Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Lori
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Valentine
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Jake
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Sean
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Lenore
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Celenia
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Edgar
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Abigail
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 
Natalie
Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba13Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba14Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 22:30

Den aske grå skov.. Ikke særlig smuk, men folk havde vel hver deres mening. Men idag var dagen ikke særlig smuk, specielt ikke når man var blevet vampyrens leder og varulve samt andre vampyr hadende væsner ville nedlægge en. Endnu flere knogler blev brækket i hendes håndled da en varulv besluttede sig for at brække ledet over selvom knoglerne healede sammen ganske hurtigt var det stadigvæk en smertefuld omgang, men Caroline bed tænderne voldsomt sammen men ville ikke dem se hendes smerte. Hun var ganske svær at dræbe. Hun havde fået noget af Elona'dals blod efter en hård mission på at finde det, plus hun var vampyros. Og alm spyd med en træpæl ikke ville dræbe hende. Der skulle mere voldsomme midler i brug for at dræbe hende. Elona'dals blod gjorde hende immun overfor hellige lysgenstande samt solens lys. Caroline var næsten uovervindelig kunne man kalde det, i hvertfal med hendes evner også, men alligevel med den status hun havde som raceleder var hun mere berygtet end før. Caroline havde dog stadigvæk det irriterende slavemærke på hendes skulderblad, hun ville af med det! Caroline var ikke bange men hadede at de skiftevis brækkede hver af hendes knogler for at se om de kunne få hende til at skrige eller udvise tegn på at hun var i smerte. Og enlig kom det, skriget de havde ventet på. Men det var først da en af ulvene gik ind i hendes hoved og fik hende til at se alle dem hun holdte af falde døde om imens deres hoveder var hugget af. Caroline skreg da hun så dette billede, det var pinefuldt.. De havde fundet en svaghed..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 19:40

Lucas kunne mærke at en del fra sig selv, begyndte at virke ret underligt.
Han begyndte at få smerter steder der måske ikke burde kunne få smerter?
Hvordan… eller retter.. Caroline.. Hvad havde den tøs nu rodet sig ud i? Konstant var der et eller andet med hende, og han skulle selvfølgelig rede hende hver evig eneste gang. Bortset fra, det her var første gang han havde taget sig sammen til rent faktisk at gøre noget.

Han lod hurtigt hans jakke falde af, den som han altid havde på når han skulle gøre et eller andet.
Samtidigt med han lod hans trøje glide væk. Det her var langt fra meningen. Han skulle rede Caroline halv nøgen, fordi han stadig. Selvom han var ret gammel, stadig ikke havde lært at udvikle vingerne uden på tøjet. Det lød ret underligt i hans verden, og han ville helst ikke ødelægge tøjet.
Hans vinger begyndte at vokse ud, samtidig med han begyndte at klemme hænderne sammen. Det gjorde stadig ondt gang på gang. Det var som 1000er af knive i ryggen hver gang vingerne skulle vokse ud. Han var ved at blive ret irriteret over det.
Efter vingerne var vokset ud, stillede han sig ud til hans altan. Samtidigt med han pluslig var væk i et split sekund og over ved Caroline, var han på vej ned.

’’ What have you now done Caroline? ‘’

Hans stemme kunne godt lyde til at være ret så irriteret over hendes gentagene gange til at blive angrebet, og skadet. Men heldigvis var hun da vampyr dronning nu. Og hun havde drukket en eller anden kvindes blod. Så det hjalp en smugle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 20:07

De andre havde forladt rummet, ladet hende side og græde over at hun faktisk havde set alle dø på stribe. Dog fik hun ordnet sit hovede helt og indså det bare var en illusion. Hun hørte en stemme, og kiggede op. Hendes øjne var fyldt med tårer og sveddråber var samlet i hendes pande og nakke. Hvad hun nu havde gjort.
" Jeg har intet gjort." svarede hun og kiggede op på ham, hun kunne ikke helt huske denne person men noget sagde hende at hun burde kunne.. Det var som om hun kendte ham, og så alligevel ikke..
"Vil du ikke nok få mig ud af disse lænker?" Spurgte hun mere høfligt med et par bedende øjne. Ellers ville hun nok finde en måde selv at komme fri. Hendes hørelse opfangede at varulvene snart var tilbage, hun forstod ikke at hun engang havde været en af dem og nu ønskede de at slå hende ihjel.. Dog havde hun en varulve ven.. Rowan..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 20:37

Lucas slog sig selv ikke hårdt i hovedet, da Caroline pluslig sagde hun intet havde gjort? Hvor i helvede ville hun så side i lænker, og hvorfor havde hun kaldt efter hjælp? Hvorfor?
Han rystede på hovedet efter og så sukkede opgivene..

'' Hvis du intet har gjort... Hvorfor er du så i lænker? ''

Lucas vandrede en smugle frem og tilbage imens han så på Caroline..
Han var dybt irriteret over hende. Hun kom da også evig og altid til skade.. godt nok havde hun aldrig hørt ham være der, men han havde været der. Altid, og våget over hende. Men hun blev jo ved med at komme til skade altid..

'' Hvad for jeg får at løsne dig? En tur i byen med dig? Et glas vin? ''

Han smilede ned til hende, med hans.. frække smil. Han var måske en smule seksuelt opstillet lige nu, og det mindste hun kunne skænke ham for alt det han havde gjort for hende, var da en tur i byen og en tur i sengen efterfølgene. Men han måtte også styre sin seksuelle lyster ret så meget. Det er ikke alle piger der går i seng med ham, for bare at gøre det.
Han ville heller ikke helt selv. Ikke når han var forelsket i Delilah.. Hun var noget specielt..

Lucas trådte tættere på Caroline, og stile sig på hendes fødder, samtidigt med han bukkede sig ned for at se hende i øjne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 9:20

Caroline havde en mistanke om at han ikke troede på hende, men det var jo sandt. Det eneste hun havde gjort var at være vampyrenes dronning, ikke andet. Det var nok til at nogle varulve blev vrede eller nogle engle angreb, fordi de ville af med racelederen for vampyrene.
"Jeg er raceleder for pokker da, hvilken varulv ville ikke gør alt for at komme af med mig?" Spurgte hun måske en anelse flabet og kiggede op på ham. Caroline hævede på et bryn og fnøs af hans næste kommentar, hun havde ikke lyst til at tage en tur i byen med ham. Hun havde jo ligesom en kæreste.
"Like thats gonna happen. Sorry men jeg har en kæreste, desuden kan jeg vel selv komme fri." Svarede hun stædigt og greb i lænkerne, han trådte tættere på hende og stillede sig lidt på hendes fødder. Samt kiggede han hende i øjnene, til hans fejltagelse..
"Luk mig ud af lænkerne." Sagde hun med sin tvangs evne som tvang ham til at gøre hvad hun havde sagt. Det eneste der krævede var lidt øjenkontakt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 21:53

Lucas smilede kort, og tog fat om hendes kæbe. Ikke et hårdt greb, men et så hårdt greb at hun ikke kunne komme ud af det.

'' Jeg lukker dig ud nu, men du er tvunget til en date med mig.. Kæreste eller ej. ''

Han smilede flabede tilbage til hende. Han var lidt træt af han skulle hjælpe hende altid, hvis hun selv kunne komme ud af dem, hvorfor gik hun så ikke ud af det? Netop. .. Fordi hun ikke kunne komme ud af dem. Han grinede lavt for sig selv, og rettede blikket ned imod kæderne.
Han tog langsomt fat i den, og hev den op, på en meget mærkelig måde, man normalt ikke ville kunne gøre uden at kende trikset.

'' Du burde komme hjem til mig. Lære lidt kamp sport. Så du ikke ender sådan her hele tiden. Vampyr dronning eller ej. Du skal lære at forsvare dig selv. Andre vampyre vælter dig med sikkerhed af tronen når de får muligheden. Så. At kunne nogle ting som de ikke kan, vil være ret så meget bedre, end bare at være en dronning der har drukket en andens blod. ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jul 2013 - 12:31

Caroline fnøs over han faktisk forlangede det, da hun enlig kom fri var hun med sin fart hurtigt oppe at stå. Caroline hævede på et bryn da han hentydede til hun ikke kunne passe på sig selv, eller rettere sagt forsvarer sig selv. Caroline lagde armene overkors og hævede på et bryn.
"Tro hvad du vil, jeg er meget stærkere end du lige går og tror. Faktisk vil jeg kunne dræbe dig på stedet hvis jeg gad, men du ikke mit problem ligenu det er den varulv som står i døren." Svarede Caroline og blottede sine tænder da hun havde fået færten af varulven, hun løb hen foran den og greb omkring dens hals. Caroline kastede den hen imod en mur og da den var ved at ømme sig men alligevel rejste sig op. Den ville løbe, men Caroline var meget hurtigere. Hun kom op foran den og rev hjertet ud, Caroline stod med hjertet i hånden og kiggede over på Lucas.
"Jeg har ikke brug for at lære om kampsport, jeg kan sagtens klare mig selv. Så stop med at undervudere mig, at undervudere bliver din svaghed ikke min." Svarede hun og gik op til ham, hun slap hjertet. Caroline gik over til et lille fad med vand, og vaskede sin hånd.
"Fint, lad os tage den middag så." Svarede hun koldt igen og kørte en hånd igennem sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Ons 3 Jul 2013 - 23:56

'' Men hvis de så stærk som de mener de er.. HVORFOR sad de så i lænker? Hmmm... Svar mig på det kære, og jeg vil lade være med at undervudere dig. ''
Lucas smilede flabet til hende. Han var nu noget af en hård gut, når det gik til det med at hjælpe andre folk. Det var nu ikke det han var mest glad for. Han lod hans hånd køre ned af hendes arm, inden hun stod bag ham, og senere henne ved vareulven. Det var da utrolig hun skulle være så hård imod vareulven. Lige frem og hive dens hjerte ud. Det var da ikke særlig pænt.
Han grinede lavt for sig selv. Hvis undervudering blev hans svaghed, kendte han allerede godt sin svaghed nu så. Den var langt fra hans svaghed. Ja, måske undervuderede han lidt for kraftigt nogle gange men det lå til hans natur, det var sådan han blev opforstredet. Hun skulle bare være taknemlig for han overhovedet havde hjulpet hende. Han kunne have gjort så meget andet imod hende, hvis man altså forstod min pointe i det..
Han grinede svagt, og smilede tilfreds efter. En middag med Caroline, lød tilfredstillene, men det der ville da i hvertil fald ikke komme noget sex ind over det. Hans hjerte tilhørte allerede en. Delilah, og det ville den altid gøre. Han var som fortabt i hende. Klart nok. Hun var da også en smuk dame. Men Caroline var også smuk nok..
'' Fint. Tag noget ordenligt tøj på. På Lørdag. Jeg henter dig klokken 7. ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Tors 4 Jul 2013 - 11:09

Caroline så ham i øjnene efter hendes angreb på varulven.
"Jeg sad i lænker for at få dem til at tro jeg var svag, jeg lod dem brække mine knogler for at lade dem tro at jeg var ude afstand til selvforsvar. Og når de mindst venter det, så slår jeg til. Derfor er der ingen som vælter mig af tronen, fordi jeg ved hvad jeg gør. Og har det hele under kontrol." Svarede hun og kastede sit hår tilbage, med et koldt smil. Selvom Caroline ikke vidste Lucas var hendes skytsengel, så vidste Lucas det jo godt. Samt hendes to svagheder, frygten for vand og at miste dem hun holdt kær.. Voldtægt havde tideligere været inde over frygter, nu var hun stærk nok til at klare sig selv overfor mænd med sådanne tanker. Caroline nikkede til ham da han sagde han ville hente hende..
"Fint, så ses vi der." Svarede hun og brugte sin fart til at løbe hjem til hendes palæ i Shadowflame.

~Regner med vi lavet et tidspring til om lørdagen? ^^ Så, tidspring.~
P:: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]&[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Lørdagen var overraskende gået hurtigt, Caroline havde faktisk gjort sig tid til at se så godt ud som hun kunne. Selvom hun var naturlig smuk, så havde hun brugt tid på at vælge en kjole. Den var sort og passede perfekt på hendes krop, samt havde hun tilføjet et par sorte stiletter. Caroline havde fået hendes slave/tjenestepige Elia til at sætte hendes hår så smukt så muligt. Caroline stod klar ved porten klokken 7 til at blive hentet, denne aften skulle bare overståes så hurtigt så muligt.. Caroline tog en dyb indånding. Hun havde kun en mand i sit hjerte, Nicolas. Og bare ved at blive tvunget på denne middag var som at være ham utro, selvom hun ikke ville have sex med Lucas eller kysse ham. Caroline ville aldrig gøre det! Hun tog en dyb indånding igen og pustede forsigtigt ud.
"Er de okay min dronning?" Spurgte en af portvagterne og buggede, han var vampyr.. De var begge portvagter.
"Ja James, jeg har det fint. Bare sørg for ingen udover mig kommer ind, hvis Nicolas eller Blair gør. Så bare luk dem ind, det samme gælder Nille og Jacob." Sagde hun med det sidste som en ordre. Caroline fik færten af engel, Lucas var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 11:17

James sad allerede over ved stedet hvor de skulle være. Han havde selv gjort sig klar. Taget en fin habit på, samt et fint armbånds ur. Bare for at imponere hende bare en smule. han havde aldrig rigtigt forstået ideen med et armbånds ur, man kiggede jeg alligevel aldrig rigtigt ned på det, man rettede mere blikket imod et stort ur, hvis det var der, eller sin mobil. Det plejede James ihvertilfald. Han havde kun armbånds uret fordi hans mor havde givet ham det.

Roligt kom der en kvinde over imod James plads. Og snakkede lige så høfeligt, selvom man tydeligt kunne se hendes vrede ved at arbejde her. Han bebrejde hende nu ikke. det havde helt bestemt været hendes eget valg.

'' Hvad skulle det være? Min unge herre?''

'' To glas rødvin, samt en rødvins flaske. Den bedste i har. Der kommer en senere, så hvis du kommer tilbage når hun er kommet, vil vi meget gerne bestille noget lækkert mad! ''

Han smilede til tjeneren, der forlod ham efter at have skrevet det ned. Hun gik og rasede en smule af da hun gik frem af, man kunne se hendes afsky da en tjener kom hen og nærmest forlangte hende til at tøre et andet bord op. Kvinden smilede bare sarkatisk og gik over og gjorde det. James forstod hende nu ikke men, der ville altid være en forskel på ham og kvinder. Han trak på skuldrene og lænede sig langsomt bagud, imens han ventede på den yndefyldt Caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 11:28

Enlig kom Caroline gående, hendes bevægelser var noget af de mest elegante man kunne finde. Caroline dukkede op da hun fik øje på Lucas, hun gik hen til ham og satte sig på stolen overfor ham. Hun havde det lidt dårligt med at tage på middag med en nu når hun havde en kæreste, men han ville vel bare have sin gæld betalt for at have reddet hende. Håret var pænt sat, og tøjet klædte hendes figur perfekt. Det sjove var hun ikke vidste hvorfor hun havde gjort så meget ud af sig selv, måske var det bare de kvindelige gener som havde taget over i en ruf.
"Godaften." Sagde hun høfligt, hun var jo raceleder hun gjorde som det passede hende. Udover at ligge sig ud med de andre raceledere det ville være dumt medmindre hun vidste hun havde en oplagt chance for at overvinde dem. Caroline var klog og handlekraftig, nogle vidste det bedre end andre.
Caroline kiggede på Lucas med et let smil på de rosenrøde læber, hendes marmorfine ud var fejlfri. Der var ikke en finger at sætte på den skønhed hun havde, selvom hun altid havde været smuk. Var det blot blevet forøget som vampyr og mere som vampyros.. Caroline åndede lidt ud og kiggede ham i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 15:39

Lucas håndryg strejfede kort Carolines kind. Hun var smuk i aften. Men der var stadig en anden person der fyldte mere i hans hjerte. Men hvis han kunne få en god nats søvn, med en smuk kvinde, ville han gøre alt for det. '' Velkommen til Caroline. '' Lige så elegant, tog han fat i hendes hånd, og kyssede hendes håndryg. Han var en elegant fyr, og det havde han altid været. Det var hvad hans far havde lært ham, man skulle være, for at kunne få nogle kvinder med hjem. Hvis ikke, måtte man bare bruge vold og ord.
''Vil de.. Ikke sidde ned? '' Han trak stolen ud for at Caroline kunne sidde ned. Hun skulle helst ikke gøre ret meget andet, end at gå, spise og tisse. Ellers var det herrene der skulle hjælpe kvinden med det. En tjener kom over til deres bord. '' 2 glas vin tak. De kan vel godt lide vin? '' Lucas så på Caroline, nærmest halv bekymret. Aften skulle helst ikke gå dårligt. Den skulle være perfekt for hans lille ''engel''. Skete der noget med hende, skete det samme med ham. Han ville dø, hvis hun døde. Han rystede let på hovedet, og sank kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 16:50

Caroline stod stille da hans håndryg strejfede hendes kind, hun kiggede ham i øjnene. Hun kendte ham ikke engang, eller gjorde hun.. Men hvorfor hun overhovedet gik med til det her, var vel bare fordi hun ikke gad at diskutere det. Caroline vil aldrig gør noget som ville sårer Nicolas, så et glas vin og noget mad, så smuttede hun igen. Caroline var ligeglad med hvor elegant han var, ligenu der galt det bare om at få denne aften overstået hurtigst muligt! Caroline satte sig ned da han trak stolen ud, og nikkede da han spurgte om hun kunne lide vin.
"Jo, jeg kan godt lide vin." Svarede hun stille, ikke fordi hun var nervøs eller usikker. Men fordi hun ikke havde det 100% godt med den situation hun stod i ligenu.. Caroline ventede stille på vinen, hun ville lade ham fører ordet. For hun vidste hun ville få sagt et pare ting forkerte eller to, hun var jo ikke en pyntedukke selvom hun havde udseendet til det. Men hun var mere end en lille skødehund, og det ville hun altid være!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~ Empty Sv: Maybe I need a bit help here.. ~Lucas~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum