Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Jake
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Sasha
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Renata
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Genevira
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Taliia
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 
Katrina
Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba13Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba14Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Can i stay here?//Kendra//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 18:13

Han var bange for at han havde såret hende.. Hvis han havde været singel, havde han nok ikke sagt nej til et kys fra en som hende, men hans kæreste i den anden verden blev ved med at fylde hans hoved.. Hendes latter, de fyldige læber og skinnende øjne..
Han kørte nervøst en hånd igennem sit hår og gik ud til hende i køkkenet.
"Men," sagde han stille, men overvejede at trække det tilbage. "Hvorfor mig? Jeg.. er jo bare et menneske.." Han kiggede på hende, med et glimt i øjet der udtrykte nysgerrighed og forvirring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 18:19

hun vendte sig om og stillede sit glas "fordi du er den første dreng, varmblodet eller menneskedreng som faktisk virker sød" hun gik hen til ham med langsomme skridt "fordi jeg har en meget stærk kvinde efter mig, en som i sin levetid udførte heksekunstner, så fordi jeg aldrig er blevet kysset, jeg døde før jeg blev gift" hun trak på skulderne og lagde armene over kors "fordi du virker som en sød dreng, men jeg forventede vel englelig ikke du ville sige ja, hvorfor skulle du" sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 18:24

Han kunne mærke hvordan hans kinder langsomt blev varme, jo mere hun gav ham kompilmenter.. Det havde han aldrig troet, at en vampyr ønskede et kys fra ham.. Ham? et forsvarsløs menneske, der kom fra en hel anden verden.
Han smilte charmerende og lagde selv armene på kors.
"Tak tak," sagde han og kiggede hende i øjnene. "Hvorfor jeg ikke skulle? Hvis jeg ikke havde en pige, ville jeg have en grund til at kysse dig.." Han smilte til hende, øjnene glødede af varme. "Du er jo smuk for pokker, og du har heller ikke taget blod fra mig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 18:30

hun hævede øjenbrynet og lagde hoved på skrå "det var vel så lidt" hun rullede med øjnene og stoppede op foran ham "uhh jeg kunne drikke fra dig, du kunne jo have en delikat smag i blod" hun smilede drillende "nej jeg skal nok lade hver med at drikke fra dig, men hun må da være heldig, gid der var en der ville elske mig, jeg tvivler efterhånden bare på at det nogensinde ville ske" hun tog sit glas og så kort på det, før hun igen så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 17:39

Han smilte skævt, eftersom at hun ikke ville drikke fra ham. Det var han glad for at hun ikke ville, det havde han prøvet før. Det var engang ved Katherina, hendes søster eller slave havde angrebet ham.. Det var som et bi stik, bare dobbelt så forfærdeligt.
Han smilte til hende.
"Der kommer en," sagde han og smilte kærligt til hende. "Det ved jeg," Han bed sig lidt i underlæben.. Han måtte indrømme at han savnede et kys..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// - Page 3 Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum