Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I stol from you, too bad - Ceciro EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I stol from you, too bad - Ceciro Voteba13I stol from you, too bad - Ceciro Voteba14I stol from you, too bad - Ceciro Voteba15 
Lori
I stol from you, too bad - Ceciro Voteba13I stol from you, too bad - Ceciro Voteba14I stol from you, too bad - Ceciro Voteba15 
Valentine
I stol from you, too bad - Ceciro Voteba13I stol from you, too bad - Ceciro Voteba14I stol from you, too bad - Ceciro Voteba15 
Jake
I stol from you, too bad - Ceciro Voteba13I stol from you, too bad - Ceciro Voteba14I stol from you, too bad - Ceciro Voteba15 
Edgar
I stol from you, too bad - Ceciro Voteba13I stol from you, too bad - Ceciro Voteba14I stol from you, too bad - Ceciro Voteba15 
Abigail
I stol from you, too bad - Ceciro Voteba13I stol from you, too bad - Ceciro Voteba14I stol from you, too bad - Ceciro Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

I stol from you, too bad - Ceciro

Go down

I stol from you, too bad - Ceciro Empty I stol from you, too bad - Ceciro

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 15:31

Vejr: Det er køligt.
Omgivelser: Ikke mange, der er meget stille, men få væsener og dyr bevæger sig stadig rundt i byen.
Sted: Ceciros butik.
Tid: En sen aften, det nærmer sig midnat.

Blair gik rundt i den øde gade, hun havde forsøgt at få fat i nogle genstande som hun kunne sælge videre, eller madvare hun kunne gemme. Blair havde egentlig tænkt sig at tage hjem, hvilket var ingen steder, men hun var ikke forberedt på at en butik ville få hende til at standse op og overveje kraftigt at bryde ind. Blair så nærmere på udstillingen af kunst der stod indenfor, ja, det kunne hun sikkert få meget for. Blair havde nogle gode tricks til at komme ind i butikker, eftersom hun havde brugt mange år på at lære det. Hun tjekkede flere steder om det var ufarligt at bryde ind der, men det viste sig at det ikke var let at bryde ind i den butik. Hun blev nød til at gøre det på den hårde måde så. Blair lagde sine sko mellem to butikker så hun kunne hente dem en anden dag. Blair tog en stor sten og kastede den mod ruden. Hun fjernede flere glasskår fra ruden så hun kunne komme ind uden at skære sig alt for meget. Hun kravlede ind igennem hullet og tjekkede flere af tingene ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stol from you, too bad - Ceciro Empty Sv: I stol from you, too bad - Ceciro

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 15:44

Blot en anden stille aften, han var faldet i søvn hen over hans arbejde som han havde været i gang med det mest af dagen i går og natten før den dag og nu kunne han bare ikke holde til mere.
Han havde lukket ned for et par timer siden og der havde været stille i en god del tid indtil lyden af glas gave fra sig, det fik ham til og vågen op og han sat sig stille om *åh hvad nu* tænkte han kort mens han kløet sig på øjne med den ene hånd. Han var klædt i et hvidt jakkesæt mens håret var ild rød og bunden at det havde en sort farve, huden var bleg i forhold det et menneske men eller var der ikke noget særligt over ham.
Han gik langsomt hen mod døren som havde været lukke i en del tid for han havde gemt sig om i bag lokalet hvor han tit lavet hans arbejde, han gik stille og han tog stille i døren før han slukket lyset bag ham. Mørket var hans ven og derfor bruget han det os til egen fordel, han åbent stille døren og det først han så var det store hul i vinduet *nu igen* tænkte han kort før han kiggede videre og han fik øje på en person som gik rundt omkring men hun kiggede på de mange ting, han tog sig et øjeblik til og kig på hende før han kom helt frem "sige mig hvad laver du her inden?" sagde han kort mens han kiggede på hende og hans så ikke lige frem glad ud os fordi han var utrolig træt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stol from you, too bad - Ceciro Empty Sv: I stol from you, too bad - Ceciro

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 15:52

Blair tog nogle af kunstværkerne op og så nærme på dem, mange af dem så meget værdifulde ud. Hun kunne uden tvivl få en masse penge for dem. Blair så sig igen omkring, hun havde allerede proppet nogle ting ned i den taske hun bar rundt på. Blair så over mod en stemme der brød igennem butikken. Hun gik et par skridt bagud, for ikke at være for tæt på ham så han ikke kunne gøre hende noget. Hun ville normalt havde flygtet, men der var bare så mange værdifulde ting at hun ikke kunne gå allerede. "Et bedre spørgsmål er hvad du laver her? Når en butik er lukket er der normalt ikke mennesker i butikken." Blair skulle måske ikke have brugt ordet menneske, det var jo ikke sikkert han var et menneske. Blair klemte øjnene sammen for at se om hun bedre kunne få et blik af hvem han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stol from you, too bad - Ceciro Empty Sv: I stol from you, too bad - Ceciro

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 16:08

Han lavede et kort suk "dette er min butik så jeg har fuldret til og være her selv efter lukke tid" sagde Ceciro mens han kiggede på hende, han blik blive en smule koldt "og hvad der gør natten endnu mere dårlig er at jeg skal vågen op til en tyv" sagde han kort mens han kiggede på hende, nogle skygger blive stører end før og de begyndt os at bevæge sig "så hvordan skal jeg tag det her" sagde han kort mens han kiggede på hende og han var slet ikke i det god humør mere, hans øjne lave en sort farve end de normale mørke farve de normal ville have og lyset begyndt at flimmer som om det var på vej til og gå ud af sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stol from you, too bad - Ceciro Empty Sv: I stol from you, too bad - Ceciro

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 16:15

Blair himlede med øjnene, hvorfor skulle det være så præcist, bare fordi det var hans butik var det stadig underligt at være der efter lukketid. "Jeg har aldrig sagt at du ikke har ret til at være her. Men det er bare underligt." Blair så sig omkring da skyggerne ændrede sig og lyset begyndte at flimre. Det overbevidste Blair om at han ikke var et menneske, for det ville et menneske ikke kunne gøre. Gik hun ud fra. Blair så på ham et hævet øjenbryn da han spurgte hvad han skulle gøre. Spurgte han hende eller ham selv? Han var ret spøjs ham butiksejeren. "Spørger du mig? Det er da lidt tosset at spørge forbryderen hvad du skal gøre ved forbryderen. Men gør det bare, hvad du end har tænkt dig at gøre ved mig skader mig ikke så meget som du måske tror." Blair havde været udsat for en hel del, så det han ville gøre ved hende kunne umuligt være værre. Blair så sig igen omkring. Hun ville have taget en hel masse med hvis han ikke havde stoppet hende, men nu ville hun nøjes med det hun allerede havde taget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stol from you, too bad - Ceciro Empty Sv: I stol from you, too bad - Ceciro

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum