Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Jake
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Renata
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Lori
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Can i stay here?//Kendra//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:39

hun trak på skulderne "ja det er hun, det værste er at kvinden også har skabt mig, hun gjorde mig til det jeg er, fordi hun troede jeg kunne hole sulten ud" hun sukkede og rystede på hoved "men okay, jeg bebrejder hende ikke, jeg hader bare at jeg aldrig noget at være sammen med nogen fysik, hvis du forstår, jeg prøvede aldrig hvordan det føleles at blive elsket, og det kommer jeg vel heller aldrig til, for hvis jeg ikke aner forkert vil jeg snart ligge i min grav, hjerteløs i bogstavelig form" hun rettede sine øjne mod ham og smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:42

"Det tror jeg nu ikke at du gør," sagde han med et smil og lænede sig tilbage i stolen, da han havde spist færdig. "Du virker som den pige, alle drengene ville falde for, køn, sød og ben i næsen," Han smilte til hende og lagde armene om bag hovedet. Det var hans måde at vise på at han slappede af.
"Så, selvom du er en vampyr, tror jeg sagtens at du kan finde en partner," sagde han og sendte hende et stort, charmerende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:45

hun grinede og rystede på hoved "wauw se på mig, jeg må virkelige være desparat siden jeg modtager råd fra en varmblodet, ikke for at fornærme dig og din race, men det er hvad i er, varmblodet" hun trak på skulderne og rejste sig op "ja tror du det, men hun kan kommer hvert sekund, sikkert med en eller anden genial plan som sparker benene væk under mig og jeg vil aldrig for den ene ting jeg gerne vil. du ved ikke hvordan det er, jeg blev dræbt for jeg fik en mand, før jeg blev elsket og før alt andet" hun sukkede og tog sit glas for at vaske den ren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:16

Han rejste sig fra bordet og tog sin tallerken, for at vaske den op. Man kunne altid være høflig, når sådan et venlig person tilbød husly.
"Du har ret," sagde han og gav sig til at skylde sin tallerken. "Jeg ved intet om det, men jeg ved dog en ting," Han kiggede på hende. "Jeg ved hvordan det er, at man ikke ved hvad der kommer til at ske," Glimtet i øjet lyste klart, på en blid og venlig måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:24

hun grinede og rystede på hoved "du er nu speciel af en varmblodet, ikke ligesom alle andre, det kan jeg lide, bare jeg havde mødt en som dig for 557 år siden, så var det måske anderledes for mig" hun trak på skulderne og tømte sit glas "så fortæl mig om dig så vidt jeg husker ved jeg ikke hvad du hedder" hun hævede øjenbrynet og tog en flaske rødvin, hvorefter hun fyldte glasset op med væsken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:29

Han grinte kærligt af hendes kompliment.
"Tak, du er heller ikke som andre vampyre," sagde han og lænede sig op ad køkkendisken. "Jeg har hørt at i skulle være djævlens værk, men det ser det da ikke ud til lige nu," Han kiggede på hende, med et venligt smil.
"Jeg hedder Zayn," fortalte han og kiggede med, da hun hældte den røde dilikatese op i sit glas. "Hvad med dit navn?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:35

hun grinede og rystede på hoved af ham "nej min kære, lav ikk din første og største fejl at tro du kender en vampyr, vi er jagere og meget farlige" hun smilede og pegede ham på brystet "ja måske er vi, er lucifer ikke manipulerende, forførende og ond" spurte hun og lagde hoved på skrå, for det var præcis det vampyrer var, manipulerende, forførende og onde.
da han præsenterede sig, smilede hun og nikkede "Zayne, hyggeligt at møde dig, jeg hedder Kendra" hun smilede og bed sig i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:52

"Kendra, rart at møde dig," sagde han og nikkede høfligt, for at sende en gestus. "Jeg tror skam ikke at jeg kender en vampyr, jeg fortælelr bare hvad jeg har fået at vide," Han smilte og gik væk fra køkkendisken, for at kigge sig omkring endnu engang. Det var stadig et meget smukt hus, der ville få selv dronningen til at blive jaloux.
Han kiggede sig over skuldren, for at se hvad hun lavede. Det så nu meget sødt ud, når hun sådan bed sig i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:57

hun smilede og fulgte efter ham "det er da hyggeligt så hvad har du lyst til" spurte hun og lagde hoved på skrå, stillede sig op foran ham "jamen okay så, men hvad har du lyst ti at lave" spurte hun og lagde armene over kors, kort kørte en hår om bag øret og bed sig i læben. dette var underligt at være tæt på en hvis hjerte faktisk slog og at hun ikke prøvede at dræbe ham..men alt denne dag havde været underligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:03

Han kiggede på hende, med et venligt blik.
"Det ved jeg ikke," sagde han og kunne ikke lade være med at stamme lidt. Det var længe siden at han havde følt en anden person så tæt på.
"Hvad har du lyst til?" spurgte han.
Det var jo hendes hus, så hvorfor ikke lade hende bestemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:05

hun trak på skulderne og bed sig i læben "undskyld hvis jeg står for tæt på" hun trådte et skridt tilbage og kørte hånden igennem håret, næsten som en nervøs refleks, for sandheden var at hun ikke vidste hvad hun skulle gøre. hun kunne være noget så selvsikker når hun skulle jage, men tæt på en dreng...ja så vidste hun ikke hvad hun skulle gøre og det gjorde hende nervøs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:11

"Det skal du ikke sig undksyld for," sagde han og bed selv lidt i sin læbe. Et lille træk han gjorde når han blev genert. "Hvad syndes du vi skal lave?" Han kiggede på hende, med et venligt smil, hvor han derefter gav sig til at kigge rundt i huset. Hvor længe havde hun mon boet der?
Han kiggede tilbage på hende, bemærkede godt at hun var en smule nervøs, hvorfor forstod han ikke. Der var ingen grundt til at være nervøs overfor ham.
"Alt okay?" spurgte han forsigtigt og gik tættere på hende, med rolige bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:14

hun nikkede stille og så på ham, så hvordan han gik tættere på "jeg er bare nervøs, jeg har aldrig været tæt på en mand uden at skulle dræbe ham, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" hun bed sig igen i læben og trak vejret hurtigt ind "men jeg forstår ikke hvorfor du vil være så tæt på mig, vækker jeg ikke din afsky med det jeg gør, det jeg er" spurte hun og så på ham i takt med han kom tættere på, dette var virkelig noget der ville havde sat hendes hjerte på spurt hvis det altså ved at mærket stadig slog

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:19

Afsky??
Nej, hvorfor skulle han føle afsky overfor hende, hun havde ham jo intet gjort. Hun havde givet ham tørt tøj og mad, hvorfor skulle han føle afsky?
"Nej Kendra," sagde han og smilte til hende. "Jeg føler ikke afsky ved dig," Et beroligende glimt var i hans øjne. "Bare pga. du drikker blod, betyder det vel ikke at jeg skal afskye dig, du har jo en god personlighed,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:21

hun gik langsomt bagud og nervøsiteten var tydelig at se på hende "jeg bruger hver aften på at forføre og dræbe mænd på din alder, jeg har gjort det i over fem hundrede år, fortæl mig hvordan det ikke vækker din afsky" spurte hun og borede fingrene ned i sin håndflade, han var menneske hun måtte ikke, det var ikke fordi hun ville have hans blod, men det var som om hun 'ønskede noget andet, og han ville sikkert ikke give hende det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:25

Hvorfor var hun så nervøs?..
Han ville hende intet ondt gøre?
"Fordi," sagde han og puttede hænderne i lommen. "Det er vel bare din natur," Hans stemme var varm og rolig.
Forsigtigt gik han tættere på hende, med rolige bevægelser. Han placerede en hånd på hendes skulder og kiggede hende i øjnene.
"Jeg ser igen grund til at afsky så venlig en person," sagde han, med et smil. "Lige meget hvilken race,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:29

hun trak vejret hurtigere og bed sig så hårdt i læben at hun blødte en smule "hvorfor gør du mig så nervøs" spurte hun og så på hans hånd, det brændte næsten og hun havde svært ved at tænke "jeg har..." hun stoppede og lukkede øjnene, knyttede hænderne hårdt, stoppede sig selv før hun sagde noget hun ville fortryde, sagde noget som ville hjemsøge hende resten af hendes liv "du er en god mand" hviskede hun og åbnede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:35

Hun virkede meget nervøs. Hun bed sig så hårdt i sin læbe, at den næsten var ved at bløde.
"Tak," hviskede han og smilte kærligt til hende. "Du er nu også en meget god kvinde,"
Han forsod ikke om det var ham, der gjorde noget galt for at hun virkede så bange, eller rettere nervøs. "Du har hvad?" Han ville gerne høre hvad hun havde at sige, men vidste ikke om det var noget hun havde fortrudt igen.
"Det lige meget, du behøver ikke at fortælle mig det hvis du ikke vil," sagde han stille og kiggede hende i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:39

hun nikkede svagt "det var så lidt" hviskede hun og valgte på en måde bevidst ikke at høre hans bemærking om hende. hun sukkede og rynkede brynet "det er så svært det her, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" hun så væk og tørrede blodet væk fra hagen, men efter lidt tid kiggede hun på ham igen "jeg har...har lyst til at kysse dig, men jeg forstå godt at du ikke har lyst, hvem ville det, jeg er afskyelig og du er smuk, har sikkert en som venter på dig et sted" hun trådte væk og sukkede, stod med ryggen til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:44

Det gav et lille boblen i ham... Hun havde lyst til at kysse ham.. Ham? en gadedreng der ikke kom fra denne verden, men var som en fisk uden vand.
"Jeg ved ikke hvad jeg skal sige," sagde han stille og gik hen til hende, så han stod bag hende. "Du er ikke afskyelige Kendra, og jeg er ikke smuk, hvis der er en af os to der er smuk så er det dig,"
Hans stemme var beroligende.. Hun måtte ikke ignore ham, han nød hendes selvskab.. Og.. Der var en i den anden verden.. Hun var bare så langt væk..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:48

hun vendte sig mod ham og sukkede stille "du er smuk, smukkere end så mange ofre jeg har haft, og om du mener jeg er afskyelig eller ej er ligegyldigt, men jeg ved du aldrig ville have lyst til at gøre det" hun kørte en hånd igennem håret og så væk, han havde en, hun kunne se det på ham og nu havde hun sagde de ord, de ord som ville hjemsøge hende, fordi det aldrig ville ske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:52

Han bed sig i underlæben og kunne ikke lade være med at fokusere på de fine røde læber hun havde... Han måtte indrømme at det var fristende, men han måtte vel heller holde sig tilbage.. Tanken om at være sin kæreste utro, gjorde ham ikke specielt glad.
"Jeg indrømmer," sagde han stille og kiggede ned i gulvet. "At det er fristende at kysse dig," Han vidste ikke om han ville fortryde disse ord, men hun måtte vel også vide at hendes læber var fristende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:58

hun sukkede og lagde panden mod hans bryst, næsten som for at slippe for at se ind i hans øjne, for at slippe for at se den sandhed at hun ønskede en ting, som aldrig ville ske, og det ville aldrig ske før hun døde, hun ville dø og ikke engang havde prøvet at kysse en dreng..hvor ydmygende "måske er det fristende, men jeg ved det ikke ville ske, men det er også fint nok ,ej g må vel lære at leve med at jeg skal ene mit liv i en alder af hvad 557, jeg er mere jomfrue end en nonne nogensinde vil blive og ja det er jo ikke fordi drengen falder for mig" hun trak på skulderne og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 17:49

Hun ønskede et kys fra ham, som der aldrig var nogen der havde ønsket før. Hans kæreste havde ikke engang ønsket et, hun havde bare taget det og gjordt hvad der passede hende, men aldrig var der en der havde ønkset at kysse ham.
"Grunden til.." sagde han og kløede sig nervøst i nakken. "At jeg ikke kysser dig, er fordi jeg har en pige i min egen verden.." Han kiggede på hende, for at se hendes reaktion. "Det er godt nok 2 måneder siden at jeg så hende, så jeg ved ikke engang om hun tænker på mig mere.. Men.. Det er min grund.."
Han smilte skævt og indsnuste duften af parfume, og et lille skvæt blod..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 18:09

hun nikkede og lagde armene over kors "jeg ved det, og jeg burde ikke havde spurt dig" hun bed sig i læben og trådte stille tilbage "det er alligevel meget at spørge om, og det burde jeg ikke, det må du undskylde" hun trak vejret dybt før hun trådte hen mod køkkenet for at fylde sit glas op, hun var vel godt klar over at det ikke var fordi der var nogen der ønskede at opfylde hendes lille ønske, hvorfor skulle de

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 2 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum