Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  Voteba13Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  Voteba14Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN

Go down

Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  Empty Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN

Indlæg af Assorian Fre 10 Jul 2015 - 21:44

Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville

Et jordskælv har ramt herregården "Vacchia" udenfor Doomsville - TUN  Earthquake3

Få dage siden kom der kom jordskælv, det kom på et ret dårligt tidspunk og ramte et ret uheldigt sted, det ramte nemlig herregården "Vacchia" hvor det store sommerbal blev holdt. Mange folk var mødt op og havde glædet sig ballet.

Det var ikke bare et lille jordskælv, men et stort jordskælv det lagde stedet i ruiner men også de sydlige dele af nabobyerne det vil sige: Firewood Village & Doomsville syd fra dem er lagt i ruiner, og mange blev kvæstet under forløbet og nogen er desværre døde, vores tanker sendes til dem, og vi håber at dem har overlevet at de kommer sig igen.

Jordskælvet var ikke alene, da det åbnede et kæmpe hul i jorden omkring herregården kom der nogle væsner op og det siges at lige med de her væsner, er at de her væsner har været på jorden siden den blev skabt.
Men fordi at de var for mægtige så blev de lukket under jorden og har overlevet til revnen i jorden blev åbnet.
Det skal lige understreges at de er ikke fredelige, men er i stedet for meget farlige, og hvis man støder på en vil det anbefales at man kommer væk. De angriber også Underworld's væsner, de ser dem som et bytte og jager dem for føde, og de jager også Underworlds racer.

Jeg fik fat i en ældre dame som var med til festen, som også mistede sin mand under forløbet
Hun fortalte mig det her:

"Det skete så pludseligt, musikken havde været muntert og pludseligt kunne jeg mærke rystelserne. I starten troede jeg bare det var ingenting, men det hele blev så frygteligt"
Hun holder en kort pause og må sunde sig, inden hun kan fortælle videre.
"Pludseligt faldt loftet sammen om ørene på os, folk løb rundt, mange blev knust under murbrokkerne, ligesom min kære Herald" efter denne udtalelse bryder hun ud i gråd, og vi må vente til hun kan fortsætte sin beretning.
"Jeg troede det værste var overstået, men så pludseligt kom disse... monstre op af jorden! De gav sig til at spise de stakkels mennesker og angribe os få overlevene. Jeg forstår endnu ikke at jeg overlevede eller hvordan".

Jeg har også fået af vide hvordan væsnerne ser ud - de har sort læderagtig hud, rød stikkende øjne, skarpe tænder og klør.
De er alle sammen muskuløse og rigtig stærke så pas på derude, nogle af dem har en hale/vinger og nogle af dem har begge ting, de har også forskellige højder.

Jeg og vi andre på teamet vil sige: Pas på derude!

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum