Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Tonights fun //Mathias Mandrake// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Jake
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Sasha
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Renata
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Genevira
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Celenia
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Lenore
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Katrina
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Lori
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 
Edgar
Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba13Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba14Tonights fun //Mathias Mandrake// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Tonights fun //Mathias Mandrake//

Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:46

Tid
00.30
Sted
The Dream Girl Bordellet
Omgivelser
Alle mulige kvindelig prostituer som arbejde på hver sin måde
Påklædning
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m94n2vUn8e1rtrlnwo1_500.jpg
Vejer
Kold vinter aften
~Emner er tilegnet Jefiehcha og Mathias Mandrake~
~Sex kan forkomme i emnet~

Et sidste tjek ved spejlet før hun atter skulle ned og gøre sig til for de mange mænd, hun låst af til det lille værelse og nøglen blev gemt afvejen i hendes bh mens hun langsomt begav sig ned af trappe til hoved lokalet. Hun var iført en stor bh mens et sort læder korsæt dækker hen over hendes mave ud over det var par lår korte bukser som dækket hendes underliv samt sort støvle. Ud over det var hendes hår helt hvidt og det var os del dredlocks dækket en stor del af hendes hår, kiggede man videre på hende ville man se at hendes hud var ganske bleg og den minde en smule om marmor. Øjne havde os en halv hvid farve og hendes læber var dækker med en rød farve, hvem var kvinde mon? Jo hun hed Jefiehcha og hun var en vampyr som havde arbejde som prostituret for god del år for hun havde ikke meget andet og bruge hendes liv på. Endelig kom hun ned lokalet og hu kiggede sig kort omkring før hun atter forsvandt op i baren og hun plantet sig selv i en af de tomme stole mens hun atter vente på at et eller andet ville ske..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:54

Mathias var kommet ned i dem mere beskidte del af byen, han var stadig meget ny her og ledte enligt bare efter en bar, så kunne han høre høj musik fra noget som kunne ligne en bar, han gik der over det regnede en smule, han åbnede døren uden at kigge på skiltet, da han kom ind lagde han mærke til de mange let påklædelige kvinder, og nogle få mænd, han besluttede sig for at gå over til baren og satte sig på en stol, ved siden af en ret lækker ung kvinde.
Mathias smilte til hende og bestilte en blod øl, og sagde en smule forsigtigt "hej jeg hedder Mathias, og du er?" Han kunne ikke holde blikket fra hendes krop, Mathias havde aldrig haft sex så alt dette var en smule nyt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:56

Hun lukket stille sin øjne mens hu sad der for hende selv og hun gik kort ind hendes egen lille verden eftersom at der endnu ikke var kommet et mandfolk hen til hende. Det var det fredlig øjeblik hun tit havde i kort tid for hende selv men hun åbent atter hendes øjne da en stemme lod fra hendes side, hun vendt billede imod stemme og hendes blik mødt en ung fyr som havde sat sig ved siden af hende.

"Mit navn er Jefischa Adonai"

Hendes stemme er en smule kold mens stadig med en blid under tone som næsten aldrig blev opdaget af de normale kunder som hun havde om natten og sat atter sit fokus på den unge manden ved siden af hende, hendes øjne studeret ham med et langsomt og roligt blik og han kunne ikke helt hul på hans alder men hun kunne dog sæt hul på hans race, han var som hende selv. En vampyr. Jefischa fik normal ikke så mange kunder af hendes egen race for det var mest dæmoner som begav sig ind på det her sted men der var få mennesker nu og da selvom det ikke ligefrem var det store tal der kom til, hun blinket en gang med hendes hvide øjne mens hun så på ham med et roligt blik.

"Hvad kan jeg så gør for dem hr Mathias?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 16:55

"Mandrake, det mit efternavn. Men emh det ved jeg ikke, du kunne fortælle mig hvad det her er for et sted?" Han kiggede op på hende.
Hendes stemme var ganske speciel, ret lækker og sexede men også kold, men stadig med en blid undertone.
Han drak en lille slurk af sin øl, og kunne mærke varmen stige ham til hovede.
* jeg tror ikke helt det her er en normal bar, der er alt for mange kvinder ind mænd, også de letpåklædede* tænkte Mathias.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 21:45

"Dette er The Dream girl Bordelle.. med andre ord et hjem for byens prostituer"

Hun talte stadig med den samme kold stemme mens hun kiggede på ham med et roligt blik og lod det ene ben gå hen over det andet, hendes bukser blev en smule kortere end før og det næsten som om at hun ikke havde tøj på underlivet.

"Men jeg gå ikke ud fra at du en af de mænd der normalt kommer her siden at du spøger?"

Hun havde opdaget det med det samme, for en hver normal mand ville ikke stille spørgsmål om hvor de var hen når de komme ind på et sted som det her for det var et paradis for mænd, dog behøvet de ikke og komme i himlen for at opleve det her sted, nej alle kunne kom her når de havde lyst men det var nu mest om natten af mænd kom ind for hyg sig lidt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 0:23

"nej det er jeg ikke, var enligt bare kommet for at få noget at drike... Meeen nu hvor jeg er her så..." Længere pause "kunne jeg måske godt finde på at købe mig en nat"
*hvad fanden er det du roder dig ud i!? Du har næsten ingen sexuelle erfaringer... Men det kunne jeg jo få? Hmm ja okay*

Mathias kiggede lidt på hende og drak lidt mere, han måtte ligne en hund, som fik øje på et kæmpe kødben.

"Hvis du har tid, vil jeg gerne købe?"
Han rødmede en smule da han spurgte, Mathias trak en lille læder pose frem, der så tung ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 1:05

"Jeg har ingen kunder i aften så jo jeg kan godt sæt tid af, men det koster lidt og fordrive tiden med en som mig"

Hun kiggede ham kort ind i øjne mens hun hoppet ned fra stolen.

"Men hvor meget har du for så jeg regne det ud i timer"

Hun lidt sjovt med at han yngre end hende selv men det gjorde hellere ikke så meget for hun delt gerne ud af hendes egen erfaring for den var utrolig stor, for hun havde jo været igang omkring 50 år eller mere.

"Kom med mig så skal vise dig hvor det er at jeg bor"

Hun tog atter fat i hans hånd og hun trak ham bare med gennem lokalet til de kom til en dør der sagde "Ingen afgang uden personnal" og hun skubbet den bare op mens hun trak ham med ned af en lille gang som ført til to elevatorer som ført op til de mange små lejeligheder som tilhørte de mange kvinde, hun klikket på den lille knap som kaldet på den ene af de to elevator og hun kiggede kort på ham.

"Nå lad snakke om en pris"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 1:12

"Jeg har rigeligt med penge" han kiggede på hende, det var en smule sjovt det her og han var meget spændt.

Hun trak ham med ind i en elevator, Mathias havde aldrig været glad for elevatore. Han havde som lille dreng skulle opholde sig inde i sådan en i næsten 24 timer.
Mathias kiggede rundt og kunne mærke at han ville begynde at svede koldsved hvis ikke de snart var væk.

"Ja lad os det, jeg tænker på at købe en hel nat, også måske overnatte hos dig? Jeg har ikke selv et sted at bo, du siger bare en rimelig pris"

Mathias var på en eller anden måde, sikker på hun ikke ville snyde ham, han var ret god til at se på folk hvis de løj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 1:23

"Det fint med mig, jeg kan jo ikke sparke dig ud i solen som jeg kan med de dødelig så du kan godt blive her til imorgen aften"

Endelig kom den ene elevator ned og hun trak ham med inden i den lille maskine mens hun led efter en nøgle som hun havde gemt i hendes bh, den blev fundet og hun sat den i låsen mens hun trykket på knappen til den etage hvor hun selv boede på.

"Hmm lad os sige 125"

Hun kiggede roligt på Mathias.

"Men kun fordi du en udød"

Hun lod der efter ryggen slap af på mod elevator væggen og lyttet til maskinen i mens den langsomt kørt der op af, det var altid en lidt lang tur som hun skulle på hver gang når hun skulle op til hendes hjem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 1:32

"125? Kun? Hvad med jeg giver dig 140 mindst! Jeg har nok penge"
De stod i elevatoren, han kunne bare mærke trangen til at komme væk, han kiggede igen på hende og kunne ikke lade hver med, os at kigge på hendes krop.
Det var ikke hverdag han mødte en så dejlig kvinde.

"Hvad mener du med at jeg er udød?"
*hun tager sikkert ekstra penge for dem som er døde*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tonights fun //Mathias Mandrake// Empty Sv: Tonights fun //Mathias Mandrake//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum