Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
I cover your back!//Cosette// - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Lori
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Valentine
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Natalie
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Jake
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Katrina
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Sean
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Lenore
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Renata
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 
Edgar
I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba13I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba14I cover your back!//Cosette// - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

I cover your back!//Cosette//

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 18:56

Cosette skar lidt tænder, men kærligt ment. Hun vidste ikke hvad de skulle lave for at være ærlig...
"Det ved jeg ikke, hvilke muligheder har du at tilbyde?" Spurgte hun med en lidt drilsk klang i sin stemme. Hun kiggede på ham stadigvæk, men hendes blik blev mere og mere genert..
Cosette trak kærligt på skuldren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 19:02

Åh...
Hvad pokker havde han at tilbyde? Ikke Ret meget i hvert fald.. Hvad skulle en dreng som ham lige tilbyde en pige som hende, når han sjælendt havde en pige med hjemme?
"Det jo lige det," sagde han og kløede sig i nakken. "Jeg hjar desværre ikke så meget at tilbyde.."
Han smilte genert..
Hvorfor pokker var han så genert lige nu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 19:18

Hu rejste sig op og kiggede på ham.
"Tro mig jeg kender det, jeg har heller ikke det helt store at tilbyde." Svarede hun stille og smilte til ham. Hun rakte sin hånd ud til ham, for at han kunne rejse sig op. Bare for at være venlig. Cosette var født i kultur som lyselvere, hun havde aldrig smagt kød og var ikke sikker på at det var så giftigt som lyselverne sagde. For hun var jaguar form som en shapeshifter?
"Der en ting jeg godt kunne tænke mig at prøve." Sagde hun og smilte imens hun kiggede ham i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 19:29

Han hjalp hende op og smilte til hende.. Det var da godt at hun kendte det, så han ikke stod og følte sig som en anden jubelnar, eller noget i den stil i hvert fald..
"Javel, og hvad er så det?" Spurgte han nysgerrigt og gengældte det varme smil hun sendte ham..
Han var nysgerrig efter at se hvad hun havde i tankerne, selv shetan lettede på et øre for at lytte med på hvad hun ville..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 19:35

Hun skar tænder og bed sig lidt nervøst i underlæben.
"Jeg ved det lyder skørt.." Svarede hun og tog en dyb indånding og gik et skridt tættere på ham.
"Jeg har levet helle mit liv som vegetar, men jeg kunne godt tænke mig at finde ud af om kød virkelig er så forkvalmende på mig når jeg er en blanding." Sagde hun og smilte lidt nervøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 19:49

Shetan logrede straks med halen.. Han vidste at Toshiba kunne steje en bød så den smagte som noget Gud havde lavet! Cosette kunne godt glæde sig, Toshiba var meget dygtig til at lave mad, især hans bøffer.. Shetan savlede allerede ved tanken.
Toshiba smilte stort.
"Jamen, så må jeg heller stege en bøf til dig," sagde han med et charmerende smil og blinkede kort Til hende, inden han gik ud i køkkenet for at stege en bøf til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 19:52

Cosette smilte sødt, og bed sig stadig lidt i underlæben.
"Hvad er en bøf enlig lavet så?" Cosette anede intet om hvad en bøf var lavet af. Sevlom hun kendte næsten alle racer af dyr.
Hun kiggede kort på Shetan men gik så ud til Toshiba for at kigge på.
Hun fulgte nysgerrigt med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:15

Han hentede først kødet, spm han gav sig til at krydre med forskellige krydderier.. Allerede duften af krydderierne ville være som honning for en honningbi.. Man kunne næsten allerede smage bøffen på tungen, lade den smelte tungen..
Shetan luntede ud til dem i køkkenet, satte sig ned og kiggede bare op på dem med store hunde øjne. Han kunne ikke vente på at bøfferne var færdige.. Smelte på tungen.. Mums..
Toshiba smilte kort af shetan, inden han drejede bøfferne over et gammeldags komfur..
"En ko," svarede han og holdte øje med bøfferne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:23

Hun inrømmede det duftede godt, anderledes men godt.
En ko, for lyselvere var disse dyr hellige.. Det her skulle nok blive sjovt.. Det måtte hun inrømme, hun kiggede kort ned på Shetan og satte sig på hug foran ham. Duft skyerne spredte sig igennem helle lejeligheden.. Med den saftige duft..
"Jeg inrømmer det dufter godt." Sagde hun med et varmt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:31

Shetan logrede med halen, imens den lange ulve tunge hang ud sf munden på ham...
*og det smager også godt!* sagde han.
Toshiba smilte af dem, men kiggede ikke ned på d da han måtte holde øje med bøfferne.. Shetan logrede stadig med halen, inden han hurtigt slikkede den kære cosette på kinden og kiggede op på Toshiba igen.
"Bare vent cosette," sagde Toshiba med et stort smil. "Du vil elske det,"
Da bøfferne var færdige, puttede han dem på en tallerken, den ene til shetan, den anden til cosette og den tredje til ham selv.
"Værsgo," han rakte bøffen til hende, sammen med bestik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:36

Hun grinte kærligt af Shetan.
OG rejste sig op igen, hun kiggede lidt på bøfferne lidt nervøs.. Men det var klart ifølge hende selv..
Han rakte hende en tallerken med en bøf, og en kniv og en anden ting som lignede en misdandet pind. Hvad den hed andede hun ikke, men hun ville ikke være dum så hun undlod at sprøge.. Hun havde hørt nogle kalde det, hvad var det nu.. En feel? Nej hun kunne ikke huske det, for hun spiste jo salat og det var jo næsten finger mad ved lyselverne..
"Tak." Sagde hun venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:41

Han bemærkede godt ah hin kiggede lidt forvirret på gaflen, så han overvejede om han skulle fortælle hvad det var, men han var bange for at fornærme hende..
Lidt tøvende med et skævt smil sagde han til sidst.
"Det er en gaffel, bruger i ikke sådan nogen i din by?" Spurgte han, en smule nervøs for om han havde fornærmet hende..
Shetan gik direkte hen til sin bøf uden tøven.. Straks begyndte han at gumle den i sig, så man nu kunne genkende ulven i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:49

Cosette skar lidt tænder.
"Nej ikke rigtigt, de spiser ikke kød de tager naturens gaver og blander dem til noget bedre." Svarede hun uden at tøve og åndede lettet ud.
"Jeg ved det lyder dumt, jeg har lært ldit siden jeg blev smidt ud derfra." Sagde hun stille og satte sig hen til spisebordet og satte sig på stolen og var ikke helt god til hvordan bestikket kunne bruges.
Hun følte sig en smule flov..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:56

Han fulgte bare med hende hen til spisebordet.. Sin tallerken stillede han på bordet, for at gå hen og hjælpe cosette ved at stille sig bag hende.. Forsigtigt lagde han sone arme om hende for at vise hende hvordan man gjorde..
"Se, du holder med gaflen og skærer med kniven," fortalte han med et kærligt smil.
Forsigtigt skærede han et stykke kød af til hende.
"Sådan,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 21:59

Hun rødmede lidt da han hjalp hende, faktisk var det sødt.. Men hun syntes også det var en del flovt.. Hun kunne faktisk se logiken i det, og smilte.
"Nårh," Sagde hun kort og sødt, med et lille forsigtigt grin.
"Tak." Tilføjede hun stille.
Cosette var ikke van til folk gad at være så meget omkring hende, fordi at hun var blanding.. Derfor var det en smule mærkeligt for hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 22:08

Han smilte kærligt, hvor han derefter gik hen på sin egen plads det var overfor hendes..
"Det var da så lidt, du skal bare sige til også er jeg der," sagde han og skærede i sin bøf.. Han skærede et perfekt stykke og puttede det ind i munden, lod det dejlige møre kød smelte på tungen..
"Tør du smage på det?" Spurgte han og blinkede kærligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 22:16

Hun kiggede på ham imens han skar sit kød i en perfekt mundfuld.
Han kom det i munden og tyggede på det, og sank det.. Som alt andet mad..
Selvfølgelig var det nyt, hun havde selv bedt om den her.. Så det skulle hun smage.. JA det skulle hun! Hun nikkede.
"Udsæt ikke til imorgen hvad man kan gøre i dag." Sagde hun og skar et tilpas stykke og satte gaflen i. Hun kiggede lidt på kødet og nikkede lidt nervøst.. Hun lukkede øjne..
Hun tog hurtigt biden og begyndte langtsomt at tygge det. Det... Det smagte jo himmelsk!!!! Hun sank det, og åbnede øjne, og for at drile ham bare en smule så hun lidt nervøs ud staidgvæk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 15:42

Han kiggede spændt på hende.. Cosette skulle nu gå imod sine trationer, spise kød.. Han kiggede spændt på hende, hans blik kunnne minde om et barn der ikke kunne vente på at åbne sine gaver juleaften.. Også når gaverne endelig blev åbnet, ville barnet spære øjnene op.. Han gjorde det samme her, eftersom det så ud som om at Cosette ikke brød sig om kødet..
"Er du okay?" spurgte han stille, med et skævt og nervøst smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 15:51

Hun kiggede lidt på ham.
"Ja jeg elsker det!" Udbrød hun og grinte kærligt, og smilte sødt til ham. Hun skar endnu en bid og stak gafflen i og spiste biden. Hun elskede den dejlig saftige smag.
Hun havde set hans blik før, gud hvor var han enlig kær!..
*Slemme dig, den tanke skal ud af dit hoved!* Skældte hun på sig selv, hun var jo jaguar i shapeshifterform, hvilket vil sige hun var forbundet til det dyr på en måde.. Så det var sikkert derfor kødet smagte så skøndt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 15:57

Det nervøse blik i de chokolade brune øjne, forsvandt så snart hun smilte.. Det måtte være en form for evne hun havde, hendes humør smittede ham hurtigere end en forkølelse gjorde..
"Det var da herligt," sagde han kærligt og tog en anden bid af sit kød.. Han blev ved med at smile, eftersom han kunne føle på Cosette at hun mente det..
Det måtte være dyret inde i hende.. En jaguar elskede kød, så det måtte være grunden til det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 16:05

Cosette kastede sit hår tilbage, og efter lidt tid havde hun spist helle bøfen.
"Tak for mad." Sagde hun meget kært med et lidt genert smil.
Hun kiggede overpå ham.
"Og jo jeg har specielt talent for at mit humør smitter andre." Sagde hun og rejste sig op og tog hans tomme tallaerken og gik over for at vaske op. Bare for at være høflig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 16:13

De spiste færdigt..
Toshiba måtte indrømme at det var dejligt med selvskab.. En at snakke med, ikke han havde følt sig ensom, han havde jo trods alt shetan, men shetan var ikke et menneske.. Han elskede shetan, men nogen gange.. Var det bare skønt med selvskab fra et menneske.
"Tak," sagde han med et smil, da hun tog hans tallerken.. Han fulgte med hende ud i køkkenet og hjalp hende med at rydde op..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 16:22

Cosette smilte kærligt, og vaskede tallerknerne osv op i hånden. Hun nynnede lidt mens, og puffede kærligt til Toshiba med hendes hofte.
Hvilket fik hende til at små grine lidt.
"Du behøver ikke at sige tak når det mig som skal sige tak." Svarede hun med et blink med det ene øje og satte de rene nyvaskede tallerkner på bordpladen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 16:28

Han puffede kærligt tilbage til hendeed sin hofte.
"Jeg sagde tak for ar du tog min tallerken," sagde han og lænede sig op ad køkkenbordet.. Hans krop var ikke spændt, den var afslappet og fattet, spm havde han kendt cosette i flere år.. Som havde de været venner i flere år.. "Og at di vasker op selvom du er gæst," han smilte varmt. "Men, hvad siger du tak for?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 16:33

Hun smilte til ham og vendede sig immod ham og lænede sig tilbage op ad den ene bordplade.
"Altså der hvor jeg kommer fra, så har jeg altid taget opvasken fordi jeg var anderledes. Det blevet en selvfølge." Svarede hun og nikkede kort, og smiltet blev skævt.
"Fordi du hjalp mig med lyselverene?" Sagde hun kært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I cover your back!//Cosette// - Page 4 Empty Sv: I cover your back!//Cosette//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum