Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Shattered. -Nille- - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Jake
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Sasha
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Renata
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Lenore
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Genevira
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Celenia
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Taliia
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 
Katrina
Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba13Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba14Shattered. -Nille- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Shattered. -Nille-

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 20:36

Hun rødmede, og bed sig i underlæben. Hvorfor skulle hun også rødme hele tiden når han var i nærheden?! *Fordi i er et par.* Lød en klog stemme inde i hendes hoved, men det hjalp overhovedet ikke på det med hun rødmede. Hun rødmede bare mere over tanken. Hun så forsigtigt op, og mødte hans øjne... Og blev blød i knæene. Kaninen så op på hende, men kiggede så på Jacob igen.
"Jeg må nok hellere... Få hende hjem." Hun bed sig igen i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 20:49

Hun rødmede, hvilket bare fik ham til at rødme også.. Vent, hvorfor rødmede han nu også? Og hvorfor kun når hun var i nærheden? Han kiggede ned i jorden, imens han kørte sin ene bare fod frem og tilbage i det var sand.. Han havde savnet hende, det var han sikker på, ellers ville han ikke stå og rødme foran hende som han gjorde..
Han kiggede op og mødte hendes øjne, hvor hans blik derefter sendte hendes lokkende læber et blik..
"Ja, god ide," sagde han med et smil og kiggede hende i øjnene igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 20:52

Endelig ville hun slet ikke gå fra ham... Hun lagde mærke til at han-kort- kiggede på hendes læber, hvilket bare fik hende til at rødme mere. Åh... Grr, hun hadede at rødme! Endnu engang bed hun sig i underlæben.
"Vil... Du gå med mig?" Hun så spørgende på ham, og rødmen forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 20:58

Hans blik lyste op, da hin spurgte om han ville med.. Selvfølgelig ville han med, han havde ikke tænkt sig at forlade hende foreløbelig.. Lysten til at blive ved hende, var stærkere end lysten til at gå sin vej..
"Ja da," svarede han og gik op på siden af hende. "Jeg vil følge med dig overalt," han blinkede kærligt og begyndte langsomt at lånte frem af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:08

Hun grinede af det sidste han sagde, og fulgte lykkeligt efter ham. Hun var nu glad for at have mødt ham... Hun kom i tanke om Valrun... Og Michael. Hun rystede på hovedet for at få ham ud. Hun kunne ikke tænke på ham nu, han sagde jo også han ville tage til et sted ved navn Aterswell.. Hun så på Jacob igen, det hjalp da lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:13

Han kiggede over skuldren og bemærkede at hun tænkte på noget.. Noget som der kunne få forvirring frem i de sorte øjne.
"Er alt okay?" Spurgte han og fortsatte med at gå frem ad..
Omkring hans fødder svingede sandet, ligesom vand ville gøre hvis man løb igennem det.. Han lukkede kort øjnene i, men åbnede dem hurtigt igen og kiggede fortsat på nille med sine krystalblå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:15

Okay? OKAY?! Nej, intet var okay. Okay, nu overdrev hun. Hun sukkede, og så roligt op på ham med et skævt smil.
"Ja, alt er okay." Løgn, men hun kunne ikke fortælle Jacob det.
Selvom hun så gerne ville... Så kunne hun bare ikke. Hun så fremad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:23

Der var noget som hun ikke fortalte ham... Han vidste godt at alt nok ikke var okay, hendes mormor var trods alt død.. Men.. Han kunne se på hende at det ikke var det som plagede hende.. Der var noget andet.. Noget som hun måske var vange for at sige..
"Okay," sagde han stille og kiggede frem for sig..
Hvis hin ville fortælle ham det, skulle hun være velkommen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:25

Nille kom i tanke om hvor langt der var til The Forest, og sukkede. Hun så op, og rynkede panden da hun ikke kunne se den velkendte sorte prik. Nuvel, det var skam også meget hyggeligt at gå med Jacob. Hun knugede den lille kanin ind til sig, men ikke for hårdt. Hun turde ikke fortælle Jacob hvem Michael var... Og hvad hun havde følt. Hun mente at han havde følt det samme, specielt fordi at Valrun havde sagt noget med at hun var Michaels et eller andet... Han havde aldrig sagt ordet færdigt. Men det betød ikke at hun ikke elskede Jacob, hun elskede ham mere end Michael...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:34

Hvad var der med hende?
Hvad var det hun ikke fortalte?
Hvorfor knugede hun kaninen ind til sig?
"Okay," sagde han stille for at afbryde stilheden. "Hvad er der i vejen nille? Hvad er det du ikke fortæller mig og.. Du må ikke lyve for mig," han smilte skævt og kærligt, imens han kiggede hende øjnene.
Han ville virkelig gerne vide hvad det var med hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:38

Hun bed sig i underlæben... Busted.
"Jeg tænkte bare på en... Det er ikke noget særligt." Det var ikke løgn, hun havde tænkt på en, men hun følte ikke det var særligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 21:42

Tænkte på en... Hvem mon?
"Okay," sagde han og virkede ikke til at vide besked om hvem. "Hvem er på dine tanker? Kender jeg personen?" Han smilte fortsat varmt til hende.. Inderst inde var han faktisk en smule nervøs for om hun måske havde mødt en anden der var bedre end ham.. En der kunne give hende alt hvad hun ville have..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 11:49

Åh gud, hvorfor snakkede de om det her? Hun ville slet ikke besvare hans spørgsmål... Hun skævede til ham, men så fremad igen.
"En falden... Eller, jeg ved ikke om han er falden, men det mener jeg stærkt på... En falden engel ved navn Michael." Svarede hun, og bed sig i underlæben. "Men nej, jeg tror ikke du kender ham. Jeg mødte ham før, jeg overhovedet kendte til dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 13:58

Nårh den Michael.. Han kunne godt huske at hun havde fortalt om sin tidligere flirt Michael, en falden engel som var rejst. Det undrede ham at hun tænkte på ham, men mon ikke det bare var noget som pludselig kom til hende? han ville ikke grave mere i det, eftersom han kunne se på hende at det ikke var noget som rigtig ville tale om..
"Okay," sagde han med et smil og kiggede frem for sig. "Jeg kan se på dig at du ikke gider at tale om det, så jeg lader være med at spørge dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:02

Årh hvor godt... Hun brød sig slet slet slet ikke om at tale om Michael. Da slet ikke med Jacob... Hun så forsigtigt på ham.. Men kiggede så fremad igen.
"Tak." Mumlede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:05

Emne skift, emne skift..
Det var vel ikke så rart for hende at snakke om sin gamle flirt, eller hvad han nu havde været for hende.. Selvom Jacob nu ikke havde så meget imod om at snakke om Rose, som sådan.
Han kiggede ned på hende med et smil og puffede kærligt til hende med sin skulder.
"Ikke så trist," sagde han med en varm stemme. "Jeg ønsker ikke at se dig trist," han smilede skævt og gav sig til at gå baglæns.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:09

Det var nu ikke så meget det med Michael... Nærmere hvordan de havde mødtes. Dæmoner havde været efter dem, hun var nær død på grund af en slags gift... Hun fik ubehagelige kuldegysninger ved tanken.
"Jeg er ikke trist." Hun prøvede at smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:16

Ikke trist hva?
Ha!
Den hoppede han ikke på, han kunne se på hende at der var noget og det var hans job at få hende til at smile igen..
han stoppede op foran hende med en lystig bevægelse og kiggede ned på hende, hvor han derefter lod en finger køre under hendes hage og løftede hendes ansigt op, så hun kiggede på ham. Hurtigt gav han hende et blidt kys på munden.
"ikke lyve for mig," sagde han kærligt og blinkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:19

Nille så modvilligt op på ham... Og blev blød i knæene da han kyssede hende kort. Hun ville faktisk have faldet hvis ikke hun var kommet i tanke om kaninen i hendes arme. "Jeg lyver heller ikke..." Hvordan... Nuvel. "Okay, undskyld." Hun sukkede, og så ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:25

Han vidste det! Der var noget som hun skjulte...
"Så.. hvad er det du ikke fortæller mig?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, imens han stadig kiggede hende dybt i øjnene med sine krystalblå øjne. "Er det noget du vil være bange for at jeg bliver sur over? For jeg bliver altså ikke så let sur," han smilte sklvt og lod hånden der var placeret under hendes hage, kører op til hendes kind og nussede den blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:29

Den lille kanin snuste til Nilles ærme. Hun var stadig blød i knæene, specielt fordi han så hende dybt i øjnene med de smukke krystalblå øjne... Fokus!
"Jeg skjuler meget, Jacob." Hun bed sig i underlæben. "Men hvad er det du ønsker at jeg skal fortælle?" Hun spurgte det forsigtigt, og en anelse tøvende. Hvis han blev ved med at være så blid ved hende ville hun snart falde sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:35

"Fortæl mig hvad der går dig på," sagde han stille, men fortsatte med at nusse den varme kind. Det var som om at hans egen hånd kunne smelte hvert øjeblik det skulle være, hver gang han rørte hendes hud.. "der må være en grund til at du lyver for mig," Hans smil var stadig varmt, det samme med stemmen.. Han ville så gerne vide hvad der gik hende på. Var det noget han havde gjort? Var hun syg eller noget helt tredje?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:45

Hun rykkede sig væk fra ham. Modvilligt, ja, men hun kunne ikke klare at han var så blid ved hende... Ikke nu... Ikke denne gang. Hun gik udenom ham, og fortsatte med at gå. "Ingenting." Svarede hun. "Der er ingenting, jeg bryder mig bare ikke om at snakke om ham." Ikke helt løgn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:50

Det gav et lille ryk i ham, da hun pludselig rykkede væk fra ham, som en kat ville rykke sig væk fra en hund der kom for tæt på..
Hvad var der med hende?
han sukkede bare og kiggede ned i jorden, inden han langsomt begyndte at følge hende.
"Jamen, så okay," sagde han og fortsatte med at kigge ned..
Hvorfor prøvede han overhovedet? Hvad nyttede det.. Hænderne blev placeret det sædvanlige sted i hættetrøjens lomme..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Gæst Fre 18 Jan 2013 - 14:57

Åh, hun gad snart ikke mere... Hun sukkede ved tanken om hvor langt der var. Hvorfor var ting så komplicerede? Hvorfor ... Var ting ikke bare... Normalt? Nej, hun ... Åh altså. Hun så sig over skulderen, og så en anelse trist på ham. Hun så op i himlen igen, og fik så endelig øje på den sorte plet... Hun tøvede lidt. Kunne den lille kanin mon... Nej. Hun sukkede, og så fremad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shattered. -Nille- - Page 2 Empty Sv: Shattered. -Nille-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum