Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Jake
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Sasha
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Renata
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Celenia
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Lenore
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Genevira
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Katrina
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Lori
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 
Edgar
warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba13warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba14warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Go down

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Empty warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 16:22

det her er en tråd til alle de sjove gutter og gutinder der kender til warhammer og spiller det selv eller bare syntes loren er fed

persontlig er jeg en rimelig ny spiller men finder det utroligt sjovt, jeg har en Eldar og en Necron hær, når min necron hær er færdig starter jeg på en space marine hær, black templars all the way

nu må vi hygge i den her tråd og prøv at holde det på warhammer

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Jqm3jo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Empty Sv: warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 18:02

Er selv en lidt gamle warhammer spiller, starte da jeg var 11  år, derefter prøvet jeg og finde min favorit hær, fik prøve som lidt forskeliget, og så ende jeg med at komme,  til og spille Dark angels, har virkelig fået et eller andet for the chapter, så jeg begynde og spille som dem, har heletiden været stor fan, af the space marines, ellers. Smile

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion 4588647-never_forget_never_forgive_by_kingtobar-d4mrch9


Sidst rettet af Andrew Man 10 Aug 2015 - 18:22, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Empty Sv: warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 18:20

jeg er også en fan af space marines, dog af blood angels eller raven guard for ikke at snakke om salamanders, blood angels fordi de er pseudo-vampyre, ravenguard fordi jeg elsker stealth taktikker og salamanders fordi at hvem kan ikke lide flamers og meltas

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Empty Sv: warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 18:27

Well, kan vildt godt lige Dark angels, på grund af deres hær os, den er opbygget sådan at man nærmest kan ha en hær, af terminator, da de har en del af deres chapter der er sådan, derudover hvis man har en anden leder, kan man ha et fast attack team, som os fungere, det sjove derudover, er at hvis man har den leder, som er lederen af dem, the grand master, kan du ha begge ting som tropper, uden problemer, ravenguard, kan jeg dog o godt, lige men dark angels historien er min favorit, da den er så meget tåget, og den måde de prøver på at reddem sig selv, ved og jagte dem som vendte sig imod kejseren, og over til the chaos gods. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Empty Sv: warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 18:30

den næste army jeg laver (og nok min sidste) bliver en space marines og det bliver nok salamanders, men min yndlings primarch var alpharius... eller var det Omegon? Jeg kan aldrig huske det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Empty Sv: warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 18:32

just a sec tjekker mit gamle codeks for dig, og derudover er dark angels os det foudning chapter, så derfor ende jeg med at vælge dem, på grund af det alt sammen, jeg lige har sagt. :9

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Empty Sv: warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 19:10

founding chapters= best chapters

jeg har chekket forgeworld og når jeg laver min marine army vil det nok ende op med jeg køber upgrade packs til salamanders så de får lidt mere bling

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

warhammer 40k hyggetråd/ diskussion Empty Sv: warhammer 40k hyggetråd/ diskussion

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum