Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba13jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba14jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba15 
Jake
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba13jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba14jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba15 
Lori
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba13jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba14jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba15 
Valentine
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba13jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba14jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba15 
Edgar
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba13jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba14jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba15 
Abigail
jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba13jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba14jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Søn 23 Dec 2012 - 23:34

Tid: det er ved at være aften
Omgivelser: det er en kro som alle andre, med en lidt bråget gæste-flok
Påklædning: Barona er klædt som på billedet

Baroona trådte ind af døren, han børdstede det værste rejse støv af sig, det har var dage siden han sidst havde haft et varmt måltid mad, og en seng.
Han så sig omkring, der er en del folk som ville elske at få fat i dusøren på hans hoved og nogen af dem er højes sandsynelig også nogen blandt dem som vil prøve at tage den, men den tid den sorg.
Han gik hen til et affolket bord og væntede på at blive betjændt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Søn 23 Dec 2012 - 23:41

Arycia sad ved et bord i hjørnet med en hætte over hendes hoved, hun sad med et glas øl og nippede lidt til det ind imellem, hendes øjne fulgte en fyr som kom gående ind i kroen, hun betragtede ham som han satte sig ved et tomt bord og fjernede så sit blik fra ham og kiggede ned i bordet og fokusrede på en plet, hun trummede i bordet med sine negle så man sagtens kunne høre det, hendes negle var lange og slepet til klør.
Hun havde en sort hætte trøje på og en sort bluse inden under og et par pels shorts, hun frøs slet ikke, hun havde det faktisk rimeligt varmt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 15:09

tre mænd rejste sig, de var alle store, klædt i mørkt tøj og med sværd hængende fra deres bælter den største af dem trak et stykke papir frem og pegede på det mens han sagde ''er du Baroona, manden med dusøren på hundrede gundstykker''
Baroona kikkede ikke på manden, men sagde så ''slipper jeg for at dræbe jer, hvis jeg siger nej, for jeg har virkelig ikke lyst til det''

PS. vi har belle kontrold over NPCerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Man 24 Dec 2012 - 15:14

Arycia kiggede op fra pletten hun havde haft fokus på og kiggede hen på fyren igen hun havde kigget på før, men denne gang stod der tre mænd ved ham, hun kunne ikke se meget men hun kunne se noget papir en af dem holde frem, hun kiggede på dem af ren nysgerrighed, hvad ville de, hvem var han, hun trak på skulderne som hun besvarede sine egne spørgsmål, hun lænede sig tilbage og lagde armene overkors og kiggede på dem for at se hvad der mere skete om der overhovedet var noget ved det.

Ps. Okay ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 22:05

En af mændene græb fat i Baroones krave og trak ham op fra hans plads og sagde højt med en yders grov stemme ''vi tror at du er ham og nu kommer du med os''
Baroona svarede fuldkommen rolig ''hvis jeg virkelig er Baroona, den tidligere gladiator mester, tror i så at i tre er nok til at tage mig til fange''
Baroona svingrede sit ben og hamrede sit knæ ind i mandens ribben, hvilkeg kav en grusom knasende lyd fra sig og manden som holdte Baroona faldt sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 22:12

Arycia så til da manden trak fyren op fra sin stol, hun lænede sig frem og hold blikket fast på dem, hun lyttede fokuseret til deres samtale, hun smilede for sig selv da han fik manden til at falde sammen på gulvet, hun brød ud i latter en hånlig latter, hun kiggede op men havde stadig sin hætte på og kørte sin finger rundt på toppen af sit øl glas, det var ret underholdne det her faktisk det kunne hun godt kigge lidt på, hun mærkede øjne på sig da hun havde brudt ud i latter, hun kiggede bare koldt rundt på dem der kiggede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 22:35

Baroona smilede koldt og sagde ''som 12 årig havde jeg dræbt flere mennesker end de fleste lejesoldater gør på et helt liv, så hvis i tror at jeg ikke vil dræbe jer hvis i angriber, men i kan vælge at gå jeres vej så kan i få lov til at leve, i kan enda få det der med jer'' han pegede på manden som han lige havde slåget ned ''hvis i får ham til en healer kan i måske stadig nå at rede hans liv''
men selvfølgelig lytede mændene ikke de trak deres sværd og gik til angreb, men deres sving ramte kun den tomme luft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 23:18

Deres samtale morede hende, eller det var sådan fyren der talte men det morede hende stadig, hun rystede på hovedet af de to andre som gik til angreb på fyren, hun fik lyst til at deltage... Hun overvejede det men hvordan skulle hun bryde ind, hun rejste sig stille op og gik hen mod dem med hætten over hovedet, hun drejede lige mod baren og var nu ved siden af dem med ansigtet mod baren og bestilte en drink, hun kiggede flabet på dem, "ynkeligt" sagde hun og fik sin drink og tog en tår af den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 1:32

mens den sidste tilbageværende af dusørjægerne svingede sit sværd som en vanvitig, uden at ramme andet end den tomme luft, begyndte Baroona at spekuler om alle dusørjægere var idioter, havde så travlt med at dø at de angriber en mand som er kendt som arenans gud.
men så fik han nok han grab fat i mandens håndled og bruge dusørjægerens egen vægt og momentum til at kaste ham rundt i luften, manden landede på rykken.
Baroona satte sin fod og brugte spisen af den til at prasse hans hage til siden så nakken brækkede, mens han koldt sagde ''du havde altid et valg''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia) Empty Sv: jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum