Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Lori
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Jake
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Valentine
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba15 
Abigail
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 20:17

Han smilte da hun klappede hans skulder. Hendes melidenhed beroligede ham.
"Jeg så hende sidst den da min onkel døde," fortalte han og lagde en hånd på hendes. "Hun hed Nanna," Han kiggede frem for sig og sukkede.
Han savnede hende meget..
Det føltes underligt for ham, at han ikke vidste om hun var i live eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 20:19

Hun kendte denne ikke denne Nanna, det blev hun ret ked af...
"Åh, det er jeg virkelig ked af... Har du ikke andre familie medlemmer?" Hun kiggede på ham med nysgerrighed og medlidenhed i øjnene.
Hun tog en ulve unge op og gav den til Brick.
"Dyr er gode til at trøste, endnu bedre end mennesker." Hun smilede, for hun vidste det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 20:32

Den lille ulve unge, prøvede at nappe ham i håret da han tog den i sine arme. Det gjorde ham bare glad og fik ham til at smile.
"Jo," sagde han og nussede den lille unge. "Jeg har to andre kusiner fra min fars side af," Ulveungen puttede sig ind til ham. "Dem fandt jeg for ikke så lang tid siden,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 20:35

Hun smilede, hun vidste at den lille ulve unge kunne lide Brick.
"Hvad hedder de?" Hun satte sig ned, og tog panter ungen op igen.
Den begyndte at bide i sin forbinding for at få den af.
Nille tog den af og kiggede på den, vejede den lidt i sin hånd og mærkede på dens muskler.
Hun nikkede tilfreds og puttede en ny forbinding på.
Hun kiggede på Brick igen mens hun kælede for panteren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:52

"Natalie og Shifty," sagde han med et smil på sin læbe. "Begge to shapeshifters præcis ligesom os selv," Han kiggede på hende, mens hånden kørte ned af den lille ulvs pels. Han lod sin ene hånd blive begravet i den bløde, pjuskede pels.
Det var tydeligt for Brick, at han var i familie med Natalie og Shifty, de var alle tre ulve og alle tre ligeså stædig som et æsel.
Natalie var den ældste af dem og derfor den der vidste præcis hvad hun skulle gøre i alle situtationer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:54

Natalie. De to kendte hinanden.
Hun grinede let, og kiggede venligt på Brick.
"Jeg kender Natalie, flink pige og meget ... " Hun rynkede panden og ledede efter det rigtige ord."Fornuftig... Jah! Fornuftig!" Hun nikkede tilfreds.
Hun kyssede panteren på hovedet og begravede sin hånd i dens pels.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 21:01

Han grinte kærligt af hendes kommentar om Natalie.
Natalie var en meget fornuftig pige, der vidste udmæket hvordan hun skulle forsvare sig selv. Med god grund, når hun vidste hvordan man brugte en pistol.
"ja," sagde han og kiggede sig omkring. "Hun ved lige hvordan man forsvare sig selv!" Han kiggede på hende med et smil.
En brag udenfor grotten fangede hans opmærksomhed..
Braget lød som et træ der væltede.. En forfærdelig storm var brudt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 21:07

Nille rejste sig med panteren i armene, da hun hørte braget.
Alle dyrene gemte sig med det samme, og var sikkert blevet utrolig forskrækket.
Nille slap panteren og kiggede på dyrene der gemte sig, der kiggede tilbage.
"Søde venner, blev her mens jeg tjekker det." Sagde hun kærligt og det gjorde dyrene lidt mere rolig, hun gik ud af grotten og vinden piskede voldsomt i hendes hår.
Det var en utrolig storm, men Nille vidste hvad det betød.
Dyrene var i fare. Hun trak vejret hurtigt, og kiggede sig omkring.
Hun løb ned i grotten igen og kiggede på Brick.
"Jeg bliver nød til at tage dyrene med hen til min mormors gamle hus, jeg brændte det ned for to år siden men har bygget det op igen. Det kan holde til stormen, og der er en stald også. Jeg er bange for at hvis vi bliver her meget længere så vil et træ spærre vejen" Hun bed sig lidt i læben, og håbede at dyrene ikke blev for urolige.
Træerne omkring grotten havde set ud som om de var klar til at vælte.
"Vil du hjælpe mig?" Hun kiggede håbefuldt på Brick.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 21:18

Brick kunne høre hvordan stormen buldrede, som tusind vilde heste.
Hvordan var der kommet en storm så hurtigt?
Brick nikkede til Nille, med et blik der udviste at han meget gerne ville hjælpe hende.
"Selvfølgelig vil jeg hjælpe," sagde han med et smil og tog endnu en dyreunge op i sine arme.
Han vidste ikke hvor mange han kunne bære, men mon ikke at det nok skulle gå.
"Bare sig hvad jeg skal gøre først," sagde han og kiggede alvorligt på hende, med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 21:27

Nille gik over i et hjørne og rodede med nogle ting. Hun fik en stor taske og et transport bur frem. Hun satte transport buret ned og åbnede det.
"Kom så venner, vi skal afsted." Hun smilede til de små dyr. Kaninerne, musene og egern osv. De gik ind i transport buret som var utrolig stort. Hun lukkede lågen og puttede lidt mad ind til dem. Hun puttede tæppet og puden ned i tasken, og dagbogen og brevet. Hun gik over til et andet hjørne og åbnede et hemmeligt hul i jorden, og tog et sværd op og et bælte der til. Hun tog bæltet på og puttede sværdet i skeden. Hun klikkede med tungen så de større dyr kom over til hende. Hun kiggede vurderende på dem. "Okay, Brick kan du tage transportburet? Så tager jeg tasken og de større dyr får lov til at gå, jeg tager så nogle af de helt unge og putter i tasken." Hun smilede til dyrene for at berolige dem. Hun gik over til det sted hvor hun opholdt sit tøj, og tog det hele puttede i tasken. Hun tog de unge dyr op og puttede dem i tasken. *Bliv der* Hun sendte dem en kommando. "Jeg tager ikke madrassen eller noget andet med, for i huset er der det jeg behøver, manglede endelig bare og male, og så ville jeg flytte derhen." Hun tog tasken og kiggede på resten af dyrene som udmærket godt kunne gå. Hun tællede dem alle sammen, og der manglede ingen.
"Okay, lad os smutte." Hun begyndte og ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 1:44

Han gjorde som hun sagde og tog transport kassene.. Det var en smule forvirrende med alle de dyr til at gå i panik rundt om en, men mon ikke at han kunne finde overskud til at tage den med ro og fokusere på at få dyrene i sikkerhed..
"ja, lad os det," sagde han og nikkede, inden han løb med hende ud.. Han regnede med at hun viste vej..
Det regnede udenfor, så det var næsten ikke til at se noget.. Men, han ville ikke give op.. Han ville hjælpe hende og de små dyreunger.. Han ville gøre det så godt han nu kunne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 12:55

//Æhm, der er sket så meget i Nilles liv, og hun har ændret sig en del, plus det ikke er den samme evne mere C: Så skal vi lave et nyt hvis det er?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 22:35

//Har også lige ændret Brick, eller rettere sagt.. han er død.. Men, ja er helt klart frisk på et ny hvis du vil emne med Megan ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Man 28 Jan 2013 - 19:45

//I would love too ^^ Men lige en advarsel, jeg har utrolig krea svigt XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 13:02

//det er helt i orden ^^ hvem laver og plot ide?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 14:48

//Kan du lave? Pleaaaaaaaaase. Ogog, jeg har ingen idé. Men læs om den nye Nille... Hun døde, og reinkarnation af hende er kommet ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 16:49

//Okay okay ^^ Og sikke noget da, finder bare på noget så Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 16:52

//Super, bare send pm med link Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 16:58

//Skal jeg gøre Smile OUT//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 3 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum