Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Nyt bekendtskab /jens4697/ EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Jake
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Sasha
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Renata
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Lenore
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Genevira
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Celenia
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Taliia
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Madelena Gray
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 
Katrina
Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba13Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba14Nyt bekendtskab /jens4697/ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Nyt bekendtskab /jens4697/

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 0:45

S: Ashen Wood Forest.
T:12:00.
V: Klar solskind.
O: Træer og planter.
P: Cowboy bukser, og en sort tank top.

Shifty lå i solen i form som en ulv. Hun ville væk fra alt og ikke genkendes hvis nogle kom. Hun tænkte lidt over mødet med hendes mester forleden. Shifty var nærmest ved at falde i søvn, på grund af solen og fuglesang, og en kølig brise der ramte hendes pels.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 0:15

der kommer en lille mand gående og vækker Shifty´s opmærksomhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 0:19

Shifty hørte noget, hun kiggede efter lyden af en person komme gående. Shifty så en lille mand komme gående. Hun satte sig op og holdte øje med personen der kom. Hun tænkte hvem det var, hun havde aldrig set ham før. Og hun havde ellers set de fleste væsner her i området. Hun forblev en ulv og forholdte sig rolig, men hun holdte stadig øje med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 0:25

den lille mand går hen mod Shifty uden og at ligge mærke til hende, og han vælger sætte sig på modsatte side af træet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 0:36

Shifty kigger undrene på den lille mand. Hun formoder det er en dværg. Hun tænker om han overhovedet har set hende, eller om han vil gøre noget med hende. Hun rejser sig op og gav et lille bjæf efter ham, for at få hans opmærksomhed. Hun overvejede at smutte, men hun vælger at lære dværgen at kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 0:44

dværgen får et chok da Shifty bjæffer, og for op han kigger meget mærkeligt på ulven og undre sig over hvorfor den ikke bare angreb han har tilfeldigvis en godbid i lommen som han giver den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 0:54

Shifty står bare og kigger på ham. Da han blev choket, trådte Shifty et par skridt tilbage, for at være sikker på der ikke ville ske hende noget. Shifty kigger undrene på manden da han tager en godbid frem. Shifty vælger at igonere det og går hen til noget blødt jord og prøver at skrive hej med sin pote. Da hun har skrevet det sætter hun sig og venter på han kommer der hen. Dog holder hun stadig skarbt øje med ham, da hun ikke er meget for fremmede, da hun har lært det af sin tidl. mester.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 0:59

dværgen bliver nysgærrig efter hvad ulven laver i jorden, han er bange for at det er en fælde men er stadig så nysgærrig til at han vælge at gå langsomt hen til jordstykket hvor der står "hej" han undre sig meget men siger alligevel hej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 1:07

Shifty træder lidt tilbage da dværgen kom hen mod hende. Da han ser hvad der står og snakker til hende går hun går hun hen til en lille sø og kigger hen mod ham. Da hun står foran søen, forvandler hun sig til sin menneskeskikkelse. Hun sætter sig ved vand kanten og kigger lidt ned i vandet. Efter lidt Kigger hun hen mod manden "hej, og hvem er du så?" spørger hun stille, hun vil helst holde sig på afstand af ham da hun ikke ved om han kunne være farlig for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 1:15

dværgen følger efter Shifty men holder sig lidt bagved, da Shifty begynder at ændre form står dværgen med munden på hvidt gab og er ved at falde om, og da Shifty siger noget som dværen ikke for helt med på grund af choket fra forvandlingen og siger "hva´ba hva"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 1:24

Shifty kiggede lidt på dværgen, og grinte lidt af hans ansigts udtryk da hun blev til menneske. Hun ryster lidt på hovedet og siger "jeg spurgte hvem du så er" med en lidt hånende tone. Shifty vidste ikke lige om hun skulle stole på ham, men hun blev nød til at følge sine indstinke. "kom da her hen" sagde hun stille men med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 1:31

"øhh jeg hedder Jens og hvad med dig?" han hviste ikk rigtigt om han kunne stole på hende men valgte at lytte og rykke tættere på hende men ikk alt for hurtigt, "hvordan kan jeg vide om jeg kan stole på dig og ikke har lagt en fælde?" han sætter sig tæt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 1:38

Shifty lyttede til dværgen "jeg hedder Shifty" sagde hun stille. Hun lod som om hun overhørte hvad han sagde, da det lige præcis var det hun ville undgå at høre. "jeg var en ulv da du kom ind i skoven her, så jeg kan ikke rigtig lægge fælder eller noget" sagde hun lidt med en trygget stemme "hvordan kan jeg stole på dig" sagde hun lidt fornærmet. Shifty blev lidt utryk da han satte sig tæt på hende, men hun prøvede at virke rolig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 1:47

"Shifty er sku da et flot navn " sagde Jens og smilede til hende, "du må undskylde at jeg spurgte på den måde ved bare ikke rigtigt hvem man kan stole på her i verden og du ved heller ikke om du kan stole på mig men jeg vil gøre alt for at for en god ven" sagde han og tænkte på hvad hun mon var for en filur

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 1:58

"jamen tak" sagde hun stille med et lille smil "det gør ikke noget, jeg kender det alt for godt, undskyld at jeg blev sur" sagde hun og grinte lidt til ham, Hun tænkte lidt over det han sagde til hende. Hun begyndte at rode lidt med vandet, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige "nå men er der ellers noget jeg skal vide om dig? er du ny her? hvad laver du i din hverdag?" shifty var lidt nysgerrig, men hun tænkte dog på Nggung og Victor, men hun ville bare prøve at glemme dem lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 2:07

"øhh jeg er ikke så stor" sagde han med et smil på læben "ja jeg er ret ny her, jeg mangler stadig et sted at bo så jeg er bare lidt over alt og jeg har ikk rigtigt fået en hverdag op at køre endnu men laver lidt af hvert." han undrede sig meget og spurgte" hvorfor er du egentligt herude i skoven?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 2:13

"hehe det havde jeg slet ikke set" grinte hun lidt hånende. "syntes nok jeg aldrig havde set dig i dette område før" sagde hun stille, Shifty lyttede opmærksomt til jens mens hun legede med vandet "tjov jeg er jo en Shapeshifter og er derfor meget dyr, så jeg elsker at være i det fri, og så havde jeg også brug for en pause fra alt" Shifty kiggede dypt i vandet og tænkte på Nggung, hun havde ikke set ham i nogle dage nu, hun var ved at være bekymret for ham. Hun tænkte også på sin mester ødelagde alt, og sad i grotten med den ederkop og lille Jasper.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 2:23

"er det ikke sjovere at være menneske?" spørgere han undrene "jeg havde også brug for en pause inden jeg flyttede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 2:27

"nogle gange og nogle gange ikke, mange gange har man bare brug for ikke at blive genkendt af andre væsner" sagde hun mens hun forsatte med at stirre i vandet. "hvorfor flyttede dog endelig" spurgte Shifty undrene, hun tænkte længe over hvorfor nye kom til, der er ikke ligefrem sket gode ting i dette område, på det sidste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 11:01

"tror jeg gerne " sagde Jens og gav hende et lille smil"jeg tror jeg bare ville væk fra det hele og så var det nok den nemmeste vej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 16:08

Shifty grinte lidt af det hun sagde hvor erfer hun smilte til jens. "ja okay" sagde hun stille med et lille træk på læben. "der sker dog bare ikke så meget i denne del af verden" sagde hun, selvom hun godt vidste det ikke passede. Der skete altid noget men bare aldrig på den gode måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 18:41

"det er jo også dejligt at der ikke sker så meget" sagde Jens og tænkte lidt på at hoppe i vandet og spurgte" er vandet egentligt koldt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 18:54

"ja det er det vel" hun tænkte lidt over hvad hun sagde, for hendes mester og hende ødelage altid alting sammen. Hun bed sig lidt i læben og hørte kun svagt hvad Jens sagde til hende. "øh det er vel okay" sagde hun da hun kom til sig selv. Hun overvejede at smutte hjem, for at se om Nggung var kommet tilbage, men hun ville også lære sin nye ven at kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 19:41

Jens ville gerne have Shifty med i vandet så han spurgte lidt genert " øhhm tænkte lidt på om du vil med ud at bade i søen?" han mente at det var det dummeste han havde sagt i hele hans liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 19:54

Shifty kiggede hurtigt på ham da han spurgte om de skulle bade. Shifty vidste ikke rigtig. Hvad nu hvis Nggung kom forbi. Eller hvis hendes mester kom, så var hun ikke forberedt på det. Hun træk lidt på læben. "nej ellers tak" sagde hun stille, mens hun gikkede ned mod vandet. Hun ville gerne være høflig overfor sin nye ven, men hun vil helst bare være alene. "jeg tror endelig bare jeg tager hjem" sagde hun stille, hun rejste sig op og kiggede lidt på jens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab /jens4697/ Empty Sv: Nyt bekendtskab /jens4697/

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum