Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
So you are the one - Yra EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
So you are the one - Yra EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So you are the one - Yra EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
So you are the one - Yra EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
So you are the one - Yra EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
So you are the one - Yra EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
So you are the one - Yra EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
So you are the one - Yra EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
So you are the one - Yra EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Jake
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Sasha
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Renata
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Genevira
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Celenia
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Lenore
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Katrina
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Lori
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 
Edgar
So you are the one - Yra Voteba13So you are the one - Yra Voteba14So you are the one - Yra Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

So you are the one - Yra

Go down

So you are the one - Yra Empty So you are the one - Yra

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2016 - 0:06

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Endelig var hun kommet tilbage efter snakken med den flok i The Forest. Dog havde færten ramt hendes næse så snart hun var vendt hjem. Dæmon. Men ikke hvilken som helst dæmon. En som var meget eller blevet meget tæt med Niylah. Hvilket hun havde blandede følelser for. Tatia havde blandet følelser omkring dæmoner. Hun havde aldrig oplevet en samtale med en der havde gode intentioner. Så selvfølgelig gik det hende på, hvis hendes alfa var ved at blive snoet ind i et spind som ville ende med at såre hende i sidste ende. Tatia bed sig let i læben. Det tog i det mindste hendes tanker om hævn væk fra tavlen med ting som skulle ordnes. Hun var langtfra den eneste der var skeptisk. Nogle var ligeglade også var der Tatia. Var det måske derfor at Niylah havde sendt Tatia i stedet for selv at tage rejsen. Fordi hun fik besøg af dæmon pigen? Hvis det var tilfældet. Så. Nej det var egentlig ligemeget, hun havde haft brug for at få renset hjernen. Desuden var der ikke sket noget voldsomt i en uge. Ulven var begyndt at falde på plads. Specielt når hendes evne ikke pludselig gik ud af kontrol. Tatia følte hun havde ventet længe nu. Så hørte hun at Niylah slet ikke var inde af en af de andre. Hvilket gjorde hun følte hun spildte sin tid endnu mere. Okay, måske skulle hun tage en dyb indånding og puste ud. Så det gjorde hun. Tatia slog de blågrønne øjne op og skulle lige til at vende rundt på hælen. Dog kunne hun ikke få sig selv til at tage det ene skridt videre væk. Hvorfor? Fordi færten var ved Niylahs ting. Den dæmoniskefært. Og hun brød sig langtfra om den. Selvfølgelig, en gæst af Niylah var en gæst i flokken. Det var noget hun skulle acceptere, men det ville tage tid og tillid.

Tatia bed sig en anelse hårdere i læben. Så gik hun alligevel ind. Blikket var langtfra venligt. Det var vel sådan et blik Kaeden fik fra de andre i flokken? Døren lukkede bagved hende da hun gik ind. Hendes blik søgte til det fandt, hvad det ønskede.
"Du må være Yra." Sagde hun og lod sine øjne løbe dømmende henover dæmonen foran sig. Hendes ansigt virkede så koldt. "Jeg er Tatia." Tilføjede hun så og fik flyttet øjnene imod Yras. Så trådte hun tættere på. Tatia kunne fremstå som brutal, og det var hun - men kun overfor fremmede og folk hun ikke kunne lide. Det var tydeligt, at hun var på vagt overfor Yra. Hendes øjne reagerede på hvert eneste ånddrag. Færten af Niylah hang over hende i en sødme. Ligesom Wades hang over hende.  Det var noget Raksha havde forklaret hende.

Tatia vidste ikke, hvad hun havde forventet. Vel at de som shapeshifters stod sammen. Tydeligvis havde det intet at skulle have sagt i kærlighed. Hun havde trods alt engang dannet par med en engel. Men det var før hun kom ind i flokken. Ikke shapeshifters var jo ikke velkommende andet ganske sjældent. Det undrede hende at Niylah faktisk gav efter for dæmonen. Det var ikke fordi, at Niylah ikke fortjente at være lykkelig og glad. Hun ønskede at den følelse som Tatia havde når hun var sammen med Wade, at Niylah skulle opleve den også. Alt hun ønskede var for sin alfa og tætteste veninde at være glad. Måske var det derfor hun var ekstra opmærksom og dømmende.
"Så hvad laver du her?" Spurgte hun lidt tørt og trådte op foran hende. Få skridt imellem dem. Intens. Det kunne man nok godt kalde det. Hun havde ikke haft mulighed for at se denne Yra i øjnene før. Ikke før nu. Det var vel hendes måde at teste på om dæmonen var god nok. Tatia var skam klar over at hendes adfærd kunne virke direkte truende. Det var lidt meningen. At Yra skulle vide, at der var faktisk folk her som tænkte på, hvem Niylah var i selskab med, og hvis dæmonprinsessen her havde blot lidt sandhed med i rygsækken om sine følelser - så burde det blot gøre hende glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you are the one - Yra Empty Sv: So you are the one - Yra

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2016 - 1:14

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] + Hendes [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] som hænger på ryggen. Hendes [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] sidder på hendes hofte.

Hun havde prøvet at få fat i Niylah. Men efter at ikke at kunne have fået kontakt til hende, blev Yra nervøs. Hun besluttede sig for at tage over for at se om Niylah virkelig bare var forsvundet. Så da hun havde vist den kniv, som Niylah havde givet hende til Niylahs pack-medlemmer for at komme ind kunne hun mærke hendes mave snurre ængsteligt sammen. En del af hende håbede stærkt på at da hun åbnede døren at Niylah ville være bag den med åbne arme til at tage imod hende, gud måtte vide hvor meget Yra havde savnet varmen fra hendes favn, sødmen fra hendes læber og duften af hendes hår. Så hun kunne ikke andet end at sukke da hun ikke var der. Yra ville endda vise hende at hun ikke længere følte sig utilpas i stenhuse, blot fordi at dette var Niylahs sted. Hun gik hen til vinduet og så ud. Hun blinkede en anelse hurtigt med øjnene og sundede sig. Savnet gjorde ondt.

Hun blev flået ud af sine tanker da nogen trådte ind, som ikke var Niylah. Hun vendte sig roligt og betragtede den kvindelige shapeshifter som nu var kommet ind. Hun opfangede også hurtigt at denne person havde samlet mod til at komme ind. Men så snart personen tiltalte hende som var de på lige fod, spændte hun kort i kæben af vrede og løftede hovedet en anelse for at blotte sin hals:” Tatia. Niylah har fortalt mig om dig.” sagde hun roligt inden hun lod sit hoved falde en anelse ned. At denne beta troede at hun kunne tiltale hende uden respekt ville ikke passere forbi.
Det er ikke sådan man taler til en Khal.” pointerede hun så let, inden hun tog en anelse truende fat om sit spyd:” Før du overhovedet ville kunne blinke, ville mit spyd have delt dit hjerte i to.” advarede hun så inden hun så bare slap sit spyd. Hun ville ikke lade en næsvis beta gå hende på. Hun vendte sig mod vinduet igen og så ud af det. Hun havde allerede besluttet herfra at Tatia ikke var en trussel, men stadig var hun klar på at forsvare sig om nødvendigt. Yra havde dog ingen intentioner om at starte en slåskamp, det var ikke derfor hun var kommet og hun havde ingen planer om at skabe en brist i hendes alliance med Niylah. Skulle det ske at Niylah ville finde ud af at mødet havde hændt, måtte hun vel forstå at Yra måtte sætte sin fod ned når hendes værdighed blev undervurderet.

Da Tatia pludselig gik hen foran hende, stirrede hun bare direkte ind i øjnene på hende. Yras blik var ikke til at tage fejl af, hun havde ingen grund til at give Tatia respekten af at underlægge sig hende. Blikket var fyldt med en hårdhed og ikke et eneste sekund ville hendes øje vande eller give det mindste tegn på at hun ville overgive sig til at blinke:” Du kan spørge din leder om hvad jeg ville hende, når jeg tager hjem” snerrede hun truende med tænderne blottet og rykkede tættere på Tatia, så tæt på at Tatia kunne få valget mellem at bukke under eller angribe. Yra havde intet problem med at virke truende, for i hendes øjne skulle Tatia bare sættes på plads. Det ville ikke nytte noget hvis dem der skulle forestille at være fronten af alliancen anså hende som svag. Så hellere bevise overfor dem at hun ikke frygtede noget eller nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you are the one - Yra Empty Sv: So you are the one - Yra

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2016 - 8:56

Tatia trak svagt på smilebåndet. Dog ikke ligefrem oprigtigt.
"Khal, alfa, leder. Du bestemmer ikke over, hvordan jeg skal tiltale dig." Bevægelsen af hånden som greb fat om sit spyd. Ordene fik hende til at give et let fnøs fra sig.
"Og det er vidst ikke måden man taler til mig på. Men trods alt er du en dæmon. Det er sådan noget i gør ikke sandt?" Svarede hun på Yra og rystede let på hovedet. Yra burde overhovedet ikke overveje det. Nok var Tatia ikke ligefrem fair, men at slå hende ihjel i det her rum. Det ville blot starte en krig. Hvis Niylah intet gjorde ved hendes død ved en allieret, ville resten af flokken se hende som svag - og hvis det gik galt ville det blive Niylahs død.  Tatia var ikke ligefrem typen som bakkede ud fra noget. Heller ikke det her. Trods alt, hvis hun skulle dø - så ville en død for at passe på hendes alfa være den rette ikke sandt?

Yra stirrede hende i øjnene. Hvilket var noget som Tatias indre ulv ikke tog let på. Den tog det som en udfordring. Og Tatia var langtfra klar på at skulle kæmpe en kamp på liv og død. Eller jo det var hun, men hun burde ikke. Så derfor bakkede hun ikke ud. Yras ord irriterede hende. Den snerren blev svaret med snerren. Tatias øjne glødede let. Hun ville ikke tage let på en udfordring.
"Jamen måske skulle du så fjerne dine våben og ligge dem ud. I stedet for at gå fuldt bevæbnet rundt i vores lejr." Vrissede hun. Den dyriske side lagde tæt frem og ønskede virkelig blot at flå struben ud på dæmonen. Oplevelserne den seneste uges tid havde et hårdt greb om hende. Det gjorde hende farlig for sig selv. Mere end hun måske lige ønskede. "Du sagde du kunne dele mit hjerte i to dele. Jeg vil blot sikre mig hvis nogen skal udsættes for det... så er det ikke Niylah. " Tilføjede hun og kneb øjnene let.
"Du vil ikke starte den her krig. Jeg hader at gå glip af en god kamp, men Niylah ville ikke ønske jeg angreb dig. Så det gør jeg ikke." Svarede hun og trådte et skridt væk.
"Hvis du gør noget som helst, som skulle få mig til at tro, at du ønsker at gøre Niylah noget. Så flår jeg dig fra hinanden." Sagde hun advarende. Den røde farve gled ind og de blågrønne øjne trådte frem igen.
"Niylah er ikke i lejren lige nu. Så, hvad du har at sige til hende kan du sige til mig. Eller hendes søn." Sagde Tatia så og gik hen til vinduet. Tatia fungerede som højrehånd til Niylah. Wade som den der skulle overtage, hvis Niylah skulle træde af plus han var rådgiveren.

Hun var ikke bukket under, men blot valgt, hvad der var bedst at gøre. Selvom hendes ulv var skuffet over et manglende angreb. Nok var Tatia bygget på vrede og havde ofte store problemer med kontrollen over den. Specielt lige for tiden. Men hvis Yra var en trussel imod Niylah så ville Niylah have advaret hende omkring dæmonen. Der var en grund til at Tatia ikke havde lagt en hånd på Yra. Hvis hvad Raksha sagde var rigtigt, så vidste hun fra sig selv, hvordan en ulv reagerede hvis nogle prøvede at røre dens mage. Derfor havde hun ikke lagt en hånd imod dæmonens hud.
"Jeg har længe ville møde dig. Niylah har snakket lidt omkring dig." Trods alt havde Tatia ikke rigtig været hjemme så havde hun da hørt lidt. Desuden var Raksha en stalker som nærmest vidste alt om alle i flokken.
"Jeg beklager min opførsel. Mit instinkt til at passe på min alfa og flokken kommer altid først." Sagde hun så og flyttede sit blik hen til Yra igen. Blikket var ikke ligeså hårdt. Stadigvæk en smule, men hun nægtede at adlyde Yra. For Yra var ikke hendes leder og Yra var en dæmon. Hvis Yra kunne vinde Tatias respekt eller blot accept. Så kunne hun fortælle folket videre de intet havde at frygte af dæmonen. Nok sagde Niylahs ord en del, men kærlighed til en anden og en dæmon  - var ikke noget de tog let på. Så hvis Tatias skeptiske tanker om det kunne vaskes væk. Så havde de måske en chance. Der var en indre stemme i hendes hoved som sagde, at hun handlede forkert. Måske var det blot Niylahs stemme i hendes hoved.
"Kan vi starte forfra? Glemme det stride sammenstød." Spurgte hun og trak en anelse skævt på smilebåndet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you are the one - Yra Empty Sv: So you are the one - Yra

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2016 - 19:30

Tatias ord irriterede hende grænseløst:” Det er store ord fra en beta, en svagere shapeshifter underlagt en alfa. En alfa der er gået med til en alliance med mig frem for at vores folk slagter hinanden som kvæg. Jeg foreslår at du smider din egen dumdristighed væk i stedet for at irritere mig. Har i ikke nok kampe med jægerne?” sagde hun gennem sammenbidte tænder. Hun var dog ikke vred eller rasende, hun kunne ikke tillade sig at lade nogen bringe hende op i det vrede felt. Ingen skulle have den ære. Hun kunne ikke undgå at smile til det Tatia sagde:” Taler til dig? Du taler som er vi på lige fod.” sagde hun først en anelse blidt i det, men hendes stemme blev så en anelse neutral:” Jeg er ikke på lige fod med en beta.” kom det så roligt fra hende. Hun frygtede ikke Tatia. Hendes fars træning havde ikke blot været i at træne hende fysisk. Hendes måde at agere på var også noget han havde lært hende.
Fremstå som en hård og stærk leder, uden det eneste form for svaghed. Man kunne næsten se hendes far i hende, bare i en lavere kvindelig udgave. Samme ynde blandet med brutalitet, samme logiske sans. Det var også derfor Yra vidste at hun ikke skulle slås med Tatia. Hvad ville pointen i alliancen så være. Hun trak sit spyd og slap det så det faldt mod jorden, arakh’en blev trukket inden den landede på jorden ved siden af spyddet. Kniven som hun havde fået af Niylah, beviset på at alliancen stadig var intakt sad i hendes bælte. Det var ikke noget hun havde tænkt sig at skille sig af med.

Hun kunne godt se at hende og Tatia var nogenlunde samme alder. Men de agerede slet ikke på samme måde. Havde hun mødt Yra et år tidligere, havde Yra ikke haft selvbeherskelsen i at nedlægge hende. Men overgangen fra Khalens datter til selv at være Khal, havde tydeligt ændret meget i hende. Ikke at Tatia ville vide det. Men Yra bar også et kæmpe pres, det pres at ingen skulle undervurdere hende. Da Tatia ikke gav Yra den underdanige reaktion som Yra fiskede efter, knugede hun sine hænder u-bemærkeligt svagt sammen. Hendes øjne glødede ikke, men havde en koldhed der skreg at hun var klar, gud ja hun var klar hvis denne beta troede at hun havde styrken til at kæmpe imod hende!
Hun kunne ikke andet end at fnyse til det næste Tatia sagde:” Havde det her været en anden klan hvor jeg værdsatte lederen mindre, havde du ikke overlevet. Vælg dine kampe med vished, beta.” sagde hun blot inden hun trådte et skridt tilbage og vendte hende ryggen. Tydeligt et provokerende tegn på at hun nedværdigede hende. Tatia havde heller ikke givet hende en grund til at behandle hende med nogen form for respekt. Så flår jeg dig fra hinanden. Hun rystede bare på hovedet og kom med et smil. Hun vendte sig mod hende igen og så hende i øjnene:” Jeg beundrer din kærlighed til din alfa, og jeg forstår at du blot vil beskytte hende. Det er også det eneste jeg respekterer.” sagde hun så. Det næste hun sagde fik hende til at synke en klump. Hun gik roligt over til bordet og tog en halvfyldt pose op inden hun slap den så den faldt på bordet.
Posen åbnede sig og en masse tegn faldt ud. Tegn som jægerne bar rundt på for at kunne kende hinanden:” Sig til Niylah at der er færre fjender at bekymre sig om.” sagde hun blot inden hun samlede sine våben op igen og skulle til at forlade rummet. Hun skulle ikke forklare sig overfor nogen. Tatias ord fik hende dog til at stoppe i døren. Hun holdt fat i rammen og stirrede kort ud i luften inden hun rettede sig op og vendte sig. Niylah havde talt om hende? Hun sukkede lydløst og lukkede døren i.

Hun blev endnu mere overrasket da Tatia pludselig undskyldte sin opførsel. Hun lagde hovedet på skrå og kneb øjnene svagt sammen:” Dit instinkt burde fortælle dig at alliancer er en reel ting.” sagde hun, tydeligt stadig ikke særlig glad for hende. Hun kunne forstå hvorfor Tatia havde gjort det, og hendes mors side skreg og rev i hendes indre om at se bort fra det og lade det ligge. Men hendes fars stemme overdøvede det hele med de hårde ord: Du er en khal. Du bøjer for ingen, du adlyder ingen. Må de der står i din vej møde enden af din arakh, og må resten bøje sig. Du er min datter og ingen skal undervurderer din styrke.
Hun tog en dyb udånding og lod sin egen ignorance forsvinde i et øjeblik til Tatias tilbud. Hun overvejede det grundigt inden hun så blot sagde:” Jeg vil aldrig glemme det her. Men du er ikke min fjende. Så jeg vil ikke behandle dig som en.” sagde hun så. Hun gik tilbage til bordet og sorterede tegnene ind i bunker, den ene større end den anden. Nogle var nogen hun blot havde stødt ind i, men de store bunker var tydelige steder som hun havde invaderet. Hun var ikke engang sikker på hvorfor. Måske var det trangen til at holde Niylah og hendes folk sikre. Det var vel sådanne ting som man gjorde for dem man elskede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you are the one - Yra Empty Sv: So you are the one - Yra

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2016 - 20:35

Det var virkelig svært for hende. Ekstremt svært for hende. De andre ord lod hun sive igennem hende på trods af vreden kogede over indeni hende. Hun havde knyttet sine hænder sammen og sat neglene i sin håndflade for at tænke på noget andet. Det var dog den tanke. Den tanke om, at hun ikke kunne se, hvad hun gjorde forkert. Hvis situationen havde været omvendt og Niylah havde stået inde ved en anden og modtaget den opførsel. Så havde Tatia heller ikke været tilfreds, men Tatia tænkte aldrig rigtig over sine handlinger før de var ført ud  - specielt ikke hvis de var ført af bekymring eller vrede... specielt vrede. Tatia hadede når nogle så ned på hende. Når folk undervurderede hende, mest af alt havde hun gennemlevet det mareridt de seneste uger nu. Ikke at Yra ville vide det, med mindre hun havde hørt om arenaen.
Ganske let sank hun en klump da Yra bad hende vælge sine kampe med vished. Kampe og Tatia var der ingen vished. Der var kun overlevelse der. Hun holdt sig selv fra at bryde ud i vrede ved at holde sine tanker for sig selv og sit blik stoppede hun også.  

Tatia flyttede blikket over på posen  og så på den. Hun gav sukkede lidt. Hun var faldet bare lidt ned.
"Det er mit instinkt, men jeg ved også der er lidt mere end bare en alliance. Det har jeg ikke før haft behøv at reagere på." Kommenterede hun svagt. Hun lød en smule hæs, men det var kun fordi, at hun prøvede at rense vreden og den hårde tone væk fra sin stemme. Hun nikkede anerkendende til Yra da hun sagde det sidste. Det kunne sagtens virke for nogle som om, at Tatia kunne skifte voldsomt hurtigt rundt i sit humør - og for dem som ikke var van til det kunne det virke direkte ekstremt.  Hun gik op og kiggede på de ting som Yra sorterede.
"Du vil gøre alt for alt for hende. Du slagtede ikke de jægere, fordi de var i din vej.. du gjorde det fordi de kunne skade Niylah... ikke?" Spurgte hun. I forhold til før, så var der en blidhed i Tatias stemme denne gang. Den var mere naturlig på hende.  Let pustede hun forsigtigt ud. Hun kørte en hånd henover sit hår. "Ens første instinkt når man ved der er noget som kan skade den man elsker. At fjerne alt som kan skade dem. Det giver ikke mening først, men man vender sig hurtigt til det. Det er virkelig den bedste følelse. Selvom der er hårde tider, men hvis det er ægte. Så er de hårde tider det hele værd." Fortalte hun stille. Et smil på hendes læber kunne ses selvom hun ikke kiggede på Yra. Sådan et smil havde hun altid på sine læber når hun tænkte på Wade. På trods af de ting der var sket. Og deres vane med at ofre alt for hinanden så var de der begge stadigvæk. Heldigvis da. Det var ikke fordi, at hun regnede med at Yra ville svare hende på det hun sagde. Det havde hun i sidste ende ikke fortjent. Derfor betød det ikke, at Tatia skulle holde mund.
"Du vil hellere selv møde døden end at de skal lide den. Du vil eliminere en hver smerte fra dem. Du vil aldrig kunne sove til dem som har forvoldt dem smerten har taget deres sidste åndedrag." Det sidste hviskede hun let. Fordi hun vidste, eller tænkte, at Yra ikke fandt det specielt interessant alligevel. Det var nok også mest til hende selv. Og dog.

Let rømmede hun sig og drejede sin font mod Yra.
"Jeg ser dig ikke som min fjende. Du har ret. Jeg reagerede udfra instinkt fra min ulv og ikke af fornuft over situationen. Jeg havde ingen ret til at være så respektløs overfor dig." Hun var ærlig i hendes ord. Der var en grund til, at Niylah havde valgt Tatia af alle. Og det var ikke fordi, at hun gik og var respektløs overfor alle andre ledere. Det havde været en uvant situationen for hende. Det var mærkeligt at dufte Niylah når hun ikke var der.  Tatia var langtfra glad for at indrømme at hun havde reageret på en uacceptabel måde, men respekt gik vel begge veje. Hvis Tatia skulle så meget som overhovedet få nikket det til overvejelse - så var hun nød til at give lidt selv.
"Jeg skal fortælle resten af flokken, at der ikke er nogen trussel at komme efter." Det var ingen hemmelighed det halvdelen i hvert fald var skeptiske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you are the one - Yra Empty Sv: So you are the one - Yra

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum