Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Et særligt møde - Azir - Page 2 EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Lori
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Lenore
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Genevira
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Celenia
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Jake
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Renata
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 
Katrina
Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba13Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba14Et særligt møde - Azir - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Et særligt møde - Azir

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Azir Lør 10 Mar 2018 - 22:39

Hun skulle allerede afsted? Også i den tilstand? Men, vis endnu en ulykke havde ramt hendes klan... hun skulle bestemt ikke tage afsted alene. Det tillod Azir ikke. Ikke når han nu endelig havde fundet hende.

Azir kunne se at dette var noget som ramte Larlii dybt og satte sig ned igen for at modtage de informationer det nu måtte komme. Det var nok også bedst at han havde sat sig ned. Det var trods alt noget af en mundfuld. Flere var myrdet... sikkert noget som havde betydet meget for Taliia og nu skulle hun stå for endnu et tab. Skulle hun dog ikke have lov til at trække vejret inden den næste bølge kom? Azirs mine fald og hans bryn var rynket i en trist mine. Gad vide om Taliia selv havde fået information om det endnu? Det kunne godt være.

Azir havde dog ikke regnet med at hun ville invitere ham med. Han havde trods alt først fundet Taliia i dag og var på ingen måde forberet. Det kunne godt være at han skulle sende bud til sin familie så hurtigt som muligt. De ville sagtens kunne forstå... håbede han. Hans mor ville nok godt, men han var ikke så sikker på hvordan Armenita ville tage det. Hun ville nok højst sansynligt ønske at tage med. Ikke at det kunne komme på tale. Han ville ikke udsætte hende for nogen former for fare... hun ville nok slå ham for at tænke sådan fordi han ville gøre det samme for hende. Skulle hun pludselig tage afsted ligsom ham ville han også ønske at tage med sin søster. Om hun så ønskede sig det eller ej. Det var sådan et bånd de havde. Selv efter så mange år var der intet som havde kunne bryde det. De var der altid til at tage sig af hinanden. Uanset hvad. De var lidt hinandens skytsengle uden sådan rigtigt at være det. Mange havde igennem tiden joket med at Armenita var Azirs udvalgte og han havde da også engang troet på det. Dybt inde havde han dog godt vidst at det ikke var sandt, men det skulle dog ikke stoppe ham fra stadigvæk at passe på hende.

Med alle de tanker som fór igennem hans hoved var han lidt langsom om at svare Larlii. Han havde skam selv heste og sådan noget. Så det var skam ikke noget som hun skulle tænke på. Problemet var bare at tage hjem og få pakket.

"Jeg har skam min egen hest, dog ikke med mig i dag. Havde trods alt ikke... jeg, havde ikke i min vildeste fantasi den fjerneste idé om hvad der skulle hænde mig i dag," sagde han og kiggede på Larlii.

"Er dog nok nødt til at informere min familie så hurtigt som muligt, så jeg kan rejse med hende i morgen." Han kiggede derefter ind på Taliia igen. Den stakkel. Sikke dog en verden hvorved en kvinde så skøn skulle gennemleve så mange forfærdelige stunder. Vis blot nu hvor han var en del af hendes liv kunne være hendes lys igennem disse mørke tider.


Sidst rettet af Azir Ons 18 Dec 2019 - 23:37, rettet 1 gang
Azir
Azir

Antal indlæg : 51
Reputation : 0
Bosted : Aquener
Evner/magibøger : Empathy

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Larlii Søn 11 Mar 2018 - 20:43

Larlii nikkede forstående til hans ord om at han ikke havde regnet med at dette skulle være sket. Hun smilede glad, da han sagde at han ville følge med Taliia. Det varmede Larliis hjerte at vide at hendes kusine var i sikre hænder.
”Det glæder mig utroligt meget at vide at du vil tage med hende. Jeg havde frygtet at jeg skulle sende hende afsted alene. Men nu kan jeg ånde roligt igen.” Larlii tænkte lidt og blev langsomt enig med sig selv. Hvis Azir skulle have en chance for at fortælle sin familie om hans beslutning og Taliia ikke skulle rejse alene. Så måtte hun, hvor meget det end pinte hende, rejse med sin kusine. Det betød at hun risikerede forvisning fra familien, da hun jo enlig stod til at skulle ægte en mand, som hun ikke havde nogle følelser for. Hun sukkede og så over på Fafnir. Han så roligt og afventende på hende, hvilket fik hende til at smile. Selvfølgelig vil han følge med. Men han var jo ingen lille unge længere og de ville ikke kunne skjule ham. Selv om hun havde kendt ham i en del år, så viste hun stadig intet om hvilke magiske evner han og de andre drager havde. Og hun ville ikke risikere hans liv, bare for at sikre sig at hendes kusine kom godt hjem. Hun rystede på hovedet. Hun måtte lade livet gå sin gang og lade vær med at være så overbeskyttende over for Taliia.
”Hvor lang tid skal du bruge på at kontakte din familie? Jeg kan muligvis vente med at fortælle hende noget.”

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Azir Tirs 13 Mar 2018 - 20:07

Det var da altid noget at Larlii godkendte hans beslutning. Han var nu bare mest af alt glad for at hun ikke skulle bekymre sig så meget om hendes kusine nu. Det måtte vel betyde at hun et eller andet sted havde tiltro til Azir. Nu havde han jo også fortalt hende om at han var hendes skytsengel. Det kunne også have noget med det at gøre selvfølgelig... Alligevel virkede det til at der var noget som stadigvæk plagede hendes sind. Der var muligvis mere end blot bekymring for hendes kusine som lå hende på sinde. Hun var trods alt også berørt at det som stod i brevet... så meget var da klart.

Tja, hvor lang tid skulle han enlig bruge? Han kunne jo flyve hjem nu for at meddele det vigtigste og få deres tjenere til at pakke for ham. De kunne også dermed sørge for at det hele ankom i morgen til skibet i tide. I alt fald skulle han tage afsted nu. Heldigvis for ham havde han vinger og vejret så ud til at være godt i dag.

Det var altid noget at hun så ville vente med at fortælle Taliia noget... også selvom de var nødsaget til at fortælle hende hvorfor hun skulle rejse i morgen. Han var sikker på at hans hjerte ville smerte for hende når hun fik det at vide, men, han ville være der for hende. Om han så var en skulder til at græde eller støtte sig på.

"Ikke lang tid... nogen timer. Hvis jeg tager afsted nu burde jeg være tilbage inden i morgen. Det eneste jeg skal vide er hvor lang tid vi sådan ca. vil være væk..." Denne færden lød ikke til at kunne tidsbegrænses som sådan men det var altid godt at have nogenlunde en idé. Bare så hans familie ikke skulle bekymrer sig for meget. Ikke fordi at han ikke ville sende dem beskeder når han så var ude at rejse. Selvfølgelig ville han det.


Sidst rettet af Azir Ons 18 Dec 2019 - 23:37, rettet 1 gang
Azir
Azir

Antal indlæg : 51
Reputation : 0
Bosted : Aquener
Evner/magibøger : Empathy

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Taliia Tors 15 Mar 2018 - 19:51

Taliia var vågnet kort før Larlii fortalte Azir om Jakes besked, men lod som om hun stadig sov så hun kunne lytte med uden at de vil afbryde deres samtale. Dog kunne hun ikke lade som ingenting, da hun hørte om Raco og Connors død. Det fik hende til at sætte sig op i sengen og lytte mere intens, imens de talte om hvornår hun og Azir skulle tage af sted.
Hun blev glad for at høre at Azir ville tage med hende. Måske ville dette være den nye start på livet, som Larlii så tit havde talt om.
Hun rejste sig og gik lettere søvnig over til vinduet, som hun satte sig op i og så udmattet på Azir.
”Kan du bære mig imens du flyver? Hvis du kan, så kunne vi tage af sted om en times tid. Jeg kunne ordne nogle ting i mit handelshus, imens du giver din familie besked.” Hun flyttede sit blik til sin kusine.
”Ikke at jeg har travlt med at forlade dig. Du har tros alt taget dig af mig i det sidste års tid, hvilket jeg er dig evigt taknemlig for. Jeg ved ikke engang hvordan jeg skal takke dig.” En gaben kom bag på hende, men hun var for restløs til at sove, hvilket fik hendes krop til at ryste lidt.
Tankerne fløj tilbage til den sidste samtale hun og Katrina havde haft med Jake og Raco, hvilket fik en tåre til at snige sig ned over hendes kind. De havde været så bekymret for hende, og hun havde bare været interesseret i at komme væk fra øen. Hun sukkede og håbede at Jake kunne udholde til hun kom hjem og kunne tage over for en stund, så han fik mulighed for at sørge på passende vis.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 447
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Larlii Tors 15 Mar 2018 - 20:11

Larlii havde siddet og nikket til Azirs svar, da Taliia uventet blandede sig i samtalen. Et blik på hende fortalte Larlii alt: At Taliia langt fra var udhvilet, at hun kunne bruge et bad til at slappe af, og at hun også var for restløs til at ligge sig ned og sove.
En tanke om at blande nogle forskellige urter i badevandet, som ville få Taliia til at døse hen, var fristende. Men Larlii viste at der var en risiko for at urternes virkning ikke ville holde længe, eller måske ville være for stærke og derved kunne medføre at Taliia ikke ville vågne i dagevis.
Hun så hen på Azir, da Taliia spurgte om han kunne bære hende imens han fløj. Det ville selvfølgelig spare dem nogen tid og Larlii skulle så heller ikke sørge for at hestene kom tilbage igen.
Et smil kom på hendes læber, da Taliia talte til hende.
”Selvfølgelig skal du tage af sted. Dit ophold her var for at hjælpe dig igennem den sorg, som holdte dig i et stærkt greb. Og det har det gjort. Nu er tiden inde til at du begynder livet på ny. Tag hjem til klanen, hjælp andre igennem deres sorg og vær med til at komme stærkere ud på den anden side. Jeg vil i hvert fald sørge for et varmt bad til dig. Og så finder jeg dit tøj og våben frem.” Derpå rejste hun sig fra sin stol og så kort smilende på Azir.
"Forsæt endelig med at spise." Hvorefter hun gik ind i huset.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Azir Fre 13 Apr 2018 - 14:21

Azir blev en smule overrasket da han hørte Taliia tale. Hvor længe havde hun været vågnet...? Endnu vigtigere, havde hun hørt hvad de havde talt om? Han håbede noget så inderligt at hun ikke havde, men hun skulle jo have det at vide på et eller andet tidspunkt. Han ville bare ønske at han havde kunnet skåne hende for det. På en eller anden måde, men det var ikke en mulighed. Det var trods alt hendes familie som det handlede om. Havde det været Azir som selv havde mistet nogen fra hans ville han da også vide det med det samme. Det var trods alt mennesker som han elskede og holdt umådeligt meget af.

"Erm... sagtens," fik han svaret Taliia. Han havde ikke lige regnet med at det var noget som hun ville spørge ham om. Det var ikke det at han ikke kunne flyve med nogen. Det tog bare lidt længere tid end vis han selv fløj og det var ikke mange folk som brød sig om det. Både engle som han kendte og mennesker syntes at det var ukomfortabelt, og det var der et par grunde til. For en engel var det et kæmpe ansvar og det var som sådan ikke nogen rigtig komfortabel at bære en anden person på og flyve med dem. De var også nødsaget til at tage et par pauser da det kunne være udmattende... især vis man var ude af træning. Heldig for Azir var han skam veltrænet, men det havde alligevel været noget tid siden at han sidst havde fløjet med nogen. De eneste han sådan rigtigt havde fløjet med var børn, men med en af Taliias bygning skulle det nok gå. Hun virkede trods alt ikke til at være særlig tung.

Azir forholdt sig stille idet at Taliia henvendte sig til sin kusine. Han blev dog overrasket da han så hende græde. Han troede ikke på at den kom af at gabe... han havde nemlig en snigende fornemmelse om at hun havde hørt deres tidligere samtale. Forbandet... Og ikke nok med det så, så hun stadigvæk træt ud. Forståeligt nok taget i betragtning hendes hjertes tilstand.

Da Larlii rejste sig nikkede han bare og fortsatte. Ikke at han følte sig særlig sulten i denne situation, men han spiste alligevel da han vidste at han var sulten og at han havde brug for energien. Normalt spiste Azir ikke meget kød, men det ville være uhøfligt ikke at spise det når nu Larlii havde forberedt det. Det så også meget godt ud så han tog lidt, men det meste af hans tallerken bestod af salat.

Nu hvor Larlii var gået vidste han ikke helt hvad han skulle sige. Det var lidt underligt sådan hvordan han var blevet kastet ind i Taliia's liv igen og nu stod overfor hendes tab.
"Hvordan har du sovet?" Valgte han venligt at spørge og smilede til hende. Det var dog tydeligt at både se og høre på ham at han var dybt bekymret for hende.


Sidst rettet af Azir Ons 18 Dec 2019 - 23:38, rettet i alt 2 gange
Azir
Azir

Antal indlæg : 51
Reputation : 0
Bosted : Aquener
Evner/magibøger : Empathy

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Taliia Tors 19 Apr 2018 - 18:18

Taliia svang benene ud over karmen, skubbede fra og landede på jorden ved siden af bordet. Her satte hun sig på den stol Larlii havde siddet på og snuppede et stykke kød, som hun gav sig til at tykke lidt på, inden hun så over på Azir.
"Faktisk sov jeg ret godt, den smule jeg sov." Et smil bredte sig lidt drilsk på hendes læber. Hun overvejede at drille ham lidt, men måtte indrømme for sig selv at hun var for træt til det og smilet blev mere almindeligt.
"Jeg ved godt at jeg burde sove noget mere, men er for restløs efter at vende hjem og hjælpe min kaptajn og leder. Håber også at min datter og Beldragon har fået beskeden." Hun smilede varmt. Tanken om at se sin datter igen, fyldte hende med håb og glæde over at have noget i livet, som var vær at holde fast i. Hun så på Azir og en tanke slog ned i hende. En som havde luret lidt flere gange i fortiden. Kunne det tænkes at det var gudernes mening at de to skulle finde sammen, muligvis mere end venner? Hun viste ikke helt hvordan hun skulle have det, men hun viste nu også at det ikke kunne nytte noget at holde fast i fortiden og dens kærlighed.
Uden at tænke over det, kom ordene ud af hendes mund.
"Tror du der er en chance for at du ville leve sammen med mig?"

//Vi springer Larlii over//

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 447
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Azir Søn 22 Apr 2018 - 20:31

Det var altid noget at hun sagde at hun havde sovet godt... ikke at det var troværdigt igen når nu det var at hun så, så træt ud. Det kunne dog sagtens også skylde udmattelse. Den fysiske form for det såvel som den emotionelle udgave af det. I alt fald var han nok bare nød til at tage hende på ordet, hvillet han så gjorde og smilede til hende. Han fortsat spiste af sin mad og smilede til hende.

Han kunne sagtens forstå at hun følte sig rastløs. Nu hvor hun vidste hvad der var hændt var der vel heller ikke andet for hende end at komme hjem. Komme hjem og anse situationen og prøve at hjælpe dem som led under samme tab som hende selv. Som hendes familie... eller klan. Det var sikkert også lidt kaotisk lige nu. Det var det i alt fald lidt i Azir's hjerne. Med alle de følelelsesindtryk på blot én dag... og det at han var nød til at forlade hans egen familie for en stund. De skulle dog nok klare den. Det var trods alt ikke fordi at han havde mistet nogen af dem... og, de ville hurtigt forstå. Forhåbentligt.

Også kom spørgsmålet... Vis Azir havde haft mere i munden end noget salat var han nok blevet kvalt. Han var i alt fald ved at kløjes i den smule som han havde i munden lige nu. Det var selvfølgelig kommet direkte ud af det blå og han ville nok ikke have kunne forestille sig det. End nok ikke i hans ville fantasi ville han kunne forestille sig at hun vil spørge ham om at leve med hende. Han fik hurtigt banket sig selv på brystet så salaten kom ud af halsen på ham igen. I alt fald den gale af dem. Hans vingrer fik sitret et par gange, men han fik hurtigt styr på dem.

"Beklager..." sagde han over det postyr som han havde kreeret. Han kiggede derefter ret overrasket på Taliia. Han havde umuligt kunne have hørt forkert og han drømte skam heller ikke. Så meget var han da sikker på.

Det tog ham noget tid at få sine tanker på plads. Han håbede bare ikke at hun troede at hun havde sagt noget forkert. Han var bare overrasket... og muligvis en smule forfjamsket. Det var jo trods alt Taliia som havde spurgt ham. Han ville dog ikke holde hende i uvisheden særlig længe. det kunne trods alt være vigtigt for hende. Så han i stedet for at tænke... følte han. Hans hjerte havde det nemlig ret tit med at tale sandfandigt og ærligt.

"Ja, det vil der være en chance for..." sagde han blot og kiggede på hende. Han var jo trods alt hendes skytsengel så det ville give mening at han ville være ved hendes side. Det og den detalje at han ikke kunne nægte at der nok var noget mere... noget mere som hans hjerte brændte for at afsløre for ham. Noget som hans hjerne endnu ikke havde regnet ud, men med tid skulle det nok lykkes.


Sidst rettet af Azir Ons 18 Dec 2019 - 23:39, rettet 1 gang
Azir
Azir

Antal indlæg : 51
Reputation : 0
Bosted : Aquener
Evner/magibøger : Empathy

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Taliia Man 23 Apr 2018 - 15:25

Taliia blev en smule overrasket, da Azir var ved at kløjes i den salat han spiste, hvilket gjorde at hun glippede et par gange med øjnene.
Hun så undersøgende på ham, imens hun prøvede at finde ud af hvorfor han havde fået maden i den gale hals. Hendes hoved var stadig en smule tåget af udmattelse, men hun begyndte at huske sine sidste ord og sammen med den måde han reagerede på, lagde hun hurtigt tingene sammen og begyndte at rødme, samtidig med at han svarede hende, at der ville være en chance. Hun havde fået det til at lyde som om hun ville bo sammen med ham fordi hun elskede ham. Men det var ikke det hun følte.. Eller var det? Hun mumlede lidt, inden hun rømmede sig og talte tydeligere.
"Undskyld, Azir. Det var ikke min mening at få det til at lyde som.." Hun ledte efter ordene.
"Jeg mener.. Du skal være velkommen til at bo hos min datter og mig på Dead Mans Rock, hvis du har lyst." Hun smilede til ham, og håbede at han forstod hende.

Nu hvor hun tænkte over det, kunne hun mærke savnet af havet og lyden af vinden i sejlene. Hun ønskede at komme afsted hurtigst muligt.
"Jeg tænkte på.. Hvis vi tog af sted i dag og holde nogle pause ind imellem. Kunne der så være en chance for at vi kunne komme til Aquener i løbet af nogle dage?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 447
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Azir Søn 20 Maj 2018 - 16:58

Okay, ikke den mest elegante reaktion. Det havde dog været så pludseligt og uventet at det var ikke noget som havde kunnet gøre for. I det mindste havde han da ikke spyttede det ud eller noget. Det kunne have set forfærdelig dumt ud.

"Alt forladt," fik Azir hurtigt svaret Taliia som mest af alt så forlegen ud. Han vidste godt hvad hun havde ment. Det var bare ham som hurtigt først havde misforstået det med den måde hun havde sagt det på. Det var hans egen skyld og Taliia skulle under ingen omstændigheder undskylde overfor hvordan Azir først havde hørt det. Han smilede derefter til hende og prøvede at få hende til at falde ned. Så han lagde sit bestik fra sig og lænede sig en smule fremad mod Taliia.

"Det ville være mig en ære at tage imod din invitation om at bo hos dig," sagde han venligt. Ikke at han helt selv ville vide hvad han skulle gøre af sig selv på Dead Man's Rock. Han kendte trods alt ikke stedet eller de folk som boede der. Det hele ville være fremmed for ham så det var nok bedst at bo med en som han kendte. Dermed kunne han også nemmere beskytte hende og holde øje med at hun havde det godt... eller i alt fald bedre.

Azir tænkte en smule over det som hun sagde. Det kunne de vel sagtens, så han nikkede til hende.
"Det ville vi sagtens kunne. Så du vil kunne komme hjem inden længe," sagde han betryggende. Det var en del som de lige skulle have gjort, men så længe de fik gjort det i god tid skulle det nok gå. Nu var det bare for Azir at forberede sig på noget af en rejse og sige farvel til sin familie. Det ville ikke blive nemt men han ville være nødsaget til det.

Næste morgen tog de afsted og Azir var usikker på hvad hans fremtid ville bringe men... så længe at han kunne stå ved Taliia's side skulle det nok gå. Det var han sikker på.

//End//
Azir
Azir

Antal indlæg : 51
Reputation : 0
Bosted : Aquener
Evner/magibøger : Empathy

Tilbage til toppen Go down

Et særligt møde - Azir - Page 2 Empty Sv: Et særligt møde - Azir

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum