Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Godt nytår! (Admin nyhed) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Godt nytår! (Admin nyhed) Voteba13Godt nytår! (Admin nyhed) Voteba14Godt nytår! (Admin nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Godt nytår! (Admin nyhed)

4 deltagere

Go down

Godt nytår! (Admin nyhed) Empty Godt nytår! (Admin nyhed)

Indlæg af Sean Tirs 31 Dec 2019 - 10:12

Kære alle

Vi ønsker alle et rigtigt godt nytår!
Vi håber alle kommer godt ind i det nye år, husk nu at passe på jer selv derude! Smile

In-game:
In-game skifter vi også år. Vi går fra år 1163 til 1164.
Det dårlige vejr, der har hærget UW det meste af året, er ved at fortage sig. For sent - ingen høst, sygdomme, desperate vampyrer og andre mørke væsner hærger over det hele. Det bliver en hård vinter, med et højere dødstal i byerne (og andre steder) end normalt. Og det på trods af UW er van til mange døde! Wink
I må GERNE begynde at spille med at uvejret fortager sig og det er til at være udenfor igen! Måske dukker der også en TUN-news op med kommentarer på området.

Aktivitet:
I forhold til aktivitet har året været meget op og ned. Som altid. UW er kendt for at have næsten helt døde perioder...For så at blomstre op igen og være fuld af forunderligt liv. Det skifter og vi kan ikke altid forudsige hvornår eller hvorfor: Men normalt er de "travle hverdage" de mest inaktive blandt os alle.
Til nye eller kommende brugere, vil jeg blot sige dette er normalt for os, og jeg håber I vil have tålmodighed med os.

Administrators og moderators:
Året har også været lidt skiftende med moderators og administrators. Vi har mistet en moderator, og resten af teamet (både det ene og det andet) har det sidste lange stykke tid været ret inaktivt.
Jeg har personligt overvejet om det er tid til at lede efter nogle ekstra hænder - men for nu føler jeg tingene går godt. Det skyldes selvfølgelig også vores kære brugere, der kender siden og kan hjælpe hinanden.
Tak for jeres tålmodighed! Smile

Discordmøder og andre nye tiltag:
Vi prøver altid at forbedre os. Vi prøver hele tiden at finde på nye ting, der kan gøre det hele sjovere og nemmere for jer. Jeg er super glad for I har været villige til at afprøve disse nye ting med os!
Discord-møderne går rigtig godt. Vi har nogle faste deltagere, der næsten altid dukker op. Og så har vi en stor gruppe, der kommer og går som de har tid. Uanset hvad: Tak for jeres deltagelse! Det er super hyggeligt at snakke med jer! Smile
Buddy-systemet er endnu ikke kommet ordentligt i gang. Vi har måske en, der snart kan/vil blive skrevet på listen. Ellers er det stadig et projekt, der mangler sin store start. Det kan være vi skal overveje om vi overhoved har brug for det, i længden, eller om folk er for gode til at hjælpe hinanden i forvejen. Wink

Det nye år vil sikkert indeholde nye projekter. Husk I også meget gerne må komme med jeres forslag eller ønsker! Smile

Meet-up:
En sidste reminder om der er meet-up for de interesserede d. 21-22 marts, i odense. I kan læse mere om det og fortælle om I kan komme, under en oprettet afstemning.
Find afstemningen HER!

Gode råd til nye og gamle:
Det ville være super rart, hvis I indsender Faceclaims sådan som vi opfordrer jer til.
Navnet på personen (navnet på karakteren)

Ydermere skal I ikke kun melde jer ind i "vil godkendes", når I opretter nye karakterer. Men også jeres race-gruppe.

To små ting, der gør tingene en anelse hurtigere og nemmere for mig. Jeg ved at især det med FC er blevet bemærket de sidste par uger, så jeg beklager endnu en kedelig gentagelse.

Et godt råd er også at UANSET hvor længe I har været væk, og hvor meget nyt der dermed er kommet på hjemmesiden, så tjek ALTID den nyeste admin-nyhed og evt. om der er et world-event i gang. I kan også altid skrive til en administrator/moderator og spørge om der er noget nyt man burde være opmærksom på.
Det er jeres ansvar - så vidt vi selvfølgelig har givet hjemmesiden besked omkring det - at være opdateret på det sidste nye. Så slipper I også for jeg skriver til jer med en bemærkning om noget, som I har overset. Smile
Det er ikke for at være mega nedern at vi beder jer om det. Det er lige så meget for at hjælpe jer selv, da beskederne ofte indeholder gode informationer om nye tiltag, regler, eller events i spillet I kan/skal spille med på.

Sidste tak:
Nok om det!

Vi ønsker velkommen til alle nye, der har joinet os i løbet af året - og velkommen tilbage, til alle de gode gamle ansigter vi har set igen! Smile
I er stolte over at have overlevet endnu et år, og over at have så mange dejlige brugere. I er skønne mennesker!

Rigtig godt nytår alle sammen! Jeg glæder mig til at se jer alle igen i chatten, eller spille flere fantastiske spil med jer! Smile

Med venlig hilsen
Sean
- På vegne af administrators og moderators.

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Godt nytår! (Admin nyhed) Empty Sv: Godt nytår! (Admin nyhed)

Indlæg af Gabriel Tirs 31 Dec 2019 - 14:00

Og godt nytår til adminer og moderator.

Jeg glæder mig til at være mere aktiv igen og skrive med nye personer og gamle bekendte.
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Evner/magibøger : Core of fire

Indlæg af Jake Tirs 31 Dec 2019 - 14:33

Glædeligt Nytår - både in-game og i virkelighedens verden.

Glæder mig til at se hvad det nye år bringer her på siden. Og hvem ved... Måske går jeg og planlægger lidt af hvert Wink

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 721
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Indlæg af Mari Cirilla Ons 1 Jan 2020 - 22:00

jeg ønsker alle levende væsner et odt nytår. må det nye år bringe os alle glæde Very Happy
Mari Cirilla
Mari Cirilla

Antal indlæg : 9
Evner/magibøger : ingen endnu

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum