Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
i am quite saticefied //Jefischa// EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
i am quite saticefied //Jefischa// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
i am quite saticefied //Jefischa// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
i am quite saticefied //Jefischa// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
i am quite saticefied //Jefischa// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
i am quite saticefied //Jefischa// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
i am quite saticefied //Jefischa// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
i am quite saticefied //Jefischa// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
i am quite saticefied //Jefischa// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Jake
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Sasha
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Renata
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Genevira
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Celenia
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Lenore
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Katrina
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Lori
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 
Edgar
i am quite saticefied //Jefischa// Voteba13i am quite saticefied //Jefischa// Voteba14i am quite saticefied //Jefischa// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

i am quite saticefied //Jefischa//

Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 10:44

S: dream girl bordellet
T: 21.00
O: strippere, luddere og en bartender
V: stjerne klart
P: hans sædvanlige lilla jakkesæt med den lille guleblomst

lykke. hvordan skulle man finde det på sådan et sted som dette. han spekulerede på disse ting hver gang han så en ny mand komme ind af denne døre i den lille forhal. Jack var lige blevet udskrevet. af sig selv med lidt hjælp fra hans kumpan Lailah. han rejste sig fra sin stol og gik gennem stuen og op til baren. han måtte indrømme at han nød at være sammen med nogen der var arrede lige som ham. han var selvfølgelig værre men han var klogere og snedigere. han så op på kvinden bag baren "gin og tonic tak intet andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 12:18


De små klik lyd kunne nemt høres mens hun begav ind i fældelokalet hvor alle de andre kvinder holdt til, dog var hun et helt andet syn end de normal kvinde som sad rundt omkring i bodellet.
Jefischa var en kvinde med en overnatulig skønhed som mange af de andre kvinder tit misundnet hende for men nu var hun jo hellere helt som mange af de andre triste sjæl der sad rundt omkring i det der kunne minde om en stue, Jefischa var omkring de 1.75 høj, hun havde bleg marmor artigt hud som var perfekt. Hendes øjne var hvide i det og det samme var hendes hår som dækket et godt stykke ned af hendes ryg, ud over det var kun klædt i en slags kvinde militær uniform som os havde en hvid farve og sømandsartigt hår sad fint sammen med den uniform som hun havde taget på den aften.
Langsomt mens sikkert gik hun op imod baren og hun endt med tag plads i en tom stol mens han kiggede hen i mod bartanderen som nikkede kort til hende, en fordel ved dette sted var at hun altid kunne drik gratis men hun benyttet det bare ikke så tit da hun helst gerne ville kunne koncentration på de kunder som hun tit havde aften på aften, langsom blev et glas sat foran hende og det var fint lille glas med en rød væske i. Et kort smile blottet sig frem på de svagt røde læber og hun tog en kort tår mens hun atter vente på en eller form for selskab ville join hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 12:50

Jack så op og hen på denne kvinde der satte sig ved siden af hende. hvid, en ren farve, sikke en farve at bruge på et bordel. noget sagde ham hun ikke kun var her for de små paraplyer i drinksne. han så op på hende "har du noget i mod at jeg.." han tog en tår af glasset. perfekt, det var som han troede. blod. han slikkede sig om munden "ah frisk smag men det er en lidt underlig eftersmag" han smilede til hende og drak den sidste tår af gin and tonic. ah tonic, klovens ukronede favorit våben og den smagte heller ikke dårligt. hans grå øjne så bare på bartenderen "hallo. her nede jeg vil gerne bede om en genopfyldning" hans grønne hår var lidt pjusket. bartenderen bevægede sig ikke ud af flækken "lad os prøve det her igen" han trak hans Bowie kniv fra skeden og satte den i baren "genopfyldning tak" Bartenderen begyndte at bevæge sig igen og Jack tog sin kniv til sig med et lille smil .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 13:33

Jefischa opmærksomhed rettet sig imod den mandlig stemme som kom til højere for hende, hun vendt stille sit blik imod ham og det lidt andreleds person som sad ved siden af hende og hun overvejet kort hvor han var kommet fra.

"være så velkommen"

Hendes stemme var kold men med en blid undertone hvis man altså fanget den, dog var det ikke særligt tit af normal folk fanget den og derfor fortrak hun blot og spille den kold is dronning som hun sådan set var over for de fleste mennesker, igen rettet hendes blik på ham og hun så ham mere an end før mens hun stadig med det ene ben over det andet. Han var andreles i forhold til mange mænd som hun havde set i gennem tiden, det grønne hår havde taget hendes opmærksomhed og der efter kom det lilla farvet tøj som han havde på, ikke helt den stil som hun normalt så men nu hang hun jo os tit fast til den type kunder som lå over i rigmands klassen og derfor så hun tit ned på de folk som der ikke havde et stort beløb af penge når de kom til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 15:00

den blide undertone i hendes stemme. den var velkommende men den var gemt bag en kold facade. han så på hende "hvid er noget af en farve hva" hans øjne så ned af hende "i den normale kultur betyde hvid renhed. ret ironisk hva" han bundede sin drink og slikkede sig om munden "men jeg tror du har regnet ud at jeg ikke er normal" han smilede til hende så man kunne se hans hjørne tænder. de var skarpe men han var ingen vampyr. nej han var meget mere kompleks, en bloddæmon, han så på hende igen "så kommer du her tit eller arbejder du nu" han smilede til hende igen. et lidt underligt spørgsmål efter alt efter tanke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 15:29

"Hvid er min ynglings farve... Men det sandt nok det passer ikke helt til det miljø som jeg lever i"

Hendes stemme var stadig letter kold men der var stadig en blid tone, hun forholdet blikket på ham og hun lod den ene hånd lege lidt i det hvide hår.

"Jeg arbejder her og jeg bor her os på samme tid"

Hun snakket normalt ikke om at dette sted var hendes hjem men det var jo den mørke sandhed, hun havde brugt omkring 100 på og gå omkring i verden som en hjemløs og da det så endelig lykkes hendes og finde et sted så var det desværre på udkanten af det normale liv. Jah det var sandheden, den kolde triste sandhed som hun havde levet med i alt for lang tid. Hun trak vejret langsomt mens hun kiggede på ham igen og blinket engang med øjne.

"Hvem er du så?"

Jefishcha ville gerne vide hvem det var som snakker med og om han overhoved var en kunde? For det var ikke kun kunder der kom ind men os andre ting som kiggede efter selskab i natten..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 22:17

han så op i hendes ansigt. studerede hende, hun var meget anderledes "jeg er bare en der vil have det lidt sjovt. men jeg er ikke lige som alle de andre" han så på bartenderen og så ned på pigen igen "nå smukke hvad er så dit navn. jeg vil villigt væde med at det er lige så kønt som dit kønne lille ansigt" han smilede til hende og så ned på sit bælte. en mellemstor pose med guld mønter sad i hans bælte. han mærkede andres blikke der blev rettet på den. men ikke hendes, nej de sad nemlig og stirrede tilbage i hans. han gav hende et lille blink og tog hendes hånd og kyssede hendes håndryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 23:40

"Mit navn er Jefishcha Adonai"

Det var måske ikke det mest normal navn man ville hører i byen men det var hendes navn og det havde været hendes navn i de 620 år hvor hun havde været til, men hun havde os overvejet og skift det nu og dag siden at man ikke længer behovet og have det samme navn som det man nu blev født med.
Hun trak vejret langsomt mens hun tog en til tår af glasset og flyttet blikket ned på det blod som hun indtog mens hun lukket øjne for et øjeblik, igen sat hun glasset mens hun kiggede på ham.

"Hvad for en underholdning søger de så? For jeg sikker på du kan finde den her"


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 0:06

han gik helt hen til hende og hviskede hende i øret "jeg søger en som dig" han smilede til hende og så lod hende tage ham gik gennem stuen og ind i et lille værelse. han mærkede hun skubbede ham tilbage i sengen "jeg må vide det, hvorfor en prostitueret. du er jo en vampyr" han så på hende med et lille smil og stillede sig op ved siden af hende og kyssede hende. hans tunge legede med hendes og han lagde en hånd om hendes ryg samt en kærtegnede hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 0:26

"En som mig ligefrem"

Hun lod overrask i et kort øjeblik for det var ikke særlig tit at hun kastet sig ud i det overnatulig kunder, men en gang skulle det vel ske. Hun trak ham bare med sig til et andet lokal hvor der var mere fred fra de andres blikke og skubber ham hårdt ned på sengen før hun selv sat sig på skødet af ham.

"Hvorfor det her... Mit liv har altid være en stor lykke som vampyr.. Jeg har rejst meget og jeg har levet et liv som hjemløs i omkring 100 år, det først for 50 år siden at jeg endelig fik et tag overhoved og det var på det her sted som jeg så blev ved med og komme tilbage til igen og igen med et par mellemrum"

Det lod måske ikke som det mest normale forklaring men sådan var det med hende og hun lukke øjne kort da han kysset hende, hun var næsten for stille i det øjeblik og hun lod sin arme gå rundt om hans hals.

"Er det forklaring nok.. Eller vil du hører mere?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 1:10

han så på hende da hun sad der over skrevs på ham og det eneste han kunne tænke på var bartenderens holdning over for ham. var hun altid sådan over for kunder eller var det bare fordi han gik i tøj som dette. ville de have banket ham hvis han var gået ind med en stok *mental note til senere køb en stok helst ørnehoved greb* han tog sit bælte af med et bump da kniven ramte gulvet. han tog sin over jakke af og han havde sin pistol 'Bianca' sad i sit hylster. han så på hende med et lille smil "jeg behøver ikke at vide mere" han så på hende med et lille smil igen da hun begyndte at tage tøjet af * 50 år på stedet her plus hunrede år uden hjem, ikke et dårligt valg* han lod sin tunge spille på hendes nøgne krop "hvor mange gange har du fået lov til at gøre hvad du ville" han lagde hende på sengen "bare sig og jeg følger" han lagde sig ned ved siden af hende og kyssede hende. feromonerne i hans kys holdt hende tændt. en lille opskrift han var kommet op med. den var dødelig for dødelige kvinder men vampyrer og dæmoner ville det vække meget erotiske følelser og ville gøre dem afhængige hvis udsat for meget af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i am quite saticefied //Jefischa// Empty Sv: i am quite saticefied //Jefischa//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum