser ud uden tøj på?" sagde hun lavt og hævede det ene øjenbryn. Hun begyndte langsomt at pille ved bunden af sin tanktop og smilede til ham. "Hvad med at indgå en aftale? Jeg bliver din såkaldte slave, og du gemmer min halskæde væk?"
Hun gik en omgang rundt om ham, med et smil på læben. Hun måtte indrømme, at han var pæn, selvom han ikke rigtig var hendes type. I hvert fald ikke den del af ham, hun havde set ind til videre. Men hvis hun absolut skulle være slave, så var han vel også en fin nok herre.
"Hvad med din kæreste? Hvad siger hun til, at du knepper løs med andre?" Hun havde dog lidt svært ved at forestille sig, at der fandtes en tøs, som var villig til at dele sin kæreste med andre, men verden hang jo også sammen på den mest forskruede måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 17:15

Et svagt grin kom fra Reilly. Hvorefter han roligt tog halskæden. Hævede den lidt. "Nu skal du høre hvad vi gør. Du gør hvad jeg siger når jeg siger det. Snakker til mig med respekt. Og så kan det være jeg overvejer at gemme kæden væk." Sagde han roligt og lagde den roligt ned i lommen. Bare lige for nu. Hvorefter han satte sig ned på en sten ikke langt fra hvor hun var. Og så afventende på hende. "Jeg er en Incubus dæmon. Jeg skal ha sex. Jeg bruger mine slaver for at forfalske min sult og finde andre til at spise." Sagde han smilende mens han roligt blev siddende. "Kom så igang min slave. Vis mig hvad du kan." Sagde han smilende mens han fortsat så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2013 - 21:56

Evelynn smilede. "Så du giver mig ordre, og jeg følger dem? Den leg kan vi da godt lege... Det bliver sikkert sjovt," sagde hun ironisk og gik hen imod ham. Hun hev langsomt sin top over hovedet og smed den på jorden.
Hun lagde armene rundt om hans nakke og smilede sødt til ham. "Tale til dig med respekt vil blive en udfordring, men intet er bedre end en udfordring, vel?"
Langsomt begyndte hun at trække sine jeans af, og stod til sidst kun i undertøj. Hun lod blikket falde på Reilly, og man kunne nok se at hun undrede sig en smule.
"Får jeg nogensinde min halskæde igen?" spurgte hun stille. Hendes toneleje var en smule trist. Hun vidste jo, at hun ikke kunne skjule noget for ham, så hvorfor gemme sig bag facaden af hårde ord, når han godt vidste, at det bare var en facade. Hun følte lidt at han havde ødelagt hendes stolthed, hvilket han egentlig også havde. Hun havde ingen magt over sine egne følelser, og han kunne se direkte igennem hende, hvilket gjorde hende utryg.


//Så fik jeg endelig svaret... Har haft lidt travlt i denne uge, men nu er jeg hjemme igen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Aug 2013 - 20:43

Et lille smil kom frem. Hun adlød. Han burde overveje at finde sig flere skyggevæsner. De var nemme at knække. Roligt så han hende tage tøjet af hende selv. "Det må være ydmygende. At skulle blotte sig i en skov hvor så mange går rundt. Og alligevel har du ingen magt over det." Sagde han smilende. Mens han fortsat så på hende. "Kunne du ikke se hvor let det var for mig at finde den. Det er vidst bedst at jeg beholder den. Gemmer den et sted hvor ikke engang du vil kunne finde den." Sagde han smilende mens han sad på stenen og så på hende fortsat. "Nej du får den aldrig tilbage. Ikke så længe du er respektløs." Han rejste sig roligt op. Og pegede mod sine bukser. "Den dag du gør hvad jeg vil ha. Uden at jeg behøver at sige det. Så kan vi snakke om det. Men indtil da er det bare ærgeligt." Sagde han smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 16:10

"Ydmygende? Jeg er fuldstændig ligeglad med, om hele verden ser mig nøgen," sagde hun, "Det, der er ydmygende, er, at du har magten over mig." Hun løj ikke. Men der var flere grunde til, at hun ikke bare smed tøjet nu og da. For det første var det ikke hensigtsmæssigt. Og hvis nogen bad hende om det, plejede hun ikke gøre det. Ikke fordi hun ikke turde, men fordi hun aldrig ville lade sig bukke under for andres vilje. Ikke før nu, hvor hun var blevet nødt til det.
"Hvad med dig? skal du ikke også af med tøjet, eller hvad er meningen med det her?"
Selvom han lige havde fortalt hende, at hun ikke ville få sin halskæde tilbage, før hun opførte sig med respekt, forblev hun respektløs over for ham. Hvad så, hvis hun en dag gjorde alt hvad han ville have, hun skulle gøre, uden overhovedet at lade en lyd komme over læberne. Ville han så give hende hendes halskæde tilbage? Eller ville han bare finde på en eller anden undskyldning mere, for at beholde den, så hun kunne blive ved med at være hans slave til forevig tid?
Hun kunne gøre hvad han bad hende om. Men respekt ville hun aldrig få over for ham. I hvert fald ikke som han var lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Man 26 Aug 2013 - 22:43

Et svagt smil kom frem. Et ægte et. Ikke et hånligt smil. Men et sandt smil. "Tja jeg synes nu det føles godt fra min side af." Sagde han smilende. Og klappede hende svagt på hovedet. "Du må vel gå ned og begynde at varme mig lidt op. Så kommer det stille og rolig." Sagde han smilende mens han så på hende fortsat. Og så ret tænkende ud. Før han besluttede sig for at sige det. Hvorfor skulle han holde det tilbage? "Egentlig kan jeg godt li din respektløse tone. Den er sådan lidt trodsig. Jeg kan godt li at man er lidt trodsig selvom man gør hvad jeg siger." sagde han smilende. Før han roligt tog hende på røven. Hev hende helt op af ham. Og kyssede hende svagt på halsen. For at se om det var noget hun kunne li.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Fre 1 Nov 2013 - 14:59

Evelynn væmmedes ved Reillys læber mod sin hals, men det var vel bare noget hun skulle vænne sig til, hvis det overhovedet var muligt. Det der med kys og kram havde nu ikke rigtigt været hende i mange år nu, så at hun nu skulle tvinges til det, var rimelig grænseoverskridende og et stort tab fra hendes side af. Hun hadede sig selv, for at have et så åbent sind. Hun troede hun var bedre end dét; at hun ikke havde været så dum, men som tiden gik opdagede hun sin egen dumhed. Hun havde haft for travlt med at se ned på andre, at hun helt glemte at forbedre sig selv. Hun havde simpelthen ikke troet det muligt, men det var det, og hun var nu fanget.
Hun satte sig ned på sine knæ, og begyndte at spænde Reillys bukser op. Hun tog det stille og roligt, og lod være med at panikke over, at hun nu skulle til at lægge hånd på en af de mest ækle genstande hun i hele sit liv havde hørt om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 23:50

//Sorry min inaktivitet skal vi fortsætte? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 21:34

//Jeg er selv en smule inaktiv, fordi jeg har en masse ting at se til. Jeg tjekker om der er nogen der har svaret i emner og svare på dem, når der er nogen der har, og det kører meget fint, så det er ikke fordi jeg vil have at du skynder dig at svare. Har du lyst til at fortsætte, syntes jeg vi skal gøre det. Du tager dig bare den tid du vil med at svare Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 0:53

Et roligt smil kom over Reillys læber. Mens han lod hende åbne hans bukser. Så på hendes aura ændre sig fra irritation. Til væmmelse. Og dog samtidig. Et uungåeligt tegn på uvidenhed. Hun virkede til aldrig at have rørt en mands lem. Det skulle nok blive interessant. Imens hun var igang med at åbne bukserne. Begyndte hans lem at stige i størrelse. Til en unormal størrelse. Ikke overdimensionel. Men klart over gennemsnit. En stor og tyk lem så at sige. En som man højst sandsynligt ville ha hvis man var pornostjerne. Men sådan var det vel. Han var født med den størrelse. Og han var fint tilfreds med den. "Det ser godt ud smukke. Lad mig så se dig bruge tungen lidt." Sagde han smilende. Og så på hende med et dominerende blik. Panikken i hendes aura kom tydeligt frem. Og han smilede roligt. "I sandhed om du ikke burde være jomfru hvis du virkelig går sådan i panik af at se sådan en." Sagde han smilende med et roligt dominerende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 2:07

Evelynn så irriteret op på Reilly. "Jeg går ikke i panik! Jeg er bare overrasket over at det ikke bare er dit sind, der er ækelt," svarede hun spydigt, før hun vendte blikket mod det enorme stykke kød, hun ikke bare kunne nøjes med at se på. Hun tog fat om hans lem med et fast greb og lod langsomt sine læber kærtegne den. Det kunne godt være, at det ikke var noget hun normalt gjorde, men hun var ikke dum. Hun havde da i hvert fald en idé om hvordan man gjorde.
Hun lod sin tunge glide frem mellem sine let adskilte læber, og ikke lang tid efter havde hun lukket munden om den.
Hendes tanker blev ved med at køre på, at det var det mest afskylige hun længe hade gjort. I sær også fordi det var ham. Hun brød sig ikke om ham, og havde ikke gjort det et eneste sekund siden han åbnede munden for første gang. Måske endda også før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 16:50

Han grinte svagt. "Væn dig til det. Ellers må jeg begynde at tage mere af din frihed. Måske ved at binde dig så du ikke kan gøre andet end det jeg vil ha overhovedet. Her har du i det mindste muligheden til at stoppe hvis den ryger..." Han tog roligt fat i hendes hoved og pressede hende helt til bunds og ned i hendes hals. "helt i bund." Fortsatte han så. HVorefter han slap hendes hoved så hun kunne trække hovedet ud og hoste lidt. Mens han roligt tog halskæden ud af bukselommen så hun ikke kunne snuppe den mens hun var igang. Han lukkede svagt nydende øjnene. Og så på hende med et svagt smil. "Når du nu er igang dernede så kom igang med at smide resten af dit tøj imens. Jeg vil gerne ha muligheden for at kneppe dig om lidt." Sagde han med et svagt dominerende og hånligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 20:37

Evelynn fjernede hovedet fra hans lem for at få luft. Hun var chokeret over hvordan han så let kunne tvinge hendes hoved ned.
Hun gjorde som han sagde. Kunne hun andet? Hun spændte sin bh op og lod den glide ned ad armene og ned på jorden. Hun lagde hænderne på hans lår, og lagde derefter munden over hans lem og lod den køre frem og tilbage mellem hendes læber.
Evelynn fjernede igen hovedet fra hans lem og  så op på ham med en undren i blikket. ”Hvorfor egentlig tvinge unge tøser til noget de ikke har lyst til, når du helt sikkert kan gå et andet sted hen og finde en der har lyst?” Hun blev ved med at se på ham, og fortsatte ikke med det hun var igang med, før hun havde fået et svar.


//Undskyld den lange ventetid//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum