Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Jake
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Sasha
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Renata
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Genevira
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Celenia
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Lenore
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Katrina
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Lori
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 
Edgar
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Nothing is what it was... ~ Renata

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Man 12 Feb 2024 - 21:15

"Ret mig hvis jeg tager fejl, men kan jeg tage det som at jeg er den første, du er sammen med, fordi du har lyst?"
Spurgte Ren kærligt, nu hvor hun havde haft tid til, at lade Elis ord synke ind. Hun rettede sig lidt op i sengen, så hun bedre kunne se sin kære prinsesse i øjnene, mens et varmt smil dækkede hendes læber. Hun stoppede dog ikke sin masserende behandling af hendes klit, ej heller den tirrende finger, der lod sig danse i hendes fugtige indre, men hun skruede lidt ned for behandlingen, så Eli havde lidt nemmere ved at snakke, gennem den vidunderlige lyd af nydelse, der var begyndt at passere over hendes læber.
"I det tilfælde, er det mig en ære og glæde, at være din første ordentlige partner i soveværelset!"

Ren lagge en ekstra ømhed og følelse i sin gengældelse, af det kys Eli gav hende, mens hun blidt strøj sin krop ind mod hendes. Mens de kyssede lod hun blidt sin tunge komme frem, og hvis Eli tog imod denne snaven, ville hun let lege med Elis tunge, mens hun nussede en hånd gennem hebdes hår. Hun havde bestemt sig for, at gøre sit bedste for, at give Eli en oplevelse, hun aldrig ville glemme. Noget hun kunne se tilbage på, som en dejlig oplevelse. Efter at have snavet med hende lidt, slab hun hendes læber, og så ind i de smukke øjne.
"Hmm! Jeg har smagt dine smukke læber, og dit lækre blod, og jeg nød hvert sekund af det! Nu er der kun en ting tilbage, jeg ønsker at smage, og den her gang er det udelukket for din nydeldes skyld!"
Hviskede hun kærligt, før hun blidt trak sin finger ud af Elis varme indre, og suttede på den for at få en lille forsmag. Et nydende smil, dannede sig på hendes læber, der indikerede at hun kunne lide smagen, før hun begyndte at plante små kys, ned langs Elis hals. Hun fortsatte ned over hendes bryster og mave, mens hun kravlede ned mellem Elis ben, hvor hun lagge sig til rette, så hun havde god udsigt, til Elis skød. Ren så op mod Eli, med et liderligt glimt i øjet, mens hun bøjede hovedet det sidste stykke, så hun kunne begynde at slikke Eli.
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Tirs 12 Mar 2024 - 15:25

'' Korrekt. Jeg har været sammen med en anden mand, en blot for at trodse min far. '' Elizabeth gik fra at have et smil, til at miste dette. Tanken om Valentine var stadig noget hun havde det svært med. Ikke fordi at han havde gjort hende noget, men fordi hun blot havde været sammen med ham for at trodse sin far. Intet hun var specielt stolt af.
Dog havde hun svært ved at holde det lidt mere triste smil, for hver gang berøringen blev mere intens, kom smilet tilbage igen. Hun gav Renata et stort smil, inden hun lænede sig tilbage atter engang, for at nyde hendes blide hænder mod hendes klit.

Som Renatas tunge gled ind under kysset, lod Elizabeth hende blot gøre dette, imens hun forsøgte at følge med. Hun havde trods alt aldrig været sammen med et menneske på denne måde, så det var en ny måde for hende. Elizabeth lænede sig tilbage om Renata ønskede at komme helt ned på hende. Det var stadig et uvant område, men hun stolede nok på Renata til at lade hende komme helt tæt på.

'' Hvad med dig? Hvad skal jeg gøre med dig? '' Spurgte hun kort og forvirret. Hun havde ikke gjort særlig meget mod hende, og hun var stadig forvirret over hvordan det hele egentlig forgik. Hun så spørgende på Renata som hun ventede på et svar. Skulle hun også gå ned på hende?


Sidst rettet af Elizabeth Søn 21 Apr 2024 - 22:58, rettet 1 gang

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Tirs 12 Mar 2024 - 20:57

"Hmm jeg forstår!"
Sagde Renata med et kærligt smil på læben, efter hun havde set hvordan Eli reagerede, på hele det med hendes første partner. Det hverken lød, eller virkede som om, at hendes første gang, havde været en særlig sjov oplevelse for hende, så Ren ville gerne sørge for, at Eli havde en god oplevelse, sammen med hende.
Ren holdt øje med en hver lille reaktion Eli kom med, i respons til hendes berøringer og behandling. Hun nød at se på den smukke krop, reagere på hver en lille nydelse, hun fik ud af Rens behandling. Da Ren kom ned mellem benene på hende, nød hun den søde smag af Elis safter, mens hun legende brugte sin tunge og læber, til at lege med hendes klit, og tirre hendes indre. Dog stoppede hun let, da Eli spurgte hende, hvad hun kunne gøre for Ren. Hun smilede forførende, slikkede sig om læberne, og førte et par fingre op i Eli, så hun kunne få lidt nydelse, mens de snakkede om, hvad der nu skulle ske.

"Jeg tænkte, når nu det er din første gang, så ville jeg starte med at give dig en omgang, så du kunne få en fornemmelse af, hvordan det fungere! Derefter tænkte jeg du kunne give mig en tur til gengæld, så du kan prøve kræfter med det!"
Svarede hun kærligt, mens hun brugte sin frie arm som støtte, til at kravle henover Eli igen, så hun lå på sine knæ og sin albue over hende, og kunne se hende dybt i øjnene. Hendes blik havde et skær af liderlighed i dem, sammen med noget kærligt. Hendes fingre bevægede sig stadig, frem og tilbage, i Elis dejlige indre. Hendes fyldige bryster hvilede mod Elis, så hun kunne sikkert mærke det tunge åndedrag, der kom af at Ren var opstemt.
"Vi kunne selvfølgelig også prøve.... at jeg lægger mig over dig.... så du kan slikke mig.... mens jeg slikker dig!"


Hendes stemme var næsten kun en sensuel hvisken. Som hun lå der over Eli, hang hendes lange røde hår ned omkring Rens ansigt, og rundt om Elis, så det nærmest fungerede som et slør der gemte dem fra resten af verdenen. Hun lænede sig langsomt frem, og kyssede Eli igen, før hun bed sig let i læben, mens hun afventede Elis svar.
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Søn 21 Apr 2024 - 22:59

Elizabeth nød hver en bevægelse fra Renata. Den bløde tunge som ramte hendes klitoris helt perfekt, fik hende kun til at give et par spjæt fra sig her og der. Det var svært ikke at tænde på den rare følelse og ikke mindst blive endnu mere våd dernede, endnu allerede var.

'' O.. Okay.. '' Fik hun let stammede, som hun lænede hovedet helt tilbage, men hænderne alligevel på Renatas hoved, som hun kørte hænderne igennem hendes hår, imens den rare følelse forsatte for hende. Det var stadig uvandt, men alligevel virkeligt rart for hende.
Som Renata forslog hun kunne ligge sig oppe på hende, så de kunne slikke hinanden på sammen tid, nikkede hun hurtigt til hende og vendte blot på hun satte sig op, så Elizabeths tunge kunne røre den bløde klitoris Renata besad.
Elizabeth kyssede blot tilbage som hun nød hvert sekundt med hende. Selvom hun ikke kendte hende som sådan, følte hun alligevel en dybere connection med hende, som hun endnu ikke havde oplevet før.
Som hun satte sig op, forsøgte Elizabeth desperat at finde den både med tungen, med hænderne og det hele. Først efter et stykke tid, fik hun fundet den.


Efter et stykke tid, skubbede Elizabeth, Renata ned fra hende. Nu måtte hun prøve noget mere, uden hendes hjælp og guiden. Blot prøve selv. Som hun havde fået hende ned at ligge på ryggen, kyssede hun hende langsomt ned fra halsen af og hele vejen ned til hendes klitoris. Denne gang var det dog ikke tungen der kom i spil, men hendes finger. Langsomt begyndte hun at kærtegne den, imens hun også tog et par fingre ind i hende, og langsomt ud, indtil tempoet steg.

'' Er det her godt? '' Så hun afventende på hende imens hun smilede.




_________________
Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Man 22 Apr 2024 - 20:24

Renata nød hvordan Eli reagerede, på de ting hun gjorde ved hende, og smagen af de søde safter, der indikerede at hendes krop nød behandlingen. Da Eli nikkede ja til, at de kunne slikke hinanden, vendte hun sig om, lagge sig til rette på alle 4, og fortsatte sin behandling af Elis underliv, mens hun lod Eli finde ud af, hvordan tingene hang sammen, mellem Rens ben. Ren kunne mærke, hun brugte lidt tid på at finde hendes klit, men da hun fandt den, kom Ren med et nydende støn, efterfulgt af andre nydende lyde, i takt med at Eli gjorde sin ting.

Da hun mærkede Eli skubbe hende ned på ryggen, lod Ren hende føre an. Ren så nysgerrigt på hende, for at se hvad hun nu ville gøre, og uden et ord lod hun Eli tage kontrollen, og finde ud af tingene på egen hånd, da Ren kunne mærke at det var det hun ønskede. Hun nød Elis kys, ned langs hendes krop. Hun mærkede Elis fingre behandle hendes klit, og kom med små nydende støn, i respons. Rens krop var allerede ret opstemt, så hendes underliv var vådt, og tog derfor kærkomment imod Elis fingre, hvilket blot fik Ren til at stønne mere. Hun nød Elis nysgerrige behandling, og håbede Eli ville prøve mere, sammen med hende.

"Det føles dejligt, min kære prinsesse!"
Stønnede hun kærligt, og smilede opstemt tilbage til hende, mens hun så hende kærligt i øjnene. Hun rakte en hånd ud, og nussede blidt Elis kind.
"Jeg kan mærke du udforsker mig! Så jeg lader dig bestemme for nu! Gør ved mig, hvad du har lyst til! Hvis du vil have mig til at gøre noget, enten for dig eller ved dig, siger du bare til!"
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata - Page 2 Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum