Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164962 indlæg i 8752 emner
Tarot læser, fun or nah?
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Tarot læser, fun or nah?
Renata- Antal indlæg : 152
Evner/magibøger : Metalmancer
Sv: Tarot læser, fun or nah?
Jeg har også selv tarot, men læser helst kun for mig selv, da det kan være meget personligt (plus jeg er også en nybegynder). Ellers hvis du leder efter et sted at få lidt snak og måske lærer noget mere om tarot læsning er der et ret godt subreddit jeg følger der hedder r/tarot, der kan man læse andres tolkninger og selv smide op hvis man har brug for hjælp
Evner/magibøger : -
Selv om man altid kan trække et kort og bare øve sig i den generelle betydning af kortet - velvidende at det ikke er mere end kortets generelle betydning, og intet har med intuition og energi at gøre, fordi vi trods alt sidder ved hver vores computer, med hver vores karakter.
En karakter må altid godt lege tarotlæser - og folk vil reagere som deres karakterer ingame, om de så kan lide tarot eller ej. Men faktiske rigtige læsninger tænker jeg ikke er muligt, og vil jeg også fraråde, i tilfælde af der bliver skrevet noget, som nogle tager imod på en dårlig måde.
Men en for sjov in-game tarotlæser er altid velkommen, og der kan du bare lege med kortenes generelle betydninger og symbolik.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Grunden er vel mest, at jeg har lidt svært ved at bruge det, i mit daglige liv, da jeg er ret asocial, så der er ikke mange bekendte at læse. Og når det kommer til mig selv, sker det kun i ny og næ, at jeg har nogle spørgsmål, hvor jeg ønsker at konsultere kortene, så det ville være rart, at få lidt uafhængig træning, så jeg kan blive mere komfortabel, ved ideen om at trække dækket frem, og lave en læsning, uden at sidde med næsen i bogen, bare for at forstå hvert enkelt kort
Jeg sætter pris på jeres indsigt, omkring emnet
Det er rart at vide, at jeg ikke er den eneste, der hygger sig med emnet
Renata- Antal indlæg : 152
Evner/magibøger : Metalmancer
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Ons 6 Nov 2024 - 15:02 af Jake
» A royal search for knowledge
Ons 6 Nov 2024 - 0:09 af Valentine
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata