Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Journalister & TUN's overlevelse + WEK EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba13Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba14Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba15 
Lori
Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba13Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba14Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba15 
Jake
Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba13Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba14Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba15 
Valentine
Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba13Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba14Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba15 
Edgar
Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba13Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba14Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba15 
Abigail
Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba13Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba14Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Journalister & TUN's overlevelse + WEK

4 deltagere

Go down

Skal siden fortsat have journalister?

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba1386%Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba15 86% 
[ 12 ]
Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba1314%Journalister & TUN's overlevelse + WEK Voteba15 14% 
[ 2 ]
 
Totale stemmer : 14
Tilbage
 
 

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Gæst Tirs 22 Apr 2014 - 21:31

Ny afstemning folkens!

Vi har i admin stablen snakket lidt om hvad vi skal gøre med vores kære TUN og vores ikke eksisterende journalister. Bevars, vi har en enkel, men vedkommende er for tiden ikke aktiv - og vi overvejer derfor at droppe avisen. Vi vil dog først gerne høre jer brugere hvad stemningen er for det. Bruger i overhoved avisen?

Folk bedes stemme - og der er absolut ingen skam i at sige nej! Hellere det frem for ikke at svare Smile

... og nu jeg har jeres opmærksomhed.
Husk for gud (ja, for Guds!) skyld at deltage i vores konkurrence!
Link: https://theunderworld.danskforum.net/t5713-konkurrence-world-event

- DTBM

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Sean Ons 23 Apr 2014 - 16:47

Jeg vil også gerne nævne, for jer brugere, hvad i mener vi skal gøre ved avisen, hvis i vælger den skal fortsætte med at være her. For som sagt...Der findes pt. ingen aktive journalister, der kan berige jer. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Delilah Ons 23 Apr 2014 - 17:31

*Ahem ahem*

Jeg tror faktisk allerede jeg har foreslået det her? Men hvis jeg ikke har sagt det, eller det er blevet glemt i kampheden med adminskift og påskeferie og kyllingeforbandelser og hvad ved jeg, så får i den liige endnu engang! Eller for første gang, hvis jeg bare har tænkt tanken uden faktisk at sige det højt på noget tidspunkt? o.o

What I thought:
Er det virkelig nødvendigt at man skal blive 'rated' journalist og få påklistret det stemplet, imens man får at vide at så er du journalist og sådan er det? Jeg syntes det ville være fedt hvis alle kunne smide en artikel op, når de lige fik idéen og lysten? Jeg mener, jeg kunne da saagtens finde på at skrive artikler der både vedrører karakterer eller emner der har været, eller sådan noget, eller også bare nogle lidt større som ikke direkte er sket ingame, men .. Jeg orker da ikke være journalist!

Personligt føler jeg lidt at hvis man får titlen journalist, så påtager man sig lidt ansvaret for at holde liv i aviserne, og at man ligesom lidt skal lave nogle artikler og nogle historier. Og det har jeg hverken overskud, lyst eller tid til - men hvis jeg, som helt almindelig bruger, må smide en artikel eller to ind når jeg har lyst, vil jeg da langt hellere gøre det engang imellem. Hvis jeg får en god idé? Why not?!

Hvis man har haft et fedt emne hvor der er sket noget sjovt, eller hvis der er sket noget stort ingame for ens karakter, så kan man skrive en artikel om det(eller et opslag, eller what it could be). Man kan også skrive noget, hvis man har en sjov idé til noget der er sket i byerne, eller man kan skrive alt muligt andet. I princippet kunne man også skrive det, hvis man som bruger oprettede en fiktiv .. I don't know, restaurant eller tøjbutik eller noget. Så kunne man skrive 'reklamen' for sin restaurant, hvis man havde lyst.

Det syntes jeg bare er mere frit, og derfor nemmere at håndtere, for i hvert fald mig. Jeg kan selvfølgelig ikke tale for alle andre. Men det ville gøre det mere attraktivt for mig at skrive noget som journalist, selvom jeg ikke faktisk får påklistret titlen.

Taler jeg for døve ører, eller er jeg forståelig at høre på? Giver det mening?
- Del

_________________
Journalister & TUN's overlevelse + WEK 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Sean Ons 23 Apr 2014 - 17:45

Det giver sagtens mening. Din ide er god nok...Men det får mig alligevel til at tænke over nogle små "men'er" Wink

Lad os sige vi giver alle lov til at skrive en artikel når de har lyst. Ud over at kvaliteten selvfølgelig vil varierer, men at alle dog får lov til at lave en når de har lyst...
Hvad så med folk der bliver liiidt for kreative og f.eks. sætter en artikel ind om ting, vi slet ikke finder acceptable? F.eks. spammer med historier og reklamer for enden andre ting eller for dem selv, hele tiden, eller hvis de vælger at skrive...hvad ved jeg...Om at lederen af Doomsville nu har besluttet sig for at rydde hele byen med jorden, hvad vi admins slet ikke har planlagt eller er med på.

Der er visse kaos-faktorer jeg ikke vil være så glad for.
Skal vi så blot sætte regler for det og tjekke folk artikler og evt. reklamer hele tiden?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Lailah Ons 23 Apr 2014 - 18:02

Synes det var en rigtig god ide som Delilah havde.
Man kunne jo eventuelt sende sin artikel ind til jer admins, inden de bliver lagt op? På den måde kan i kontrollere hvad der kommer op, og hvad der ikke kommer op Smile

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Gæst Ons 23 Apr 2014 - 18:07

Der er ingen journalister der har skrevet hverken ugenligt eller noget andet.
Mig bekendt ligger der ikke krav om fast antal 'afleveringer' andet end det er aktivt , og der kommer en smule med jævne mellem rum.

Derfor finder jeg titel og ansvar helt på sin plads, jeg er lidt med Sean her i det snildt kan blive for rodet en affære .

Jeg er klart Pro avis, og så må man jo bare vente ( hvis flertallet altså ønsker den ) med at nyde til der er en enkelt eller to skrive lystede mennesker , der melder sig Smile

Desuden har admins og journalister HELT TIDEN opfordret os brugere til at kontakte dem hvis man har historier, ingame - outgame - nyheder man vil dele .
Så kan man evt skrive sin skitse til journalisten, der så fører artiklen ud i livet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Sean Ons 23 Apr 2014 - 18:12

Jeg vil give Millicent ret. Men også Del.

Journalisterne skal ikke føle sig presset. Som journalist betyder det blot man har magten til at ændre i avisen, som almindelige brugere ikke har. Det betyder også de kan kontaktes af andre brugere, som har en god historie eller vil have noget bestemt om deres spil skrevet op i en artikel. Som journalist betyder det man har muligheden for at sprede lidt mere liv på siden. Men det betyder ikke man skal slippe alt man har i hænderne, for at skrive 15 artikler om ugen. En hist og her er ganske fint. Man skal blot skrive som man har tid og lyst til. Lidt er bedre end intet. Vi er ikke ude på at stresse nogen i en allerede stresset hverdag! Wink

Men jeg forstår også Dels synspunkt. Bare det at blive stemplet journalist betyder vi admins godt kan lide personens måde og evner til at skrive og stoler på personen vil levere lidt en gang i mellem. Med den titel ville jeg i hvert fald personligt føle mig presset til at leverer, hvilket kan gøre man helt mister lysten.


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Gæst Ons 23 Apr 2014 - 19:56

Nu det ikke fordi jeg selv går og har himler af tid, kun et hav eller to, men hvis i brugere kunne have lyst til det opretter jeg gerne en journalist karakter. Denne vil fungere som en brevkasse, hvor folk er meget velkommen til at forslag ind til deres emner og ellers vil jeg opfinde nogle fiktive historier folk kan spille på og skrive artikler om disse. Dette vil blive cirka hver anden uge, alt afhængigt af hvor hurtigt idéerne kommer til mig.
Jeg har dog ikke tid til at læse folks emner igennem, så ønsker folk artikler af hvad der er sket i emner, vil i jo så selv blive nød til at slå på tråden Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Delilah Ons 23 Apr 2014 - 19:58

Sean jeg tænker da at hvis man skriver noget der vedrører hele siden(og ikke bare er en artikel om et eksisterende emne, eller en livsbegivenhde eller lignende), så vender man den selvfølgelig lige med admins. Ikke at man behøver at skrive hele artiklen, men bare lige siger "Hey Sean/Eric/Sakref, er det cool nok hvis jeg laver en artikel omkring arbejdsløshed i Doomsville?", og hvis i så har brug for yderligere detaljer, så giver man selvfølgelig det :3

Som Sean også siger, så mister man altså lysten til at skrive det, og det er hvad der afskrækker mig totalt, hvis man direkte får påstemplet at man ER journalist, og så er man det. Jeg vil gerne smide artikler ind hvis jeg får lov at gøre det som mig, og ikke som journalist med et ansvar, men hvis jeg er nødt til at få en bestemt titel og 'arbejde' for det, så er det no go!

Til Eric:
Jeg forstår ikke .. Tilbyder du at du vil lave en bruger mere, og så fungere som journalist, eller ..?

_________________
Journalister & TUN's overlevelse + WEK 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Gæst Ons 23 Apr 2014 - 20:03

Yup. Den vil så kun fungere som journalist - sidens brevkasse om man vil Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Delilah Ons 23 Apr 2014 - 20:07

Åhhh! Jamen det ville da være fedt! Jeg stemmer for!

_________________
Journalister & TUN's overlevelse + WEK 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Kairi Tors 24 Apr 2014 - 22:04

Avisen skal da helt klart blive! Very Happy
Kan godt se problemet med ingen aktive journalister, men jeg vil så også undskylde min egen inaktivitet, der sådan set bare skyldes at jeg har glemt alt om det  Embarassed 
Jeg vil meget gerne igang med at skrive artikler igen, har som sagt bare haft glemt det, ligesom at jeg har haft glemt siden i det hele taget, men det vil jeg forsøge at rette op på nu hvor jeg har tid igen! Wink Godt nok vil der kun være tale om et par måneders tid, men jeg tænker at hvis nu vi får pustet liv i avisen igen, så kunne det forhåbentligt lokke nogle nye journalist-spirer til som så vil kunne overtage når jeg ikke længere har tiden. Smile
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Sean Fre 25 Apr 2014 - 9:14

Du er velkommen til at skrive nogle artikler, som du har lyst til, Kai. Og så ellers tage dig tid til at passe resten, som du har brug for Wink

Med lidt håb vil folk måske få mere lyst til det. Og ellers må finde på en anden ide.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Kairi Fre 25 Apr 2014 - 21:11

Når jeg på et tidspunkt, forhåbentligt snart, får en idé til en artikel, så kommer der gang i avisen igen det lover jeg!  Very Happy 
Jeg har jo trods alt lige et par måneder jeg skal have til at gå, før jeg for alvor får travlt Wink
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Sean Fre 25 Apr 2014 - 21:24

Det er jo det. Vi er taknemmelige for din indsats Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Journalister & TUN's overlevelse + WEK Empty Sv: Journalister & TUN's overlevelse + WEK

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum