Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptyOns 24 Apr - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptyMan 22 Apr - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptyMan 22 Apr - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptyMan 22 Apr - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptyLør 20 Apr - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Jake
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Sasha
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Renata
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Genevira
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Celenia
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Lenore
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Katrina
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Lori
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 
Edgar
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba13Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba14Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS

2 deltagere

Go down

Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Empty Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS

Indlæg af Gæst Man 6 Jul - 23:13

Vampyrene har fået sig en ny dronning!

Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Lips-macro-mouth-teeth-vampire-Favim.com-210861
Det var omkring to år siden at rygtet gik vidt for sig at vampyrernes raceleder Caroline Thunder var forsvundet. Ingen havde nogle svar på, hvor hun forsvundet hen. Dog havde hendes højre hånd Carmilla taget styringen imens deres dronning var væk. Heldigvis havde Carmilla allerede der mange af vampyrernes respekt, og vidste præcis hvordan hun skulle håndtere dem.


Dog efter to år kom Caroline tilbage, uden at sige hvor hun havde været henne. Det kom for ører at der gik noget tid før hun opsøgte sit palæ i Shadowflame District. Efter mødet, blev der samlet så mange vampyrer som muligt. Rygterne i byerne gik om at vampyrernes opmærksomhed blev krævet i Shadowflame District. Dem med interesse for sin race dukkede op, og her bekendte Carmilla at hun havde overtaget rollen som dronning over vampyrerne.


Vi var så heldige at få fat på den nye leder, og fik også lov til at stille hende nogle spørgsmål.
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Tumblr_nr345uBLko1tym89wo1_500
Hvad fik dig til at træde ind som 'leder' da Caroline forsvandt?
- jeg har altid haft en stor respekt for Caroline, og værende hendes højrehånd, så har jeg haft et stort indblik ind i hvordan det hele foregår. Jeg følte det var mit ansvar, at træde frem og efter hun havde været så lang tid væk...så følte jeg blot det var den bedste beslutning på racens vegne

Hvad er Carolines stilling for vampyrerne nu, har i byttet roller eller er hun yde af rang?
- Hun er min højre hånd, så når jeg ikke er til stede leder hun dem

Hvilket form for samfund har du tænkt dig at bringe vampyrerne mod?
- Jeg vil gerne have et samfund for vampyrerne, hvor de ikke skal gemme sig. Ganske vidst lever vi i natten, men vi skal respekteres, frygtes og samtidig beundres. De skal ikke længere gemme sig væk, eller frygte opdagelse, det skulle snarer være menneskerne der frygter dem

Nogle bestemte du kunne tænkte dig at slå dig sammen med, eller fortrækker du racen skal være selvstændig?
- Jeg tænker dæmonerne kunne være en god mulighed, evt. de faldende engle


Efter flere dages søgen, fik vi endelig kontakt til Caroline. 
Og selvom det ikke var let, fik vi hende til at svare på nogle enkle spørgsmål. 
Hun nægtede dog at svare på, hvorfor hun har været væk så længe.
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Tumblr_nr345uBLko1tym89wo2_500
Hvordan er det at komme tilbage og blive højre hånd, når man var van til at lede racen?
-  Selvfølgelig er det en ny ting, og man skal lige ind i det. Men jeg har stor tiltro til Carmilla, og hvis jeg ikke skal lede vampyrerne. Så er jeg glad for at hun skal.  Hun har været min højre hånd i meget langtid, og der ingen som jeg ville have bedre tiltro til at give posten end hende.

Vi husker da du indtog rollen som leder var det en kampprøve om overlevelse, hvordan kan det være, at du ikke afholder sådan en igen, for at teste styrken ved den nye leder?
-  Det er simpelt. Hvis en hver vampyr skulle komme ind og slå hinanden ihjel, hver eneste gang de ville prøve at tage pladsen som leder, ville vi til sidst ikke være flere tilbage i vores race. Og det ville være en dum ide at udfordre Carmilla i det hele taget.


Hvad synes du om, at hun ville slå sig sammen med dæmonerne og de faldne engle?
- Rafael og jeg har haft et lille sammenhold før, et par møder. Allerede der har vi en alliance, og det ved Carmilla udmærket godt. Min søster Josette leder de faldne engle, og jeg er ikke i tvivl om, at de kunne få et godt sammenarbejde hvis de tager sig sammen.






- Vi på TUN glæder os til at hører meget mere omkring racelederne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Empty Sv: Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS

Indlæg af Camille Tirs 1 Sep - 10:14

Carmilla !

Klø på , det er da bare super godt gået .
Håber der kommer masser af leg og sjove plots ud af den lille titel XD

Så må Caroline finde på en lusket måde at hævne sig på Smile

~ Camille

Og så må jeg lige komplimenterer hailey for en fed artikel, der er rigtig dejlig for øjnene Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Empty Sv: Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS

Indlæg af Nancy Tirs 1 Sep - 12:32

Tillykke med Titlen Carmilla Very Happy

Også rigtig god Artikel Hayley Very Happy
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Empty Sv: Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS

Indlæg af Gæst Tirs 1 Sep - 12:35

Mange tak Cami og Nancy! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Empty Sv: Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS

Indlæg af Nancy Tirs 1 Sep - 13:03

Det var da så lidt Hayley Very Happy
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS Empty Sv: Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum