Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Tarot læser, fun or nah? EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Tarot læser, fun or nah? EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Tarot læser, fun or nah? EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Tarot læser, fun or nah? EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Tarot læser, fun or nah? EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Tarot læser, fun or nah? EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Tarot læser, fun or nah? EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Tarot læser, fun or nah? EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Tarot læser, fun or nah? EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Jake
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Sasha
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Renata
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Celenia
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Lenore
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Genevira
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Edgar
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Marcus
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 
Elizabeth
Tarot læser, fun or nah? Voteba13Tarot læser, fun or nah? Voteba14Tarot læser, fun or nah? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Tarot læser, fun or nah?

3 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Tarot læser, fun or nah? Empty Tarot læser, fun or nah?

Indlæg af Renata Søn 8 Okt 2023 - 18:43

Hej alle sammen  Smile

Jeg har for lidt tid siden, købt et tarot kort deck, da jeg var nysgerrig omkring emnet, og gerne ville prøve det, såvel som lære mere om den slags. Det virker dog til at have lidt af en learning curv, fra rent faktisk erfaring, så jeg er ikke rigtig kommet ordentligt i gang med det.
Her er det så jeg fik den ide, at det måske kunne være sjovt, at dele mine oplevelser med det her, med jer her på underworld, på en lidt sjov måde, hvis altså der er nogen interesse for det.

Min ide er, at min karakter kunne have et alter ego, som en form for sharman, der tilbyder folk en tarot læsning. Som en del af ideen, kunne jeg starte et åbent emne, hvor folk kan komme og få en læsning helt uforpligtet, men udover det kunne jeg gøre det til en del af min karakter.

Mit spørgsmål er så, hvad i synes? Kunne det være sjovt, at have en tarot læser, i vores lille verden, eller er det sådan lidt meh?
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Tarot læser, fun or nah? Empty Sv: Tarot læser, fun or nah?

Indlæg af Marcus Man 9 Okt 2023 - 12:39

Jeg synes det lyder spændende Smile

Jeg har også selv tarot, men læser helst kun for mig selv, da det kan være meget personligt (plus jeg er også en nybegynder). Ellers hvis du leder efter et sted at få lidt snak og måske lærer noget mere om tarot læsning er der et ret godt subreddit jeg følger der hedder r/tarot, der kan man læse andres tolkninger og selv smide op hvis man har brug for hjælp Smile

_________________
Tarot læser, fun or nah? Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Tarot læser, fun or nah? Empty Sv: Tarot læser, fun or nah?

Indlæg af Sean Man 9 Okt 2023 - 14:50

Jeg har også selv en stille og rolig lille interesse i tarot. Jeg tror ikke det er en god måde at lære rigtigt at bruge tarot, hvis det er dit mål. Det sker ved egen øvelse, eller med fysiske personer omkring dig, og ikke over for fantasy-karakterer. Smile

Selv om man altid kan trække et kort og bare øve sig i den generelle betydning af kortet - velvidende at det ikke er mere end kortets generelle betydning, og intet har med intuition og energi at gøre, fordi vi trods alt sidder ved hver vores computer, med hver vores karakter.
En karakter må altid godt lege tarotlæser - og folk vil reagere som deres karakterer ingame, om de så kan lide tarot eller ej. Men faktiske rigtige læsninger tænker jeg ikke er muligt, og vil jeg også fraråde, i tilfælde af der bliver skrevet noget, som nogle tager imod på en dårlig måde. Smile

Men en for sjov in-game tarotlæser er altid velkommen, og der kan du bare lege med kortenes generelle betydninger og symbolik. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tarot læser, fun or nah? Empty Sv: Tarot læser, fun or nah?

Indlæg af Renata Man 9 Okt 2023 - 20:18

Min intention med denne lille ide, er vel mest at få et bedre kendskab til mit deck, og kortenes betydning, så jeg bedre kan læse kortene, når jeg rent faktisk bruger dem.
Grunden er vel mest, at jeg har lidt svært ved at bruge det, i mit daglige liv, da jeg er ret asocial, så der er ikke mange bekendte at læse. Og når det kommer til mig selv, sker det kun i ny og næ, at jeg har nogle spørgsmål, hvor jeg ønsker at konsultere kortene, så det ville være rart, at få lidt uafhængig træning, så jeg kan blive mere komfortabel, ved ideen om at trække dækket frem, og lave en læsning, uden at sidde med næsen i bogen, bare for at forstå hvert enkelt kort  Smile

Jeg sætter pris på jeres indsigt, omkring emnet  Smile
Det er rart at vide, at jeg ikke er den eneste, der hygger sig med emnet  Very Happy
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Tarot læser, fun or nah? Empty Sv: Tarot læser, fun or nah?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum