Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS
:: Brugerhjørnet :: TUN: The Underworld News :: Arkivet
Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS
Det var omkring to år siden at rygtet gik vidt for sig at vampyrernes raceleder Caroline Thunder var forsvundet. Ingen havde nogle svar på, hvor hun forsvundet hen. Dog havde hendes højre hånd Carmilla taget styringen imens deres dronning var væk. Heldigvis havde Carmilla allerede der mange af vampyrernes respekt, og vidste præcis hvordan hun skulle håndtere dem.
Dog efter to år kom Caroline tilbage, uden at sige hvor hun havde været henne. Det kom for ører at der gik noget tid før hun opsøgte sit palæ i Shadowflame District. Efter mødet, blev der samlet så mange vampyrer som muligt. Rygterne i byerne gik om at vampyrernes opmærksomhed blev krævet i Shadowflame District. Dem med interesse for sin race dukkede op, og her bekendte Carmilla at hun havde overtaget rollen som dronning over vampyrerne.
Vi var så heldige at få fat på den nye leder, og fik også lov til at stille hende nogle spørgsmål.
Hvad fik dig til at træde ind som 'leder' da Caroline forsvandt?
- jeg har altid haft en stor respekt for Caroline, og værende hendes højrehånd, så har jeg haft et stort indblik ind i hvordan det hele foregår. Jeg følte det var mit ansvar, at træde frem og efter hun havde været så lang tid væk...så følte jeg blot det var den bedste beslutning på racens vegne
Hvad er Carolines stilling for vampyrerne nu, har i byttet roller eller er hun yde af rang?
- Hun er min højre hånd, så når jeg ikke er til stede leder hun dem
Hvilket form for samfund har du tænkt dig at bringe vampyrerne mod?
- Jeg vil gerne have et samfund for vampyrerne, hvor de ikke skal gemme sig. Ganske vidst lever vi i natten, men vi skal respekteres, frygtes og samtidig beundres. De skal ikke længere gemme sig væk, eller frygte opdagelse, det skulle snarer være menneskerne der frygter dem
Nogle bestemte du kunne tænkte dig at slå dig sammen med, eller fortrækker du racen skal være selvstændig?
- Jeg tænker dæmonerne kunne være en god mulighed, evt. de faldende engle
- Selvfølgelig er det en ny ting, og man skal lige ind i det. Men jeg har stor tiltro til Carmilla, og hvis jeg ikke skal lede vampyrerne. Så er jeg glad for at hun skal. Hun har været min højre hånd i meget langtid, og der ingen som jeg ville have bedre tiltro til at give posten end hende.
Vi husker da du indtog rollen som leder var det en kampprøve om overlevelse, hvordan kan det være, at du ikke afholder sådan en igen, for at teste styrken ved den nye leder?
- Det er simpelt. Hvis en hver vampyr skulle komme ind og slå hinanden ihjel, hver eneste gang de ville prøve at tage pladsen som leder, ville vi til sidst ikke være flere tilbage i vores race. Og det ville være en dum ide at udfordre Carmilla i det hele taget.
Hvad synes du om, at hun ville slå sig sammen med dæmonerne og de faldne engle?
- Rafael og jeg har haft et lille sammenhold før, et par møder. Allerede der har vi en alliance, og det ved Carmilla udmærket godt. Min søster Josette leder de faldne engle, og jeg er ikke i tvivl om, at de kunne få et godt sammenarbejde hvis de tager sig sammen.
- Vi på TUN glæder os til at hører meget mere omkring racelederne.
Gæst- Gæst
Sv: Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS
Klø på , det er da bare super godt gået .
Håber der kommer masser af leg og sjove plots ud af den lille titel XD
Så må Caroline finde på en lusket måde at hævne sig på
~ Camille
Og så må jeg lige komplimenterer hailey for en fed artikel, der er rigtig dejlig for øjnene
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Også rigtig god Artikel Hayley
Nancy- Antal indlæg : 336
Evner/magibøger : ,
Nancy- Antal indlæg : 336
Evner/magibøger : ,
» Mobilisere vampyrerne sig? - TUN
» Nu har jeg fået nok:-D
» Fratrædelse som leder af Shadowclan - TUN
» du kan dræbe ham når jeg har fået fri (Vigga)
:: Brugerhjørnet :: TUN: The Underworld News :: Arkivet
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper