Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Jake
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Sasha
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Renata
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Genevira
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Celenia
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Lenore
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Taliia
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Madelena Gray
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 
Katrina
Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Never a slave! Never! -nille-

Side 11 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 22:49

"Jade!?" Udbrød han, efterfulgt at et kærligt grin. "Det tror jeg ikke nille, hun er en engel og jeg er en dæmon,"
Han lagde en arm om hende og krammede hende bagfra..
"Du skal ikke være jaloux," hviskede han kærligt. "Jeg er jo forelsket i dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 22:53

"Men har du tænkt over hvorfor hun valgte dig?" Hun ignorerede hans grin. "Og hvorfor hun kaldte dig for hendes?" Hun sukkede.
Hun lukkede øjnene. Hun smilede af hans hviskende ord, og fik kuldegysninger.
"Det er bare så svært... Jade er din skytsengel, og den der skal beskytte dig... Og dermed være tæt på dig... Og så Victoria..." Hun sukkede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:26

"Ja, jeg har tit tænkt over hvorfor hun valgte mig.." Hviskede han og kunne ikke lide at hun pludselig virkede så kold og sur.. Som ønskede hun bare at han skulle gå sin vej, men han vidste godt at det ikke var derfor.. Han vidste godt at det var pga. Hun tænkte på jade og Victoria.. Eller, det håbede han i hvert fald på at det var den grund og ikke fordi hun ville have ham til at gå..
"Du skal ikke tænke så meget på det," hviskede han stille og stoppede med at kramme hende. "Skytsengel eller ej, så er jeg ikke hendes eller victorias.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 11:40

Nille var ikke sur på Jacob... Aldrig! Det ville være svært... Ham og hans smil, og de krystalblå øjne... Det var alt for svært.
Hun blev lidt trist over at han ikke krammede hende mere... Så hun vendte sig om mod ham, og krammede ham. Hun lukkede øjnene.
"Undskyld..." Hviskede hun. ".. Jeg er ikke spor rar.. Jeg er bare så bange.... For at Victoria får sin vilje, og ... Hvis Jade nu er lidt vild med dig..." Hun åbnede øjnene, og så ham i øjnene. "Så ville det være svært for mig at være forelsket i dig." Hun lukkede øjnene igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:04

Ville det være svært for hende?...
Hvad betød det?.. Ville hun ikke elske ham længere hvis jade var vild med ham og hvis Victoria fik ham som slave?.. Men.. Det forstod han ikke.. Hvis man elskede nogen, ville man så ikke gøre alt for at beholde dem?..
"Hvad mener du?" Spurgte han med en hviske stemme.. "Vil du give op på mig hvis Victoria fik sin vilje og hvis jade er vild med mig?" Hans stemme var en smule forvrænget. "Du må ikke give op på mig nille.."
Forsigtigt satte han sig op og kiggede ned på hende med et bedrøvet blik..
"Jeg vil ikke give op på dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 14:20

Nille så chokeret på ham.
"Nej!" Sagde hun. "Jeg ville ikke give op på dig! Det jeg mener at det ville svært for mig at acceptere, og jeg ville leve i frygt for at du ville gengælde deres følelser." Sagde hun. Hun blev læggende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 19:31

En sten faldt fra hans hjerte, så snart hun fortalte at hun ikke ville give op på ham.. Det var han glad for..
Han var lige ved at blive bekymret for om hun ville give slip på ham, ligesom hans forældre havde gjort..
"Jeg får ikke så let følelser for nogen Nille," sagde han og smilte beroligende. "Jeg er forelsket i dig og kan ikke skubbe det væk,"
Han rejste sig op og kiggede ned på hende, med det samme kærlige smil som altid..
"Tro mig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 20:01

Nille satte sig selv op, og så stille på ham.
Hendes hjerte begyndte at banke hurtigere da han sagde at han var forelsket i hende... Igen. De ord betød meget for hende, og hun ville ikke give slip på dem, eller ham.
"Jeg tror dig." Sagde hun blot, og rejste sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 20:06

Han smilte stort..
jeg tror det.. de ord var dejlige at høre.. Det betød meget.. En der ikke ville give slip på ham.. Det fik hans hjerte til at være varmt, imens resten af kroppen var kold..
"Godt," sagde han og lænede sig ned for at kysse hendes pande.. "Så lover jeg aldrig at give slip på dig," Hans smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 20:09

Nille smilede, og grinede lidt. Det var dejligt at vide at Jacob var der for hende... Men det han ikke vidste var at Nille ikke var helt som han troede.. Hun havde hemmeligheder, ligesom andre...
"Dejligt." Mumlede hun.

//Mon vi skal tage, og afslutte dette emne, så vi kan tage det du snakkede om Very Happy?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 20:15

Han smilte og gik et skridt bagud, imens han stadig kiggede på hende med det sædvanlige Jacob smil..
Hvis bare det havde været så nem.. Jacob var slet ikke klar over hvad der næsten vil komme til at ske med ham.. Hvad Victoria ville kaste over ham, så han næsten ville glemme alt udover sig selv..
"Jep," sagde han..

//Jo Smile Lad os det Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 20:16

//DU LAVER ;D//

Nille smilede skævt.
"Jeg må gå..." Sagde hun, og med de ord forlod hun huset.
Hun så ikke på malerierne en eneste gang... Og hun gik ikke vejen hen til The Forest... Hvor hun var på vej hen? Det vidste hun ikke engang selv.

//OUUUT! Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 20:20

//Lad gå Wink//

Jacob kiggede efter hende..
han undrede sig over hvorfor hun altid forsvandt på den måde, uden et eneste form for farvel.. Ikke engang et vi ses..
Han løftede på skuldrene og hoppede ud af vinduet..
Det gjorde ham nu ikke så meget, han vidste at de skulle se hinanden igen.. Det var ikke til at undgå..
Han havde ikke lyst til at holde sig fra hende i hvert fald..
Hurtigt kiggede han på huset, inden han løb ind i skoven..
*Til vi ses igen Nille,*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 20:21

//YAY! Sender du link over PM? Bebe? Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 20:29

//Selvfølgelig Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 11 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum