Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Your new home, my little sweetheart EmptyIgår kl. 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Your new home, my little sweetheart EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Your new home, my little sweetheart EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Your new home, my little sweetheart EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Your new home, my little sweetheart EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Your new home, my little sweetheart EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Your new home, my little sweetheart EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Your new home, my little sweetheart EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Your new home, my little sweetheart EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Your new home, my little sweetheart Voteba13Your new home, my little sweetheart Voteba14Your new home, my little sweetheart Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Your new home, my little sweetheart

2 deltagere

Go down

Your new home, my little sweetheart Empty Your new home, my little sweetheart

Indlæg af Renata Ons 18 Sep 2024 - 0:06

Tid: omkring 3 om natten
Sted: Rens hjem/Aquaner
Vejr: næsten skyfri himmel/lidt køligt
Partner: @Celenia

Det havde været en interessant nat ind til videre. Ren var i godt humør, siden det var lykkedes hende, at finde en ny veninde, der var gået med på hendes lille plan, om at have en fast fødekilde, der boede hos hende. Hun var endda mere glad over, at det var lykkedes hende at finde en kvinde, da det gjorde tingene nået nemmere, end at have en dreng boende, især når det kom til muligheden for, at sex kunne blive en del af forholdet. Med en kvinde, var de mere ligesindet på det punkt, og der var ikke nogen risiko for børn, eller brugen af beskyttelse mod det. Desuden var Ren alligevel mere tiltrukket af kvinder end mænd, så en smuk ung dame, var mere interessant for hende.
På deres vej hertil, havde Ren sørget for at købe mad til et par dage til Celenia, så  hun havde noget at spise, mens hun faldt til, men nu hvor de var kommet hjem, var der endelig mulighed for, at de kunne slappe af, og nyde hinandens selskab, uden at der var nogen andre, til at forstyrre dem.

Ren lukkede hoveddøren, efter Nia var kommet ind. Med et mildt smil på læben, gik hun hen og tændte nogle stearinlys, så Nia bedre kunne se noget. Rens hjem var nydeligt og rummeligt, vinduerne var dog dækket til med patiener, for at holde sollys ude, når det blev dag.
"Velkommen til dit nye hjem! Jeg håber du bliver glad for at bo her, sammen med mig!"
Sagde hun med et sødt smil på læben, alt imens hendes rustning løsnede sig fra hendes krop, skilte sig op i dele, og svævede hen på sin plads. Denne gang var dog anderledes, end hvad Nia havde set før. I stedet for en let påklædning, lavet af metal, der dækkede de nødvendige steder, var Ren nu kun iført sit tøj, som hun havde på under rustningen. Så da rustningen forlod hendes krop, foldede en kort, sort nederdel sig ud, som knap nok dækkede halvvejs ned af hendes lår, og en sort top viste sig, som tillod et godt udsyn, til hendes fyldige barm. Nogle ar kunne ses her og der på hendes krop, og i denne afslørende mondering, var det kun mere tydeligt at hun var tonet, omend de feminine former, og kurver, gemte det lidt.
Med lydløse skridt, kom hun hen til Nia, strøg en blid hånd over hendes kind, og lod den hvile i hendes nakke, mens hun så hende dybt i øjnene.

"Jeg har allerede et værelse klart til dig, lige overfor mit eget soveværelse! Hvis du har lyst, kan jeg vise dig rundt, men hvis du hellere vil have noget at spise, eller finde dig til rette, kan vi også det! Hvad synes du?"
Der var en lettere flirtende undertone i hendes stemme, og et kærligt smil på hendes læber. Hun var glad for, at have Nia her.
Renata
Renata

Antal indlæg : 152
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Your new home, my little sweetheart Empty Sv: Your new home, my little sweetheart

Indlæg af Celenia Søn 20 Okt 2024 - 14:11

Celenia havde bedt Nero om, at følge med og den sorte Ravn, som havde fulgt hende, siden hun var lille. Havde sat sig på hendes skulder, uden indvendinger.
Selvom hun godt viste, at han havde advaret hende.
Havde Celenia været alt for optaget af Renata og spændt på, hvad der skulle ske og hvilken verden de kom hen til, at tænke så meget over, hvordan hun kom tilbage til hendes egen verden igen.
Det var egentlig heller ikke så vigtig for hende og hvis hun nogenside, ville tilbage, så måtte hun finde en vej til den tid. Hun fandt altid en måde, at overleve på og få tingene som hun ville have det. Så det var intet problem.

Celenia havde fulgt med denne anderledes ,tiltrækkende, spændene og smukke, men også en smule besynderlige kvinde, Renata hele vejen til hendes hjem.
Og kiggede sig omkring, da Renata lukkede døren bag dem og igen tog sin rustning af og lidt efter sagde noget til hende,
Mens Nero lettede fra Celenias skulder og fløj op og satte sig til rette et sted i nærheden og holdt øje med dem.
Faldt Celenia blik på Renatas flotte krop og beundrede den, i sær hendes kvindelige former.
Og stod helt stille da Renata kom hen til hende og strøg hende over kinden, mens hun nærmest opslugte Celenia med sine øjne, som Celenia kiggede dybt tilbage i.
“Et værelse er fint!”
Sagde Celenia og lagde armene om hende uden, at tænke så meget over det og mærkede hvordan hun igen fik lyst til hende, mens hun blev varm i hele kroppen af, at være så tæt på Renata.
Celenia
Celenia

Antal indlæg : 23
Evner/magibøger : ?

Your new home, my little sweetheart Empty Sv: Your new home, my little sweetheart

Indlæg af Renata Tirs 22 Okt 2024 - 20:12

Renata flyttede sig nærmest instinktivt, tættere på Nia, da hun mærkede hendes arme om sin krop, en vane hun havde fået sig, når hun flirtede med nogen, hun gerne ville have sex med. Ren lagge blidt armene over Nias skuldre, så hendes fyldige bryster, let pressede ind mod Nias. Hun strøg blidt en hånd gennem Nias hår, mens hun fastholdte hendes blik, med sit intense blik.
"Så må jeg hellere vise dig dit værelse! Når du har fundet dig til rette, kan vi snakke om, hvad du ellers har lyst til at lave!"
Rens stemme var blid, og lettere forførende. Hendes læber var så tæt på Nias, at de kun var få millimeter fra at kysse. Hun kunne mærke at Nia føltes en smule varmere, nu hvor de rørte hinanden, og hun havde en god ide om, hvad det betød. Nu hvor de var alene sammen, kunne de gøre hvad de havde lyst til, og Ren håbede at Nia var frisk på noget sjovt, nu hvor hun havde indvilligt i at være hendes.

I en blid bevægelse, placerede hun et tirrende kys lige ved siden af Nias læber, før hun trak sig ud af hendes arme, tog Nias hånd i sin, og tog hende med ovenpå, så hun kunne vise hende værelset.
"Mit værelse er så derinde, og dit værelse er her! Jeg plejer at sove i dagtimerne, men du er velkommen til at deltage, hvis du nogensikde skulle have lyst, eller brug for det! Dit værelse har heller ikke så meget endnu, men jeg tænker du kan gøre med det, som du lyster!"
Sagde hun forførende, mens hun henviste til sin dør, før hun åbnede døren ind til Nias soveværelse, og tilbød hende at gå først ind.
Renata
Renata

Antal indlæg : 152
Evner/magibøger : Metalmancer

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum