Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Jake
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Sasha
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Renata
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Genevira
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Celenia
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Lenore
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Katrina
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Lori
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 
Edgar
xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba13xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba14xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Fre 10 Jul 2015 - 0:14

Tid: På vej mod midnat, 10-11 stykker.
Omgivelser: Bordellet, beskrevet nedenunder.
Vejr: Måneskin med en svag kølig vind.

Der var masser af gang i bordellet i aften, og indenfor var der en sød duft men man var ikke sikker på hvad det var. Støn kunne høres fra de små rum når man gik ned af gangen og høj musik blev spillet i klubdelen. Siden Tera havde overtaget var der kommet mere gang i stedet. Hun krævede dog også kun at man kunne være her hvis man havde penge. Stedet var nydeligt, væggene var malet i en mørkelilla farve og gulvet var belagt med et sort blødt tæppe. Gangen var lyst op af stearinlys som sad i stager der hang på væggene, som også skabte en smag hyggelig stemning, hvis man så bort fra stønnene.
Hvis man gik op af en trappe for enden af gangen ville man komme op til noget der mindede om et form for kontor. Ved vinduet var et skrivebord og bag stolen sad en ung kvinde. Foran bordet var en stol der nu var ret behagelig at sidde i. Hendes hår var sat op i en hestehale og pandehåret hang ned langs siderne af hendes ansigt.
Hun havde små søde fregner henover næsen og hendes hud var bleg. Hendes øjne spejdede henover et stykke papir i nogle sekunder inden hun lagde det på bordet og skrev under. Hun kom med et let suk og slappede af. Hun så lidt op da døren blev åbnet og en fyr blev ført ind i rummet af en af hendes vagter. Hun kom med et lille smil og nikkede kort til at vagten kunne gå.

Tera havde et blidt smil på læben da han kom ind. Hun snusede lydløst og kneb øjnene kort sammen. Dæmon. Det kunne hun lugte. Hun lænte sig tilbage i sin stol og tog en cigaret i munden.
Hun tændte den roligt og nikkede kort mod stolen:” Du må gerne sætte dig hvis det er det du vil..” sagde hun med en rolig stemme. Hun tog et sug inden hun lænede sig en smule fremad. Hun bar en åben hvid skjorte som viste hendes kalavergang, og så kunne man spotte hendes sorte bh gennem stoffet:” Mit navn er foreesten Tera… Tera O’Quinn..” hun askede cigaretten og åndede roligt røgen ud.
Han kunne ikke se det men hun havde et par sorte jeans på som var flået op i flænger ned langs benene. Hun fjernede lidt hår fra sit ansigt og så nu ganske uskyldig ud. Men det var hun ikke engang i nærheden af. Hun så lidt på fyren og satte sit hoved på skrå.
” Så hvad er du mest fan af? Jeg har næsten alt, undtagen nyfødte og små børn. Jeg bryder mig ikke om børn i denne branche.” sagde hun og grinte kort for sig selv:” Det mente jeg ikke. Jeg er faktisk ret ligeglad. Hvis du vil have børn kan jeg skaffe dem.” hendes smil havde en svag antydning af forførelse.
Hun kunne godt lide at virke kærlig, og få sine kunder til at føle at hun havde en interesse i dem. Det plejede i hvert fald at virke med de fleste af hendes kunder. Hun rejste sig roligt og gik hen til et bord der stod ved siden af en lukket dør til højre fra skrivebordet. Hun tog to glas og hældte noget whiskey op.
Derefter gik hun over foran fyren og satte sig roligt på bordet foran ham mens hun rakte ham glasset:” Bare rolig, der ikke noget farligt i.. Udover alkohol.” sagde hun og grinte kort. Hun skød brystet svagt frem på en forførende måde så hendes kavalergang var tydligere:” Så lad os snakke forretning.. hr?” hun kiggede en smule nysgerrigt på ham da han ikke ligefrem virkede som den typiske kunde, som hun havde haft.


Sidst rettet af Tera Lør 15 Aug 2015 - 1:32, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Fre 10 Jul 2015 - 13:09

Fenris var iført hans typiske par jeans, et par rejse læder støvler og en hvidskjorte. Vinden, som blæste og stille afkølet hans humør. Hans tanker faldt stadig omkring sin bekymringer af levering af varen, hans tidligere leverandør var en skovl efter hans holdning.

Ikke nok 'spænding' i dem, de kørte altid død før tid. Holdte kun en enkel time. Nej, Fenris havde brug for noget han kunne køre et helt weekends runder på også selv om vedkommet ikke kunne li det. Han trådte ind i bodellet og så sig omkring. Nogle af vagterne så kort på ham og pejede ham i retningen af kontoret. Fenris nikkede blot og gik over, men da han hørte den første kvinde der stønnede og en anden mand, faldt hans nysgerrighed.

Fenris lod øjet falde kort ind i rummet, da han lydløst åbnede døren ind til den første bås. Det var en ung kvinde der var bundet, over hende var en halv ork. Han havde bundet hende til vægen og havde hendes mave ind mod vægen, så hun stod med ryggen til ham. Hendes ben så bleje, men rystede. Fenris undret sig lidt over hvor langt tid de havde kørt. Halv orken så tydeligt ud til at være vant til disse runder, han var muskuløs bygget, næsten noget Fenris selv ville finde interessant, men før han nåede at kunne gøre noget, faldt en hånd på hver sin side af hans skuldre og to vagter hviskede ham i øret.

''Forstyr ikke gæsterne'' Hvor efter de høfligt og stille lukkede døren og løftede Fenris et par få centimeter op fra gulvet af. Hans blik faldt halv iriterret på dem, at han ikke engang kunne nyde et par få gode øjeblikke. Fenris blev ført ned af en gang, han spottede de forskellige døre og båse, nogle var af elvisk, lyden af deres stemme og deres finesse var ikke til at tage fejl af, mens lyden af en blood dæmon kunne lugtes, hans blik faldt direkte på den bås, men kunne kun høre større skrig og stønnen inde fra den. ''Hvorfor må jeg ikke være der inde?!'' tænkte fenris kort af jalousi. Han mærkede dog fod forbindelse, da de to vagter havde sat ham foran en dør og åbnede den op, hvor efter en af dem let puffede ham indenfor.

Hans blik faldt på en ung kvinde og det ene øjenbryn løftede sig op. Var dette en joke? Var dette ejeren af dette bordel? Han fulgte hende blot med øjnene og observerede. Han kiggede rundt i rummet, både for at sikre at der ikke var nogle former fælder eller metode hvor på at han kunne blive ramt af gift, hvis han sagde en forkert sætning.

Han kiggede på stolen og skulle til at trække den ud, både for at sikre at der ikke var sat nogle former for mekaniske dimser i den, hans blik faldt på hende da hun tilbød ham en drink og han huskede hans faders or omkring drikkelse. ''Mit navn er Vánagandr Lawless. Men de fleste kan kalde mig Fenris. Jeg høre du sælger forskellige interessante mennesker. Så.. For at gå direkte til sagen, jeg vil hyre dig som en leverandør. Leverance af? Folk, jeg har brug for.. lad os sige 'tjenere' hos min fader. De ofte har det med at forsvinde. '' Fenris havde lukket døren, imens han introducerede ham selv, hvor efter han satte sig og talte med hende. Han rørte aldrig drinken, han fandt alkohold en af de bedre midle til at få folk til sin egen vilje.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Fre 10 Jul 2015 - 15:05

Hun virkede en anelse skuffet over at en vagt havde ført ham ind, da det betød at han havde kigget ind til et af rummene. Hun kom med et lavt suk og lænede sig tilbage i stolen:” Vi er ret strenge med at de får lov til at holde hvad end de laver privat.. Så det ikke så godt at du kigger ind til dem” sagde hun med en bestemt men lettere blid stemme.
Hun var dog ikke overrasket over at han virkede skuffet over at se hende. Det gjorde de fleste. Hun kom med et let suk og så lidt på ham mens hun drejede sit hoved på skrå:” Du ikke den første der har trådt en fod herind og regnet med at se… noget andet end mig. Men det er desværre kun mig..” sagde hun roligt mens hun sad roligt i sin stol. Et let smil gled henover hendes læber mens hun hentede de to glas med whiskey. Hun lænede sig en smule tilbage og hvilede sine håndflader mod bordet bag sig. Hun så lidt på ham og lagde sit ben over skrå.
”Du virker som en ung dæmon.. Har du mødt en varulv før?” spurgte hun en anelse nysgerrigt. Hun kunne ikke ligge låg på ting som interesserede hende. Hun drak en tår af whiskeyen og satte glasset på bordet. Hun nikkede kort og lyttede til ham mens han snakkede:” Fenris, bliver det så. Jeg har varen hvis du har pengene, det er kernen af min forretning.. Vil du have dem disciplineret eller ej? Jeg står selv for at træne dem… Når jeg gider..” sagde hun med en rolig stemme. Hun tog en lille klokke op og ringede kort med den. Hun havde ganske vist forventet ham, hun kendte godt Lawless familien og de forskellige medlemmer gennem spioner. Men det behøvede han jo ikke at vide?
En vagt kom ind med en kæde som tre mennesker sad på. En yngre kvinde, en ung kvinde og en ældre kvinde. Der var en tydelig højdeforskel. Da de kom ind så de ned i jorden alle tre, uden at trække nogen form for mine. Tera så kort på dem og klappede i hænderne, hvorefter de kiggede op og smilte venligt til dæmonen. Hun kom med et tilfreds smil og så lidt på ham:” De vil gøre alt hvad du vil have dem til.. De er specielt trænet.. Det som at have en hund bare som et menneske… det lidt sjovt..” sagde hun og grinte kort. Dog blev hendes ansigt hurtigt seriøst:” Jeg er ligeglad med hvad du vil bruge dem til, så længe jeg tjener penge på det..” sagde hun kort og kastede så et blik ned af hans krop.
Hun bed sig svagt i læben og kunne nu godt lide hvad hun så, men det var vigtigt for hende ikke at vise det for meget, da han nok bare ville kunne udnytte det fra hende. Hun så lidt hen på slaverne igen og ville nu godt vise hvor trænede de egentlig var:” Dig der, ville krøltop.. Klæd dig selv af” sagde hun roligt og slaven adlød uden at stoppe med at smile. Skræmmende nok var de trænet godt nok til at deres smil virkede fuldstændig ægte. De tre var også de bedste af Teras slaver og hun ville nok kræve flere penge for dem, da hun lagde mest arbejde i dem:” Prøv at bede dem om noget. Det lige meget hvad. De vil gøre det uden at stille spørgsmål..” hun så lidt på ham og så halvstolt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Fre 10 Jul 2015 - 15:29

Fenris observerede kort situationen, han lyttede til hendes ord og smilede lidt. Da hun spurgte om han kendte til Varulve smilede han blot, hvor efter han nikkede blidt. ''Varulve? sølv er best til at jagt, hvis du vil havde dem ned og tigge.'' svarede han uden nogle former for tvivl. Han rejste sig dog op da 3 folk kom ind af døren. Hans blik faldt på hver og en. Undersøgte dem med øjnene og analyserede deres kroppe og ansigts udtryk. Da hun nævnte at han kunne købe dem trænnet og utrænnet grinte han blot, men lagde hånden foran munden for ikke at virke uhøflig.

Han gik blot rundt om dem, mens hun talte, hans øjne faldt omkring dem, men kiggede også et par gange tilbage på hende. Da hun klappede og de smilede, bukkede han sig kort ned på huk og havde sine knæ bøjed og kiggede undrende på dem. Han snusede kort for at dufte deres lugt ind og havde hovedet halvt på skrå.

Da hun sagde at han kunne bede dem om hvad som helst, smilede han blot og udnyttede denne mulighed. ''Jeg beordre jer til at svare sandtfærdig på hvilket spørgsmål jeg giver jer. Bekræft ordre!'' Hans blik faldt på hver af de 3 hvor efter hans spørgsmål blev lagt.

''Lad os sige jeg købte jer. I ville blive set som et bytte. En genstand at blive jagtet. Jeg ville havde malet jeres nøgne kroppe, som bløder på sengen og stille udsulter. Jeres sjæle ville være tilberedte og I ville blive voldtaget og der efter mærke stille hvordan jeres sjæle bliver udsuget og spist af mig. Er dette hvad I individuelt ønsker for jeres død? Hans blik faldt omkring dem, for at se deres svar. Han ledte efter hvordan de ville holde både mentalt og fysisk til hvordan deres reaktion ville være. Hans ansigt havde bestemt ændret sig og det samme havde hans stemme. Det virkede mere som en dæmon end menneske og han lød meget som om at han blot så dem som køger og føde.

Han rejste sig der efter op og så over på Tera ''Så sig mig Miss Tera. Ville hver enkel jeg køber af dem, være utrænnet. Mangel på Diciplin. Dette gør kvaliteten af jagten jeg søger.. Mere interessant og saftig.'' Et lettere smil faldt på hans læber, hvor efter hans blik faldt på hendes ansigt. ''Forresten, sig mig kort. Hvad siger de selv til en foresmag på hvad noget af deres.. Vare får? De er jo hellere ikke tosset dem selv og er et pragtfuld trofæ at more sig med inde for jagten.'' Hans stemme virkede lettere lokkende og han tog fat omkring glasset på bordet og drak det roligt, mens han afventede hendes svar.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Fre 10 Jul 2015 - 22:16

Hun nikkede kort til hvad han sagde. Dog så kunne hun ikke undgå at fnise kort da han nu kun snakkede om jagter. Hun havde helt klart fået indtrykket af at han kun så på ting som noget han kunne jage, ikke at hun havde noget imod det, for det var ikke så meget hendes problem. Hun skulle jo bare levere varen.
Hun holdte godt øje med ham mens han gik og tog roligt en cigaret i munden som hun tændte. Hun tog et sug og lukkede øjnene kort i, for at nyde at have røgen nede i lungerne. Efter noget tid pustede hun roligt ud og kunne nu ikke undgå at smile lidt for sig selv. Det kunne jo ”dræbe” at ryge, sikke noget vås folk troede på, især menneskerne. Det var næsten gyseligt.
Hun så lidt nysgerrigt på ham men måtte indrømme at hun blev skuffet da han beordrede dem til at svare ærligt på et spørgsmål. Hun kom med et lavt suk og tog endnu et sug af sin cigaret. Hun kneb øjnene kort sammen og tvivlede nu stærkt på at han ville kunne få frygt frem i disse slaver. De var ikke sjæleløse, men de havde ikke ligefrem deres egen vilje:” Så du er mere til de utrænede..” konkluderede hun og pustede røgen ud. Hun lagde cigaretten i et bæger så den ikke kunne sætte ild til noget.
Hun blev dog en smule overrasket da den ældste af pigerne kom med en lav pivelyd efter at have lyttet efter dæmonen. Hun bukkede sine øjenbryn sammen og tog en brevåbner op som lå på bordet hvorefter hun gik over og skubbede pigen op af væggen inden hun løftede brevåbneren. I et sekund skulle man tro at Tera ville slå hende ihjel men da hun stak med kniven var det ved siden af pigen.
Man kunne se hvordan pigen desperat prøvede på ikke at have nogen reaktion men hendes øjne blev fyldte med tårer. Tera så hende vredt ind i øjnene og kunne mærke hvordan hendes indre vrede byggede sig op. Dog så gik hun bare tilbage til bordet og tog sin cigaret som hun tog et sug af som om intet var hændt. Det viste også lidt at Tera ikke bare var til at spøge med.
Hun så lidt på ham da han snakkede til hende og kom med et svagt smil inden hun kom med en rolig udånding. Nu var hun sikker på at de var de utrænede han skulle have. Hun havde selv prøvet at når hun blev træt af en slave som ikke kunne finde ud af det, var det altid bedst at jagte dem. Og mærke deres frygt. Inden hun åd dem og efterlod de sørgelige rester til de andre dyr.
Hun måtte indrømme at hans tilbud var virkelig fristende og hun bed sig overvejende i underlæben. Dog rystede hun så kort på hovedet og tog sit glas. Hun drak en smule af det og rejste sig roligt inden hun gik hen til ham og forførende lagde sine hænder forførende på hans bryst mens hendes øjne skinnede svagt.
” Jeg er ikke meget til forspil… Og så der noget med alfaer der gør mig vild… Men det ikke fordi jeg går rundt og sover med mine kunder… Det ville være underligt… Medmindre jeg…. Ikke fik lov til at bestemme det selv..” det sidste hviskede hun mod hans ører mens hun kørte sine hænder ned af hans bryst i en lysten bevægelse. Dog så slap hun ham igen og blinkede kort til ham. Hun kunne bedst lide når manden tog intiativ… Når hun næsten blev tvunget uden nogen mulighed for at kæmpe imod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Fre 10 Jul 2015 - 22:32

Fenris reagerede, som et lyn da hun sprang over bordet og havde allerede trukket sin katana og klar til at ligge det første snit imod hende, men stod blot passivt og defensiv, da han spottede hun var ude efter pigen 2 meter væk fra ham. Hans blik var fuldt ud aktivt og klar til kamp, mens klingen var belæget med en smugle sølv og guld i kanten. En udemærket coktail imod vampyrer og varulve. Dog da hun stoppede overfor den ældste, satte han sværdet i sin skede og stille observerede hendes akt.

Hans læber faldt dog i et let smil, hvor efter han observerede hendes handlinger. Da hun kom tættere på ham, havde han den ene hånd klar på sit våben, i tilfælde af at hun skulle prøve at være agressiv, men da han mærkede hendes hånd på hans bryst og hendes stemme, smilede han blot og svarede kort. ''Nuvel, hvis dette er hvad du er til'' Han greb fat omkring hendes nakke og skulle til at vende sig rundt for at få hendes krop over imod vægen for at få bedre adgang til hendes bagerste parti. Hans blik faldt kort på de 3 tjenere og smilede blot. ''Gør jer selv til nytte og begynd med at lege med hinnaden, til vi tager jeres tur. ''

Hans stemme lød lettere dyb og commanderende, hvor efter han rettede sit blik imod hendes krop og skulle til at flå hendes skjorte op. Hans hånd der havde fat omkring hendes nakke, skulel til at ligge sig ned imod hendes hænder for at guide dem op over hendes hovede. Hans blik blev lettere dyrisk og hans ansigts træk virkede mere interesseret i hende end noget andet. Folk rundt omkring ham virkede slørret, nærmest mælkefarvet, mens Tera for ham selv virkede klarest som muligt.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 1:46

Hun lagde godt mærke til hvordan han blev defensiv da hun gik mod slaven. Dog forstod hun det ikke helt da hun jo gik efter slaven og ikke ham. Hun kunne ikke undgå at smile det det trods alt betød at han så hende som en potentiel trussel, og det gjorde. Hende glad. Der var ikke noget mere irriterende end at folk blev ved med at se på hende som det var hun så ud. Hun var nu også ganske farlig da hun hurtigt kunne ændre holdning om folk og at hun var utilregnelig.
Men hun havde altid et ekstra es i oppe i ærmet, som folk der mødte hende første gang ikke kendte noget til og det var hendes evne. Hun var heldig at effekten af hendes overtalelsesevne blev forstærket når nogen havde lyst til hende eller hvis nogen havde negative tanker. Men så igen, hvad skulle hun overtale ham til? Det lod til at det var nok uden at bruge sine evner. Det ville også være dumt at sige nej til hende hvis hun først tilbød sig selv. Det betød nemlig at hun så personen som en der var stærkere end hende.
Da hun satte sine hænder på hans bryst nussede blidt med sine pegefingre, og hendes øjne skinnede stadig lystfuldt. Hun bed sig i læben og lod ham tage fat i hendes nakke. Dog så da han pressede hende mod væggen kunne hun ikke undgå at udstøde et let suk. Hun så lidt om på ham og lagde mærke til at hans opmærksomhed var rettet mod tjenerne.
Det brød hun sig ikke meget om så hun vendte sig og tog let fat i hans skjorte inden hun hoppede op i hans favn og kyssede ham lystent. Hvis han greb hende ville hun presse sig let tilbage så hendes ryg var mod væggen og hun ville selv flå skjorten op foran så hendes sorte bh med blonder var blottet:” mig først... Du kan bekymre dig om dem senere..” Sagde hun og så ham ind i øjnene. Der var bare et eller andet ved hendes blik som ikke kunne beskrives. Det var som om at bare alene hendes øjne viste hvordan hun hungrede efter mere.
”Vis mig hvad du kan... Fenris..” Hun åbnede hans skjorte roligt men ganske hurtigt mens hun hviskede forførende ind i hans øre. Hun gnubbede sig let mod hans underliv og bevægede sine hofter i små rytmiske bevægelser mens hun kiggede ham i øjnene.
For hende var der ikke noget bedre end at have øjenkontakt imens da det nærmest blottede sjælen. Der var nemlig ikke noget der kunne skjule den lyst øjne kunne vise. Hun sukkede blidt og bed sig en smule i læben. Hun havde egentlig heller ikke prøvet at være sammen med en dæmon så det gjorde hende bare endnu mere interesseret. Men han skulle kun se hende. Ikke slaverne. Hun ville være den eneste han kiggede på, indtil det var ovre.

// ved ikke om det er godt nok.. Har sovet en time og skrevet det her på en ipad xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Lør 11 Jul 2015 - 11:44

Fenris begyndte straks at støtte hende, da hun sprang op og tog fat i hans skjorte. Hans ene øjebryn blev løfted, hvor efter han smilede blot. ''Er man så ivrig efter opmærksomhed, min kære Tera'' Hans hånd greb fat omkring hendes bryst og hans anden hånd faldt ned på under hendes ene balle, som blot havde givet et kort smæk på det, da han skulle få grebet hende. Hånden på brytet stille begav sig videre om bag hendes ryg for at åbne det op, mens hans ansigtet pressede sig i retningen imod hendes hals og stille nappede.

Han nød lidt at hun gnubbede sit underliv imod hans. Hans tanker faldt omkring han burde gå hårdt imod hende, eller om bare at pire hende? tjo.. lad os blot pire hende, det lyder sjovt. Tænkte han kort og fortsatte med at være ganske 'langsom' og hans eget lem var allerede frisk og klar under hans bukser, mens han selv holdte sig tilbage og det var halv tydeligt at spotte. Hans tunge slikkede blot hendes hals og nappede et par få gange, mens han en gang i mellem hviskede.

''Ingen grund til at skynde sig. Jeg fra min side har alt den tid jeg har brug for.'' Hans hånd åbnede hendes BH og der efter kastede hans hånd ind under hendes brøst og greb hårdt fat. Hans pege finger og tommelfinger stille nudlred ved hendes ene bryst han havde fat i, mens den anden blot holdte hende støttende.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 15:07

Tera kunne ikke undgå at smile da hun støttede hende, det var nemlig det hun håbede på han ville. Hans kommentar fik hende til at knibe øjnene sammen og hun trak sig selv tæt på ham igen:” Jeg kan bare godt lide når det mig der er i fokus.. Du ville nok heller ikke bryde dig om hvis jeg gav opmærksomhed til en anden…” sagde hun roligt og bed sig så lidt i underlæben. Hun kom med en svagt overrasket lyd da hun mærkede hans hånd om hendes bryst og balde. En svag rødmen kom frem i hendes kinder og det var tydeligt at hun var helt klar til ham. Hun sukkede let da han nappede i hendes hals og hun holdte blidt fat i hans skuldre mens hun lukkede sine øjne i.
”Fenris…” hviskede hun lavmælt mens hun fortsat gnubbede sig mod ham. Hun kom med et svagt suk og kunne nu godt mærke at han også var klar. Dog måtte hun indrømme at hun ikke brød sig om at han tirrede hende. Hun nød dog det han gjorde nu så hun tænkte ikke for meget over det. Hun kunne dog ikke undgå at gnubbe sig en smule hårdere mod ham da hun godt kunne se at han holdte sig tilbage:” Men hvis du er for langsom kan det være at det kun bliver en enkelt omgang..” sagde hun, med en drillende stemme dog var der en svag seriøsitet.
Hun kørte roligt den ene hånd ned af hans skulder og ned langs hans bryst til hans buksekant hvorefter hun åbnede hans bukser med sin ene hånd. Hun så lidt ned af ham og bed sig lidt i læben:” Du har ikke misset din træning… Det er tydeligt at se..” sagde hun forførende og lagde en hånd på hans bryst for at mærke hans muskler. Hun måtte indrømme at det gjorde hende måske en smule vild, især når de var veltrænede. Der var et eller andet eller andet over ham som gjorde at hendes indre dyr ville ud. Men det ville ikke være belejligt for begge parter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Lør 11 Jul 2015 - 15:44

Fenris smilede lidt over hendes kommentare, hvor efter han nød hendes berøringer. Hans blik faldt dog på hendes ansigt da hun så ned på hans krop og 'andet'. Han lod hånden væk fra hendes bryst og tog fat omkring sin lille kniv bag ryggen og stille lod den ved hendes hofte. [color=#ffffff]''Tja... måske.. men jeg beklager for disse par bukser'' Efter han sagde det sidste skar han bukse kanten op i siden, så han kunne få bedre adgang til hendes underliv, hvor efter kniven blev svunget over på den anden side af dem, mens han med den frie hånd klaskede fat omkring hendes balde og den anden hånd der tidligere havde fat i hendes anden balle tog fat i kniven og skulle til at skære hendes anden side af hendes bukser i en lettere hurtigt bevægelse. Det var tydeligt at han var vandt til et kniv våben, da han ville sikre at han ikke skar hende.

Kniven faldt til gulvet og hans frie hånd tog der efter fat omkring den ene side af buksestykket han havde skåret åben og flået det værre åbent, mens han med overkroppen gned sit underliv hårdere imod hendes og hans ansigt lod sig selv kaste sig igang med hendes læber, blot for at sikre at hun kunne stole lidt på ham. Men han havde dog ingen andelse hvordan hun ville reagere med et hårdt kys.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 22:56

Hun så lidt op på ham da han sagde noget og i starten forstod hun det ikke helt. Hun så kort overrasket på kniven, men hun havde ikke nogen speciel reaktion bortset fra at kigge. Hun fulgte knivens bevægelser med blikket og bed sig lidt i læben da hun mærkede hvordan han skar hendes bukser op. Hun så lidt på ham og kunne mærke hvordan lysten overvældede hende. Hun kom med en lille lyd da han klaskede hendes balde og hun gnubbede sig fortsat mod ham, hun var også ret sikker på at han var ved at blive overvældet af lyst.. Siden han var hurtigt til at skære hendes bukser op.
Hun kom med et let suk da han nu gned sig imod hende og hun var nød til at kradse i noget.. Eller bide i noget.. Hun mærkede pludselig hans læber mod hendes og hun kyssede nu bare med, hårdt kys eller ej. Hun tog let armene om hans hals imens de kyssede og så dybt ind i hans øjne da de var ansigt til ansigt:” Er det sådan her du vil behandle dine slaver? Eller er jeg bare heldig?” sagde hun med et drillende smil og slikkede langsomt men blidt op af hans hals inden hun nappede i hans øreflip:” Fortæl mig hvad du vil gøre ved dem..” hviskede hun ind i hans øre og slappede af. Hun var nu kun iført et par sorte g-strenge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Søn 12 Jul 2015 - 0:21

Fenris stille smilede flabbet, men da hun bed i hans hals, tog at fat rundt om hendes g-streng og rykkede den til side, mens hans lem stille gned i nærhedens af hendes hul, hvor efter han guided med sin finger ind i hende og pressede sig dybt ind i hende. Han startede hårdt ud med blot at gå dybt og der efter hurtigt trække sig fra kanten til at trække sig helt ud også gå ind i dybdten igen. Hans stød blev hårdere og hårdere, mens han nød hendes bid.

En stønnen stille afbrød halvt hans tale, men stille fik lagt ordet ud. ''Hah... Det.. kommer an på.. arrhg.. om du er en selv?'' sagde han stønnende, mens han stød ind i hende hårdere og hurtigere. Hans hånd der efter lagde et klask omkring hendes balde og stille begyndte at sprede dem. Hans øjne ændret sig til mælkefarvede, mens en mindre hale dukkede op og stille begyndte at gnubbe sig op og ned af hendes bagerste parti.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Ons 15 Jul 2015 - 3:50

Tera smilte et lille smil da han smilte. Hun løftede dog det ene øjenbryn i en undren da han ikke flåede hendes g-streng af, nej tværtimod rykkede han den bare. Hun kom med et lavt støn da hun mærkede ham trænge helt op i hende og hun bed sig i læben af nydelsen. Hun holdte armene om hans hals og nappede hans hals igen, en smule drillende:” ahh… du så… stor.. mngh…” stønnede hun ind i hans øre inden hun pressede sine læber mod hans i et lystfuldt kys. Hun kunne mærke hvordan klørene på hendes ene hånd voksede svagt til små spidser og hun rev ham blidt i skulderen med dem, små røde rifter ville nok komme frem men han ville ikke bløde, selvom hun godt kunne få ham til det. Hendes øjne lyste svagt i et lillas skær, dog var det ikke hendes evne der blev aktiveret. Det var bare en sideeffekt af hendes evne når hun nød noget.
”Jeg er skam… ikke en slave.. ah…” sagde hun roligt mellem sine støn og mærkede nydelsen bygge sig op indeni hende, det var helt fantastisk. Der var ikke noget bedre i hendes verden end det her. Hun lukkede sine øjne i og lod ham sprede hendes balder. Hun åbnede dog øjnene kort da hun mærkede noget gnubbe sig mod hendes bagparti:” Mnhh.. Så du har.. agh… to haler..” sagde hun med et let drillende smil og rakte sit hoved let frem mod ham og nappede blidt i hans underlæbe, og trak forsigtigt i den til hun slap den. Derefter lukkede hun sine øjne en smule i igen:” mere.. ah..” hviskede hun roligt og gispede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Ons 15 Jul 2015 - 11:59

Fenris fortsatte sine stød lidt hårdere og ændret sit tempo, så han ville trække sig næsten helt ud også der efter støde ind i hende igen. Han satte dog tempoet op da han kunne mærke, at han snart ville begynde selv at ligge et par hårdere støn til. Følelsen af hendes eget underliv, som han havde penetreret med sit lem, virkede ganske tilfredstillende, men måske lidt stramt. Ikke fordi han havde noget imod det, da det ofte gjorde der mere.. Usøgt og fremragende underholdende i det. Jo, dette var en af de få bytte han måske ville overveje at fortsætte et par lege med. Han mærkede dog at hun havde negle og stille smilede kort, mens hendes hvisken i hans øre fik ham ubevidst til at lade spidsen af hans hale til at begyndte at prikke hendes bagerste hul. Hans støn blev en smugle mere intens, mens han gengav hendes kys.

Hans øjne havde kun focus på hende. Han havde formået under deres lille 'akt' at samle nok 'essens' omkring hende. Hendes duft, hvordan hun smagte på huden og lyden af hendes stemme stille satte Fenris's evne igang omkring Thrill of the hunt, som gjorde han kun kunne havde sit fokus omkring sit 'bytte'. Dette var dog Tera og hans omgivelser var som blurried og væggene for ham var som en grotte, svagt at kunne bedømme afstand, men nok til at undgå dem hvis nødvendigt. Tjenestefolkende ædsede han ikke, som om at han ikke kunne se dem.

Hans egen læber stille hviskede. ''H-Hvis.. argh... du fortrækker din sande form så vis mig det vild dyr.. du er. Det gør jagten og agten mere... Intens..'' Hans stemme var lettere forførende, mens han prøvede at holde hans stønnen og hans fokus omkring sit næste træk kørende.

''Håber du elsker smerte.. for det her k-kommer til.. argh... at gøre en smugle ondt... min kære.''Han strakte hendes balle til hver sin side, hvor efter han jog hårdt sin hale op i hendes bagerste parti, mens hans eget lem for en kort stund gik helt i dybde ind i hende. Hans blik faldt på hende og der efter bed hende i halsen. måske nok til at hun blødte en smugle, men han havde håbet at hun måske var til sådan noget.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Tors 6 Aug 2015 - 23:38

Tera lod nogle nydende støn undslippe sine læber og man kunne høre at hendes støn blev hårdere alt efter hvor hårdere han besluttede sig for at bevæge sig. Tera havde dog prøvet lidt af hvert så hvad end han kunne finde på, havde hun nok allerede fået en forsmag på førhen. Hun borede sine negle ned i hans skulder mens hun spændte en smule i kroppen, nydelsen byggede sig langsomt op i hende og gav hende en svag kuldegysning ned af ryggen. Hendes øjne var halvt lukkede, dog åbnede hun dem igen så hun kunne se ham i øjnene.
” Du virker interessant.. af en Lawless at være.. Der ikke meget død og ødelæggelse… lige nu..” kom det fra hende mellem hendes støn. Hun lyttede til ham mens han hviskede og bed sig svagt i læben som svar. Hvor fristende det end kunne være. At vise hendes rigtige jeg. Ville det være en dårlig idé. Hun havde ikke rigtig kontrol over den endnu, specielt ikke hvis hun påtvang en forvandling.
Hun løftede kort det ene øjenbryn til det næste han sagde og kom med et lettere overrasket hvin da hun mærkede hans hale trænge op i sig. Hun måtte indrømme at det gjorde ondt, men af en eller anden grund føltes det som en god smerte. Hun lukkede sine øjne i og kom med lettere høje støn, hun strakte halsen da hun mærkede hans mund mod sin hud og at han bed hende gjorde hende småvild.
Hendes klør kom frem og hendes skarpe tænder kunne svagt spottes gennem den åbne mund. Hun ville ikke kunne holde sig tilbage så længe der var smerte indblandet. Hun åbnede sine øjne igen, en forvandling var jo det der skulle undgås. Hun gjorde sig sikker på at han kiggede hende dybt ind i øjnene, hvis hun var det han ville have lige nu ville han have pænt svært ved at modstå hendes evne:” Skru ned for smerten… Det for vores begges bedste..” sagde hun med en lettere forførende stemme mens hendes øjne var lilla’e mens ordene kom ud af hendes mund.
Hun havde nok ikke brug for at bruge sin evne, men hun ville være sikker på ikke at blive transformeret under det hele. Hun kom med et svagt smil og slappede af. Normalt ville folk føle en form for blackout under hendes evne, mest fordi at så ville de ikke huske at hun havde sådan en form for evne.
// Undskyld det sene svar. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Søn 9 Aug 2015 - 0:44

Fenris ene hånd gled op langs hendes rygsøjle, mens den anden holdte omkring hende ene bale. Hans 'dyr' formåede at bange sig lidt for dybt op i hende, hvor efter han trak sig næsten helt ud af hende, som han hørte hendes stemme og hendes lilla blik imod hans øjne, som hun blidt bedte omkring at skrue ned for smerten. Han trak sin hale ud, mens hans egen mund havde for længs trak sig væk fra hendes hals. Han lagde hovedet lidt på skrå og så på hende. ''Hmmm... Jeg troede du godt kunne-'' Fenris bankede sig dybt op i hende, halv drillent, som han fortsatte. ''- Godt kunne li det vilde, smerten, bløden, bidet. Specielt fra en, som mig.'' Fenris nærmede sig ansigt nær Tera's og slikkede hende op langs kinden, med den ru tunge og gav hende et kys på kindbenet.

Hans smilede lidt over hendes kommentar, som hun først havde nævnt. Omkring død og ødelæggelse. ''Nej. Jeg er skam ikke som min fader. Men bare rolig, dette kan nemt være en del af det. Hvis du virkelig ønsker at din krop skulle ødelægges og dø langtsomt.'' Han kyssede hende ned langs halsen, mens han fortsatte med sine kys og skiftevis talte. ''men.. Det.. Tvivler... jeg.. Vi.. Begge.. Ønsker'' Han trak sig ud af hende, blot for at sætte hende på gulvet og trak sig lidt væk fra hende. ''En seng er bedre at bruge.. Disse.. Omgivelser... Medmindre du ønsker at bruge dit skrivebord, med værdifulde papire. '' Fenris havde ingen andelse om hvor skrivebordet lå. Det eneste, som var i fokus var Tera. Hendes krop og hendes.. hænder? Hans blik forblev på hende, mens han mærkede følelsen af sin dæmoniske side der havde lyst til at flå.. Bide.. Fortærre... Sulten var tæt. Han var bestemt sulten efter hende, men han måtte holde sig selv i skak.

''Samt også.... Hvorfor er det sjovt at more sig uden legetøj?'' Fenris havde ladet sin hånd ned langs siden, mens halen gled på hans hånd og han stille kort så ned på den. ''sulten fra min side er tæt. Deres sjæl er vild, utæmmet.. Noget jeg bestemt ville elske at begære, men for vores.. begge's side, tror jeg nok jeg må bede om noget ved siden af vores lege. For at sikre at deres sjæl ikke er den der bliver fortærret.'' Hans stemme var høflig og rolig, mens han mærkede hvordan sulten hungrede i ham. Han var bestemt sulten. Meget end da og synet af den nøgne Tera hjalp bestemt ikke.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Gæst Lør 15 Aug 2015 - 1:22

Hun kunne selv mærke at selvom smerten gjorde hende mere og mere vild arbejdede det sig hurtigt op til at ville blive et klimaks. Dog da han trak halen ud kunne hun godt mærke at det falmede en smule. Hun lænte sig roligt frem mens han holdte sin pause og bed ham i læben mens nydende støn undslap hendes blidt sammenbidte tænder. Da hun mærkede hans tunge mod hendes kind smilte hun bare en smule svagt, det føltes interessant. Hun havde ikke prøvet at mærke at nogen havde en ru tunge før:” Jeg kan godt lide smerten… tro mig.. Men hvis jeg først forvandler mig… Er det ikke sikkert at det bliver særlig kønt for de tre unge damer der ser på os..” hviskede hun roligt.
Hun lagde hovedet lidt på skrå da han begyndte at snakke om at hun ville ønske at hendes krop blev ødelagt og døde langsomt. Det havde hun ikke ligefrem lyst til, hvilket nok var forståeligt. Da han sagde at ingen af dem ønskede det kom hun med et blidt smil og nussede hans skulder blidt som hun før havde sat sine klør i. Da han trak sig ud af hende kom hun med et let støn og mærkede hvordan hendes krop faldt lidt mere til ro. Hendes hjerte hamrede en smule hårdt, man kunne næsten høre det.
Hun så lidt rundt og nikkede kort:” Du har ret. En seng er langt bedre.. ”Hun kløede sig kort på kinden mens hun tænkte over hvor de kunne tage hen inden hun så på ham. Hun var næsten sikker på at han så hende som mad lige nu, og det irriterede hende en smule. Hun tog blidt fat i hans hånd og smilte kort:” Jeg ved hvor vi kan gå hen.. Der er alt hvad du har brug for..” i det at det blev sagt trak hun ham med sig mens hun lyttede til ham. Hun så lidt om på ham og smilte kort:” Legetøj… hm.. Jeg ved det ikke.. Jeg tror bare jeg er ret gammeldags..” sagde hun og grinte kort.

Hun trak ham ind i et stort rum der mest af alt lignede en form for eksotisk soveværelse. I midten af rummet lå en stor rundt seng med nogle yderst delikate kvinder i. De virkede også glade da de så Tera og Fenris. Et sjal hang fra loftet og faldt roligt bag om sengen, og rummet var lyst op af små lysekroner der gav et dunkelt men hyggeligt lys. Hun smilte kort og trak roligt Fenris frem:” Dette er min nye handelspartner… Tag godt imod ham, piger..” en lyshåret spinkel og lav pige kom hen og tog blidt fat i Fenris hånd mens hun i lokkende bevægelser trak ham over i sengen og fik ham lagt ned.
Tera satte sig roligt ned på en stol og ville nu lade Fenris stille sin sult før hun ville komme derover. Hun var dog ikke sikker på hvor længe han skulle bruge på det. Rolig trak hun en cigaret op og tog den i munden mens hun betragtede pigerne. De var alle sammen over Fenris, den ene mere ivrig end den anden og den tredje dobbelt så ivrig. Det var som om at de havde været fanget i dette rum uden mænd i århundrede og endeligt blev de velsignet med en mand. Dog virkede de ikke som slaver, de opførte sig ikke på samme måder som slaver gjorde. De var mere livlige og virkede frie. Hun tændte en tændstik og førte den roligt op til cigaretten men hun tog et par sug for at få den tændt. Hendes blik var hele tiden plantet på det der foregik i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Lør 15 Aug 2015 - 18:33

Fenris's øjne gled på Tera, som hun lod hånden på hans og han mærkede hvordan hun førte ham videre til et andet sted. Fenris havde ingen stedsans. Hans mærkede dog andre hænder, som lagde sig forførende på ham og lyden af Tera's stemme, som lyd. Handel's partner? Mon hun så Fenris, som en interessant handels partner? Han var glad for at hun ikke nævnte hvem han var. Han mærkede at andre hænder lagde sig over ham og førte ham i en eller anden retning. Han mærkede noget blødt undersig, mens Tera, var den eneste, som var tydelig i rummet. Alt andet virkede.. Fjernt.

Hans øjne gled fjernt på pigerne og ubevidst lagde han hænderne om bag nakken, blot for at se hvad pigerne ville gøre. Han mærkede den første, som kyssede imod hans hals, mens den anden lagde sine læber op langs hans inderlår og lod først der mærke til hans hale. Halen vippede indstinktivt fra side til side, mens han mærkedede den ivrige tredje kvinde, som lagde over hans hofter og begyndte at ride ham. Hun prøvede desperat at være den, som stønnede højest, men Fenris's fokus var fjernt. Han virkede som om at han ikke ædsede kvindernes eksistens. Hvor sandheden var at han overhovedet ikke kunne se dem. Grundet den twisted evne, at han kun kunne fokusere på 'et' bytte og ikke flere. Da alt andet end byttet ville virke fjernt. Næsten, som skygger. Det var hvad han så kvinderne som. En skyggeformede væsen, som dansede omkring ham. Hans hale svirpede kvinden over den ene bale og hun stønnede højt, som et rødt mærke lagde sig på hendes balle og tempoet lagde sig højere.

Et svagt glubsk smil lagde sig på hans læber og han greb fat omkring en af kvinderne's nakke og hviskede hende halv stønnende. ''kravl her over'' Kvinden nikkede, men vidste ikke helt hvad Fenris havde i tanken. Hun kravlede over hans hovede, med begge ben spredt, mens hendes hænder befamlede sit eget bryst og hun mærkede Fenris's tunge glide op i hendes underliv, for at give den opmærksomhed.

Den anden kvinde, som lå på Fenris's højre side blev lidt Jalou og valgte at skynde sig om over ved Fenris's hale og greb fat om den og ledte den i retningen af hendes, som blot fik en mere... 'brutal' entré imod kvinden, som mærkede at den tynde spids, blev bredere jo dybere han ledte sig ind i hende.

Fenris mærkede sit eget climax dannede sig op, mens lyden af de stønnende kvinder kunne nemt høres. Han valgte dog at spise kvinden, som han red først. Hun havde dog travlt med at snave med kvinden foran sig, som lå over Fenris's hovede. Hans arme gled omkring den tredje kvinde's hofter for at sikre at hun stadig blev holdt oppe og hun begyndte så stille at virke mere og mere blej. Fenris mærkede kvinden, som han havde over sit hovede stille begynde at ligge mærke til sin veninde begynde at stoppe, så han valgte at gribe fat i hendes sjæl og suge hendes ud. Hans arme pufftede de to 'livløse' kvinder af sig og den sidste, som selv stønnede, men begyndte at mærke sine to veninder, som lå livløse på senge gulvet. Hun skulle til at skrige op, men mærkede at Fenris greb fat omkring hendes mund og pressede sin hale helt i dybde. Hans tænder bed hårdt fat i hendes skuldre, som fik blodet stille til at løbe ned af hendes skuldre, mens Fenris's strittende ven pressede sig hårdt imod hendes bagerste hul. Hun skreg højere og skulle tæt til at komme, mens Fenris var tæt på at udløse sig selv op i hende. Han holdte sig selv desperat tilbage og begyndte med at suge hendes sjæl, mens hun var så tæt på at komme.

Hans øjne gled åbne op imod Tera, som sikkert nok på dette tidspunkt enten havde nydt showet eller forvented dette. Han trak sig ud, mens hans sved stille dryppede ned af ryggen på den livløse kvinde. Han greb fat omkring hendes hofter og kastede den imod gulvet, som en livløs 'klude-dukke'. Han lagde sig der efter tilbage og med hænderne om bag nakken og så over på Tera. ''Klar til at fortsætte? '' Fenris havde spredt sine ben en smugle, mens halen viftede fra side til side. Fenris var bestemt i et fremragende humør til at lege. Han's øjne havde hoved fokus på Tera, mens hans tunge gled rundt om munden for at slikke blodet af sig.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr Empty Sv: xx You got the money, I'll provide a slave. -Vánagandr

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum