Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba13En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba14En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba15 
Jake
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba13En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba14En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba15 
Lori
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba13En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba14En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba15 
Valentine
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba13En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba14En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba15 
Edgar
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba13En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba14En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba15 
Abigail
En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba13En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba14En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

En søgen efter svar.//Natalie//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:35

"Slap da lidt af?" SVarede hun til mande og tog en slurk af hendes glas.Hun var ligeglad, man skulle tale ordenligt til andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:44

Manden rejste sig fra sit bord og gik hen mod Natalie og Bricko. Hans enorme krop fik gulvet til at buldre.
"Tør du gentage dig selv snuske?" sagde han og kom med et hik. Det var tydeligt at han var fuld. Han kunne knap nok stå på sine ben, da han svejede som en jolle på uroligt vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:48

"Ja, slap af? Og du vover på at kalde mig snuske!" Knurrede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:52

Manden grinte og bøvsede.
"Jeg kalder dig hvad jeg vil snuske."
Bricko skuldede til ham. "Du hørte hende, hun vil ikke kaldes snuske af en som dig."
"En som mig?" brølede manden og ville rykke Bricko i trøjen, da Bricko huritgt unvegede hans angreb.
"Ja, en som dig," gentog Bricko og lagde armene på kors.
Manden brølede og ville vælte deres bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:53

"Hids dig dog lidt ned?" Svarede hun koldt og tog en slurk af hendes drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:59

Manden brølede af Natalie, men lod deres bord stå.
"Du er rigtig nok fin på den, hva prinsesse?" grinte han. I baggrunden kunne man høre hans venner grine med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 23:01

Hun tog sin pistol op og sigtede på ham. "Hvad er jeg?" Svarede hun koldt og kiggede på ham med truende øjne. "Og jeg er ikke din noget som helst?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 16:12

manden blev overrasket over hendes reaktion og gik et skridt tilbage. Stilheden havde overtaget den lille kro. Alle stirrede nysgerrigt på Natalie og manden, mens de holdte vejret.
Bricko viste hjørnetænder til manden.
"Smut så!" knurrede han.
manden kiggede skiftevis på Natalie og Bricko, mens han prøvede ikke at vise at han var nervøs. Til sidst forlod han kroen med hurtige skridt. De folk der sad tilbage gav sig pludselig til at klappe af dem. Bricko fjernede hjørnetænderne, da folk begyndte at klappe.
*Hvorfor klapper de?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 21:17

Hun kiggede forvirret på Bricko og løftede på skuldrene. Hun satte sin pistol på plads i hendes våben bælte. Hun smilte selvsikkert og åndede lettet ud. Natalie fandt sig ikke i noget, især ikke at blive kaldt ting hun ikke var af fremmede mænd som troede de var sjove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 21:19

Han løftede selv på skuldrene, imens folk stadig klappede.
"Tak fordi i fik den idiot ud herfra," sagde krokonen. "Det har vi altid ønsket os at gøre."
Hun sendte dem et stort smil.
"En skål for de to!" råbte hun og løftede på et krus.
"Skål!" råbte alle og tog en slurk af deres krus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 21:25

"Det var ikke noget særligt."
Natalie fandt det enlig ikke som noget særligt, det var bare en trussel de havde givet ham. Men skudt ham, det havde hun sikkert hvis han ikke havde lyttet. Ikke dræbt ham, nok bare skudt ham i armen eller noget i den stil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 15:22

Bricko rystede med hænderne.
"I skal da ikke udbringe en skål for det?" sagde han flovt.
Krokonen smilte. "Jo da, i fortjener endda en gratis drink."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 15:01

"Mange tak men det var virkelig ikke noget særligt."
Hun rettede lidt på sit krøllede hår, og smilte skævt. For hvad skulle hun sige? *Th det jo ikke noget særligt når jeg har trænet til at forsvare mig selv vel?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 15:53

Krokone smilede af de to unge mennesker og fik en af servitricerne til at sende dem en drink.
Bricko tog forsigtigt imod drinken. Det føltes underligt at få en gratis drink, efter at have smidt en mand ud fra en kro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 18:00

Natalie tog imod drinken, og satte sig til rettet på den bænk hun sad på.
"Så har man da prøvet det med."
Hun smilte og tog en slurk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 15:44

Han grinte kærligt og tog en slurk af sin drink.
"Må du nok sige," sagde han og stillede drinken fra sig.
Det føltes på en måde godt at have gjort noget godt for kroen. Han kiggede imponerende hen på den stærke og stolte Natalie. Hun var en stædig, stærk og modig kvinde. Det respekterede han meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 15:47

Hun smilte til ham og kiggede ham i øjne. Det var rart at snakke med en mand som ikke bare havde klamme bagtanker. Det havde de fleste, og det var bare klamt. Hun fandt sig ikke i det!
"Men ja."
Hun smilte og drak af sin drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 18:23

han løftede på skuldrene og tog endnu en tår af sin drink.
"Hvor kommer du fra natalie?" spurgte han nysgerrigt.
Kroen var så småt faldt til ro igen, efter de havde smidt den voldige mand ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 13:25

"Faktsisk kommer jeg herfra byen."
Hun smilte og tog selv en tår af sin drink.
Kroens befolkning var normal igen, det var som om der intet var sket. Hun trak lidt på skuldrene.
"Hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 15:50

"Jeg er en omstrejfer," sagde han med et smil. "Jeg rejser rundt, da jeg leder efter nogen."
Han kiggede sig omkring, da han havde sagt disse ord. Mon kroens rygte passede? Det med at folk kunne svare på selv de mest sværeste spørgsmål?
"Hvor bor du så?" spurgte han og tog en slurk af sin drink. "Hus? Lejlighed?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 15:11

"Jeg bor ikke fast i byen, jeg er opvokset her."
Hun smilte.
"Jeg har en lejelighed, men jeg leder efter min lillesøster."
Hun bed sig selv i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 15:29

"Hvor pudsigt," sagde han og svingede sin drink lidt i hånden. "Jeg leder også efter min kusine."
Han vidste at der var noget de begge to ledte efter.
"Hvornår så du hende sidst?" spurgte han nysgerigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 15:40

"Jeg har aldrig set hende."
Hun åndede tungt ud, og satte sig tilbage.
"Hvornår så du din kusine sidst, og hvilken race?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 22:29

"Jeg så hende lige inden jeg.." han kiggede ned i bordet. "Lige inden jeg tog ud for at feste med mine venner.. da jeg kom tilbage var hun væk og min onkel var død.." Han sukkede og kiggede igen op på hende.
"Så lige nu, vil jeg gøre alt for at finde hende," sagde han, imens han prøvede at smile opmuntrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 15:26

Natalie lagde en hånd frem, og lagde den ovenpå hans.
"Det er jeg ked af, men jeg ved du nok skal finde hende. Det ved jeg."
Hun smilte med et blik som sendte håb.
"Jeg kan ikke klare tanken om, at jeg har en søster et sted. Og jeg ander ikke om hun er i live.. Eller hvordan hun var det.."
Hun sukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En søgen efter svar.//Natalie// - Page 2 Empty Sv: En søgen efter svar.//Natalie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum