Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba15 
Lori
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba15 
Jake
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba13Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba14Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:18

*Prøv at snakke med den ligesom du gør med mig* Nille kravlede let op i et træ og så ned på dem.
Hun lå på en gren fuldkommen afslappet og ventede på hvad der skulle ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:25

Brick kiggede efter hende, da hun kravlede op i træet.
Efterlod hun ham bare?
Han vidste godt at han skulle tage sig sammen, men sådan at snakke med en ulv og endda en der var større end ham selv.
*Øhm.. Hej,* sagde han og kiggede på ulven.
Ulven kiggede på ham med dets gyldne øjne, der kunne gennembore hans sjæl.
*Det er mit teratorium,* sagde den koldt.
Brick rettede sig op, for at virke større end den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:27

Nille kendte ulve sprog og opfattede hvad de sagde, hun kravlede ned og stod ved siden af Brick.
"Nej det er ej. Det er panternes!" Hu vidste at det ville irritere ulven eftersom panterne og ulvene sloges om denne skov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:33

Ulven knurrede og blottede sine skarpe tænder.
*Forsvind dit afskum!* vrissede den og gjorde alt for at virke stor og skræmmende.
*Tal pænt til hende!* vrissede Brick og blottede sine tænder.
Ulven vidste ikke hvad den skulle gøre. En modstander kunne den klare, men to var ikke lige det nemmeste.
Den gik et skridt tilbage, mens den stadig puffede sine nakkehår op for at virke større.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:36

Nille knurrede, afskum? årh, nu skulle han få!
Nille angreb ulven, og knurrede højlydt af ham.
Hun nappede efter hans strube og kadsede ham.
Hun brølede højt, så højt at andre pantere kunne høre det og var på vej.
Panterne dukkede op fra træerne, de angreb ikke.
De genkendte godt Nille og vidste at de ikke skulle gøre noget medmindre at hun bad om det.
"Her kommer vi og hilser på dig og det her er hvad vi får? "Hun knurrede af ulven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:42

Ulven rejste sig og prøvede stadig at virke skræmmende.
*Det er mit terratorium!* vrissede den, selvom den godt kunne mærke at den ikke havde en chance.
Brick kiggede sig forskrækket omkring. Alle de panter omkring ham fik ham til at føle sig svag, som hvis han ville forsvare sig selv var det umuligt.
Ulven så sit snit til at stikke halen imellem benene. Den forsvandt inde i den mørke skov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:44

Nille elskede en sejr.
Hun kiggede på de andre pantere og knurrede, de vidste nu at de ikke skulle gøre Brick noget.
*Undskyld... Jeg jog ham væk..* Nille var ked af at hun havde ødelagt Bricks chance til at snakke med ulven, hun sænkede hovedet så hun kiggede ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:50

*Det gør ikke noget,* sagde han og kiggede kært på hende. *Han var vidst heller ikke det hver alligevel.*
Han kiggede ned, for at få øjenkontakt med hende. Hun skulle da ikke være ked af det? Hun havde jo reddet hans liv på en måde?
*Det var pænt af dig at prøve,* sagde han og logrede med sin hale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:52

Hun løftede blikket lidt.
*Der foregår på en måde en krig i skoven, hvis du nu ikke vidste det.. Ulvene vil overtage skoven, men panterne kan ikke tage tilbage til deres oprindelige hjem, jeg er panter og dermed også en del af krigen, de behøver mig fordi jeg kan forstå ulvenes sprog, derfor blev jeg sur på ulven" Hun løftede hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:07

Han nikkede forstående til hendes fortælling. Han vidste ikke at der var en krig i blandt ulve og pantere. Det så han ingen grund til, kunne de ikke bare deles om skoven?
*Det forstår jeg godt,* sagde han og rejste sig, med alt hans ulvekrops pragt. *Jrig er ikke andet end ballade hva?*
Han følte sig lidt ubekvem med alle disse pantere i nærheden, især da han vidste at der var krig imellem de to racer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:09

Nille kiggede på de andre pantere og blottede hendes tænder, hun gjorde tegn til Brick om at følge med hende, hun gik hen til en lille grotte hvor der var lys inde.
Hun skiftede form og gik ind i grotten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:11

brick fulgte med hende, da de kom til en grotte.
panterene fulgte ikke med dem, heldigvis.
Med en elegant bevægelse, forvandlede han sig om til sin menneske skikkelse og fulgte med hende ind i grotten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:13

Nede i grotten var der en madras, en dyne og en pude.
Der var mange dyr, men ikke store dyr.
Egern, fugle, panter unger, ulve unger, osv.
Der var en bog og en blyant på madrassen og der var to stole.
Nille satte sig på en af stolene og tog en panter unge op og aede den.
"Jah her bor jeg så lige for tiden" Hun smilede til Brick.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:19

Det gav et sæt i ham, da han ikke havde regnet med at der var et hus nede i en grotte.
"Wow," sagde han imponeret og kiggede sig omkring. "Her er virkelig flot," Han lod en hånd glid henover skrievbordet. Det var garenteret hyggeligt at have hus sådan et sted. I en grotte, uden nogen kunne komme og forstyrre. Han ville ønske at han også havde et hjem. Et sted han kunne kalde sit eget.
"Det havde jeg ikke regnet med," sagde han med et kærligt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:21

Hun smilede, det var ikke noget særligt, men her var da i hvertfald ingen der afbrød hende når hun hjalp dyrene.
På bordene var der lidt ryddet godt nok, der var forbindinger, sakse, piller og foder osv.
Hun aede blidt den lille panter unge under hagen.
Den havde en forbinding om benet, den havde nemlig slået sig i skoven så den var af led.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:46

Han smilte til hende, da han så hvordan hun nussede den lille panter unge. Om dets potte havde den en forbinding, der tydet at den var kommet til skade. Det gav et lille hak i ham. Han hadedet når dyr kom til skade, især hvis det var mennesket der var skyld i det. Mennesket var en forfærdelig race, der havde taget planeten til sig.
"hvad er der sket med den?" spurgte han og strøg den over dets hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 21:52

"Jeg fandt den i skoven, jeg mener at den var kravlet op i et træ, men den var ikke klare til det endnu, den var stadig for lille og den faldt ned men heldigvis nået den ikke langt op " Hun mindedes da den lå på jorden og klynkede, "jeg spurgte panterne om de kendte moderen, men det gjorde ikke så, jeg tog bare den med mig og har taget mig af den" Panteren strakte og gabte og lagde sig så i Nilles skød og faldt i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 18:00

Det imponerede ham meget, sådan som hun tog sig af dyrene.
Hun måtte have en stor kærlighed til dyr.
Det forstod han på en måde godt. En shapeshifter havde en stor kærlighed til dyr, eftersom de selv var et.
"Stakkels den," sagde han og nussede den lille panters hoved. "Godt at du var i nærheden hva?" Han smilte skævt og kiggede på hende, med sine blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 18:03

Hun nikkede.
"Jeg går som regel en tur for at se om der er nogle dyr, men dyrene ved nu at jeg er her og hvor jeg bor. De kommer bare hen til mig, for de ved jeg vil hjælpe." Hun rystede på hovedet af alle de klodsede søde unger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 18:10

Han smilte og kiggede rundt i grotten.
Det var et meget fint sted at bo, selvom det var en grotte. Der var hyggeligt og ikke spor koldt eller noget. Plus alle disse dyreunger fik grotten til at virke endnu mere hyggeligt.
"Det er et godt tegn," sagde han og grinte sødt. "At dyrene kan lide dig altså."
Han kiggede endnu engang rundt.
Måske han også snart skulle overveje at slå sig ned.. Men.. Han følte sig så tom uden hans kusine i nærheden.. Et hus uden hende ville være helt mærkeligt.
han måtte finde hende først..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 18:11

Han så ud som om han var et andet sted.
"Hvad er der?" Hun kiggede bekymret på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 20:03

Han kom ud af sine tanker og rystede på hovedet. En trækning i mundvigen udviklede sig til et skævt smil.
"Ikke noget," sagde han og prøvede at lyve, selvom han var meget dårlig til det. Men denne gang lød han overbevisende nok. "jeg kom bare til at tænke på noget, men det er ikke noget særligt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 20:04

Nille kneb øjnene lidt sammen.
"Du kan godt fortælle mig hvad, jeg plaprer ikke ud til alle sider." Hun smilede.
"Og det gør dyrene heller ikke" Hun sendte en kanin unge et bestemt blik.
Kaninen rystede kiggede bare på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 20:08

Han smilte skævt og sukkede.
Hvorfor ikke fortælle hende det?
Hun havde trods alt reddet hans liv.
"For.. Mange måneder siden, forsvandt min kusine ud i det blå.." fortalte han og kiggede trist ned i jorden. "Hun er som en søster for mig, så derfor er jeg taget ud for at lede efter hende.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 20:11

Da han fortalte hende det fik hun medlidenhed.
"Det er jeg ked af... Hvor så du hende sidst og hvad hed hun?" Måske hun hende, men hun tvivlede.
Hun satte panteren ned og klappede trøstende Brick på skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille// - Page 2 Empty Sv: Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum