Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Jake
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Sasha
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Renata
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Celenia
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Genevira
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Marcus
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba13Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba14Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Hello there stranger ((Free for all))

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 22:16

Maria blev glad igen da hun hørt at han ville altid være der for hende menes han var i denne verden.

Maria gik med Dust, hun var spændt på se hvordan lejeligheden så ud.
Hun fik en dejlig følelse i kroppen at Dust var ved hendes side og ville være der i et stykke tid endnu.
Da Dust slap Maria's hånd kunne hun mærke hvordan hendes hånd faldt ned af hendes side.
Da hun så lejeligheden var den lige noget for hende, hun løb rundt til i alle rum og kiggede hurtig på dem. Da hun var færdig med det, smilede hun til Dust og løb hen til ham og omfavnede ham med et stort kram ''Tak tak tak!!'' Sagde Maria og krammede ham.
''Du skal bare vide hvor meget jeg taknemlig for jeg mødte dig Dust'' Sagde Maria og slap af igen, løb ind på soveværelset og lade sig på seng for at se hvor stor den var.
Den var meget stor forhold den lille pige hun var, hun gik tilbage, kiggede smilede på Dust og blev stående.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 22:48

Dust gengældte hendes kram ved at holde hende om livet, da hun kom hen til ham for at takke ham og smilede mildt af hende, da hun tjekkede sengen i soveværelset. Ja den var stor og behagelig så hun havde masser af plads, som hun kunne sove på og lave hvad hun ellers ville, når hun var i sengen. Da hun kom ind til ham igen, og stoppede foran ham med et smil på hendes læber, smilede han roligt til hende, lagde sin hånd mod hendes kind og nussede blidt med tommelfingeren op og ned af kinden.
"Jeg gætter på du kan lide dit nye hjem, min kære lille vampyr!" sagde han roligt og stod faktisk lige til, at hun kunne kramme ham igen. Dust vidste godt hvor vigtigt det var for nogen at have en familie, og han havde lagt mærke til ved Maria at hun stolede på ham og følte en tryghed ved ham, som var han hendes familie eller nærmeste ven, og det fik ham til at behandle hende så godt. Han ville gerne give hende det, som han aldrig havde haft selv, nemlig en der tog sig af hende, var som en familie for hende og var der for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 23:09

" jeg elsker det Dust rigtig meget" sagde hun og nikkede.
" Dust? Jeg ved ikke om det er godt men du skal bare vide jeg holder meget af dig selvom vi måske ikk har snakket særligt meget men" sagde Maria og holdet om ham med en stor krammer.
Her følte hun sig hjemme, nu kom væk fra dødelige på skolen og kom til et sted med væsner ligesom hende.
Og hun var ikke i tvivl har ville hun falde til her og måske en ekstra familie nu hvor hun ikke selv så sin familie mere.
Maria gav slip igen og drak noget af hendes menneske blod, hun slikkede sig rundt om munden og kiggede på Dust igen.
Hun tog sin karpe af og sin skoleuniform jakke af, det eneste hun havde på var den hvide skjort og i en af lommerne sad hendes pistol med den lang metal kæde.
Hun gik ind på soveværelset med sin jakke og karpe og gik tilbage igen da hun var tilbage satte hun sig på en stol og kiggede ud af vinduet der var ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 0:00

Dust krammede selvfølgelig igen ved at holde hende om livet, og nussede hende op af ryggen mens de holdt om hinanden. Han lyttede til hendes ord, og smilede roligt over at hun var glad for stedet, og holdt meget af ham selvom de først lige havde mødt hinanden. Han slap hende da hun slap ham, og betragtede hende smide kappen og skole uniforms jakken, mens han kom til at tænke på hun måske gerne ville have noget nyt tøj. Da hun havde været inde med hendes tøj, og havde sat sig ved vinduet, kom han hen og satte sig overfor hende.
"Maria jeg tænkte på om vi skal få købt noget nyt tøj til dig, her en af dagene hvis altså du gerne vil?" spurgte han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 7:15

Maria smilede da han satte sig og hun blev glad da han spurgte om de skulle købe noget tøj til hende.
" det ville være dejlig men Dust du behøves ikke penge på mig" sagde Maria og smilede.
Hun var rigtig glad for tilbudt men fordi hun havde sådan folk ikke skal bruge penge på hende.
" er der noget jeg kan give dig Dust " sagde Maria og gik hen til stolen ved siden af Dust.
Maria satte sig ned og vendte i mod ham.
Der sad Maria bare der og smilede med et stort smil til ham.

" hvordan kom du på ideen til at tage folk ind og træne dem?" Spurgte Maria efter nogen minutter.
Der var så mange spøgrsmål hun ville vide.
Hun synes det var så hyggeligt at have Dust på besøg og bare sidde og snakke med ham.
Hun gabt lidt og gned sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 7:07

Dust smilede roligt af hende, da hun takkede nej til hans tilbud og nikkede så forstående. Hans tilbud ville altid stå ved, så hun kunne bare sige til hvis hun ønskede tøj af ham. Da hun spurgte om hun kunne give ham noget, og satte sig ved siden af ham nussede han blidt hendes hår, mens han så ind i hendes øjne og tænkte lidt.
"Din tillid er nok for mig min kære Maria, du behøver ikke give mig andet!" Sagde han roligt uden at stoppe med at nusse hendes hår.

"Jeg fik ideen i forbindelse med, at jeg selv kunne trænge til træning og ved at træne andre som jeg synes om, kunne jeg opnå den slags træning som jeg ønskede!" Forklarede han roligt. Da hun gabte og gned sine øjne, kunne Dust regne ud at hun var træt så han rejste sig let, og nussede hende under hagen.
"Du må hellere komme ind og sove min kære!" Sagde han roligt, uden at slippe øjenkontakt med hende "Jeg skal også ind til min Rapheal, hun savner mig sikkert også!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 15:06

" det var nok en god ide at få noget søvn ingen træning, det har været en lang dag" sagde Maria og gabte.
Hun hoppede ned fra stolen og gik ind på værelset, hun begyndte tage en nederdel af og strømber. Det eneste hun havde på var hende skjorte og underbukser.
Maria listede ud til kun med det på hun hev lidt ned i skjorte " godnat Dust " sagde Maria og stod ved soveværelset døren så rigtig uskyldig ud.
Hun hev ned i skjorten fordi Maria ville ikke have Dust kæreste skulle blive sur eller tror han var utro.
Der stod hun og holdte sin skjorte ned og små frys lidt og ventede på hvad hans svar ville være.
Maria tog sit hår op i en hestehale og hurtig holdte igen på skjorten.
Skjorten var lang nok men aflligevel.
" jeg ville gerne kramme dig godnat men..." Sagde Maria og smilede sødt til Dust.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 18:41

Dust smilede af hende, mens han betragtede hende gå ind i soveværelset, for at gøre sig klar til at sove. Da hun kom ud kort tid efter, i trusser og skjorte som hun holdt lidt nede for at dække sig til, smilede han af hende og gik hen til hende.
"Sov nu godt Maria, og husk nu at hvis der er noget, så er min lejlighed den der ligger 2 døre mod højre når du kommer ud af din dør!" Sagde han roligt, og lagde sine arme ind mellem hendes arme, og hendes krop så han kunne give hende et kram. Han tillod hende at hun kunne vise ham sig selv i den mundering, selvom han havde kæreste på, for han holdt meget af hende og han gjorde sit bedste for at vise Rapheal det, hver gang Dust og hende var sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 20:37

''Skal nok komme hvis der er noget, og du kan os bare komme hvis der er noget'' Sagde Maria.
Maria holdet os om ham da han krammede hende, hun gav slip på sin skjorte.
''Sov godt'' Hviskede hun til Dust menes hun krammede ham.
Hun slap han igen og tog i skjorten igen og listede ind på værelset.
Hun lagde sig ned og puttede sig under dynen, hun lagde der og kiggede på Dust der stod i døren.
Maria vinkede til Dust og så gik han væk.
Da nogen timer gik, vågnede Maria op med tårer i øjne og var helt svedig. Maria kiggede på urt klokken var 06:30.
Maria tørrede øjne væk og gik ud af døren, lukkede den igen. Nu stod hun bare ved hægten og kiggede ud over det.
Der stod hun og fik noget luft, hun bar lidt ligeglad hun var i det tøj hun var i men hun skulle have noget luft.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 18:10

Dust var lige som hende, vågnet tidligt med hans kæreste ved sin side. Hun lå stadig og sov trygt, så Dust nussede hende blidt gennem håret, før han rejste sig uden at vække hende, tog noget tøj på og gik udenfor, for at tage sig en smøg. Der så han Maria stå i trusser og trøje, hvilket fik ham til at gå hen til hende, mens han tog smøgen i mundvigen og tændte den, før han stoppede ved hendes side, og nussede hende blidt gennem håret.
"Godmorgen lille ven, du er da tidligt oppe!" sagde han roligt efterfulgt af at han tog et hvæs af sin smøg, og pustede røgen ud igen. Dust så på Maria med et roligt smil på læben, og lagde hovedet på skrå.
"Hvordan kan det være du er så tidligt oppe, du har da ikke sovet mere end en 5 timers tid?" spurgte han tænkende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 18:41

Maria fik et chok og tog fat i hans håndled da hun mærkede hans hånd.
''Undskyld mange gange Dust og godmorgen'' Sagde Maria og løb ind mod ham, holdet om ham.
Maria havde haft et mareridt hvor hun havde ingen omkring kun mørke, hun var bange. Det eneste hun så var mørke og Dust der stod langt fra hende da hun prøvede løbe hen til ham forsvandt han bare ud i luften.
''Jeg havde mareridt så kunne ikke sove mere, vågnede op til jeg græd og jeg sved helt vildt så havde brug for noget luft med det sammen'' Sagde Maria og klemte Dust.
hun gav slip og pustede ud pga hun havde det varmt.
Maria kiggede ud over landskabet igen og pustede ud.
''Jeg har det godt nok varmt, jeg tog her ud for se om hjalp men nej det gjorde det ikke'' Sagde Maria og kiggede på Dust.
Maria satte sig ned på den kolde gulv, hun folder sig ind til sig selv og gemte sit hoved væk under armene.
Det eneste man kunne høre og se var hendes lange brune hår der market hende krop og det eneste man kunne høre var hende vejrtrækning.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 19:03

Dust holdt om hende og nussede hende ned af ryggen, mens hun klemte ham ind til hende, og han lyttede til hvad hun fortalte ham. Han så på hende efter hun havde sluppet ham, og lagde hovedet lidt på skrå da hun satte sig ned, før han gik ned i knæ og strøg hende gennem håret.
"Bare rolig min kære Maria, det var jo bare et mareridt!" sagde han roligt for at gøre hende mere tryg igen, da han følte at det var det rigtige at gøre fra hans side af "Jeg ved det vil hjælpe, hvis du tager dig et dejligt bad, så kan du få renset kroppen og bare lade tankerne flyve!" han stoppede ikke et øjeblik med at nusse hendes hår, for at få hende til at føle sig tryg da han gerne ville have at hun faldt til ro igen, og slappede af ovenpå det mareridt hun havde haft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 19:55

''Jeg er rolig, jeg har det bare varmt og ved ikke hvorfor den bruge gøre jeg bare gå i panik'' Sagde Maria og pustede ud.
Hun kravlede over til Dust og pakkede sig ind til ham. '' Måske skulle jeg det'' Hviskede Maria stille og pustede sit hår væk.
Hun holdet sin skjorte menes hun sad og pakkede sig ind til ham, hun kunne lugte hans røg.
''Har du en smøg?'' Spurgte Maria og kiggede på ham menes hun stadig pakkede ind til ham.
Hun havde aldrig røget før men det kan altid laves om på, hun havde lige et øjeblik hvor hun ville bare sidde og røge med Dust ved siden af hende.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]




Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 17:07

Dust tog et hvæs af sin smøg, som han havde siddende i sin mundvige mens han tog en frem til hende, da hun spurgte efter en. Hun var alligevel vampyr, så det at ryge ville ikke rigtig skade hende da vampyre jo var døde væsner. Han tog smøgen i munden så den sad ved siden af den han selv røg, tændte den og rakte den til hende.
"Er du første gangs ryger?" Spurgte han roligt og så på hende.
Han strøg hende roligt gennem håret, og kunne lide at hun sad pakket ind hos ham, selvom han havde en kæreste kunne han godt lide, at folk kunne lide at være nær ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 18:42

Maria kiggede på ham med sine søde brune øjne.
Hun tog sin hånd, holdet på hans tøjre og pakkede sig endnu mere ind til ham.
''Ja jeg har ikke røget før eller det er mange år siden'' Sagde Maria og lagde hovedet ind til ham.
Hun havde bruget det men det var for mange år siden men hun ved ikke hvorfor men hun ville godt det igen.
Lige nu ville Maria være ved Dust, hun sad så tæt på ham så hun kunne høre hans hjerteslag.
''Dust hvad siger din kæreste til alt det her?'' Spurgte Maria og forsatte med at sidde op af ham, hold fat i ham.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 22:59

Dust tog et hvæs af sin smøg, og pustede ud mens han stadig holdt den ny tændte fremme foran hende, så hun kunne tage den og begynde at ryge sammen med ham. Da hun nu sad så tæt ind til ham, som det overhoved var hende muligt, begyndte han at stryge hende med håret, for at gøre hende det behageligt.
"Det ved jeg ikke rigtig, men jeg tror hun ved jeg ikke vil være hende utro!" sagde han roligt "Vi er begyndt at prøve på, at stifte familie her for ikke så lang tid siden, og vi har et meget solidt forhold!" han så stille op på himlen, mens de snakkede sammen, og tog et hvæs af sin smøg en gang imellem.
Dust havde mange tanker der strøg gennem hans hoved, og selvom det kunne være svært at læse på hans nærmest udtryks løse ansigt, kunne man alligevel svagt mærke det på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 0:52

Maria tog hvæs af smøgen menes hun tænkte over hvad han sagde om ham og hans kæreste.
''Hvad skal vi så idag?'' Sagde Maria og slap ham.
Hun rejste sig op, vinden blæste i hendes hår og hendes skjorte.
Maria stod bare godt hvæs af smøgen menes hun kiggede på Dust.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:00

Dust rejste sig op efter hende, og mødte hendes blik med hans mystiske øjne. Han strøg kort en hånd gennem hendes hår, og lavede et nik med hovedet som tegn på at hun skulle komme med ham indenfor.
"Lad os gå ind til dig og snakke videre om det, så kan vi sammen finde ud af hvor vi starter din træning okay?" spurgte han roligt, før han tog et sidste hvæs af sin smøg og smed den fra sig, før han begyndte at gå indenfor. Dog ventede han på hende, da han ville være sikker på at hun kom med, og tog ham med op til hendes lejlighed. Det var på en måde hans måde at vise, at hun virkelig boede her at det var hendes hjem, og hun derfor førte an når de skulle ind i hendes lejlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there stranger ((Free for all)) - Page 3 Empty Sv: Hello there stranger ((Free for all))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum