Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Jake
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Sasha
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Renata
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Genevira
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Celenia
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Lenore
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Katrina
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Lori
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 
Edgar
du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba13du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba14du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 15:13

S i nærheden af river
O en vampyr som der var ved og dræbe et uskyldige offer
V regn og torden
Tid cirka midnat
p [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lyden af fodtrin lød tyliget igmen vandet Arason løbe alt hvad han kunne hen mod
en vampyr der dræbte folk for moreskab skyld Arason spændte hans bue og ramte vampyren på rygen vampyr vende sig om og løb i stor angreb mod Arason i det han var ved og slå ud efter ham stak Arason sværdet igmen ham så slimte sprøjte ude over det hele han samlte hans pil op og vaskede den og han tørte hans sværd af i vandet han putede sværdet i skeden igen og satte sig ned ved samling af the soulriver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 15:48

D12 betrægtede den unge man, da han modigt dræbte den vampyr han skulle have dræbt med sin dolk, han allerede havde klar i sin hånd.
*Nå,* sagde D12s herre i hans øre. *Det ser ud til at han gjorde vores arbejde,*
D12 nikkede og tog ikke blikket fra den unge mand, der var begyndt at vaske sit vsærd i floden. Blodet fra sværdet strømmede ud i den fredelig flod.
Med en snedig bevægelse, gemte han sig bag et træ for at gå tættere på den mystiske vampyrdræber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 15:52

Arason lagde mærke til at der var en mand
der komme tætre på ham han vende sig om og
lyn hurtiget havde han en pil klar til og skyde ham hvis han
kom for tætre på han var nu engang en vampyr han havde sigte
der hvor persone stod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 15:55

D12 stoppede med det samme op, da den unge mand rettede en pil mod ham.
Hans reflekser måtte være utrolige hurtige. Der var mange væsner der aldrig havde bemærket D12, hvis han havde listet sig ind på dem. Så, det forbløffede ham at ham her gjorde.
Han kom forsigtigt frem for sit skjul, med hænderne op foran sig for at vise at han ikke ville noget ondt.
*Tag det roligt D12,* sagde hans herre bekymrede. "Gå ikke i panik.*
D12 ignorede hans kommentar og fokuserede på den unge mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:01

han rettede sig op og putede pilen ned i hans
koger igen hvor efter han lagde sin bue over skulderne inden han vendte
blikket mod riverne igen og kiget der ude af han havde tagede hans badage
om munden væk han kiget ned i vandet og skylte hans ansigt han havde og være vampyr hvorfor var det også sket for ham nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:10

D12 kunne lugte at denne unge mand ikke var et menneske.
Lugten af tørt blod hang over ham. En typisk duft for vampyre..
Med faste skridt, gik han tættere på manden. Han var blevet nysgerrig, da han bare havde dræbt den vampyr der var meningen han skulle dræbe.
"Navnet er D12," sagde han og stod rank ved siden af ham. "Hvad med dig?"
Lugten af tørt blod var stækere nu, da han stod ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:15

han rejste sig op og kiget på hende med hans blå øjne
i det han rejste sig op "Arason wolfwind" svarde han og kiget
på ham i det han svarde ham han kiget på ham og så at han åbenbart
skulle ha dræbte den vampyr han havde slåede ihjel han kiget undersøgende på
ham i det han svaret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:20

Arason.
Et specielt navn syndes han.
"Må jeg spørger hvorfor du dræbte den vampyr?" spurgte han, med et alvorligt glimt i sine mørke øjne.
D12 vidste godt at den vampyr, var en ond vampyr da den havde haft angrebet væsner for sjov. Men, han ville bare høre Arasons grund til at dræbe den.
For penge?
For hæbn?
Eller af den samme grund som ham selv?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:26

"for at dræbe andre for sjovskyld det er begrbet af ondt efter min meniing"
svarde han og kiget på ham "og dig hvorfor ville du dræbe den" svarde han
og kiget på ham inden han trak bandage op om hans mund igen imens han
kiget undersøgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:35

Han bemærkede det undersøgende blik han sendte ham. Det forstod han godt, det var vel ikke hver dag man så en mand i en uniform som den.
"Jeg dræber vampyre pga. ordre fra min herre," svarede han og kiggede undersøgende tilbage på ham.
Han vidste godt at han ikke måtte afsløre for meget, ellers ville herren blive vred og straffe ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:41

han kiget på ham da han svarde "så må han da hadde vampyr"
svarde han og kiget på ham inde han satte sig ned og kiget ude på
vandet igen da det vel ikke ville være noget nyt det der skete med mindre
han skulle dræbe ham"kan du ikke bestem over dig selv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:01

han nikkede.
"Ja, han hader dem," sagde han og fulgte hans blik ud mod den flotte flod. "Det ved jeg ikke om jeg kan," han beholdte blikket ud mod floden. "Lige siden jeg blev skabt, har jeg ikke gjort andet end at tage imod ordre," Han smilte skævt og kiggede ned på Arason, der stadig havde blikket ud mod floden..
Han lagde en hånd på sin hørensnegl, for at herren ikke skulle høre ham.
"Men en dag," han tyggede lidt på sine ord. "Drømmer jeg om at blive min egen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:51

"så gør det skab din egne skæbne det er
det besdte råd jeg kan gi dig"
svarde Arason og smilte tilham han viste alt
for godt hvordan det var at man altid skulle gøre
hvad der bliv sagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:53

"Jeg vil gerne, men jeg tror ikke at jeg kan.." sagde han og kiggede ud mod floden. Solens stråler ramte hans ansigt, så det var en del skygger over det. "Jeg kender ikke denne verden helt perfekt, det er som om at jeg ikke er ægte..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12// Empty Sv: du kan ikke dræbe en uskyldige person//D12//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum