Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I'm all alone - Sajro. - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba13I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba14I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Genevira
I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba13I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba14I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Jake
I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba13I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba14I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Lori
I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba13I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba14I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Edgar
I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba13I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba14I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Abigail
I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba13I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba14I'm all alone - Sajro. - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

I'm all alone - Sajro.

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 21:26

Malou trak på skulderne. Hun var ikke sikker på om hun turde søge efter en person der skulle blive hendes ven. Hun var bange for at gå derud og søge efter en person der ville gribe hende når hun faldt. "Måske skulle jeg være mere social.." Hun sendte ham et smil og så ned i jorden som en hver anden genert teenager. Hun begyndte at rulle kanten af hendes trøje ind i hendes finger. Det var også en af grundene til hun ikke var ude særlig meget. Hun havde ikke lyst til at blive genert og usikker. "Tak." mumlede hun genert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tirs 19 Feb 2013 - 21:32

''Du kunne jo bare starte i det små. Gå lidt ind til byen og være i nærheden af andre.''

Han smilede ganske roligt og fandt hende sød især fordi hun pludseligt virkede så genert, at man nlrmest skulle tro hun ville rødme hvilket øjeblik det skulle være. han sad bare og kiggede sig undrende omkring før han tog sig sammen og sagde det til hende.

''Pas nu på du ikke pludseligt rødmer... selvom du sikkert ser sød ud med røde kinder.''

Han sendte hende et venligt og varmt smil. han lagde sig langsomt ned på ryggen og sukkede afslappet han havde trængt til at slappe af længe.

''Tak.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 21:43

Malou kunne måske godt gå ind til byen på et tidspunkt. Det ville være en start, hun ville måske ikke få kontakt med nogen, men hun ville være omkring andre væsner eller mennesker. Hun tog sig straks til kinderne da han nævnte at rødme. "Jeg er.. Undskyld.. Det er dumt." Hun så op ham og tog en dyb indånding for at blive mere rolig. Det var ikke noget at blive så genert over. Han synes hun var smuk, det var en god ting. "Tak for hvad?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tirs 19 Feb 2013 - 21:45

''Ja du er vel genert og er ikke vant til at nogen siger pæne ting om dig... Du er vel ligesom mig vant til at blive kaldt monster eller udyr...''

Han så roligt på hende mens han kiggede sig stille omkring. Han lagde der bare stadig men han vendte sig om på isden så han havde front imod hende inden han svarede hende fordi han var nød til at vide hun kunne høre ham ordnetligt.

''Tak for at få mig til at slappe af og nyde livet.''

Han smilede

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 22:02

Malou blev kaldt udyr da hendes forældre smed hende ud. Men siden havde folk bare været bange for hende. De havde løbet fra hende og skreget. Det sagde nok. "Jeg er ikke vant til at blive kaldt en monster. Men når de løber skrigende væk fra mig, så det siger vel også at jeg er et monster." Hun lagde sig ned hvor hun sad, hvilket ikke var mere end ½ meter. "Kan du ikke det normalt?" Hun havde i starten bare tilbudt at lade ham blive der, fordi hun ikke var hjerteløs, men hun ville gerne vide mere om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tirs 19 Feb 2013 - 22:06

''jeg tror da jeg ville føle på nogenlunde samme måde hvis jeg var dig... Har jo selv oplevet lignende...''

Han sukkede lidt og han måtte erkende at han sjældent slappede af. Han kiggede roligt på hende og han rystede på hovedet af hende. Han vidste ikke lige hvorfor men han kunne ikke lade være med at blive lidt glad sammen med hende.

''Nej jeg er som regel altid meget annerledes end lige nu... jeg er stresset og oppe at køre grundet dyret i mig.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 23:36

Malou sendte ham et smil. Hun kendte til hvordan han havde det. Den form for forståelse var utrolig. Hun følte sig underligt veltilpas sammen med ham. Han havde måske ret med hensyn til at det var værd at finde en man kunne stole på. Et smil gled igen over hendes læber, men stivnede da hun hørte hvordan han var normalt. "Det er jeg ked af at høre. Men jeg er glad for jeg har mødt dig afslappet så." Hun ville ikke kunne overskue at have med ham at gøre hvis han var stresset. Hvis han begyndte at betyde noget for hende måske, men ikke som det så ud nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 20 Feb 2013 - 23:48

Han sendte hende et venligt og lettere taknemmeligt smil. han kunne ikke lade være med at tænke lidt, om han skulle forklare hvordan han havde fået det med dyret siden hans kone var død... Jo nu havde han chancen så han ville fortælle.

''Det er jeg også... men ser du jeg mistede min kone for et halvt år siden... så nu deler jeg nærmest min krop med dyret i mig... Et dyr som ikke tænker på andet end, at dræbe, spise og dyrke sex...''

Han sukkede irriteret og lod sig dumpe ned på ryggen og da han talte om hans kone gled en stille og rnkelt tåre ned over hans kind dog forfulgt af flere.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 23:55

Malou vidste ikke hvad man gjorde når man fik sådan noget af vide. Skulle hun prøve at trøste ham? Sige hun havde ondt af ham? Det ville også bare lyde forkert. Hun rykkede sig tættere på ham og lagde en hånd på hans underarm. "Det er jeg ked af." Hun kunne ikke hjælpe ham på andre måder. Hun kunne ikke få hans kone tilbage eller få ham til at styre dyret i ham. Så hun prøvede bare at trøste ham. Hun lagde sig på siden. "Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget. Men jeg ved ikke hvordan man håndtere sådan nogle situationer. Undskyld."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 21 Feb 2013 - 0:00

''Hey det er helt okay, det faktum at du har fået mig til at slappe af godt nok og længe nok til at jeg kunne få det sagt betyder meget for mig og er en kæmpe hjælp.''

Han smilede ganske stille til hende og han kiggede bare på hende som hun lagde der foran ham han vidste ikke ret meget om hende men han følte heller ikke at det var nødvendigt når det kom til stykket for ham. Han havde dog lidt spørgsmål...

''Keder du dig aldrig her?''

Han smilede venligt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 0:08

Malou fjernede sin hånd og var glad for han var glad. Hun smilede og så op i loftet. "Det er godt du slapper af. Det lyder til de liv er hårdt. Så jeg er glad for jeg kan hjælpe." Hun kedede sig rigtig meget i den hule. Hun burde være i stand til at gå ud og nyde livet, men hun var bare for bange. "Jeg keder mig rigtig meget." Hun tog en dyb indånding og drejede hovedet så hun igen så på ham. "Men hele den verden derude... Den er skræmmende." Malou havde aldrig fortalt det til nogen, men han stolede nok på hende til at fortælle om hans kones død, så hun turde godt fortælle ham det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 21 Feb 2013 - 0:13

Han smilede bare stille og roligt til hende han vidste ikke om han skulle give hende ret, eller sige hende imod, noget i ham sagde ham at han skulle sige hende imod og sige at han havde da et godt liv... Han endte dog med en mellemvej.

''Nej mit liv er skam fint nok, nogle ting i det er bare ikke lige det fedeste, som når ens kone bliver voldtaget til døde...''

Han strammede sine næver ved tanken fordi han havde jo lyst til at dræbe den mand der havde voldtaget hende. han havde ikke nogen grund til at have andet end had til ham.

''Den er ikke ret farlig, du skal bare starte med at holde dig til skoven.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 0:22

Malou endte med at måbe over hans ord. Voldtaget til døde. Hvis man kunne vælge en måde sin elskede skulle dø på ville voldtægt sikkert være en af de sidste måder. Hun lagde mærke til at han pludselig blev mere anspændt, det var forståeligt. Emnet var anspændt, det var noget slemt der var sket i hans liv. "Er du sikker på du vil tale om det?" Hun satte sig op så hun sad ud for hans knæ. "Måske ikke.. Men jeg har levet længe alene uden nogen, jeg er bare ikke parat til at møde verden."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 21 Feb 2013 - 0:25

''Jeg har sagt det jeg vil, og jeg ville aldrig tale om det hvis jeg ikke havde lyst og vidste at det ikke ville skade dig.''

Han smilede, og det med at skade hende var at han vidste at selvom han blev vred kunne han holde sig i ave, og undgå at gå amok og begynde at myrde hende og det var virkeligt vigtigt at han vidste det ellers ville han ikke engang tænke på emnet.

''Nej det forstår jeg godt... Jeg har heller ikke været ret glad for mennesker engang... jeg følte de skræmte mig specielt fordi jeg åbenbart skræmte dem.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 0:32

Malou kunne ikke se hvorfor det skulle skade hende, men hun valgte at lade det ligge. Hun ville ikke rode mere i det end højst nødvendigt. "Jeg er glad for du vil dele det med mig." Hun så ud af hulen og forstillede sig kort verdenen, fyldt med mennesker, vampyrer, varulve.. Det var for meget. Hun ville ikke kunne gøre det, ikke alene. "Vil du gøre det sammen med mig? Jeg har brug for en der vil hjælpe mig. Du er den eneste jeg tør stole lidt på."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 21 Feb 2013 - 0:40

''Jo det vil jeg da godt, men ser du, jeg er farlig at være sammen med... der er en enorm dusør på mig som virkelig kan få dig i problemer også hvis du går sammen med mig, og det har jeg egentligt ikke ret meget lyst til at du skal.''

Han sukkede og kiggede på hende han vidste godt at hun ikke virkede til at være bange af sig med han havde ikke tænkt sig at få hende til at blive det det var der jo ikke nogen grund til egentligt. Han kiggede roligt på hende.

''Men hvis du virkelig vil, så vil jeg gerne hjælpe...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 0:46

Malou hævede mistroisk et øjenbryn. Hun kunne ikke forstille sig hvilken dusør der var på ham. Han havde helt sikkert gjort noget godt der gik imod nogen som havde sat en dusør på mig. "Det sætter jeg pris på. Men jeg er ikke forsvarsløs. Så hvis vi kommer i problemer, så har jeg ondt af dem." Hun sendte ham et smil og sprang op at stå. Hun var parat til at tage på eventyr, det var barnet der kom op i hende. "Lad os tage på eventyr!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 21 Feb 2013 - 0:50

''Nej men du skal vide at den slags penge der er på mit hoved kan få mange folk til at flokkes og nogle af dem er nogle virkelig hårde typer som er hårde af gode grunde.''

Han kiggede roligt på hende og hans milede over hendes iver. Han kunne lide det det gjorde hende sød og faktisk ret så nuttet. Han var dog nød til at lige at sige til hende at de blev nød til at vente han valgte dog at bruge en joke til det.

''Vent nu lige lidt, ejg er jo gammel og skal have tid til at slappe af.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 0:57

Malou slog ud med hænderne som om hun var ligeglad. "Måske, men jeg har overlevet længe selv og det tror jeg også du har. De kan bare komme, jeg tror ikke på at vi kan tabe i en kamp, ligemeget hvad." Hun satte en hånd på hendes hofte og så på ham mens hun rystede på hovedet. "Så gammel er du da heller ikke. Du er ikke en dag over 85." Hendes smil blev stort før hun gik hen og tog fat i hans hånd for at få ham til at rejse sig, men det resulterede i at hun fik et syn om hans fremtid. Hun gav slip efter et par minutter eller fem og tog sig til hovedet. Hun var ikke helt drænet fra energi, men det var tæt på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 21 Feb 2013 - 11:58

''Altså jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har tabt en kamp, men hvis de tænker sig om tror jeg nu godt de kan...''

Han smilede roligt til hende men han kunne ikke lade være med at grine lidt over hende fordi hun lavede sjov med han alder, han rystede på hovedet af hende, han havde egentligt ikke lyst til at snakke om sin alder.

''Hey... Hvad sker der?''

Han havede rejst sig med det samme hun gik i en trance og havde lagt armene om hende så han kunne holde hende stående på den måde.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 12:38

Malou nåede kun at høre halvdelen af ordene han sagde, resten lød som mumleri i en kraftig vind. Hun kunne høre noget, men ikke hans ord. Hun havde øjnene spærret op og hendes krop var slap.

Der var et dyr.. Det var Sajro, han var i varulveform han så på hende.. Sprang frem mod hende..

Hun gispede og blinkede flere gange for at være sikker på hun kunne se tydeligt igen, hun så op på ham og gik straks ud af hans arme og bakkede væk fra ham. "Du angriber mig!" Hun råbte det ikke, men hendes stemme var højere end en sædvanlig samtale. Pludselig følte hun en større frygt for ham. Hun ville hjælpe ham og så angriber han hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 21 Feb 2013 - 12:45

''Hvad?! Nej det gør jeg da ikke!!! Jeg er da bekymret for dig, du blev jo helt væk så jeg ville bare holde dig oppe, det er da ikke at angribe dig...''

Han så på hende en smule såret. Han vidste ikke hvordan han skulle reagere men han så det lidt som om han ikke rigtigt havde noget andet valg end at gå. Han gik stille hen og hentede sin trøje som han tog på igen...

''jeg forstår ikke hvor du har den ide fra at jeg angriber dig... men jeg håber da du vil forstå jeg ikke vil dig noget ondt...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 12:50

Malou rystede på hovedet. Hvordan skulle hun forklare det? Skulle hun forklare det? "Jeg så det selv.. Du sprang på mig.." Hun gik væk fra indgangen og tog en dyb indånding. "Vent, lad mig lige forklare det.." Malou mente han fortjente at vide det, hun havde anklaget ham for noget han ikke vidste ville ske. "Jeg kan se ind i fremtiden. Jeg så at du sprang på mig. Som varulv." Hun satte sig ned og tog sig til hovedet, hun var begyndt at stole på ham.. Det var en fejl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 21 Feb 2013 - 12:54

''Jeg er da ikke sprunget på dig... jeg har ikke engang tænkt det...''

Han så på hende og han var virkeligt forvirret. Han lyttede til det hun sagde og han kunne ikke lade være med at være en smule ked af det fordi han vidste at det kunne sagtens passe. han var jo ikke ligefrem den bedste til at styre sig...

''Ja gid jeg bare kunne sige at jeg aldrig ville gøre det... men hvis jeg er i min anden form er jeg ofte utilregnelig...''

Han sukkede og gik bare roligt over imod udgangen...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 12:58

Malou tog endnu en dyb indånding og fortrød at hun havde angrebet han sådan. Hun vidste at man ikke altid kunne styre sig selv, det kunne hun heller ikke altid som tiger. Man fulgte sine instinkter. Hun gik med hurtige skridt op til hans side og foldede hendes arm om hans. "Lad os gå på eventyr." Hun så op på ham og trak i den ene mundvige i noget der mindede om en smil. "Jeg så ikke meget, men jeg blev bare bange.. Jeg ved at du aldrig ville gøre det med vilje og ligemeget hvad så løser det sig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm all alone - Sajro. - Page 3 Empty Sv: I'm all alone - Sajro.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum