Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
i'm so hungry //Matic// - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 
Lori
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 
Valentine
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 
Lenore
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 
Jake
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 
Sean
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 
Abigail
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 
Celenia
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 
Edgar
i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba13i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba14i'm so hungry //Matic// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

i'm so hungry //Matic//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:13

hun havde ladet skoderne glide ned, da solen så småt ville komme frem, hun sad og læste i en bog oppe på sit bibliotek, nød stilheden, men da hun hørte ham smed hun bogen fra sig og gik neden under til ham "jamen god morgen englebasse" hendes smil var drillende og denne gang havde hun skiftet til et par hullede jeans, en sort tanktop og et par høje hæle "lidt vand, det skulle nok kunne blive ordnet" hun gik ud og fandt et glas frem, fyldte det med vand, før hun vendte sig om og gav ham det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:17

''Jeg troede du ville have efterladt mig...''

Han smilede stille og tog imod vandet da hun kom med det til ham og han drak det ganske stille og roligt. Han smilede blidt til hende og vidste ikke hvad han lige skulle sige eller gøre mere end det... han kiggede på hendes krop, stadig så hun godt ud i det...

''Nu står vi vidst lige... Sex nød vi vist ligeligt, og jeg reddede dit liv og du mit.''

Han smilede bare stille til hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:22

hun lagde hoved på skrå og grinede "åhh så det tror du, jeg gav mig hen til dig, som tak for at du gav mig blod, det vil sige du skylder mig" hun pegede ham på brystet og fik et mystisk og næsten ulæseligt udtryk i øjnene "måske nød jeg at være sammen med dig, men jeg ville havde brækket din arm, hvis du ikke havde givet mig blod" hun gik rundt og ham og tog hurtigt glasset, hun betragtede det nøje og knuste det hurtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:26

''Du tror du skræmmer mig?''

Han rystede på hovedet af hende, og han vidste han havde oplevet værre ting og han kendte en som ikke ville se godt på dette og som ikke ville være noget nemt offer for hende at kunne klare... Han smilede derfor bare...

''Så hvis du virkelig ønsker mig som slave, så vil jeg høre dit tilbud...''

Han så på hende...

''For jeg kender en hvis person... SOm ville kunne knække din ryg og rive rygraden ud af dig... Og ham kan jeg godt få til at dukke op hvis det er...''

Han smilede bare stille og kiggede på hende...

''SÅ hvad vil du bruge mig til som slave?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:30

hun rystede på hoved og lod glasset glide ned på jorden "jeg prøver skam ikke at skræmme dig, jeg kunne ikke fordrage det glas" hun rystede på hoved og lagde det derefter på skrå. pludselig blev hun alvorlig "jeg ønsker skam en at være her, her er så stort, også er der min lille sted datter, jeg har brug for en som kan snyde hende, hun er.." hun rystede på hoved og lagde armene over kors "sig mig prøver du at skræmme mig engle basse" hun grinede og kørte hånden igennem håret "men hvad jeg vil bruge dig til er helt enkelt, du skal snyde hende, for hende til at tro du faktisk holder af hende og så vil jeg selv personligt knuse hende" hun rettede sine øjne mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:35

''Jeg fortæller dig blot at jeg vil spille med åbne kort, fordi hvis jeg er her ufrivilligt så skal han nok få mig fri...''

Han smilede bare stille og lyttede til hendes ord, han troede ikke på det var alt hun havde i tankerne udfra tidligere og han kiggede bare på hende...

''Der er mere... Et hvad vil du bruge mig til for dig selv? To hvad for jeg ud af det?''

Han kiggede bare stille på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:40

hun grinede stille "søde engle fyr, jeg har levet i hvad 2000 år" hun rystede på hoved og gik ud fra væggen, hen til et skab hvor hun tog en æske frem "åhh det før var skam bare en joke, lige nu vil jeg meget hellere fokusere på at få hende dræbt, væk fra denne eksistens" hun vendte sig mod ham og åbnede den, inden i var der en amulet, der næsten skindede svagt som et hjerte der bankede "denne her amulet er meget speciel, jeg fik den lavet af en god ven Tatia for omkring 1000 år siden, den vil kunne hjælpe dig med at finde hende" hun tog den store amulet op og den fyldte næsten hele hendes hånd "hvis du vælger at acceptere, kan du for hvad ud ønsker" hun smilede og rakte sin hånd frem mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:46

''Og hvad så? Du kender ham ikke... Tro mig hvis nogen kunne dræbe sakref er det ham.''

Han grinede stille... Han vidste hvor stærk og farlig den mand var speciel for vampyre.. Han fandt det morsomt at han havde det kort i baghånden og derfor gad han ikke engang passe på mere...

'jeg tror ikke på der ikke er noget mere?''

Han kiggede bare på hende men tog så amuletten fra hende... han kiggede på hende og nikkede kort... Han så på hende...

''Jamen så... Det eneste jeg ønsker er sex og at blive bidt uden at tømmes!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:52

hun smilede og lagde hoved på skrå, valgte at overhøre hans lille trussel, for efterhånden havde hun hørt mange af dem "nej, det er intet andet, du skal bare forføre hende, for hende til at tro du er til at stole på og når tiden er inde, vil jeg knuse hende, misforstå mig ikke, jeg elsker min familie, men hun er en vederstyggelighed, udnytter denne gave hun har fået, dræber kun for sjov og ikke til brug" hun tog blidt hans hånd og lagde den i hans "denne vil fortælle dig hvor hun er, se på den som et hjerte, et liv du holder i hånden" hun rettede hoved på, lyttede til ham og nikkede "jeg levede hele vejen igennem hekse tiden, mon ikke jeg har nogle bøger der kan give dig det du nu end ønsker og måske mere til endda" hun trak på skulderne og så på tatoveringen på sin håndflade

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:55

''Okay så, men hvad så når det er klaret?''

Han kiggede på hende og grinede over det hun sagde... Hun misforstod ham tydeligvis og han gik bare med henn til hende og kiggede på hende... Han grinede lidt højere og rystede på hovedet...

''Du misforstår mig... Jeg ønsker de to ting fra og med dig!''

Han kigged epå hende for at se hvordan hun ville reagere på hans ønske...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 16:58

hun smilede roligt og lagde armene over kors "så er du fri til at gå, gøre hvad du har lyst til" hviskede hun med et svagt smil. hun rynkede brynet og så på ham, fulgte ham da han gik hen til hende "fra mig" spurte hun og bed sig i læben, dette var uvant, hvad mente han, hun havde troet at han ville væk så snart han nu kunne, men nu ønskede han pludselig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 17:03

''Ja jeg ønsker at når du drikker fra mig, hvilket jeg siger du må, så tager du ikke for meget! Men som tak for at jeg hjælper dig med din søster og med at give dig blod, så har jeg lov til at dyrke sex med dig når jeg har lyst... Er det en aftale du kan godtage?''

Han smilede bare venligt skævt og drilsk til hende... Han ville have hende igen det var der ikke nogen tvivl om overhovedet... han havde bare lyst til at smide hende på sofaen lige nu og have sex med hende igen... at elske med hende endnu engang...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 17:07

hun lagde hoved på skrå og lyttede til ham "okay, det var min steddatter, men ellers okay, det kan jeg vel godt leve med, hvis det gør dig glad" hun smilede drillende, kunne næsten lugte hans ophidselse "men jeg bliver nød til at have noget at drikke først" hun tog amuletten fra ham og lagde den på plads, hvorefter hun gik hen og tog en flaske blod, hun hældte det stille op i et glas og drak fra det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 12:08

''Jeg siger ikke det absolut skal være lige nu... Men blot at du er klar på at jeg kan finde på at bede om det alle tidspunkter og du har som tak bare at være med og nyde det...''

Han smilede drilsk til hende og han satte sig ned på sofaen, men sagde så stille noget. Han var ikke sikker på hvad han kunne tillade sig dette men han smilede bare stille til hende og grinede lidt...

''Forresten er det ikke bare at have sex, men at gøre som jeg siger når det har med den slags at gøre... Og du må ikke skade mig!''

Han smilede og så spørgende på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 14:58

hun grinede og vendte sig om med sit glas i hånden "det sagde jeg heller ikke noget, jeg sagde bare jeg blev nød til at få noget at drikke, ikke andet" hun smilede med hugtænderne fremme og gik stille hen mod ham "undskyld mig at gøre som du siger, det var ikke en del af aftalen, og helt ærligt jeg har levet i 2000 år, jeg har nok lært hvordan man er omkring folk uden at skade dem på nogle måder" hun rullede med øjnene og satte sig stille ned, hvorefter hun tog en tår af sin drink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:19

''Du sagde du skulle have noget at drikke FØRST... hvilket vil sige du snakkede om at gøre det nu... Og hvis du har lyst skal du da bare sige det istedet for at skjule det.''

Han smilede drilsk til hende og da hun sagde at det ikke var en del af aftalen trak han bare på skuldrende af det, og kiggede lidt væk fra hende inden hans blik vendte tilbage til hende...

''Well... Hvis du ikke vil gøre som jeg beder dig om, omkring sex, så må du hellere finde en anden til at hjælpe dig?''

Han kiggede bare på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:24

hun grinede stille og tog en tår af blodet "e´jeg må da indrømme at dit blod smager bedre end dette, men var det ikke dig der bestemte hvornår det skulle ske" spurte hun og vendte sig mod ham "var det ikke det du sagde" hun lagde hoved på skrå og stillede glasset fra sig "nåh så nu løber du fra aftalen, men okay døren er der, jeg er ikke på at jeg kan finde en anden" hun trak igen på skulderne og smilede drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:30

''Jo det jeg siger er jeg bestemmer hvornår og hvad der sker...''

Han kiggede spørgende på hende og vidste ikke om hun ville kunne leve med det, og han havde da først tænkt sig at finde ud af hvad det var for en kvinde han nu havde med at gøre når det kom til stykket... Han smilede bare...

''Men hvis du har så svært ved det så skal jeg nok gå... men tro mig du finder nok ikke nogen der kan gøre det så godt og hurtigt som mig... Men hvis du vil tage til takke så skal jeg nok smutte?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:36

hun nikkede og lænede tilbage, men hurtigt sad hun på hans skød og lagde hoved på skrå "vil du da gerne gå, men er du sikker på at du vil kunne klare hende, hun er yderst irriterende, vil højst tænkeligt true dig, brænde dig" hun smilede og hviskede ham i øret "for hvis du vil gå så er der intet der kan stoppe dig" hun rettede hoved op og så ham dybt i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:01

''Jeg har prøvet værre ting en det... jeg skal nok få hende til at falde for mig, og derefter skal jeg nok lade dig gøre med hende hvad du vil...''

Han kiggede bare på hende og så helt seriøst på hende, og kunne ikke lade være med at smile lidt... han var i godt humør han havde en ny smuk kvindelig vampyr han kunne have det sjovt med og det gjorde ham i godt humør...

''Hvad hedder hun?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:05

hun nikkede "god dreng, hun skal dø for hvad hun har gjort" hvislede hun og sukkede, hun lagde armene om hans hals og så på hans smil "jamen se hvem der er i godt humør" grinede hun og lagde hoved på skrå. da han spurte til hendes navn hævede hun øjenbrynet "hun hedder Kendra og hvis du skal indsmigre dig på hende, så for hende til at grine og hvad end du gør så tilbyd hende ikke dit blod, hun vil drikke dig tom og knække nakken på dig" hun lod en finger glide op langs hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:18

''Så jeg skal forføre hende hende uden at give hende mit blod?''

Han kiggede på hende og egentligt havde han bare tænkt sig at lokke med hende spille på at give hende lyst til at gå i seng med ham, og efter det ville han sørge for at der skete noget slemt for hende...

Han smilede bare og sad bare og kiggede på hende som hun sad der og smilede venligt til hende da han kiggede på hende og han hviskede hende så blidt i øret...

''Har en ting at sige til dig... Du har lov til altid at bide mig og drikke af mig, så længe du aldrig gør mig svag nok til at besvime...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:26

hun nikkede "ja for hun vil dræbe dig, Kendra har aldrig haft særlig meget selv kontrol så hun vil dræbe dig" hviskede hun og strøg ham ned langs halsen.
hun lagde hoved på skrå og betragtede ham "jeg bliver nød til at spørge kan jeg stole på dig" hun rettede hoved op lidt efter, men så på ham med opmærksomme øjne, klar til at opfange alle detaljer "vil du da have jeg bider dig nu" spurte hun og lænede sig frem mod hans hals "nu hvor jeg har drukket behøver jeg jo ikke tage så meget" hviskede hun og grinede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:38

Han kiggede på hende og nikkede bare til det hun sagde omkring at hun ikke havde selvkontrol denne kendra... Det var da rart at vide... Om hun kunne stole på ham var et godt spørgsmål, fordi han ville da gøre hvad han kunne og det ville nok være godt nok, så han besluttede sig for ja...

''Ja det kan du godt.''

Han smilede stille og grinede lidt over hendes spørgsmål, han rystede på hovedet af det, og smilede venligt...

''Jeg mente at du ikke behøver drikke af glas så længe jeg er i nærheden og at du ikke behøver at bede om lov.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:42

hun nikkede stille "godt, men husk tillid er svær at give, så for mig nu ikke til at fortryde jeg gav dig den" hun vendte sig om og lagde sig med ryggen mod hans bryst, "okay, så hvis jeg ville kunne jeg gøre det ny" hun tog fat i hans hånd og nussede ham over håndledet, drillende og blidt "er det du mener engle fyr" hendes øjne lå på ham og hun hævede øjenbrynet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm so hungry //Matic// - Page 3 Empty Sv: i'm so hungry //Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum