Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Always in trouble - Silver EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Always in trouble - Silver EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Always in trouble - Silver EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Always in trouble - Silver EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Always in trouble - Silver EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Always in trouble - Silver EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Always in trouble - Silver EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Always in trouble - Silver EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Always in trouble - Silver EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Jake
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Sasha
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Renata
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Genevira
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Celenia
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Lenore
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Katrina
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Lori
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 
Edgar
Always in trouble - Silver Voteba13Always in trouble - Silver Voteba14Always in trouble - Silver Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Always in trouble - Silver

Go down

Always in trouble - Silver Empty Always in trouble - Silver

Indlæg af Gæst Lør 26 Mar 2016 - 20:29

Tid: Fortiden!
Tid på dagen: Aften
Omgivelser: Beskrevet
Vejr: Dejlig sommernat
Påklædning: Slidt hvid langærmet trøje med beskidte pletter efter jord og snavs og revner i bunden, samt et par slidte sorte bukser. Praktiske sko.

Det var en dejlig sommernat, den nat. Fuglene der havde kvidret hele dagen var nu gået til at hvile sig, og det fleste var de andre dyr. Dagen havde været lang og varmen havde næsten været et helvede at gå rundt i. Så nu hvor solen havde forladt himlen og månen erstattede dens plads var varmen dejlig. Men det var ikke alle der kunne være ude og nyde den. Moon var en af dem. Hun havde atter engang rodet sig ud i problemer, denne gang fordi hun besluttede sig for at smuglytte til en lettere kendt bande i Doomsville. De var ikke så glade over at opdage hende, så de besluttede sig for at tage hende med dem.
Men det skulle jo ikke være nemt for dem at snuppe hende, så i et desperat forsøg der alligevel bare gjorde alting værre, rev hun lederen af banden, henover kinden så han havde en lettere dyb flænge. Hun havde fået en ordentlig omgang tæv før de kunne få hende med sig, nogle af dem overvejede også om det ikke bare ville være nemmere at slå hende ihjel og bare efterlade hende på gaden, men lederen i vrede over sin ødelagte kind krævede at hun skulle med tilbage.

Hun lå sammenkrøllet i et bur og stirrede ud gennem det lille vindue der var. Derfra kunne hun kigge op på månen og betragte den. Hendes øjne var tomme og hun var ikke sikker på at hun kunne rejse sig, selv hvis hun ville. Hun rullede om på siden og betragtede lederen der nu bare sad og filede sin kniv så den ville være skarpere:” Din lille mær. Jeg skal vise dig hvad vi gør ved din slags..” mumlede han vredt og hun vendte sit blik tilbage mod vinduet.
Var det virkelig så vigtigt for hende at samle information? Så vigtigt at hun om lidt ville blive sprættet op og slået ihjel? Hvad ville bande-lederen gøre inden? Hendes aura var mørk, hvilket var unormalt for hende, for hun var altid glad. Dog lige nu var hendes prioritet at kunne slå igen hvis lederen besluttede sig for at gøre noget. Så at hun holdte sit humør nede, lige meget hvor ondt det så gjorde på hende, så blev hun stærkere, samtidig med at hun fodrede sig selv med lederens vrede følelser. Hun kunne dog mærke at den ekstra energi gjorde at hun var ved at heale og smerten efter den omgang tæsk hun fik aftog hurtigere og hurtigere.
Det var vel fordelen ved at være hvad end hun var. På dette tidspunkt anede hun nemlig ikke hvad hun var. Hun vidste blot at negative følelser var næring og at hun healer hurtigere end mennesker. Det var hun også glad for med alle de problemer hun altid fik rodet sig selv ud i. Et kort smil gled over hendes læber og hun vendte sig mod lederen atter engang:” Din kind har ellers gjort vidunder… Nu behøver man ikke fokusere på det du kalder et ansigt…” og så vendte hun sig om igen.
Lederen rejste sig, fuld af vrede og gik hen til buret. Han åbnede det og flåede Moon ud af det inden han kastede hende hen mod væggen. Hun nåede at tage lidt af med hænderne så hun ikke slog sit hoved, mens resten bare slyngede mod væggen og hun røg ned på et bord. En utilfreds lyd kom fra hende og hun hostede blod op på bordet:” Smerte er ikke noget der virker på mig… Så du spilder din tid..” kom det dystert fra hende efterfulgt af et blodigt smil:” Pas på hvad du siger eller jeg flår din fucking tunge ud! Hold så din kæft!” udbrød han og gik hen til hende. Hun gloede bare op på ham og sukkede så kort.
Sådan nogle bande-typer er altid de samme. Hård facade….. Jeg ville ønske i kunne være lidt mere kreative.. Og faktisk virke skræmmende. Det her er en joke..” sagde hun så og lederen prøvede desperat på at holde sin vrede inde. Han trak hende ned fra bordet og smed hende ind i buret igen:” Når jeg kommer tilbage… Er du død, fucking mær.” sagde han så og forlod rummet. Moon lænte sig op langs gitteret og hostede atter engang blod op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Always in trouble - Silver Empty Sv: Always in trouble - Silver

Indlæg af Gæst Lør 26 Mar 2016 - 21:36

Connor Blackire. en mand der stod for stort set hele prostitutions scenen i den sydlige ende af doomsville, han havde endelig kravlet ud af sit hul for at lave en aftale med en af de andre store ledere i denne hæslige by. Silver var aldrig en stor fan af svage bandeledere der brugte det meste af sin tid med bukserne nede om anklerne og pikken begravet i den nærmeste dame. Når det var sagt havde Silver da formået at infiltrere hans organisation uden meget påstyr og blev en af hans løjtnanter rundt omkring i byen.

De havde skulle mødes for at snakke om en udveksling mellem de to bander for at Blackire kunne få nogle flere piger han kunne bruge i bytte for en procentdel af hans inkomst til den anden leder, dog nåede de ikke så langt før en af Blackires fandt en amatør der prøvede at smuglytte. Personligt havde Silver allerede set hende før de kom ind men han havde valgt ikke at sige noget før det. Hun var en amatør men hun havde en del talent. Han så hende rive Blackires kind og blive banket i gulvet næsten lige efter det. Dette kunne være den mulighed han havde ledt efter. Hans opgave var ikke at overvåge Blackire, han havde i stedet fået at vide af en bandeleder ved navn Cornielius at Blackfire skulle dø, hvis dette blev gjort ville Silver få en stor belønning.

Da Connor havde forladt fange rummet gik Silver lydløst ind og samlede en lille kniv op fra bordet "du er ikke den bedste jeg nogensinde har set til at snige sig rundt... men du har potentiale" han satte sig på bordet og tog et æble op fra sin taske og smed det til hende roligt "jeg vil lave en aftale med dig" han tog noget tørret kød fra sækken ved hans hofte og bed i det "jeg vil have dig til at forføre den store fede nar, du ved... ham du tog en luns af hans kind fra" han holdt en lille teater pause mens han tyggede "ser du, jeg får en stor røvfuld penge hvis jeg rent faktisk får svinet ned med nakken så hvis du kunne være en skat og gøre det kunne jeg få dig ud her fra" han så på hende roligt før han gik hen og låste døren med en spærre bolt og gik hen til hendes bur og lukkede hende ud "aftale?" han rakte hende hånden mens den anden hånd var klar med en skjult kniv hvis det ikke skulle virke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Always in trouble - Silver Empty Sv: Always in trouble - Silver

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2016 - 0:19

Hun var faldet lidt hen for at sove lidt på det da hun pludselig blev vækket af en stemme. Hun drejede sit hoved op og så søvnigt på personen der talte til hende:” Jeg har ikke ligefrem øvet mig på det alligevel… Og jeg trængte vel til en god omgang tæv..” kom det en anelse kækt fra hende, dog var det sidste ment sarkastisk. Hun ømmede sig kort og tog sig til maven. Hun så ellers ud som en der var skrøbelig, men hun var ret sikker på at personen nok havde overværet det hele, og nu kunne sige at hun kunne holde til en del tæv.
Hendes krop var som en sæk kartofler, da hun fokuserede al sin energi på at speede healingen af hendes mave. Imens lyttede hun til han sagde og betragtede æblet som rullede op ved siden af hende. En aftale? Hun så ikke ud som om hun stolede på ham. Men hendes liv afhang vel lidt af det. Og hun havde ingen planer om at dø i nat:” Hmm… Jeg kan sagtens forføre ham..” forsikrede hun personen, til det sidste åbnede hun sine øjne på vidt gab og rystede så på hovedet:” Jeg slår ikke nogen ihjel. Lige meget hvor stort et svin han er, er hans liv ikke for mig at tage..” sagde hun bestemt og lagde sit hoved tilbage mod tremmerne.
Da han åbnede burets låger rakte hendes arme ud efter tremmerne omkring burets døre og hun trak sig selv en smule ud, så hun kunne nå hans udstrakte hånd. Men når hun var så afkræftet kunne hun ikke rejse sig. Så der sad hun så på knæ og ømmede sig kort over sine skader:” Jeg… skal bruge et boost, hvis jeg har nogen planer om at gøre noget som helst..” sagde hun så og sukkede dybt. Pludseligt gled en enkelt lysstråle ud gennem hendes skuldre og fik fat om æblet inden den trak det han til Moons hånd. Derefter forsvandt den ind i hende, lige så let som den var kommet ud.
Hun løftede roligt æblet og tog en bid:” Hvorfor redder du mig? Jeg er bare en simpel pige med en sjov hårfarve og en sans for at komme i problemer…” hendes stemme havde et stort præg af sarkasme da hun sagde ’simpel’, for Moon var sandelig ikke en simpel pige. Hun blinkede træt med øjnene og lagde en hånd på sin mave da hun kunne mærke at healingen var speedet op, men det havde intet med æblet at gøre. Hun var stadig ved at ernære sig på bandelederen som var rasende i et rum i nærheden. Der ville ikke gå længe før hun stoppede med at prioritere sin mave og lade healingen forgå normalt.  

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Always in trouble - Silver Empty Sv: Always in trouble - Silver

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2016 - 19:15

han smilede lidt roligt til hende som han spiste det sidste af sit kød "du har talent, så meget jeg kan se, men først skal jeg lukke dig ind igen, beklager" han så mod døren og førte hende hen til buret og satte hende ind igen "og bare rolig lad mig om at tage hans liv" han gav hende et smil som han drejede nøglen i låsen. Han gik hen til døren og smed nøglen på bordet igen før han forsvandt ud.

han gik roligt ned af gangene i hulen, han havde husket en hver detalje i det her hul som banden brugte til gemmested, der var altid let påklædte kvinder der gik fra det ene sted til det andet. der var huller i væggen hvor nogen var blevet banket ind i den, der var sorte brændemærker og underlige pletter som Silver ikke ville vide hvor kom fra.
Han gik roligt længere ned af gangen mens han talte alle hullerne der var på væggen igen før han kom til sit "værelse" der mere bare var en halm balle med et pænt tæppe på. Han smilede roligt som han lagde sig og ventede nøjagtig 5 minutter. der blev banket på døren "jackie, bossen er ved at bryde den nye tøs ind, hende vi fangede i at smuglytte" Silver så på ham, jackie var det navn de havde fået fra ham da han sluttede sig til dem "jeg har hende lige efter, forstået, den første der prøver noget får et meget skuffende sex liv efter det. Han kunne roligt regne med at de ikke ville gøre noget hvis først bossen og så ham havde lagt retighed på den nye. Han gik roligt mod bossens soveværelse, det eneste sted der havde en ordenlig seng. Han var lydløs og hurtig siden han var sikker på at tøsen allerede havde spillet sine kort. Han fandt dem meget hurtigt i gang med den sjove del af Connors arbjede ville han nok selv mene. Silver bevægede sig lydløst som en skygge op bag ham og hev ham tilbage i håret "Corneilus sender sine hilsner Blackire" og uden et ord mere trak han en kniv hen over halsen præcis langt nok inde til at ramme det yderste af hans luftrør og kappede puls åren helt "tøj på, du har præcis 3 minutter før der kommer nogle nysgærrige øjne. Vi skal være væk her fra inden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Always in trouble - Silver Empty Sv: Always in trouble - Silver

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 21:42

Hun skulle ikke bruge meget energi på at overtale ham. Sådan nogle mænd var nemme at narre, en let sag for Moon, hun var nok mesteren i at vise følelser hun ikke engang var sikker på at hun kunne føle. Lederen havde taget hende op til hans værelse hvor han havde smidt hende på sengen og flået tøjet af hende, så hun kun var tilbage i sit undertøj. Hendes bryster var dog blottede. Hendes blik var forførende og hun lavede en ”kom nærmere” gestus med sin pegefinger.
Da hun fik øje på personen der havde givet hende et tilbud om at redde hende, kom der et glædeligt, og ægte smil. Dog var hendes blik stadig fæstnet på lederen. Han nåede ikke engang over til sengen, arme stakkel. Hun brød sig ikke om tanken om at dø, og det var sandelig aldrig noget hun gik rundt og ønskede for andre. Men at se lederens hals blive skåret over og blodet der bare sprøjtede ud over det hele, burde have gjort hende glad. Nu var det ikke hende der døde.
Hun gik over til en stol og tog en t-shirt der bare flød, der var et blodsplatter henover den, efter lederens grisseri. Hun fulgte så bare med personen, det var med at komme ud. Så snart de kom ud faldt hun på knæ nær den nærmeste gyde og kastede op. Det var omkring denne tid at hun stadig holdte fast i sine dæmoniske rødder og nægtede at gå ind i mørket, og blive opslugt af det. Hun var ligefrem bange for det. Hun rejste sig og vendte sig mod sin redningsmand:” Mange tak…” hun tørrede sin mund selvom det eneste der kom ud af hende blot var æblestykkerne. Det var vel sådan opkast var når man ikke havde brug for føde.
Hun rettede sin opmærksomhed mod deres udgang og bemærkede hurtigt at bandemedlemmer var på vej mod dem. Hun var for svag til at slås mod dem, det indså hun hurtigt. Så hurtigt greb hun sin redningsmands skuldre og trak ham ned over hende så hun faldt en anelse tilbage mod muren og kyssede ham roligt, blot så de lignede et par der havde forvildet sig ind i en gyde. Hendes greb i hans skuldre var fast og kun for at vise ham at det var kløgtigt bare at spille med indtil de gik deres vej. Hendes læber var lige så bløde som de så ud til at være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Always in trouble - Silver Empty Sv: Always in trouble - Silver

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 22:26

han smilede roligt da hun takkede ham "tjo jeg gjorde nu ikke meget" han så på mændene der kom og gjorde sig klar til kamp, de var ikke andet end gade drenge der havde fået en kniv. Han nåede dog ikke at gøre noget før hans nyligt redede kvinde trak ham ind til væggen og kyssede ham, han kunne godt forudse at dette ikke var fordi hun ville takke ham. Han smed sin hætte op og fjernede markeringerne fra hans tøj og levede sig ind i nuet.
hans hånd greb fat om hendes dejligt runde røv før han klemte den og fortsatte med at kysse hende. selv efter de var væk, han trak sig lidt væk fra hende "bare blive ved med det, måske kommer de tilbage" han gav hende et flabet smil "bare for sjov" han smilede til hende før han rettede sig op "men du burde nok komme med mig, de folk giver ikke op så let" han så på hende roligt og tog sin over kappe af og lagde den om hende, han smilede roligt og lagde sin arm om hende og førte hende roligt med "du kan kalde mig silver" han havde ikke brugt sit rigtige navn i lang tid og det her var en af de første han gerne ville bruge. Han forsikrede sig selv at han ikke havde nogen der fulgte efter ham til hans skjule sted.
da de ankom til det sted han brugte til at blive i lukkede han dem ind gennem en hemmelig side indgang i en træ væg "velkommen til mit midlertidige skjulested" han gik ind og de 13 krager han havde sad på loftsbjælkerne "smart tænkt der tilbage, selv om jeg nok kunne have slået dem" han smilede lidt og krydsede navnet på lederen ud på en stor tavle og satte sig i en gammel læne stol "det var meget... ægte" han manglede ord for noget andet og observerede hende, hun var meget pæn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Always in trouble - Silver Empty Sv: Always in trouble - Silver

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2016 - 16:09

En svag lyd undslap hendes læber da hun mærkede hans hænder på hendes bagdel. Hun så op på ham da han trak sig væk og smilte kort:” Hvis de kom tilbage ville det kun være for at se på..” hun grinte let og nikkede så kort til det han sagde med at hun skulle følge med ham. Det ville nok være det klogeste at gøre, nu hvor de alle var efter hende og hun nok ikke ville klare det så godt alene og svag.
Hun trak hans kappe lidt mere om sig og støttede sig en anelse op af ham mens hun gik med ham:” Silver… Mit navn er Moon.” sagde hun roligt i en munter tone og så op på ham. Hun så rundt mens de gik og orienterede sig lidt om hvor de var. Selvom hun kendte Rotten Root district som sin egen baglomme, måtte hun indrømme at hun aldrig rigtig havde tilbragt meget tid i denne del. Så det var vigtigt at huske.
Hun så sig kort om da de kom ind i skjulestedet og smilte nu let:” Midlertidige skjulested. Her virker meget hyggeligt.” sagde hun blidt og så op på loftsbjælkerne. Hun smilte roligt til dem og kiggede så en anelse rundt. Hun havde brug for at ligge ned og hvile sig, ellers ville hun ikke være meget værd, selv det at stå op virkede som en udmattende opgave for hende. Hun slappede en anelse af og blinkede en anelse træt med øjnene.
Det var bare det første der faldt mig ind.. Sådanne steder virker oplagt for sådanne handlinger” sagde hun med et kort smil og støttede sig en anelse op af væggen. Hun gik hen til et spejl og så sig selv i ansigtet. Hun var heldig at de havde skånt hendes ansigt og fokuseret på at tæve hendes krop i stedet.
Hun så ned på sin højre arm og løftede den frem så hun ordentligt kunne se på den. Der var en mindre flænge, den ville kræve at blive syet, ellers kunne der hurtigt komme betændelse i:” Har du tråd og snor som jeg kan låne?” spurgte hun træt og så om på ham. Hun kunne nok ikke sy det særlig godt selv, men hun ville være nød til det hvis hun skulle undgå infektion. Og hun havde slet ikke lyst til at være alt for påtrængende. Han havde trods alt lige reddet hendes liv, uden at kræve noget igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Always in trouble - Silver Empty Sv: Always in trouble - Silver

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 0:18

han så på hende roligt før han gik hen og tog hendes trøje af og satte hende ned i stolen "sid stille, du har flere sår end jeg havde regnet med" han fandt en træ brik i et lille førstehjælps sæt "bid ned på den her for det kommer til at svie som bare fanden" han gav hende et kækt smil som han fandt en krum nål som han varmede op hen over flammen på et lys der stod på bordet "bare rolig, min mester trænede mig til også at være en samarit så du er i sikre hænder" han gav et smil til hende som han trådede nålen. Han havde lært mange ting fra sin mester, ikke kun at være spion. Som han plejede at sige: "en spion er bedst forklædt i midten af mængden, som den venlige nabo, eller den søde doktor som du tager din mor til når hun skal kureres for noget" Silver havde taget disse ord til hjerte og suget alt den viden som han kunne få fat på hos sin gamle mester. Han så på hende med et glimt i øjet som han satte pinden i munden på hende og kyssede hende mens han stak nålen gennem det første af hendes hud, derefter lavede han et nydeligt syet sår på 5 sting og til sidst sluttede af med en meget fin bevægelse som han bandt det og klippede det unødvendige tråd væk "ikke dårligt hvis jeg selv skal sige det" han gav hende et smil og fortsatte derefter med at sy hendes sår sammen igen.
efter at have sørget for at alle hendes sår var disinficeret havde han lagt bandager på dem og givet hende noget at drikke. han sad med en felt flaske med vand i som han en gang i mellem tog en tår af som han stirrede ind i ilden. Han rejste sig op efter lidt tid og gik ind i hans mad kammer og fandt et gammelt hårdt stykke brød som han smed på jorden, kragerne var på det med det samme, men i stedet for at flakse og kæmpe om maden stod de i en cirkel og spiste roligt, et trik som Silver havde lært dem "de fortrækker nu kød, men dage som i dag er det bedre at fodre dem brød så de ikke bliver fristede" han løftede en hånd og en af dem fløj op på den udstrakte arm, han nussede den under næbet og lidt drillende nappede fuglen tilbage i hans fingre "de er alle så kærlige dyr så længe man ved hvordan man håndtere dem" han snakkede nærmest mere til sig selv end til sin gæst selv om han så på hende roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Always in trouble - Silver Empty Sv: Always in trouble - Silver

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum