Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Hello to you //Jessie Sofia// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Hello to you //Jessie Sofia// Voteba13Hello to you //Jessie Sofia// Voteba14Hello to you //Jessie Sofia// Voteba15 
Lori
Hello to you //Jessie Sofia// Voteba13Hello to you //Jessie Sofia// Voteba14Hello to you //Jessie Sofia// Voteba15 
Edgar
Hello to you //Jessie Sofia// Voteba13Hello to you //Jessie Sofia// Voteba14Hello to you //Jessie Sofia// Voteba15 
Valentine
Hello to you //Jessie Sofia// Voteba13Hello to you //Jessie Sofia// Voteba14Hello to you //Jessie Sofia// Voteba15 
Abigail
Hello to you //Jessie Sofia// Voteba13Hello to you //Jessie Sofia// Voteba14Hello to you //Jessie Sofia// Voteba15 
Genevira
Hello to you //Jessie Sofia// Voteba13Hello to you //Jessie Sofia// Voteba14Hello to you //Jessie Sofia// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Hello to you //Jessie Sofia//

Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 21:01

Sted-Gågaderne
Tid-18.46
Omgivelser-Mennesker der går rundt og sådan
Påklædning-hvid t-shirt og et par hvide shorts med noget blå ned af benet og sko
V-ikke koldt men heller ikke varmt lige i midten.



Zankuji kom stille og roligt gående for sig selv gennem gågaderne da han ikke sådan havde det helt vilde han sådan skulle en dag som i dag, så han var bare ude og gå og havde ikke noget der hastede helt vildt og alt det.
Han gik bare der og fandt en bænk og satte sig ned på den, han var let påklædt i da så det hed en hvid t-shirt og et par cowboy bukser der var hvide med noget blå ned af det ene ben.
Han sad der i noget tid før han rejste sig igen og gik bare vider, men en tanke kørte igennem hans hovede hvorfor var det lige at han var gået den tur her hvad lavede han der og sådan.
Han var ikke helt sikker men nu var han der så hvor kunne han ikke lige så godt gå og kigge på det forskellige ting og sager som der var i vinduerne og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 22:05

P: et mørke jeans og en hvide top med en blå vest uden over, hun have et par kondisko på i hvid og blå

Jessie Sofia gik med hænderne i lommen, mellem den stor mægte af menneske, det var mest fordi de var lidt kolde, ikke fordi hun kede sig eller sådan, hun havde bar haft løst til at gå en tur, Hun viste ikke hvorfor det var bare sådan.
Jessie Sofia så på de mange boder der var, det var ikke så længe siden hun var flytte her til, det var første gang hun var kommet ud på går gadende siden hun var kommet til.
Jessie Sofia stoppede op efter at have gået i noget tid, da hun ikke vist hvor hun skulle gå hen af men det var vel også lige meget, for det skulle nok gå selv om hun bar gik, hun måtter bar huske på vejen hjem.
Hun begyndt at gå igen, hun begyndte at tænke for at huske vejen hjem, men hun glemte at se hvor hun gik og kom derfor til at gå ind i en." undskyld." sagde hun og stoppede op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 20:35

Han gik stille og roligt for sig selv og så sig ikke ligefrem for og sådan og mærkede så kort efter at han var blevet ramt af en anden så de gik vel ind i hinanden og sådan, roligt kiggede han på kvinden som var gået ind i ham og omvendt og roligt så han på hende "øhm tja det vel lige så meget min skyld som din"sagde han roligt og så bare på hende "så undskyld"sagde han roligt.

Han kiggede på hende og smilte roligt og slappede roligt af "hvad laver en kvinde som dig ude ved denne tid og ikke hjemme ved sig selv men dog du vil nok stille mig det samme spørgsmål"sagde han roligt og efter lidt tid holde han mund før han kom til at snakke for meget, og han ville helst ikke snakke hovedet af en han lige var gået ind i og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:14

Jessie Sofia så på ham og gik lidt tilbage ikke fordi hun var bange for ham eller ville gå væk men fordi hun ikke kendte ham." Det har du nok ret i." sagde hun og smilte lidt, hun så sig om men lyttede til det han sagde." det behøver du ikke." sagde hun og så på ham

"jeg ville kigge mig omkring, da jeg kom til byen i går." sagde hun og tog sine hænder op af lomme da hun så hun stadig gemte dem." hvad så med dig hvorfor er du har og ikke hjemme ved dig selv?" spurgte hun lidt efter, Jessie Sofia var ikke så påpasselige med hvor meget andre snakkede det var hun også selv en der gjorde meget i at snakke med det var nok også først når hun kendte personen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:20

Han kiggede på hende med et stille smil "hmm går bare en tur har ikke det vilde jeg ser på her har været i byen længe men navnet er Zankuji"sagde han med et smil på sine læber og kunne lige så godt fortælle hvad han hed da hun nok kom til at kende ham og sådan, men dog var det sidste nok ikke sikkert men han håbede da på at de kom til at kende hinanden. Han så på hende med et smil på sine *hun er da en køn kvinde*tænkte han roligt for sig selv og så på hende, han var glad for at møde nye folk som hende og måske kom de til at blive venner eller noget man kunne jo ikke vide hvad der ville ske når man først havde mødt hinanden og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 22:48

hun så på ham og smilte igen. "nogen gang behøver man heller ikke lave det vild." sagde hun og nikkede da han sagde hvad han hed." hyggeligt at møde dig, mit navn er Jessie Sofia men du kan bar kalde mig ved et at de to navne." sagde hun og så på ham med et smil, hun var vand til at andre bar kaldte hende det ene navne.
Hun så igen rundt der var mange på gaden, hun hvad det som en der følte sig lidt dum, at stå om snakke i miden af en stor flok som mylder frem og tilbage var ikke det sjovet, men det måtte man jo også gøre en gang imellem. Jessie Sofia så på ham ingen, hun kunne nu også godt li at møde nye mennesker der var altid rart for man kunne snakke om noget nyt vær gang man møde en ny person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 22:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu før han hørte hvad hun hed og alt det "okay sikket et flot navn dem begge altså"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende i øjne "du har nogen flotte øjne"sagde han med et smil og viste ikke hvorfor han sagde det men det gjorde han bare.
Han så på hende med et smil og var glad for at hun var som hun var overfor ham for det lod til hun ikke skjulte noget lige nu og her, han så på hende og viste ikke hvad han skulle sige så han kiggede lidt rundt og slappede bare af og så på hende "så du jo næsten ny her i byen så tænkte på om du vil med på kro eller noget"spurgte han roligt og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 23:21

hun så på ham og smilte, før hun også kiggede rundt men hun kiggede mest på boden, Hun gik over på den anden side af ham da der var en med nogen stor kasse der skule forbi. " tak skal du have dit er nu også meget pænt." sagde hun og så også ham i øjnene." jamen tak igen, øjnene er nu også et vindue til ens sjæl." sagde hun lidt efter, dr var ikke mange der have fortalt hende det, men det var nu også fordi hun for det meste havde haft så meget at se til så hun ikke kunne mødes med så mange som hun nu gerne ville." ja det er jeg jo men hvis jeg selv skal sige det så er en kro nok ikke lide mig." sagde hun og satte den ene hånd tilbage i lommen. "Jeg ville heller være udenfor." sagde hun og så på ham med et smil, det var mest fordi hun have dårlige minder fra en kro at hun ikke ville gå der ind, siden den gang hun sidst var på en kro, stoppede hun med at drikke og gå til fester samt besøge kroer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det nu også dejligt og være udenfor"sagde han roligt og slappede bare af og smilte til hende "det var så lidt altså med de to ting jeg sagde"sagde han roligt og smilte bare for sig selv og kiggede lidt rundt også på hende igen.
Han slappede roligt af "hvad skal vi så lave ude hvis det er"sagde han med et smil på sine læber og man kunne skam godt høre på ham at han godt ville lære hende og kende og alt det, men det kom nok til at tage sin tid efter hans mening og sådan. Han så på hende og slappede bare roligt af mens han ventede på at hun ville sige noget til ham og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello to you //Jessie Sofia// Empty Sv: Hello to you //Jessie Sofia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum