Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Abingdon kostskole EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Abingdon kostskole EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Abingdon kostskole EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Abingdon kostskole EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Abingdon kostskole EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Abingdon kostskole EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Abingdon kostskole EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Abingdon kostskole EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Abingdon kostskole EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Jake
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Sasha
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Renata
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Celenia
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Lenore
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Genevira
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Katrina
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Lori
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 
Edgar
Abingdon kostskole Voteba13Abingdon kostskole Voteba14Abingdon kostskole Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Abingdon kostskole

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Abingdon kostskole Empty Abingdon kostskole

Indlæg af Abingdon Lør 19 Okt 2013 - 18:32

Abingdon kostskole UFbd3rC

Abingdon er en helt ny side på nettet, eller en som er blevet færdig.
Det er en rpg side hvor man kan spille en elev på en kostskole som hedder Abingdon. Skolen ligger i de sydlige England, et stykke væk fra London tæt på en by som hedder Oxford.
Her bliver man delt ud på et af de 4 kollegier som skole tilbyder, og skal overleve de 7 år på skolen.
Skolen er et slot og ligger ude i et sted hvor ingen andre mennesker kommer hen, den har sin egen gård hvor eleverne og lærene kan have deres heste stående.
Der ligger også en kæmpe sø til skolen, hvor man kan bade i om sommeren og skøjte på om vinteren. Skolen har for nyligt indført en ny regel, som gør at middelklasse og fattige børn kan begynde på skolen.
Man kan også vælge af være en af de lærer som bruger det meste af sit liv på skolen, lever, åner og arbejder der. Hvis man ikke ønsker det, kan man også bo i Oxford, få sin egen butik som man nu selv skal bruge sin fantasi på at komme til virkeligheden.
Der vil blive afholdt forskellige fester og andet på skolen, som folk fra Oxford må komme med til. Der er også en butik på siden, hvor man køber sine skolebøger, uniform og der kommer nok en masse andre ting man kan købe der.
Man tjener penge ved at emne med andre folk, begynder at have fritidsjob som kan findes på siden.
Hver anden måned vil kollegierne kæmpe i Polo og i fodbold, og tjene et sum af huspoint til deres kollegium som senere nok vil blive til gaver af den ene eller anden slags.

http://abingdon.boards.net/

Abingdon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Delilah Lør 19 Okt 2013 - 18:36

o.O
Såå .. Hogwarts med et andet navn og uden magi ..?

_________________
Abingdon kostskole 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Abingdon Lør 19 Okt 2013 - 18:41

Ikke helt Hogwarts..
Man kan vel sige Hogwarts uden magi, og med nogle fordele og ændringer ^^
men ja, har fået nogle idéer fra den magiske verden og lavet det til min egen kostskole.

Abingdon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Delilah Lør 19 Okt 2013 - 18:56

Det er tydeligt, haha! Men bare et råd er måske at gøre det liiidt mindre Hogwarts, for jo mere jeg læste teksten, jo mere ventede jeg bare på at læse "Harry Potter"^^

_________________
Abingdon kostskole 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 19:09

Altså, der må også gerne stå mere om skolen.
Jeg har ingen ide om hvad skolens formål er, hvad dens ´fag´ er, eller noget.
Hvad trænes elevernes til? hvad lære de? er det en idræts skole? en ganske normal almenuddanelses skole? er det en hvor der render en enhjørning rundt på gangen og uddeler friskbagt morgenbrød.

Og hvorfor er ordet ´overleve´ skal bruges som du brugte i sætningen "og skal overleve de 7 år på skolen" så må du gerne smide lidt flere detaljer på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Delilah Lør 19 Okt 2013 - 19:49

Btw så disser vi ikke din side, vi forsøger at hjælpe dig med at gøre den og din reklame bedre^^

_________________
Abingdon kostskole 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Abingdon Lør 19 Okt 2013 - 19:57

Delilah... Er gangske glad for det "Hogwarts" som er ind over siden, men siden har så meget mere over sig.
nej nej tager det heller ikke som i disser den, hvis man gerne vil have ros.. må man også få ris med ^^

Sebastian... Alt står inde på siden som man behøver at vide ^^
Hvilke fag der findes på skolen, og en masse andre ting findes på siden.
Men nej siden det ikke er en magisk skole, så findes der ikke enhjørninger ^^
Men man kan bare sætte et horn på sin hest, hvis man drømmer om en enhjørning.
Men der findes forskellige fag, som eleverne skal tage op igennem de år de går på skolen.
Som selvfølgelig kan findes på siden.

Altså siden der er en kostskole, så bliver der sendt rige, forkælede børn der hen. Fattige kriminelle, og alle mulige andre normale unge mennesker. Som findes i den verden som vi lever i.
Derfor handler det vel om at overleve på skolen, prøve at finde ud af hvor man passer ind. overleve mobning, være den der mobber.. være den populære person, som der ofte findes på en skole.
siden forgår i 2013, så unge drikker, tager stoffer eller hvad de ellers gør.
Så man skal vel prøve at overleve, at være den stærkeste der kommer ud.
Måske bliver man jagtet af nogen fra skolen, som hader en og vil dræbe en?
så det handler vel om at overleve..

Abingdon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 20:31

Det er ikke ment som disning af din ide ^^


Jeg kan se hvor du går hen af, problematikken er at der findes en del akademi/skole sider, hvor den sociale omgang med andre og stereotyper er i fokus, så hvis din side skal trække spillere fra andre sider med samme tema, eller være indbydende nok til nye vælger din side fremfor andre sider med samme genre, så skal du have en ny vinkel på det hele, eller have en spændende ide indover som giver saft til kreativiteten som spillere kan tage gavn af, som andre sider ikke sætter til rådighed.

At man spiller en moderne person fra et realistisk samfund, som lever på en ganske normal kostskole, er set før. Alt det plot matriale som du har sat til rådighed til spillerne, kan de få fra alle andre sider der har det tema som hedder skole rp.
Rent faktisk har de fleste sider tilbudt flere spil redskaber, for de sider med overnaturlige ting indover har de præcis samme muligheder for spil og plot som din har, bare lidt mere variation og muligheder, fordi der ikke bare er tale teenagere, men teenagere som er vampyrer osv osv. - selvom det er gjort en million gange før, og heller ikke er nok til at drive folk til siden, så er det stadig ikke forkert at en overnaturlig side som forgår på en skole, har flere plot muligheder at tilbyde brugerene.

Man kan lave nogen twists, som pluselig gør siden unik, og som kan benyttes i medlemmernes emner, så de har mere at lege med.

Hvad med det var en skole for karakterer fra kendte pc spil? Hvor man spiller figurerne?
Eller en skole fra andre ting! der så mange ideer man kan bruge som giver lidt ekstra til emnerne
på den måde får man både den slags spil som man ville på en normal ungdoms skole med sociale hierarkier, og dramaer, men også de små ekstra seje plots som giver noget ekstra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Abingdon Lør 19 Okt 2013 - 21:08

Som jeg skrev før tager jeg det heller ikke som dis på min side ^^

Altså nu har jeg ikke set andre sider som har det samme "tema" som min side har,. og synes selv min side er indbydende, og ikke er som mange andre sider. Som admin synes jeg man skal lave en side som man selv synes er spændende, hver at bruge tid på... end man pludselig ikke gider den mere.. og det får jeg ud af min side, den er helt ny og derfor er den heller ikke færdig udviklet. Jeg mener at medlemmer skal være med til at få skolen til at blive mere spændende i det, som gør f.eks gør på en folkeskole.. Når man begynder på en skole er den ikke noget særligt i nogens øjne, men for dem som går på den kender de fedeste steder og får skolen til at føles er noget særligt.
Abingdon kostskole er ikke en normal skole? den har timer som man ikke har på normale skoler,.
Ja der findes 1000 af sider med væsner, og derfor gør det min side til noget særligt.. Man skal være et menneske, og det betyder ikke at man ikke kan bruge sin fantasi. jeg mener ikke at man får mindre spille redskaber, bare fordi siden indenholder væsner. og ja man kan godt lave en karakter som går på kostskole på alle sider, men personlig selv synes jeg det er sjovt med en side som er bygget på en kostskole, og at verden udenfor kostskolen er det som ligger udenfor.
Jeg synes der ligger mange muligheder i plot bag skolen, man skal bare bruge sin fantasi på et andet level end på en side med væsner, hvor mulighederne som du er mener er større.
Man kan jo kende hinanden før man begynde på skolen, på den ene eller anden måde.
Ens dyr kan pludselig bare have forsvundet,
2 personer kan være forelsket i den samme person.

Siden er helt ny! og den vil udvikle sig, og hvis nogle går i stå på siden.. så vil der komme fælles plot, som man kan deltage i.

som sagt er det ikke en normale skole.. det er en kostskole,
der er mange muligheder mener jeg, og jeg er ret så stolt over min side.

Hvis man skulle gøre noget som det med kendte spille-figur fra spil.. så samler man bare en mængde af mennesker, som faktisk spiller spil...
og det er jeg ikke til, jeg synes man skal bruge sin fantasi... opfinde sin egen person, få den til at få nogle oplevelser.. nedture... hvad man nu har lyst til at der skal ske.
Det er som om du siger at almindelig mennesker ikke kan være noget særligt, at de ikke bare er spændende..
nu har Abingdon været en kostskole for rige børn i mange 100 år, og først på det eneste er det blevet til andre børn også.. og det mener jeg kan give spil i det, at de rige børn er i mod det...
Jeg synes heller ikke at jeg skal give alt på en gang, for at få bruger på siden.. også risikere at jeg til sidst ikke har mere at give, så kan jeg lige så godt opgive siden nu..
så vil jeg heller kæmpe for igennem tiden, og elske min side for det den er.. end at skulle skubbe fantasi ind i folks hoved, for at få dem ind på siden.

Abingdon
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abingdon kostskole Empty Sv: Abingdon kostskole

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum