Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I need you to hear the story - Genevira  EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I need you to hear the story - Genevira  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I need you to hear the story - Genevira  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I need you to hear the story - Genevira  EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I need you to hear the story - Genevira  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I need you to hear the story - Genevira  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I need you to hear the story - Genevira  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I need you to hear the story - Genevira  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
I need you to hear the story - Genevira  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I need you to hear the story - Genevira  Voteba13I need you to hear the story - Genevira  Voteba14I need you to hear the story - Genevira  Voteba15 
Jake
I need you to hear the story - Genevira  Voteba13I need you to hear the story - Genevira  Voteba14I need you to hear the story - Genevira  Voteba15 
Abigail
I need you to hear the story - Genevira  Voteba13I need you to hear the story - Genevira  Voteba14I need you to hear the story - Genevira  Voteba15 
Lori
I need you to hear the story - Genevira  Voteba13I need you to hear the story - Genevira  Voteba14I need you to hear the story - Genevira  Voteba15 
Edgar
I need you to hear the story - Genevira  Voteba13I need you to hear the story - Genevira  Voteba14I need you to hear the story - Genevira  Voteba15 
Valentine
I need you to hear the story - Genevira  Voteba13I need you to hear the story - Genevira  Voteba14I need you to hear the story - Genevira  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

I need you to hear the story - Genevira

2 deltagere

Go down

I need you to hear the story - Genevira  Empty I need you to hear the story - Genevira

Indlæg af Lori Tors 25 Apr 2024 - 12:32

Sted: Borgen i Doomsville
Tid: Tidelig eftermiddag
Vejr: solskind, dog stadig køligt.
Partner: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Der var ikke gået meget mere end et par dage siden han og Sean havde haft deres noget ”specielle” aften! Lori var langt fra Healet, og selvom han havde lovet Sean at han ville slappe af, og måske lige få styr på det brækkede ribben, kunne han ikke holde det!
Han var nød til at komme afsted! Jo længere der gik inden han opsøge Brunso, des værre! Han var nød til at komme med en god forklaring på det hele, og også hurtigt!
Han havde pakket sine ting, og var på vej ud af byen, da han pludselig hørte en af vagterne råbe af ham.
”HEY! Dig der! Bliv hvor du er!” Lori kiggede tilbage. Hvad nu? Før han vidste af det, blev han nærmest revet ned af hesten, og fik vredet armene om på ryggen. Det gjorde fandens ondt, og Lori kunne ikke undgå at jamre sig over smerten der med det samme skød frem fra det brækkede ribben.
Han blev hevet med af vagten, og inden længe kom der flere til. Lidt ærgerligt, for Lori var sikker på, at selv med at brækket ribben havde han kunne klare den ene vagt selv.
”du er tiltalt for massemord!” udbrød den ene vagt pludselig. Lori så overrasket på ham ”Massemord?!... er du seriøs?” Spurgte han helt forvirret.
Vagten så på ham. ”Du er blevet set forlade et brændende hus, fyldt med lig! Ville du ikke selv kalde det for massemord?” vrissede han.
Tankerne røg tilbage til et par aftner siden. Så huset havde ikke nået at brænde ned? Siden de kunne se at der var en masse lig inde i huset. Det her var ikke godt! Han havde ikke skænket det en tanke at de kunne være blevet opdaget. Hans tanker havde kun drejet sig om, om hvad han skulle forklare Brunso og ikke hvad han skulle sige, hvis han blev tiltalt.
Han tænkte hurtigt. ”jeg ønsker at Herskerinden skal bedømme min skyld!..” vagten stoppede op. Dette var jo noget folk havde lov til at bede om! Han knurrede irriteret, men valgte alligevel at føre Lori op til borgen.

De blev stoppet foran porten, og en af vagterne kom over til de andre vagter for at tale situationen igennem. Vagten fra borgen, var desværre ikke et nyt ansigt. Men en havde mødt flere gange, i den tid hvor det var Sean der boede her.
Han stillede sig foran Lori.
”nårh… så fik vi dig endelig!” lød det lidt for triumferende.
”Du har måske savnet mig så meget? Eller er du stadig sur over alle de gange du fik ballade, fordi jeg sneg mig uden om det vagtmandskab?” Kom det fra Lori provokerende. Resultatet af dette, kunne Lori sikkert godt have forudset, for en knytnæve ramte ham i maven, så han uundgåeligt bukkede sammen, og smerterne i hans side blev bestemt ikke mindre af det.
Vagten greb fat i hans krave.
”Pas på dæmon!... Lord McGivens er her ikke længere til at beskytte dig! Og jeg tvivler stærkt på, at du kan manipulere lige så meget med Herskerinden!” Kom det truende fra ham.

Han havde jo nok ret! Han havde mødt Genevira 1 gang, og han anede ikke helt selv, hvordan det var gået. Han havde endt med at forlade selskabet, fordi Genevira og Sean var kommet op og diskutere. Og Lori havde ikke ville sidde der og være i vejen.

En af vagterne var gået ind på borgen, for at fortælle Genevira, at der var en fanget mand der insisterede på at tale med ham, om hans sigtelse.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1069
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I need you to hear the story - Genevira  Empty Sv: I need you to hear the story - Genevira

Indlæg af Genevira Tors 25 Apr 2024 - 21:04

Retsager var ikke nogen uvant ting for Doomsvilles nye herskerinde. Snare tvært imod. En bølge af dem var blevet afholdt i kølvandet på brandnatten og hendes overtagelse af byen. Det havde været nødvendigt at rive ukrudt op. Hvad der undrede hende i denne sag, var at den tiltalte ”insisterede” på at tale med hende. Som om det ikke netop var hende, der var øverste dømmende myndighed og hun, i en sag så stor som denne, ville være nødt til selv at tage stilling til sagen. I mindre alvorlige sager overlod hun det gerne til vagtkorpset, stolede på deres kompetencer til at udmønte mindre straffe, men i en sag, der kunne ende i en mands død, aldrig i livet. Vagten, en ung, bemærkelsesværdigt lille og slank, engel ved navn Suriel undskyldte også for at have regnet med andet, krøb nærmest nede ved gulvbrædderne også selvom Genevira ikke havde gjort mere end at se skarpt irettesættende på ham. Han og hans fuldstændig indentiske tvillingebror Raphel skræmte egentlig Genevira ret meget, blot fordi de var engle. Hendes mor havde altid insisteret på, at de kunne se ind i din sjæl og grave alt dårligt frem. Men på en måde, var det også sært betryggende nu. Siden, at de to brødre var blandt hendes mest dedikerede støtter, så måtte det vel betyde, at hun ikke gjorde noget galt. De så altså, at hendes intentioner var rene.

I deres iver efter retfærdighed og for at udføre Geneviras noble vilje overfor den brede befolkning, kunne brødrene dog godt have en tendens til at blive grebet af stemningen og deres egen idé om retskaffenhed. Hvilket Genevira også gik ud fra, var tilfældet her.
Hvor om alting var, værfede hun Suriel bort efter hans afrapportering og den unge mand forsvandt for at genfinde sin bror. Imens gjorde Geneviras tjenerinder hende klar til officielt embede. Klædte hende i liljehvidt og gyldent, hendes officielle farver, og placerede liljekransen på hendes tilslørede hoved, den tunge kappe af stofliljer og ædelsten om hendes spinkle skuldre.
Det syn, der mødte Lori, som han blev trukket op på borgen, ville muligvis forekomme ham bizart meget anderledes end sidst, han var her. Alt virkede strålende hvidt og rent. Væggene var fulde af kunst, der i vidt omfang illustrerede mennesker af alle forskellige social klasser, der arbejdede sammen om forskellige ting. Liljer var at finde over alt. Her var ingen religiøse symboler. Alligevel hang der en følelse af andagtighed over stedet, ikke ulig at træde ind i en kirke.

Hvad der mødte dæmonen, når han trådte, eller muligvis blev slæbt afhængig af hans samarbejdsvilje, ville muligvis chokere ham endnu mere.
Det lange højløftede rum henlå i halkølig dunkelhed. Nok mest for at skåne herskerindens skrøbelige vampyrskikkelse for solens altødelæggende stråler, var de høje mosaikvinduer skodet til i dagtimerne. Her og der skabte lyskrystaler deres eget flakkende sart glødende lys. Langs væggende stod tilslørrede tjenestefolk i hvide ens klæder. Det var umuligt at sige, om de var mænd eller kvinder. Medmindre du følte dig modig nok til at dømme efter kropsform. Her var individet udslettet og blevet til en enhed. Den ultimative selvopofrelse for styret.
I rummets anden ende fra døren Lori var kommet ind ad sad byens herskerinde på en stol af glat sort sten og lyste op i mørket i sine liljehvide klæder. Også hendes ansigt var dækket af et gyldent slør. I disse situationer, var hun Doomsville. Ikke en kvinde af kød og blod. Et individ med et ansigt.
I takt med at den tiltalte blev slæbt tættere på, læste hun op fra et tydeligvis oldgammelt dokument i de små slanke hænder. Hendes stemme var lys og klar som en kirkesangers, men tung af alvor.

”Det er ikke tilladt at slå en anden person ihjel, uanset grunden. Den eneste undtagelse er bødlen, hvortil personen der dræbes er dømt til døden af retten.
Skulle en person slås ihjel er det familiens pligt at søge hævn og kompensation derfor. Dette gøres ved at samle begge familie til et privat møde med retten, hvor en passende straf og kompensation vil blive aftalt. Bøden kan betales i guld, ejendele eller ved blod.
Det er ikke tilladt, med fuld overlæg, at sætte ild til ejendomme. Er der omkommet personer under brænden, anses det for mord og behandles herefter,”


”Det er ikke tilladt at slå en anden person ihjel, uanset grunden. Den eneste undtagelse er bødlen, hvortil personen der dræbes er dømt til døden af retten.
Skulle en person slås ihjel er det familiens pligt at søge hævn og kompensation derfor. Dette gøres ved at samle begge familie til et privat møde med retten, hvor en passende straf og kompensation vil blive aftalt. Bøden kan betales i guld, ejendele eller ved blod.
Det er ikke tilladt, med fuld overlæg, at sætte ild til ejendomme. Er der omkommet personer under branden, anses det for mord og behandles herefter,”

”Dette er vor lov.” sagde hun, samtidig med, at Lori blev tvunget i knæ foran hendes stol og alle de forsamlede tjenestefolk og vagter ligeledes synkront faldt på knæ.

”De står tiltalt for at have forbrudt Dem herimod, tal Deres forsvar eller rens Deres sjæl for skyldens skam ved at tilstå.” Et øjeblik blev hun ramt af kvalme…for hun kendte manden.
Han var Seans.

_________________
~And all shall love me and despair~
Genevira
Genevira

Antal indlæg : 464
Reputation : 2
Bosted : På borgen i Doomsville
Evner/magibøger : Charm Speak*

Tilbage til toppen Go down

I need you to hear the story - Genevira  Empty Sv: I need you to hear the story - Genevira

Indlæg af Lori Man 29 Apr 2024 - 10:24

Stedet var på ingen måder som han huskede det! Det lettere dystre der altid havde været over borgen, var her på ingen måde mere! Her var derimod blevet ufatteligt lyst og… blomstrende? Det var lige før, at han ikke engang kunne huske hvor de forskellige døre ledte hen, trods han havde været her mange gange!
Men han havde heller ikke ret meget tid, til at stoppe op og overveje det. Der blev hele tiden hevet eller skubbet i ham, fra vagterne, og efter slaget i maven, var han ikke Liiige i humør til at gøre modstand, mens hans hænder stadig var fanget på ryggen.
Da han blev ført ind i det store rum, så han sig om. Det hele blev en anelse voldsomt. Dette lignede virkelig en domsal. Det var ikke helt det han havde ment, da han havde bedt om at tale med Genevira! Han havde håbet på en snak mellem 4 øje, og ikke en rettergang, hvilket han kun blev bekræftet i, da han nærmest blev sparket i knæ foran Genevira, af den lidt for emsige vagt.
Det her blev nok ikke nær så nemt, som han havde håbet på! Det hele var en del nemmere den gang det var Sean der var Hersker… ikke fordi Lori bare kunne gøre som han ville… men han havde en noget længere ligne, og Sean var ikke helt så skrap med reglerne.
Efter han var blevet sparket ned på knæ, skulede han mod den emsige vagt.
”Er det normen at lade en stadig uskyldig mand sidde på knæ med hænderne på ryggen?” spurgte han pludselig. Han så over på vagten han i forvejen havde lidt af en konflikt med.
”jeg ved du tænder på det hård, men det her er måske lige i overkanten” lød det provokerende, og det resulterede i det han havde forventet, ende det med et slag i baghovedet, hvilket fik ham til at ømme sig.
Lori havde i forvejen en del sår og blå mærker, både i ansigtet og på rasten af kroppen, mærker fra et par aftner før. Han havde fået en del slag, og skrammer.
Han vende dog blikket mod Genevira igen, da hun begynde at tale, og efterhånden begynde det at gå op for ham, at det her nok var en del mere seriøst, end han først havde regnet med.
Da Genavira bad ham forsvare sig, eller at han skulle bekende, sukkede han tungt.
”Jeg må erkende at jeg ikke havde regnet med at blive taget imod, med en hel velkomstfest, da jeg sagde jeg ønskede at tale med dem” lød det fra ham, med et træk på skulderen.

Han så sig om, inden han igen vende blikket mod Genevira. Det var ikke længe siden de havde mødt hinanden, så hun kunne vel næppe have glemt ham?
”Jeg tilstår min skyld… Men jeg kan også forsvare mig selv… men” han så atter rundt på de mange folk i salen, og det ende på den emsige vagt, som han allerede kende så godt. Denne vagt havde også været under Sean, og Lori havde mange gange drillet ham, og endt med at få ham i ballade, når Sean opdagede, at en så ”almindelig” person som Lori, kunne snige sig forbi vagterne.
Han kunne ikke forklare sig i dette forum. Det ville ende med at han udleverede ikke blot Sean, men også sig selv. Han så atter op på Genevira.
”jeg underskylder deres nåde men… Jeg kan ikke komme med mit forsvar, ej heller forklare mine motiver mens så mange høre lytter med, og øjne kigger på da… Det hele handler om én der står os begge nært” Hans blik blev mere intens, og han håbede virkelig hun forstod.
”hvis deres nåde blot ville lytte til mig, i enerum, kan jeg forklare det hele…jeg…” Mere nåede han ikke at sige, før han mærkede en voldsom smerte i maven, efter et spark fra den emsige vagt. Et spark der fik ham til at falde sammen, og stønne af smerte. Smerten fra ribbenet nev ud i nærmest hele kroppen.
”Du skal ikke tage dig friheder Dæmon!... jeg har allerede advaret dig en gang!” knurrede vagten, inden han igen greb fat i Lori, og trak ham op på knæ igen, en bevægelse der også gjorde ondt, og fik Lori til at ømme sig.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1069
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I need you to hear the story - Genevira  Empty Sv: I need you to hear the story - Genevira

Indlæg af Genevira Igår kl. 20:55

Genevira var pludselig ekstra taknemmelig for sløret, der dækkede hendes ansigt. For ved Loris ubehøvlede og dybt upassende seksuelle kommentar fik hendes ansigt til at fortrække sig i væmmelse.
Hun foldede de små behandskede hænder foran sig for at holde dem i ro. Hendes mor ville have slået ham for denne mangel på respekt på et så vigtigt sted. Og så i en situation, hvor hans handlinger meget vel, kunne have kostet ham livet, hvis ikke han havde været Seans. Men bare fordi, at han var Seans, betød det ikke, at han skulle have lov til at opføre sig som en klovn i et horehus, hvilket var, hvad Genevira efterhånden var ved at få indtrykket af, at Lori reelt var. I guder, hvor havde Sean samlet denne imbecil op. Hun åndede sagte ind, og mindede sig selv om, at hun ikke var sin mor. I stedet adresserede hun ham med kølig ro.

”Jeg vil minde Dem om, at De befinder Dem i en statsbygning, sir. Jeg forventer at mit folk har evnerne til at artikulere sig med en respekt, der er passende for situationen og deres omgivelser.”

Hun var allerede træt. Da han sagde, at han havde forventet mindre, at tale med hende under fire øjne, følte hun næsten et glimt af lettelse. Han havde altså åbenbart trods alt et vidst blik for situationen han befandt sig i alligevel og hun kunne stadig nå at sende sine folk bort og i stedet konsultere med ham selv. Så meget nåede hun at tænke, før alt hendes håb om en fredelig og fordragelig løsning på den nuværende kattepine prompte blev knust, som glas et overivrigt barn havde kastet direkte mod det hårde kolde stengulv.
For før hun kunne nå at gøre så meget, som at løfte hånden i en affærdigende gestus, havde Lori tilstået sine handlinger.
Genevira havde lyst til at grave sig ned i et hul. At skrige meget længe ud i tomrummet ind til hendes problemer løste sig selv, men som herskerinde, kunne hun ikke gøre noget sådant.

”Meget vel. Jeg agter at føre samtalen videre under fire øjne, som denne mand ønsker. Gilly, hent ham en stol, og alle jer, mine kære medborgere mit elskede folk, forlad os så. Frygt ikke for min sikkerhed, for jeg ved at sandheden og retfærdigheden vil beskytte mig, som den gør os alle i Doomsville.”


Hun holdt en pause, regnede med at folk nu fredsommeligt ville forlade hendes tilstedeværelse. Hvilket de i vidt omfang også gjorde.
Men den ene vagt….han have brugt dæmon som et skældsord. Det både undrede og generede Gene, der vendte sig skarpt mod ham. På trods af hendes tilslørerede ansigt, var irettesættelsen i hendes værdigt skarpe holdning tydelig.


”Sir Vincent. Behøver jeg minde Dem om at vi her i vor elskede by ser værdig i racernes samarbejde og ligeværd? Behøver jeg minde Dem om, at de selv har tjent side om side med mig, under Lord Mcgivens, da han herskede fra det sæde, hvorpå jeg nu sidder? Jeg behøver vel heller næppe minde Dem om, at mange af Deres ærede brødre og søstre i vagtkorpset er dæmoner?” Manden virkede et øjeblik klar til at sige noget, en undskyldning sandsynligvis, men Genevira verfede ham bryskt af.


”Suriel, Raphael. Følg venligts sir, Vincent ud. I kan passende minde ham om de nye protokoller,” fastslog hun og de to brødre slanke og små som de var, slog ufortrødent trit med manden og fulgte ham ud, formåede at se intimiderende ud, som de gik der, på hver side af sir Vincent, der pludselig virkede helt sammensunken.
Den sidste der forlod salen var en modvillig Gilly, den unge tjenerinde fra Rotten Root, der havde været Genes tro støtte siden brandnatten. Hun hjalp Lori på plads på en stol og stod et langt øjeblik og virkede mistænksom. Hang lidt ved Genes side, indtil også hun forlod salen og den var efterladt tom udover Genevira og Lori.
Et øjeblik måtte Genevira vende ryggen til ham. Forsøge at minde sig selv om, at hendes sind måtte og skulle være yndefuldt og rent, hvad hendes mor havde sagt, hver gang Gene selv blev for udadreagerende (ironisk, måske, givet hendes egen adfærd).
Men lige lidt hjalp det, rædslen for, hvad denne mandspersons idioti kunne få af fatale konsekvenser for Sean…og for Isthar guderne forbyde det, forbød hende at undertrykke sit raseri længere.
I en lynsnar bevægelse vendte hun sig så de stod ansigt til ansigt og før hun næsten selv vidste af det, var hendes lille, fine behadskede hånd, bag hvilken lå en vampyrs rå og uforfalskede styrke, kolideret hårdt med hans kind.
Dette stod i skarp kontrast til det faktum, at hun end ikke hævede stemmen ved det næste hun sagde. Hendes stemme var samme roligt næsten hviskende toneleje som altid.

”Det ville være at gøre Sean en tjeneste at sende dig direkte i galgen. Har du ingen idé om, hvilken farer du nu udgøre?”
Hun havde lyst til at ruske ham, men gjorde det ikke.
Hun sukkede dybt, som om det næste voldte hende meget smerte.

”Jeg gør det ikke, for han holder imod sit eget bedste mere af dig end det afskum, du er, fortjener. At tilstå foran en sal fuld af folk, når jeg ikke engang har presset dig? Jamen er du komplet idiot, eller vil du os rent faktisk det ondt? Hvad kunne du ikke komme til at afsløre under tvang? Under tortur? Stod det til mig i dette øjeblik alene, ville du aldrig se dagens lys igen. For hans sikkerheds skyld.”

_________________
~And all shall love me and despair~
Genevira
Genevira

Antal indlæg : 464
Reputation : 2
Bosted : På borgen i Doomsville
Evner/magibøger : Charm Speak*

Tilbage til toppen Go down

I need you to hear the story - Genevira  Empty Sv: I need you to hear the story - Genevira

Indlæg af Lori Igår kl. 22:42

Det var en lettelse at Genecira gik med til at tale med hende under fire øjne. Hendes irettesættelse af ham, var dog ikke noget han lade meget i. Han var ikke adelig, og han havde ingen intentioner om, at lade andre bestemme hvordan han skulle opføre sig.
Han så til mens folk forlod salen. Han vidste st det kunne være farligt at tilstå i en sådan forsamling, men havde han nægtet, og bare var blevet sluppet ud igen, ville folk se det som, at han havde fripas.

Da salen var tømt, og Genevira, og han selv var alene, regnede han med at denne samtale kunne gå mere uformelt. Han havde dog ikke regnet med at det ville være SÅ uformelt, at Genevira mente hun kunne tillade sig ligefrem at stikke ham en lussing.
Det var et langt mere vredt blik der mødte Genevira nu, særligt efter at have nævnt at hun ville gøre Sean en tjeneste ved at lade Lori blive hængt på stedet.

Han lod Genevira tale ud, men hvert ord, gjorde ham blot mere og mere rasende. Hvad bilde hun sig egentlig ind? At udtale sig om noget hun intet vidste noget om!?
Endelig talte ham, og det var med en skarp tone.
"De kender mig ikke Genevira.. og de har ikke været her længe nok til at vide hvad jeg har gået igennem for Seans skyld... jeg har holdt Seans ryg ren SELV under tortur! Jeg har været Natalies tortur fange, jeg tvivler på at herskerinden af Doomsville kan udsætte mig for værre ting, uden at hendes folks vil begynde at gå imod! Desuden undre jeg mig over at de har en opfattelse af, at jeg på nogle måde skænker dem en tanke, hvis jeg gør noget for Seans skyld. Sean har måske nok et familieart forhold til dem,.. men det betyder ikke at de har nogle som helst betydning for mig!.. så at spørge om jeg virkelig vil JER det ondt! Er at give dem selv alt for meget smir, det lyder til at de lider af en forstilling om, at jeg rent faktisk tillægger dem nogle som helst betydning!  Sean betyder alt for mig, og det har han gjordt i mamge år!.. dem har jeg truffet nu 2 gange, og de har ikke givet et særligt godt intryk nogle af gangene... så at tro, at jeg rent faktiks går op i hvad der kan skade DEM, er vidst at være lidt for selvglad.
Desuden taler de om Seans sikkerhed! Og de mener at Sean ville være mere sikker uden mig i sit liv... er det en måde for dem at komme over det faktum at det var MIG der var nød til at beskytte ham? Vidste de overhoved at der var folk efter ham? Har de overhoved gjordt noget for at holde ham sikker? Deres ord virker nærmere som en bitterhed over at de ikke SELV har gjordt noget for at beskytte ham, men at der skulle et "afskum" som de kalde mig, til for at beskytte ham! "
Lori rettede sig i stolen.
Mest for at samle sig, for lige nu var der en STOR del af ham, der virkelig ønskede at finde ud af hvem der var stærkest.. en vampyr, eller en dæmon? Med andre ord, Genevira  eller ham selv!
Han så op på Genevira igen.
"DOG..ønsker jeg ingen af jer ondt, og mine handlinger har været for at beskytte Sean og Isthar... og endda også dem!"

Han rejste sig fra stolen, og stod nu overfor hende.
"Jeg havde fundet ud af at mændene i det hus, havde iagttaget Sean og hans familie.. og de planlage at skade ikke blot Sean men også Isthar... mændene i huset var alle dæmoner, og selvom Sean er stærk, ville selv han ikke kunne gøre noget, hvis de besluttede at angribe om natten! Jeg besluttede at jeg ikke ville risikere at lade tvivlen komme dem til gode! Derfor dræbte jeg dem"
Det her var ikke hele sandheden. Men hvis Genevira skulle vide at Sean seal havde deltaget i det her, og at der ikke var tale om at forsvare Sean, men derimod at Sean og Lori blot gjorde dette for at få et adrenalinen kik... så skulle det komme fra Sean, og ikke fra Lori.

"Jeg overvejede at blande dem ind i det..  men så igen... hvis de brugte byens resurser på at redde Sean, ville halvdelen af byen gå imod dem! Og de ville stå i virkelig dårligt lys... der er trods alt stadig mange der hader Sean, og helst ser ham død!"
Hånden gled kort op mod kinden som Genevira havde slået, og gnubber den lidt. Trods det ikke var en voldsom smærte det havde forholdt, brænde hans kind stadig en smule.
"Hvis jeg var kommet ind her, og havde talt med dem under fire øjne, og blot havde fået lov til at forlade stedet, uden noget som helst, uden rettergang,
eller noget, så ville folk tro at du skånede mig, pågrund af dit forhold til Sean, og mit forhold til ham.. folk glemmer ikke i denne by! Og desværre var Sean og jeg naive nok til at tro,at vi kunne tillade os ting uden konsekvenser,  fordi han var hersker"  
Lori huskede stadig alt for godt den glæde der havde fyldt ham, da Sean sagde, at han ville have at de offentliggjorde det! Men lykken havde været kort, folk havde ikke været klar til at se 2 mænd sammen, og alt ikke deres hersker. Og det var også det der førte til ikke blot Natalies kidnapning, men også Sean og Loris brud.

Lori rettede atter blikket mod Genevira.
"Jeg er glad for at han har dem i hans liv!.. det gør forhåbentlig hans evige ensomhed mindre.... men lad mig slå en ting fast!"
Loris bryn krammede sig sammen, og der var med et skabt blik han ni så på Genevira.
"De har ingen ide om hvad Sean og jeg har været igennem... hvad jeg er blevet udsat for, for Seans skyld... Sean er det vigtigste for mig, og jeg ville med glæde udryde en hel by, eller gennemgå tortur endnu engang, for at holde ham og Isthar i sikkerhed" en tung udånding kom fra ham, som om han endelig havde fået luft. Og det gjorde da også at han satte sig ned på stolen igen. Han foldede hænderne foran sig.

"Hvis galjen er det de fortrækker så gør det!... jeg har aldrig bedt om særbehandling på grund af mit og Seans forhold til hinanden" konstaterede han blot.
"Men... vi kunne komme uden om det ved, at jeg kun har tilstået brænden... de kan kræve at jeg skal have 50 piskeslag, og så kan vi få lov til at gå hvert til sit" Lori rejste sig atter op.
"Jeg bedre kun om en ting.... hvis de vælger galjen... så lad mig tale med Sean inden.. jeg ville hade at skulle efterlade ham netop nu"

Lori bed sig lidt i tungen da han fik sagt "netop nu" for igen.. hvis Genevira skulle vide hvad der skete mellem Lori og Sean.. burde det komme fra Sean.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1069
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I need you to hear the story - Genevira  Empty Sv: I need you to hear the story - Genevira

Indlæg af Genevira Idag kl. 17:03

Havde de været tilbage i kvarteret i Rotten Root, hvor hun voksede op, havde Genevira kunne finde på farverige ukvemsord at smide efter ham. Din hjernedøde cunt, var en klassiker, ikke specielt kreativt, men ville have været et udmærket valg, hvis ikke Gene aktivt havde afholdt sig fra at tabe besindelsen fuldstændig.

Yndefuldt sind, yndefuldt sind, yndefuldt sind,
gentog hun igen og igen for sig selv, som hun roligt satte sig tilbage på sin stol og foldede de små dukkehænder i kjoleskødet.

”Så jeg har ikke gjort et godt indtryk ved vores første møde? Dette er…fortrydeligt…i sandhed. Jeg gik fra vores første møde med et indtryk af, at de var naiv ja…men god af hjerte i det mindste…nu…ja, De fremstår ikke som om, at de har lært ret meget af alt den litteratur, De åbenbart går så meget op i.” Hun sukkede.


”De antyder, at det ville have rejst spørgsmål om særbehandling, hvis De havde nægtet Deres skyld og jeg havde ladet dig gå. Men lad mig til dette stille Dem et spørgsmål. Hvad regner De med, der ville ske, når nu De har tilstået, skulle jeg så lade Dem gå? Det ville da om noget give antydning af særbehandling. Havde de ikke tilstået og i stedet holdt tand for tunge blot et øjeblik længere og fortalt mig om tingenes tilstand, som vi sidder nu, kunne vi i god ro og orden have fundet en anden til at dø for Deres tåbeligheder. Det var en mørk nat. De kunne meget let være blevet taget ved en fejl. Se? Tror De virkelig ikke, at jeg tænker mine muligheder igennem? Nu, nu foreslår De at jeg skal gradbøje lands lov og ret for at holde hånden over Deres hoved, efter De har tilstået til en forbrydelse, der kræver galgen eller halshugning.
Og ligegyldigt, hvilket monster De måtte tro jeg er, så ønsker jeg i princippet ikke at se Dem død. Folket kræver dog orden og retfærdighed. Blod skal spildes for en forbrydelse som disse. Ikke Deres selvfølgelig. Jeg holder for meget af Sean til at skubbe dem han elsker af brættet, men De har unægtelig gjort mit arbejde med at skåne Dem mere besværligt.”


Hun børstede indbildt støv af kjolen.


”Jeg er taknemmelig for at De nu fortæller mig om truslen mod Seans sikkerhed. Jeg ville have foretrukket at have været underrettet før, men hvis det havde været vigtigt for Sean, at jeg vidste det, ville det ikke være kommet fra Dem. Dog kan vi naturligvis ikke gå ud og bedyre for folket at en terrorcelle har haft virke i blandt dem. Det ville kun skabe frygt og bekymring. Jeg ville have foretrukket at truslen blev taget hånd om i stilhed og at der var blevet gjort nydeligt rent efterfølgende, men ak, en hvis overgangsperiode fra det gamle kaos ind i ny renhed er vel at forvente.
Så her er hvad vi nu gør, og De skal ikke stille spørgsmål nu, men blot lytte. Det vil inden længe blive bedyret for folket at du handlede under tvang, da du begik din handling. Naturligvis vil vedkommende der tvang Dem til at begå en så bestialsk handling mod vort eget elskede folk, dø i dit sted. Jeg vil foreslå Dem at de følger med mig ud på balkonen. Græd en smule måske. Jeg er sådan set ligeglad med, hvad De tænker om mig i Deres hjerters hjerte, men en vis underkastelse vil bringe folket glæde. Vi er alle ét, trods alt. Se på det som teater. Men først.”


Hun rejste sig og tog ham i hånden, en gestus, der ville have været venlig, blid i en hver anden sammenhæng.
Hun trak ham med sig over til væggen bag sin stol og de fulgtes ad gennem den, da hun afslørede en dør i hvad der ellers bare lignede massiv sten.
Hun tog ingen hensyn til Loris syn i mørket, som hun trak ham med sig ned af en lang, smal snoet trappe og så ned i et højloftet mørkt kælderrum. På hver side af dem var der celler.
Selv her var der enkelte, der rakte desperat ud efter hende gennem deres trammer. Et forsøg på at opnå nåde, tilgivelse, hvad som helst, et glimt af lys.


”Disse mennesker står anklaget for andre forbrydelser end Deres egne. Nogle vil selvfølgelig møde galgen eller sværdet, uagtet Deres indblanden. Andre vil gå fri eller få mildere straffe, når deres sager er blevet hørt. Men De, Lori, har nu dømt en af disse mennesker til døden. Verden kræver balance.Og Deres liv koster. Vælg en. Vedkommendes blod er Deres at bære.”

_________________
~And all shall love me and despair~
Genevira
Genevira

Antal indlæg : 464
Reputation : 2
Bosted : På borgen i Doomsville
Evner/magibøger : Charm Speak*

Tilbage til toppen Go down

I need you to hear the story - Genevira  Empty Sv: I need you to hear the story - Genevira

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum