Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba13oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba14oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba15 
Valentine
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba13oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba14oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba15 
Abigail
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba13oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba14oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba15 
Genevira
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba13oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba14oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba15 
Lori
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba13oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba14oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba15 
Edgar
oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba13oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba14oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 11:34

hun rullede med øjnene "jeg har ikke brug for dine dårlige undskyldinger, det forfærdeligt og tegn på svaghed" brummede hun og så kort på sine negle, før hendes kolde øjne igen lande på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 14:42

"hvad så nu" spurgte






























































































































































































































































































































































































































































"ok hvad skal jeg nu gøre herskerinde" svarde han
og kiget op på hende imens han ikke viste om han
måtte tale på den måde til hende han sank en klump og kiget på
hende hans hjerte løbe hurtigere ende normale












Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 14:51

hun trak på skulderne "jeg keder mig og når jeg keder mig er jeg ekstra ond, så find noget at lave ellers flår jeg halspulsåren ud af halsen på dig igennem din mund" hvæsede hun og var hurtigt oppe ved ham, bøjede sig ned over ham med hugtænderne helt fremme "fortæl mig har du en du elsker en du ville dø for" hun lagde hoved på skrå og hendes tænder gled ind igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 14:53

han kiget på hende skulle han prøve og lyve
for hende eller sigede sandheden han overvejet det
og sagde så med en lille stemme "nej" løgne han og kiget hende i øjne
imens han kiget op på hende stadigvæk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 14:57

hun smilede ondt og grinede, hurtigt og som et direkte angreb greb hun ham om halsen og bøjede sig ned mod hans øre "du lyver, men nu ved jeg hvad din svaghed er, måske aflægger jeg hende et besøg" hviskede hun og skubbede ham ned fra muren, hvorefter hun selv sprang ned med en ynde "hvis du ikke er en sød dreng, vil det ske, tro mig lille dreng" hviskede hun og smilede ondt og koldt "du ved manipulation er en vampyrs bedste våben" hun så på sine negle og derefter ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 15:00

"hun er selv en vampyr" svarde han og nåede
og lande med sin hånd første inden han kiget op på
hende han tørte sig omkring hans mund igen så det forsvandt
hel det blod der var på hans munde han kiget på hende med et
skræmt blik han måtte advare hende men han var jo hende hers slave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:00

hun smilede og knælede ned ved ham "måske kan vi blive venner, og hvis hun er sød er jeg sød" hun grinede ondt og rejste sig op igen "og drop det hvis jeg finder du af at du har prøvet at advare hende, så er hun en død vampyr" snerrede hun og så koldt ned på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:03

han sank en klump og kiget
op på hende "javel herskerinde"
svarde han inden han rejste sig op han var usikker
på om han måtte rejse sig op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:09

hun nikkede og man kunne svagt ane hvad der kunne være antydningen af et ægte smil, som dog forsvandt hurtigt igen "godt, så har vi det på det rette, foresten jeg er ikke du for dig, jeg er de eller i vise tilfælde i" hun hævede det ene øjenbryn og smilede koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:19

han sank en klump og kiget
sig usikkert på hende havde hun
tænket sig at straffe ham nu eller
måske tvinge ham til noget han bakket et par skridt
bagud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:20

hun klukkede og gik frem mod ham "du er virkelig skrækslagende for mig" sagde hun og hendes smil blev ondere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:22

han kiget op på hende i det
han kravlte op på taget der var
i det han viste at han ikke kunne flygte fra
hende det var umliget for ham det var sikkert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:25

hun rystede på hoved af ham "kryster" hun så på sine negle og alt ved hende udstrålede uhygge og vrede, alt. hun var en kvinde, der vidste hvad hun ville have og hvornår hun ville have det, hendes øjne landede på ham og hendes smil blev ondere "tror du du er sikker der oppe" spurte hun koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:28

han nikket til hende imens han kiget ned på
hende hvad ville hun gøre med ham ville hun straffe ham
eller bare skadet ham han håbet at det var ingen af tingne
men han kunne sigde sig selv at hun godt kunne finde på
det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:30

hun grinede og hoppede op til ham i et smukt og elegant hop. hun bøjede sig ned over ham og snerrede svagt, med en hurtighed greb hun ham om halsen "du er aldrig sikker, jeg ville kunne finde dig overalt og du kan ikke flygte eller gemme dig" hvislede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:35

han kiget skræmt op på hende "hvordan kan
du finde ud af hvor jeg er" svarde han og kiget på
hende imens han var meget nærvøse han håbet bare ikke
hun ville gi ham en 4 grades forbrændinge i ansigte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:38

hun grinede og klappede ham på kinden, hvorefter hun gav slip på hans hals "det skal du ikke lade dit lille hoved bekymre sig om slave og har jeg ikke lige sagt at vi ikke er dus, du tiltaler mig de, er det forstået" spurte hun og hendes hånd gløde svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:43

han kiget skræmt på hendes hånd
idet han begynde og rykkr sig længre væk fra hende til han
til sisdte ramte hans hovede hårdt mod muren og var nød
til og ligge sig ned som et dyr der var blivet slåede af dens hersker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:45

hendes hånd stoppede med at gløde og hun hoppede ned fra træet "sikke dog en hund" snerrede hun og lagde armene over kors, hun skævede kort til ham, men rystede dog på hoved, hvad denne vampyr elsker han havde så i ham, fattede hun ikke, han var mere bange end noget hun havde set før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:49

han havde aldrig været så bange
for nogen før han rejste sig op igenog kiget på hende med fornyet had
men han kunne ikke gøre noget mod hende fordi hun var stærkere ende ham men hvordan viste hun hele tiden hvor han var han havde da ikke noget på sig som hun kunne spore så snart de var færdig her ville han løb alt hvad han kunne væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:52

hun grinede "åhh foresten hvis du prøver at flygte vil jeg dræbe alle dem du nogensinde har mødt eller holdt af" hvæsede hun og trådte hen mod ham "jeg vil finde din lille "kæreste" også vil jeg flå hjerte ud af hende gennem hendes hals" snerrede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:55

"fint hvad skal jeg så gør nu kendra" sagde han
vredt og kiget op på hende "jeg er jo din slave" sagde
han og kiget op på hende inden han rejste sig op og tog sig til hans
hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 17:58

hun snerrede og greb ham om halsen "jeg sagde til dig at du ikke skal kalde mg ved navn, er du bare den dummeste vampyr der findes eller har du en hukommelse der er værre en en tesi, du skal ikke kalde mig du, da du er mindre værd, jeg er herskerinde og de for dig ikke andet" hvæsede hun og gav slip på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:10

han kiget op på hende
og sank en klumpe han ville
ikke gi hende fornøjlsen af at være
svag ikke nu ikke nu mindet han sig hele tiden om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 18:13

hun snerrede og knyttede næverne "jeg kan ikke fatte nogle som dig, du er et kryp, født til at være en slave og så alligvel ikke" snerrede hun og vidste tænder af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

oh no oh no pleass dont do it//Kendra - Page 2 Empty Sv: oh no oh no pleass dont do it//Kendra

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum