Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Jake
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Sasha
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Renata
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Genevira
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Celenia
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Lenore
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Katrina
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Lori
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 
Edgar
This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba13This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba14This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Søn 5 Jun 2016 - 22:03

S: Niylahs flok
T: Middag
V: Solskin
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Emne mellem: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] , Blake, Rey & Tatia


Det var alligevel ved at være et år siden han havde set Tatia sidst. Hun havde det godt ved Niylahs flok. Beta og det hele. Han var stolt af sin lillesøster, også selvom han i sidste ende ønskede at hun var ved ham i stedet for. Det var altid hende der kom til ham når det var, men denne gang valgte han at opsøge hende. Blake havde aldrig sat sine fødder på Niylahs territorium. Så han anede faktisk ikke, hvor mange gange han var nævnt. Lige nu var det også lige gyldigt, han ville bare gerne se Tatia. Hun havde fortalt ham, hvordan der så ud, og hvordan husene lå. Så selvfølgelig gik han efter det billed i hans hoved. Folk stirrede lettere blank på ham. Han gik ikke ligefrem som om at han ejede stedet, men han var alfa af sin flok. Han var ikke sløset i sine bevægelser eller usikker på nogen måde. Han vidste skam, hvad han stod for. Han gik direkte imod der hvor Tatia havde beskrevet hun boede.. eller næsten. Han fulgte hendes fært. Lidt håbede på, at han fulgte rigtig. Han kendte til hendes forhold til denne Wade, og nu vil han bare lige se Tatia. Så kunne hun være beskyttende storebror bagefter. Det var hans plan, lige nu. Han ville egentlig gerne møde denne berømte Wade.. den berømte Niylah som havde taget sin elskede søster til sig. Blake bemærkede øjnene i nakken på ham. Det irriterede ham, men han valgte at lukke det ude. Lidt endnu i hvert fald. Han var her ikke for at starte en krig. Han skulle lige til at placere sin hånd på dørhåndtaget. Han bemærkede der ingen var da han lyttede ekstra godt efter.

Et suk forlod let hans læber og han slap forsigtigt håndtaget.
"Hun er ude med Rosalie. Det ved du da, jeg tror ikke Wade bliver glad for at se dig der." Var der en bagved ham som sagde. Blake drejede hovedet og knurrede en anelse, hvilket tydeligvis gav pigebarnet et mindre chok. De kongeblå øjne glødede en anelse før de i selvbeherskelse trak sig tilbage. For hans skyld kunne Wade komme an, hvis han ville forhindre ham i at se Tatia. Han løftede hagen let og så på pigen der smuttede afsted. Han vidste ikke hvorfor han blev talt til, som om, at han havde stået her i flere timer eller dage. En person i det fjerne opfangede hans opmærksomhed. En kvinde. Udfra holdningen kunne han fornemme en hvis styrke. Let vendte han fonten imod hende og gik imod hende. Det måtte være Niylah. Blake gik ikke over til hende som en mand der havde gjort noget forkert. Han gik derover som han var gået ind i lejren. Målbevidst og stolt. Han havde snerret af en af Niylahs medlemmer, men kun fordi, at han ikke følte han fik den respekt han fortjente.
"Du må være Niylah. Jeg har hørt meget om dig." Sagde han og gav hende et anerkendende nik.


Sidst rettet af Blake Ons 8 Jun 2016 - 16:47, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2016 - 15:11

Påklædning Hun er iført [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Huset var relativt skræmmende at se på, det havde den domæne over sig der skreg: Bliv væk. Der var dog tegn på liv omkring det store hus, specielt i form af enten legende børn eller voksne der arbejdede rundt omkring. De var i dette øjeblik ved at gøre klar til den store jagt, det var en gammel tradition for denne flok og alle forberedelserne var lavet. Der var blevet anskaffet de fem mennesker, mennesker som i dette øjeblik blev holdt fanget i kælderen, så alt i alt var det hele klar. Det store hus bestod for det meste kun af værelser, hvilket egentlig forklarede hvorfor det var så stort. Det bestod af godt seks etager, herunder godt over 40 værelser. Hvert enkelt værelse bestod kun af en seng og på nogle af værelserne var der flere senge. Dette gjorde det muligt for folk at sove flere på værelserne, specielt hvis de var i familie med hinanden. Ligesom man kom ind, ville man blive ført enten op af en trappe til værelserne eller også ind i et fællesområde også var der hendes rum. Dette var lederens rum og det var her forhandlinger eller mulige aftaler blev lavet.
Ligesom man trådte ind ville man blive mødt af en trone. Den ene væg havde et stort vindue, dog beklædt af et smukt glæde. På den modsatte side var der malerier af de tidligere leder, samt et gammelt malerie af Niylah. Dette maleri var malet dagen efter hun var blevet leder. Man kunne tydeligt se hvor ung hun så ud, samtidig med at der var noget gammelt ved selve maleriet. På den smukke trone sad Niylah sad. Det var her de adskillige møder fandt sted, blandt andet de dage hvor hun skulle tage imod kommende allierede. Det var her hun holde mødet med Yra, hende som viste sig hurtigt at stjæle hendes hjerte.

Som hun sad der på tronen, blev hun kort mindet om følelsen, da hun så denne smukke kvinde for første gang. På trods af at have gæster, så kunne hun ikke fokusere på dem. Hun kunne ikke koncentrere sig om sit møde, mest af alt fordi hendes tanker kørte på sin flok. Hun havde mistet folk, og det irriterede hende. Hendes elskede søn havde været i smerte, hendes elskede datter ligeså og endda Tatia, hendes højtelskede Beta. De tre havde oplevet så ufattelig meget smerte, og hun frygtede for deres fremtid. Hun frygtede for hvad tiden havde at vise til dem, frygtede hvad der ville ske med dem. Hun ville ikke kunne holde ud, specielt hvis der skete dem noget. Hun elskede sin flok, men frygtede for dens fremtid. Tabet af flokmedlemmer, men også smerten af de tre hjemsøgte hende også. Det hjemsøgte hende, holde hende vågen om natten. Så til sidst måtte hun bede dem forlade rummet. Hun havde brug for at være alene, brug for at slappe af.
Dog som mændende havde forladt rummet, kom der en ung mand ind. Det var som kunne hun ikke få noget fred. Hun hævede øjenbrynet, men lod ham dog tale. Åbenbart havde en ung mand trådt ind på deres territorium. Han havde udseendet efter Kaeden, men lugtede ikke som ham og havde derudover en stærkere udstråling med sig. Dette fik hendes nysgerrighed vagt, og hun rejste sig straks op. Hun fulgte med ham ud, og her fik hun ligeså øje på denne fremmede shapeshifter. Hun betragtede hvordan han snerrede af den unge pige, men også hvordan han bevægede sig imod hende. Hun måtte indrømme han bar mange fysiske træk efter Kaeden, men de bar ikke samme udstråling. Denne mand var stærkere i sin udstråling, mere som en leder. "Hun vidste ikke bedre, desværre er der e mand som ligner dem på en prik. Han har taget en interesse til Tatia, og pigen ytrede blot det alle ville sige til ham." klukkede hun, dog da han så ud til at kende hende, lagde hun hovedet på skrå "De har hørt om mig, men jeg har ikke hørt om dem. Om ikke andet, er de velkommen her" hun lagde armene over kors

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2016 - 16:46

Blake havde taget Rey med sig. Hvor tøsen blev af vidste han dog ikke. Havde han gået så målrettet imod stedet, at han faktisk havde mistet hende på vejen? Han rystede tanken ud af hovedet dengang Niylah kom imod ham også. En som lignede ham på en prik. Spændende. Det ville han se før at han troede det.
"Tatia har det med at fange folks opmærksomhed." Kommenterede han med et lille drillende smil. Så sank han en klump ganske kort. Nu havde han heller ikke præsenteret sig eller været her før, måske hun vidste hvem han var så snart han nævnte sit navn? Hvor meget og hvor lidt Tatia havde fortalt flokken om ham - det var lidt af en gåde.
"Jeg er Blake. Tatias storebror." Pointerede han. Den sidste sætning var vigtig for ham. Biologiskset ikke, men familie var ikke altid skabt af DNA. "Kan du fortælle mig, hvornår du regner med at hun er tilbage? Jeg har haft en følelse af noget ikke har været som det skal være.. og jeg har behov for at se om hun er okay." Tilføjede han så lidt efter og man kunne se i de mørke øjne - at der var en bekymring. Lyden af fodtrin fik ham til at vende blikket om da Rey endelig ankom. Han rullede øjnene let og vendte så sin opmærksomhed på Niylah igen.
"Hun er med mig. Det er Rey." Blake præsenterede Rey for Niylah. Rey var her så han kunne holde styr på hende. Hun skulle nødig lave ulykker derhjemme, selvom han ikke regnede med hun gjorde det - men han ville risikere at hun kom noget til... ikke at han ville indrømme det. Specielt ikke overfor Rey. Let kløede Blake sig i nakken. Nu vidste han da hvor Rey var - så nu kunne han bedre give Niylah den fulde opmærksomhed. Blake havde ikke ligefrem tænkt sig at smutte herfra før han havde snakket med Tatia.

"Jeg takker for din gæstfrihed." Sagde han så med et smil på læben. "Jeg har ikke planer om at tage hjem før jeg har snakket med min søster. Så jeg er glad for vi er velkommene. " Sagde han da han kom i tanke om, at han havde glemt at takke hende for sin gæstfrihed. Rey havde det med at få ham til at tabe tråden, hvorfor skulle hun være så irriterende? Endnu engang måtte han slå den tanke ud af hovedet. Han skulle vide, om han havde chance og hvornår han havde chance for at se Tatia. Han var trods alt lige nu ikke her som leder, men som en bekymret bror... men selvfølgelig fulgte lederrollen også trop.


//Beklager hvis det blev lidt kort :/ <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2016 - 22:49

Påklædning Hun er iført dette [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hvorfor skulle han altid bestemme?! Han var altid så irriterende, men gud hvor var han også køn. Hvorfor kunne han ikke bare have et grimt ansigt? Så ville hun ikke sidde og hade sig selv, specielt når hun forpestede ham væk. Han irriterede hende, og på samme tid holde hun af ham. Han kunne få hende til at føle sig virkelig sur, men også tilpas, som skulle hun ikke gemme væk hvem hun var. Hun skulle ikke lægge skjul på sine behov, eller de frygter hun havde. Hun havde enkelte gange endda sovet sammen med ham i hans seng, blot fordi hendes mareridt blev for kraftige. Selvom han irriterede hende, og de endda skændes værre end noget andet, så havde han i sandhed set hende på hendes svageste og ikke efterladt hende. Selvom hun aldrig ville sige dette til ham, så stolede hun virkelig meget på ham og hun var faktisk utrolig glad, for han havde valgt at tage hende ind.
Som hun vandrede igennem skoven, fik hun endelig fanget lyden af hans stemme. I sin intensitet eller lyst efter at se sin søster, havde han endt op med at efterlade hende i skoven. Selvom hun vidste han nok på sin egen måde holde af hende, så følte hun sig jaloux omkring hans tætte bånd til Tatia. Når Tatia ikke var på hans tanke, så var han der i nuet med hende, men det sekund han tænkte på den tøs...så kom alt væk og han mistede al interesse for hende. Hun vidste Tatia var en helt igennem fantastisk tøs, men hun kunne samtidig ikke slippe følelsen væk. Hvad nu hvis hun til sidst blev for kedelig for ham? Eller hun for den sags skyld blev for meget? Hvad nu hvis han rent faktisk ikke gad hende til sidst? Hun blev kastet ud af sine tanker, da hun hørte hans stemme og et sekund glemte hun alt om tid og sted. Dette var så også alt manden skulle bruge, som han bankede ind i hende. Hun rynkede brynet og brummede af ham, dog lagde hun ikke mærke til den genstand han smed i hendes lomme.

Som Blake præsenterede hende for den fremmede kvinde, nikkede hun blot og vinkede. Hun lod ham tale med kvinden, alt i mens hun selv kiggede rundt i lejren. Netop som hun lagde hænderne i lommerne og her følte flasken, kom der en mand løbende "Akyla er blevet forgiftet" råbte han, og her blev hans øjne kastet imod Rey, specielt fordi hun havde en flaske i hånden. Hun rynkede brynet, men hun nåede faktisk ikke at sige noget, før hun blev taget til fange af nogle store mænd. Hun så tiggende på Blake, hvilket ville være en første gang for dette. Normalt ville hun aldrig være typen der tiggede, og da slet ikke til Blake, men dette var selvfølgelig ikke en normal situation. Det var jo ikke hverdag hun blev beskyldt for at forgifte nogen. Hun blev trukket væk, og her ført hen imod en pæl. Her blev hun lænket fast. Hendes t-shirt revet op. Niylah stod en smule væk, og dog havde hun sine øjne rettet direkte imod Rey. Hun vidste ikke om hun skulle stole på denne kvinde, specielt fordi hun ikke kendte hende. Hun kendte heller ikke Blake, så hele situationen var pænt fucked op.
Rey bed sig i læben "Har du en modgift" knurrede manden, og da hun ikke svarede blev hun slået i ansigtet. Igen kom spørgsmålet "Det var ikke mig" råbte hun, og som modsvar fik hun en knytnæve i ansigtet. Hun pev og forsøgte undvige hans slag. Da knytnæverne ikke syntes give nok svar, så fik han trukket en kniv frem "GIV MIG MODGIFTEN!" råbte han, samtidig med han ruskede i hende "Jeg har den ikke, for det var ikke mig der gjorde det" pev hun. Hun var aldrig typen der pev, kun når hun havde sine mareridt, så dette ville være et nyt syn for Blake. Da svaret ikke var tilfredsstillende, skar han hende hen langs maven. Hun skreg af smerte, og da hun ikke ville give svaret, fortsatte han blot. Han havde allerede skåret nogle snitsår omkring hendes mave, bryst og arme. Hendes kinder var røde og blå på grund af slagende, hendes øjne fulde af tårer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2016 - 23:44

Hun var endelig kommet tilbage fra dagens patrulje. Den velkendte duft havde ramt hendes næse ret hurtig og hun var sat i løb med det samme. Glæden over at Blake faktisk var der havde fanget hende. Så hun løb og løb. Dog måtte hun hurtig stoppe op da det gik op for hende noget var helt galt. To af de stærkere krigere holdt Blake. Tatias ansigts glæde forsvandt hurtigt. Hun så på Niylah med et forvirret udtryk.
"Hvad sker der her?" Spurgte hun og sank en klump. Hun kunne se, hvor bekymret Blake var for Rey. Let bed hun tænderne sammen. Blakes voldsomme reaktion fik givet ham et slag i maven. Tatia fjernede blikket kort.
"Niylah, hvad der sker?" Spurgte hun lidt mere bestemt. Tatia var splittet. Hun hadede at være splittet.
Modgift, hvad fanden snakkede Nyko om. Modgift til hvad. Han virkede desperat, hvilket fik Tatia til at synke en en klump. Rey nægtede sig skyldig og modtog en knytnæve i ansigtet, hvilket fik Tatia til at få lyst til at springe frem. En af krigerne holdt hende tilbage, hvilket gjorde hun reagerede dyrisk og ikke særlig ansvarligt - hun slog krigeren i ansigtet for at han skulle slippe hende.
"Niylah.. jeg er sikker på, at hun ikke har gjort det.." Dog var hendes opmærksomhed ikke på Niylah længe. Bekymringen for Rey var der. Blake som prøvede og endte med at modtage flere slag for ikke ligefrem at blive på plads. Det var galskab, men også kun fordi, at hun jo kendte disse folk. Hendes bror havde været der for hende længere end nogen anden, og hun ønskede ikke at se ham skadet. En af krigerne skulle til at slå ham igen, Tatias øjne glødede varsomt. Hvilket fik ham til at holde lidt igen. Så sendte hun Blake et blik, med at han skulle holde sig i ro.. hun måtte kunne løse det her på en eller anden måde. Skriget fra Rey som fyldte hendes hoved. Det rungede og det gjorde endnu mere ondt at se Blake føle sig magtesløs.

Kniven skulle til at føres igen blandede Tatia så og greb om hans håndled.
"Hvad drejer den her galskab sig om?!" Sagde hun så lidt vredt. Det var ikke hendes job at blive vred her eller stoppe en afhøring det vidste hun godt. Dog var hun sikker på, at Blake ikke ville tage en trussel med til lejren. Det ville være selvmordsforsøg, og hvorfor gøre noget som i sidste ende kunne skade hende.
"Hun bar flasken som forgiftede en af vores, hvordan kan du stå med hende.. du måske ligeså meget en forræder som dem." Hun hævede brynet af anklagen.
"Undskyld mig?" Sagde hun en anelse fornærmet. Tatia gik hen til Niylah.
"Jeg ved godt det ikke er mit sted at blande mig.. men jeg.. Jeg er sikker på de ikke gjorde det." Sagde hun så til Niylah og kiggede hende bedende i øjnene. I sådanne situationer burde familiepersoner slet ikke være i lokalet, de ville altid gøre alt for at beskytte deres egne.. ikke sandt? Hun kendte også jus drein jus daun.. men Rey var ikke nogen morder.

"Bare giv mig tid til at finde beviser for andet. Bare giv mig lidt tid.." Sagde hun igen bedende. " Hvis det var Raksha elle.. eller Wade på den pæl, og du vidste de var uskyldige. Ville du så ikke også bede om det samme?" Spurgte hun. Et farligt spørgsmål. Niylah var ikke altid til at forhandle med, men de kendte efterhånden også hinanden så godt - at Niylah vidste at der var folk som Tatia ville kæmpe for.. og stædigheden boblede i hende. I det mindste holdt hun sin vrede godt hen.. det var hun alligevel stolt over. Hendes blik gled over på Blake og hun sank en klump før hun kiggede tilbage på Niylah igen. Hun ønskede ikke det var sådan her hun skulle se Blake efter så lang tid.. slet ikke. Havde de sendt Akyla til Raksha? Det håbede hun da de kunne tænke sig til.

Tatia løb ud af døren givet tid eller ej. Hun skulle finde ud af, hvad der forgik. Blake forstod ikke, hvorfor hun løb. Tatia gennemsøgte gangen.. og dog fandt hun en ukendt fært. Hun satte i løb derhen af. Satte sin evne i spil og var hurtigt henne ved det ukendte. En mand var ved at gemme sig på Niylahs soveværelse.. sikkert til at dræbe alfaen i sin søvn. Tatia fnøs let og rystede på hovedet.
"Smart tænkt alligevel.. give en uskyldig pige skylden så at du kan snige dig herind.." Hun gik derover, men slap ikke uden lidt kamp - som hun i sidste ende vandt. Et par små skrammer men det var hun nu så van til for tiden alligevel. Hun sparkede ham ud af Niylahs gemakker og greb fat i hans hår. Så trak hun bogstavligtalt igennem gangen og kastede ham ind for fødderne af Niylah.
"Jeg tænker det var ham her du søgte.. han gemte sig på dit værelse.. eller prøvede at gemme sig." Tatia havde ikke lyst til at undskylde for sin opførsel, for hendes mavefornemmelse havde jo været korrekt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2016 - 0:15

Hun nikkede "Tatia er en ekstraordinær kvinde, hun kan fange mange med lidt besvær" medgjorde hun nikkende. Hun holde meget af Tatia, og det var i sidste ende også en grund til hun kronede hende til Beta, derudover havde hun også en del respekt for hende. Hun var typen der kæmpede for sin familie, kæmpede for hvad hun troede var rigtigt og dette var kvaliteter hun kunne lide i folk.Da han præsenterede sig som Blake, gav det hele pludselig mening. Hun havde faktisk h'ørt om ham, men dette ville gøre det til første gang de sås ansigt il ansigt "Nu ved jeg hvem du er, Tatia har snakket meget flotte ord omkring dig" Hun kendte ham måske ikke, og derved var hun også mistænkelig omkring ham, men dog havde hun hørt flotte ord fra Tatia og derved var han også velkommen til at blive.
Som spørgsmålet kom til hvornår Tatia kom tilbage, lagde hun armene over kors "Hun er lige nu på patrulje, så hun kommer tilbage senere" forklarede hun med et smil. Hun hævede øjenbrynet, som han forklarede han havde følelsen af, at noget ikke var helt okay "Du kan se hende, når hun er kommet tilbage igen" pointerede hun. Nok var de familie, men regler var regler og Tatia var ude på patrulje. Så hellere have genforeningen når hun var kommet tilbage, det var jo ikke altid det bedste at stoppe nogle midt i en opgave, så fik de den jo aldrig lavet ordenligt. Da en ung kvinde blev nævnt, vendte hun blikket imod kvinden, hvor hun her gav et nik i retningen af denne Rey.

Hun klukkede "Du behøver ikke takke, og du kan blive her så længe du skulle ønske" hun var venlig nok til at tillade folk at blive, specielt hvis det var nogen som en i flokken kendte. Tatia var en kvinde som ikke stolede let på folk, så hvis hun stolede på denne Blake, så måtte det være værd at tro på. Hun skulle netop til at åbne munden for at snakke igen, da lyden af Nyko's stemme. Akyla var Nyko's mage, og endda en han elskede utrolig meget, så hvis hun var kommet til skade ville det ende galt. Netop som dette skete, summede hun dog også ind på Rey, hvor hun hed fandt den unge kvinde med en flaske i sin hånd. Selv gav hun ikke ordren, for før hun overhoved kunne gøre det, havde Nyko allerede fanget hende. Hun fulgte med hen til pælen, hvor hun betragtede tingende tage sin gang. Hun havde tilladt dem ind i sit hjem, og dette var sådan de takkede hende?! Ved at forgifte nogen?! Hun knurrede irriteret. Dog som Tatia kom tilbage, vendte hun blikket hen imod sin unge Beta "Denne tøs forgiftede Nyko's mage" Hun vendte igen blikket væk, selv efter at Tatia var blevet holdt fast, vendte hun ikke blikket imod hende. Hendes grønne øjne betragtede blot hvordan Rey blev slået.
Hun gneb øjnene sammen, specielt som Tatia afbrudte Nyko. Hvad bilde hun sig ind? Hun vidste hun ikke skulle afbryde afstraffelserne. Så da Tatia igen vendte sig imod hende, lagde hun hovedet på skrå "jus drein jus daun" sagde hun, det var det svar hun havde på Tatias ord. Hun hævede øjenbrynet, give hende tid til at finde morderen? Hun sukkede, men nikkede dog og holde hånden oppe "Nyko" brummede hun, og her stoppede hun ham netop som han havde tildelt Rey endnu et slag i ansigtet. Hun holde Nyko henne, alt i mens hun ventede på Tatia ville komme tilbage igen. Da hun så rent faktisk gjorde, var det med en ukendt mand. Hun kneb øjnene sammen, betragtede ham koldt og til sidst nikkede hun "Nyko, tag ham" brummede hun og her blev lænkerne omkring Rey's arme fjernet, og hun blev tilladt at komme fri. På samme tid gik Nyko amok på manden. Hun vendte sit blik imod Blake "Jeg undskylder situationen" hun bukkede, og rejste sig derpå op igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2016 - 9:30

Alt gik pludselig for at gå godt til en mand der kom løbende over til dem. En eller anden var blevet forgiftet. Før han nåede at blinke havde de fat i Rey, hvilket fik ham til at reagere kraftigt. Det første instinkt han havde var at få hende ud at problemet, hvilket resulterede i, at han modtog et antal slag til de fik ham smidt ned på knæ. De kongeblå øjne glødede varsomt. Han kunne ikke tage det tiggende blik fra Rey, det gjorde han følte sig magtesløs. De smed hende på den pæl. Manden slog hende. Hvilket fik ham til at råbe op, og hver gang han råbte op modtog han et slag for at holde ham i ro. Det var tydeligt at se, hvordan Blakes muskler spændtes så voldsomt. Han frygtede det værste. Til pludselig dukkede der en person op som bragte en gnist af håb i hans øjne. Tatia. Han troede på, at Tatia kunne ordne det her. Dog da hun blev holdt og slog den mand som holdt hende bed han sammen. Han kendte til sin søsters vrede og stædighed.

Han snerrede voldsomt. Knurrede.
"Hun gjorde det ikke!" Råbte han og endnu engang prøvede han at rive sig løs. Han brød sig ikke om at se Rey sådan her, han havde taget hende med for at hun skulle være i sikkerhed... ikke for hun skulle tortureres. Han modtog et bestemt blik fra Taita, hvilket fik ham til at stoppe med at kæmpe imod. Han spyttede blod ud på gulvet foran ham, og sørgede for at holde sine øjne på Rey. Hvis hun kiggede på ham ville han give hende et beroligende blik. Et blik til, at det nok skulle gå. De skulle nok klare det. Tatia smuttede ud, og Nykofyren stoppede. Hvilket fik ham til at ånde lettet ud. Nu lagde det på Tatia, men han havde tillid til hende.

Det følte som timer. Oceaner af timer.
"Hold ud Rey." Sagde han bekymret. Let sank han en klump. Han måtte indrømme hans hjerte bankede. Det bankede voldsomt og han følte det gav genlyd igennem hele lokalet. Blake brød sig ikke om situationen. Endelig kunne han hører noget andet. Tatia kom ind med den skyldige, og han åndede lettet op. Han klemte kort øjnene sammen og åbnede dem igen. Da Rey fik løsnet sine lænker og han blev sluppet - så løb han hen til Rey og løftede hende op i sin favn. Niylah undskyldte. Selvfølgelig var han ikke tilfreds med behandlingen af Rey. Dog tog han imod undskyldningen for Tatia.
"Ledere gør, hvad de mener er rigtigt for deres folk." Kommenterede han. Han flyttede opmærksomheden over på Tatia som bad han følge med. Så det gjorde han. Ind på hendes værelse og ind så han kunne ligge Rey på Tatias seng. Han modtog et krus med noget blod. Han kørte sin hånd henover hendes kind.
"Jeg mente ikke at rode dig ind i det her." Sagde han lidt sammen bidt og tørrede tårerne væk fra sine øjne. Han dyppede sine fingre i blodet og smørrede det forsigtigt henover hendes skade. Det var det healende blod Tatia havde snakket om kom fra en af de andre ulve i denne flok.
"Næste gang.. så lad hver med at tage imod en fremmeds flaske." Let forsøgte han at lette stemningen med hans egen irriterende humor. Det var virkelig typisk ham, men det skær i hans øjne viste han bekymrede sig. Generelt at han faktisk havde taget hende med herhen og sørgede for at smørre blodet på hendes knivssår så det healede.
"Så er du næsten så god som ny." Sagde han med et skævt smil på læben. Han havde været bange for det skulle gå galt, men han kunne ikke få sig selv til at indrømme det. Han var også lidt bekymret for Tatia, hun stod tilbage med Niylah. Niylah var Tatias alfa, og hun var gået imod sine egne for ham og Rey. Han kørte den rene hånd henover hendes kind og satte sig på kanten af sengen ved hende. Den rene hånd greb fat i hendes, så han kunne nusse hendes håndryg med sin tommelfinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2016 - 11:14

Smerten der blev pågivet hende var slem, men det var nærmest værre, at se Blake blive slået. Det var forfærdeligt at se på, og hun sendte ham til tider et enkelt smil, som kunne dette få ham i ro. Dette mindede hende om de gange, hvor han ville komme hjem med blod over det hele. Hun hadet at se ham komme til skade, det gjorde mere ondt på hende end på ham. Dog som han gav hende et beroligende blik, smilede hun svagt til ham. Tårerne ned stadigvæk ned af hendes kinder, men hun forsøgte at være stærk for hans skyld. Da han endelig stoppede, kunne hun endelig trække vejret ud. Hun fokuserede sine øjne imod ham, han var hendes sten igennem det hele og derved den eneste som holde hende fast til virkeligheden.
Som hun blev løsnet, var hendes ben svage og havde det ikke været for Blake, ville hun havde ramt imod jorden. Hun lod sine arme glide omkring hans hals, og her trykkede hun sig imod ham. Hun lukkede øjnene, lyttede til hans puls, lyttede som luften fyldte hans lunger. Disse ting var nok til at få hende en smule i ro. Så det var først da hun følte den bløde seng, at hun rent faktisk igen åbnede sine øjne. Hans hånd imod hendes kind, fik hende til at smile svagt. Blidt lagde hun sin hånd oven på hans, hvor hun gav den et klem "Det var ikke din skyld, du vidste jo ikke dette ville ske" som han fjernede sin hånd, fjernede hun også sin egen og her fjernede hun resterne fra sine mange tårer. Hun rynkede brynet. som han begyndte smøre blod rundt på hendes krop, dog da sårene forsvandt. Hun havde aldrig set noget lignende før.

Hun rullede med øjnene, men valgte dog ikke at sige noget. Hans humor kunne altid få et smil på hendes læber. Den var generelt så dårlig, men det var noget som blot var ham. Han var en fantastisk mand, han var typen der nærmest kunne det hele og selvom hans humor til tider var dårlig, så var der noget charmerende over det. Hun betragtede ham, betragtede hvordan han satte sig op sengen og som han tog hendes hånd i sin, smilede hun. Hun gav hans hånd et klem "vil du ligge med mig i sengen?" spurgte hun blidt, hun trak sin hånd til sig, hvor hun her trak sine sko, bukser af, det samme med hendes jakke og trøje. Her lå hun nu kun i sit undertøj. Hun lagde sig under dynen, hvor hun vendte sig imod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2016 - 11:57

Hun hadede når hendes egne vendinger blev brugt imod hende, og det var deres skik. Så selvfølgelig i alle andre situationer ville hun have forstået det. Tatia kunne tydeligt se på Niylah at hendes opførsel ikke ligefrem var populær, men den måtte de tage bagefter. Niylah vidste, at Tatia ville gøre alt for sin familie og for Wade. Så hun var taknemlig da Niylah stoppede, og det gav hende lidt tid. Hun  åndede lettet ud så snart Rey blev sluppet fri og svunget op i Blakes arme. Det gjorde hende tilpas at se ham holde af nogle. Tatia viste Blake vej ned til hendes værelse og gav ham kruset med Rakshas blod. Så snart hun havde gjort det, lukkede hun døren til værelset. Så måtte hun give Blake et kram senere, lige nu havde Rey mere brug for ham end hun havde. Selvom Tatia havde savnet ham, så skubbede hun sine behov til side og gik tilbage til Niylah.

Tatia stod ret. Hagen var lettere løftet og klar til at tage sin straf, hvis det var hvad Niylah havde i planerne for hende. For ærligtalt kunne hun ikke få sig selv til at undskylde for sin opførsel. Det var hendes familie, selvfølgelig vil hun forsvare Blake. Rey var med Blake, og hvis Blake stolede på nogle gjorde Tatia automatisk op - eller ikke sådan blindt, men hun stolede på hans ord som hun stolede på Niylahs. Det var vel det når ens bror også var ens tideligere alfa. Hendes loyalitet lå på Niylah selvfølgelig, men man kunne da tvivle på hende efter hendes reaktion. Derfor stod hun nu og bed tænderne sammen. Nervøsiteten kriblede let i hende og hun slog blikket ned.
"Jeg beklager min forhastede opførsel." Sagde hun så dog. Niylah ville vide, at det tog meget af Tatia at erkende hun havde begået sig forkert. Let sank hun en klump. Skrigene fra den mand hun havde fanget passerede hendes øre som om, at det slet ikke var der.  Hun var fokuseret på Niylah. Fokuseret på sin alfa. Blodet fangede hendes næses opmærksomhed og hendes blik skælvede derefter imod, hvorefter hun fjernede det. Måske var det fordi, at hun havde været udsat for en del på det seneste, og så at de tog Rey og torturerede hende.. det gjorde noget ved hende. Hendes instinkter for hvad hun havde været udsat for var taget over. Endelig slog Tatia blikket op og kiggede på Niylah igen.
"Kan du tilgive mig?" Spurgte hun lettere sammenbidt. Hun kunne mærke sin egen vejrtrækning blive en anelse hurtigere og hurtigere. Hun orkede ikke, hvis hendes evne endnu engang skulle begynde at gå ud af kontrol. Det skete meget for tiden. Specielt under stress. Det løb stille med blod fra hendes næse og ud af hendes ene øre. Der var ikke tegn på nogen fysisk skade, for der var ingen årsag til hun reagerede sådan. Kroppen gik i krampe. Hvilket prøvede at holde skjul på. Det var heller ikke så slemt igen. Det så voldsommere ud lige nu end det faktisk var. Wade kendte til dette.. Razor gjorde.. og hende selv. Hun tørrede blodet væk fra sin næse med håndryggen.
"J.. jeg synes vi skal invitere dem til at blive til aften. Jeg har ikke set min bror i et par måneder nu.. og vi skylder lidt Rey ikke at have dårligt at sige til hans flok når de engang kommer hjem.." Måtte hun indrømme. Der var en mildhed i hendes stemme, hun var ikke grov eller lignende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2016 - 12:47

Hun nikkede til Blake, og betragtede ham forlade stedet med Rey. Det havde været en forfærdelig situation, en situation hvor hun var fanget imellem to meninger. Hun kunne havde stoppet det hele, men her ville hun gå imod sin egen flok, folk hun havde lovet at hævne og beskytte. Dog hvis hun ikke gjorde, så kunne hun fornærme gæster, så ergo situationen var noget lort. Hun masserede sin næseryg, samtidig med hun lukkede øjnene. Hvorfor kunne hun ikke få noget ro? Hvorfor skulle der hele tiden være problemer? Kunne hun for en gangs skyld ikke bare have noget ro? Hun sukkede og her besluttede hun sig, for at hun blev nød til at besøge Yra. Hun havde brug for nærværet af den kvinde, brug for at føle hende imod sin krop igen. Denne kvinde kunne bringe hende ro, give hende råd og hun ville igen finde sig mindre stresset end før.
Som Tatia kom tilbage, sukkede hun. Dette var direkte en dårlig situation. Hun vendte blikket imod hende. Hun hævede øjenbrynet, men dog vendte hun blikket imod alle de andre i lokalet. Her løftede hun sin hånd "Gon we (leave)" brummede hun og med dette sagt vendte hun sin fulde opmærksomhed. Alle omkring dem forlod rummet, hvilket kun efterlod de to som de eneste tilbage. Dette var hvad hun ville, hun ville give Tatia sin fulde opmærksomhed og det kunne hun ikke med folk omkring dem. Hun rynkede brynet og her lagde hun en hånd imod Tatias kind. Hun hvilede blidt sin pande imod hendes "du skal ikke undskylde" brummede hun, og her lukkede hun sine øjne.

Hun trak sig tilbage efter lidt tid. Hun lagde armene over kors, og her trådte hun et skridt tilbage "Situationen var uheldig, og jeg ville ønske den ikke var endt som den gjorde" hun sukkede og rystede på hovedet. Hun nikkede "Selvfølgelig kan jeg tilgive dig" hun smilede blidt, dog kunne hun fornemme Tatias vejrtrækning. Hun kunne se hvordan den blev hurtigere, og som blodet løb fra hendes næse, trådte hun bekymret frem. Hun hadet at se Tatia i smerter, og selvom hun forsøgte skjule det, så kunne hun tydeligt ane det i hendes øjne. Hun kunne se det i hendes krop, og hun hadet det. Denne kvinde havde været udsat for alt for meget, og nu også dette?
Hun skulle netop til at spørge om hun var okay, da Tatia nåede hende i forkøbet. Hun sukkede, men nikkede dog. Det var vel det bedste, så hvorfor dog ikke "Jo lad os det, vi kan servere et stort måltid" forslog hun, og her ville de bedste jægere finde noget kød, som de kunne dane om til dette store måltid. Hun lagde sin hånd imod Tatias kind "Pas nu på dig selv, lad hver med at presse dig selv for hårdt" hun smilede blidt og strøg hende blidt hen over kinden

//Skal vi blot fortsætte mellem Blake og Rey indtil de skal spise også køre vi med dem alle fire igen eller..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2016 - 13:49

Blake var selv imponeret over blodets effekt, men Tatia havde sagt det ville hjælpe - så Tatias ord fulgte han. Det var en uheldig situationen de havde været i. Det var gode grunde til en krig, men han vidste bedre. Han havde lært af tideligere fejl. Dog følte han alligevel på en måde, at hun skulle hævnes. I sidste ende havde han droppet tanken alligevel, han havde mistet folk før. Rey var her stadigvæk, han havde ikke mistet hende. Så, hvorfor reagere som om hun var død. Hvis Tatia ikke var dukket op, kunne det være endt så galt. Han rullede øjne af hende, hvilket var et tegn på, at hun var sig selv - og at situationen ikke havde traumatiseret hende. Tatia kom tilbage ganske kort. Nævnte de var inviteret til at blive til aften. Blake havde takket ja. Også var hun vidst smuttet hen til Wade. Så snart Tatia var smuttet igen gav han Rey sin fulde opmærksomhed. Hun var så meget stærkere end hun selv anede. Han så kort undrende på hende, ikke fordi, at han fandt det underligt eller noget - men det overraskede ham alligevel at han faktisk ville have hendes selskab. Det gjorde ham irriterende nok faktisk glad indeni. Hun trak hånden til sig og klædte sig selv af stille og roligt. Blake var ikke ligefrem den type, som kiggede væk, men heller ikke ligefrem typen som stirrede. Let sank han en klump, men nikkede så til hende. Han lagde sig op til hende i sengen. Det var mærkeligt. Mange ting var mærkelige på engang. Han kunne mærke kropsvarmen fra Rey. Mærke duften fra Tatia fra puden. Det virkede som om, at han havde de ting på et sted som gjorde ham... glad. Det var en anderledes følelse, men behagelig.

Til sidst tog han sig sammen og trak dynen over sig. Han lagde en arm omkring hende. Lod sin brystkasse ramme hendes ryg. Han nød det faktisk. At have armen omkring hende. Han følte at han kunne passe på hende, og han ønskede at passe på hende. Det der skete idag, skulle aldrig ske igen. Det ville han ikke tillade.
"Jeg lover dig, at jeg vil gør alt i min magt.. for at det der skete idag ikke sker igen." Sagde han en smule lavt, da han jo ikke ville råbe hende ind i hovedet. Let tog han sig selv i at kysse toppen af. Hjertet sprang en takt over. Det var ikke unormalt for ham at være i selskab med kvinder, men der var et eller andet alligevel som gjorde ham en smule nervøs - nervøs for, hvordan han var omkring hende. Om det gjorde hende noget det han gjorde. Normalt søgte han blot selskabet og fik aldrig det resultat han ønskede. Dog føltes det som om, at det han søgte.. havde han lige fundet. Ikke at han turde indrømme det. Det var så længe siden og godt nok var han kommet sig over det. Han havde bare ikke indset at han kunne komme i nærheden at den følelse igen... ikke før lige nu - som han lagde med armen om hende. Der var noget unikt over det.
"Du er meget stærkere end du ser ud.. ved du godt det?" spurgte han, og hvis man kiggede på ham ville man kunne nænne det lille smil på hans læber. Heldigvis var han gemt bagved hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2016 - 18:58

Da han lagde sig i sengen, skulle hun til at brokke sig, netop fordi han ikke lå ordenligt i den. Dog som han rent faktisk lagde sig under dynen, og hans arme lukkede sig omkring hende. Selvom hun aldrig ville indrømme det, så var dette trygt og hun kunne faktisk godt lide det. Hun smilede, og dette ville han selvfølgelig ikke se. Hans ord fik hende til at rynke brynet, og specielt hans kys på hendes hoved. Det sekund var det kun de to, og hun følte han virkelig holde af hende. Selvom han aldrig direkte ville sige ordende, så kunne hun fornemme det i den måde han var på, specielt i dette øjeblik. Tanken fik hendes hjerte til at banke hurtigere, det fik hendes hud til at føles sjovt og hun tabte næsten sit vejr. Det var øjeblikke som disse hun virkelig kunne lide, øjeblikke som disse der fik hende til at glemme mareridtende, og alle de forfærdelige ting hun følte. Med ham glemte hun det hele, det var bare om at være sammen med ham.
Hans sidste ord, det fik hende til at smile og her vendte hun sig om imod ham. Det var også her hun opdagede smilet på hans læber. Blidt lagde hun sin hånd imod hans kind "Tænk dette er en af de første gang jeg har set dig smile" hun lød overrasket, men mest af alt positivt overrasket "Det klæder dig" hun gav hans kind et kys og her lagde hun sit ansigt ind imod hans hals. Hun lagde sin arm om ham og sukkede. Der var så mange ting hun ville sige til ham Du betyder meget for mig. Du er den eneste ting der får mig ud af sengen. Med dig glemmer jeg alle mine mareridt. Du er den mest fantastisk mand jeg nogensinde har mødt. Du giver mig følelser jeg ikke vidste fandtes og dog på trods af alle de ting hun kunne sige, så sagde hun intet. Hun puttede sig blot ind imod ham og forsøgte holde fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Fre 10 Jun 2016 - 10:06

Det var underligt for ham, måtte han ærligt indrømme. Desværre opdagede hun hans smil da hun vendte sig imod ham. Dog stoppede det ikke af den grund. Hendes lille kommentar omkring hans smil gjorde han kom med et lille fnøs.
"Nyd det imens det er der." Sagde han blot lidt kækt, dog med et blik som var varmt. Det klæder dig, han nåede ikke rigtigt at reagere på det før hun kyssede hans kind. Det kom bag på ham. Ikke en negativ følelse dog. Rey nåede heldigvis ikke at se ham være så overrasket, han hadede når det overraskede ham - og alligevel så var det behagelig. Måden hun trak sig tættere på ham og lagde sin arm omkring ham - som om, at hun var bange for at han skulle forlade hans side. Blake trak hende tættere ind til sig, så han var sikker på, hvor hun var. Han havde heller ikke i sinde at give slip på hende endnu. Rey var stærk, meget stærkere end hun selv vidste af  - og alligevel føltes hun som glas i hans arme. Som hvis han gav slip ville det gå i stykker og det ønskede han ikke. Han havde set en side af hende hun normalt ikke viste nogen. Det var rart at se nye sider af folk engang imellem. Folk ændrede sig også.

Blake lukkede øjnene i. Den behagelige følelse og den indre ro. Det gjorde hans krop slappede af og han stille fald hen. Blake vågnede først op da lyden af døren gik op. Det var måske fordi, at han ikke var hjemme at han sov let. Han lå stadigvæk med Rey indtil sig. Let blinkede han til hans blik blev mere klart. Tatia dukkede op og rystede på hovedet med et drillende smil.
"Vi kommer om to sekunder." Hviskede han og gav hende et nik. Derved så han sin kære søster forsvinde med et drillende blik. Blake himlede med øjnene, nu slap han da ikke for at hører for det. Let strøg han Rey over ryggen.
"Rey.. " Sagde han ganske blidt og lagde sin hånd imod hendes kind. "Vi skal ud og spise nu." Tilføjede han og trak lidt skævt på smilebåndet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Gæst Lør 6 Aug 2016 - 20:45

//Out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia - Empty Sv: This is the hunt - Niylah - Rey - Tatia -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum