Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
André, i have to tell you something - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
André, i have to tell you something - Page 3 Voteba13André, i have to tell you something - Page 3 Voteba14André, i have to tell you something - Page 3 Voteba15 
Genevira
André, i have to tell you something - Page 3 Voteba13André, i have to tell you something - Page 3 Voteba14André, i have to tell you something - Page 3 Voteba15 
Jake
André, i have to tell you something - Page 3 Voteba13André, i have to tell you something - Page 3 Voteba14André, i have to tell you something - Page 3 Voteba15 
Valentine
André, i have to tell you something - Page 3 Voteba13André, i have to tell you something - Page 3 Voteba14André, i have to tell you something - Page 3 Voteba15 
Edgar
André, i have to tell you something - Page 3 Voteba13André, i have to tell you something - Page 3 Voteba14André, i have to tell you something - Page 3 Voteba15 
Lenore
André, i have to tell you something - Page 3 Voteba13André, i have to tell you something - Page 3 Voteba14André, i have to tell you something - Page 3 Voteba15 
Abigail
André, i have to tell you something - Page 3 Voteba13André, i have to tell you something - Page 3 Voteba14André, i have to tell you something - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

André, i have to tell you something

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 21:42

Hun sukkede mod hans læber da han skilte deres læber ad og begyndte at lege med hendes tunge, hun legede blidt med i mens hun sukkede af de kærtegn han gav hendes bryst, hun nød at være sammen med ham, og når nu de boede sammen var det perfekt.. hendes liv var perfekt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 17:43

jeg elsker kun dig Lynie, og det kan intet ændre" sagde han blidt og kravlede ned og kyssede hendes mave. han smilede, og det fik ham helt til at stråle. han lagde sit hoved på hendes mave, selvom han ikke troede han ville kunne høre hjerteslag fra den lille endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 21:17

Hun smilede blidt til ham, "jeg elsker også kun dig.. Jeg kan ikke forstille mig et liv uden dig" hun grinte lidt da han kravlede ned til hendes mave og kyssede den, hun sukkede blidt og lagde hovedet tilbage mod sengen, hun mærkede hans hoved mod hendes mave og lukkede blidt øjne og lagde sin ene hånd på hand hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 11:19

han så smilende på hende og lagde stadig med hoved mod hendes mave. han glædet sig til den dag hvor han ville kunne høre hjerteslag fra deres barn. han tænkte på, hvordan han kunne være den bedste mand, og hvordan han kunne blive den bedste far

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:02

Hun gabte træt mens hun nussede ham blidt i håret med hans hoved mod hendes mave, "Jeg glæder mig til vi bliver en familie André" sagde hun blidt og træt og var så langsomt ved at falde i søvn med hovedet mod sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 19:29

jeg glæder mig også skat, og glæder mig til den dag hvor jeg kan høre vores barns hjerterytme. så vil jeg græde af glæde" sagde han og lagde sig op ved siden af hende og tog om hende og lagde dynen over dem. han kyssede hendes pnde og smilede. "Du vil blive en dejlig mor" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 17:00

Hun smilede stille da hun kunne mærke han kom op til hende, hun lagde sig blidt ind til ham da han lagde en arm om hende, hun gemte sig ind til hans bryst da han lagde dynen over dem og sukkede blidt. "Og du bliver en god far" sagde hun træt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 21:01

håber jeg min elskede, jeg håber jeg kan gøre dig stolt, og vores barn stolt" sagde han kærligt og nussede hende ned af ryggen. han ville altid være der for hende og den lille. han lagde en hånd på hendes mave og smilede. han fik tårer i øjet af glæde. han gned sit øje, også det ødelagte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 15:10

"det kan du godt søde" hun smilede til ham og nød hans hånd ned af hendes ryg, hun kyssede ham blidt på munden da han lagde sin hånd på hendes mave, hun betragtede hans tåre som gled ned men han nåede at tøre den væk. Hun smilede blidt til ham "André... hvad tror du det bliver?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 18:39

lige meget hvad det bliver min elskede, så vil jeg være meget stolt, fordi den lille er et symbol på vores kærlighed, bare vores barn er sundt og rask, så kan jeg ikke ønske mig mere" sagde han kærligt og smilede glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 8:35

Hun smilede kærligt til ham, "Jeg er glad for jeg mødte dig André" hun kyssede ham blidt på munden inden hun lagde sit hoved på hans bryst og lukkede blidt øjne, "Jeg elsker dig" hun faldt hurtigt i søvn ind til André

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 21:31

han smilede træt og nussede hende i håret og så på hende. "Jeg vil ikke være nogen ting uden dig lynie" sagde han og smilede træt. han lagde sin ene arm over sine øjne og lukkede øjet og faldt der efter langsomt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 19:50

Lynie smilde blidt i søvn da hun lå ind til ham, hun elskede ham og han elskede hende, kunne hun få det meget bedre, han var den bedste for hende, hun ville aldrig bytte ham for noget, hun ville aldrig svigte ham, han var det eneste hun havde. Hun var så glad for at hun havde ham.
Hun vågnede tidligt om morgnen med et sæt og løb ud på badeværelset, hun brækkede sig igen, hun ville sådan ønske at hun ikke hele tiden skulle brække sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:45

andré kom ud til hende med et glas honning blomst vand, til at fjerne bræk smagen. "Er du okay min elskede" sagde han lettere bekymret. han var meget bekymret for hende, og kunne ikke lide at hun havde det skidt, det gjorde ham virkelig urolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:18

Hun kiggede op på André da han kom ud til hende, hun nikkede svagt og satte sig op af en væg, hun sukkede dybt. "Ja.. Jeg har det fint" sagde hun svagt og sank sammen. Bare det snart gik over, kunne hun ikke bare føde det barn nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:26

han satte sig ved hende. "Du vil døje med den kvalme i noget tid skat, til den lille er født, men du skal vide at jeg er her for dig, for jer, og jeg svigter jer ikke" sagde han og kyssede hendes kind og tog hende ind i sine arme. han kørte en hånd ned af hendes side og ned på hende mave, og kærtegnede den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:50

Hun kiggede på ham og nikkede, "jeg må vel bare... Tage mig sammen" hun puttede sig ind til ham da han lagde armene om hende, hun lagde hovedet mod hans skulder og nød at han nussede hende og kærtegnede hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:04

vi klare det her sammen elskede, du og jeg ligemeget hvad" sagde han kærligt og elskeligt. han elskede sin familie, sin elskede, og deres ufødte. han kunne ikke ønske sig mere end sin familie. de var hans liv, hans lykke, grunden til han ville leve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 22:29

Hun sukkede blidt, "jeg elsker dig André" sagde hun lavt og lagde sig blidt ind til ham, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hun havde ikke rigtig lyst til at sige noget, hun havde bare lyst til at ligge hos ham og hygge.

Et år senere


Lynie sad i sengen med Alexander i armene, hun vukkede ham stille frem og tilbage for at få ham til at lade vær med at græde. Hun tyssede blidt på ham og sang stille. Hun kyssede ham i panden imens hun bare sad med ham i armene. Han var et par måneder gammel nu, og han var stadig sådan en lille dreng. Han var så kær. Silke blød hud, det hår der var på hovedet var Andrés hårfarve, hans øjenfarve var nøddebrun som sin mors.. Han var perfekt.. Lille Alexander.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 22:35

Andre så på dem og strøg alexander over håret. "Hey lille mand hvad græder du dog over" sagde André stolt over sin familie. han satte sig ved dem og smilede og lagde sin finger i Alexanders lille hånd. "Måske er han sulten søde" sagde han kærligt og kørte en hånd igennem sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 22:45

Hun kiggede blidt op på André da han kom ind til dem, hun smilede stort til ham og kiggede så ned på Alexander, "jeg ved ikke skat.. Han har lige fået mad for en time siden..." Hun sukkede og kiggede lidt ned på ham, "han græder hele tiden... Tror du det er meningen, han er helt ren, han har fået mad.. Måske han skulle få sovet lidt.." hun kiggede spørgende på André

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 22:54

skal jeg tage ham lidt, så du kan hvile" sagde han og tog alexander op i sine arme og holdt ham imod sin skulder. "Lille mand vær nu sød at sove, så du kan blive en stor og stærk dreng" sagde andré. han vuggede alexander for at få ham til at sove og for at hjælpe Lynie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 23:15

"Ja, det ville være dejligt" sagde hun blidt og lod ham tage Alexander. Hun betragtede dem blidt og kyssede André på kinden inden hun lagde sig ned i sengen. Hun gav et dybt suk fra sig og fik bredt sig ud og strukket hver og en af hendes muskler. Åh.. Det var dejligt, hun havde haft så ondt i hendes ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 11:36

andré sang for alexander og vuggede ham. han var glad for at være far, men syntes godt nok at alexander græd meget. ¨å han gik ud og tænkte han ville skifte alexander. han lagde alexander på skifte bordet og tog hans ble af og vaskede hans numse, og gav ham en ren ny ble på og smed den gamle ud. "Sikke du havde skidt alexander" sagde han blidt og nussede sin søn på næsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 20:08

Hun smilede da hun høret André synge for Alexander, det var så sødt. Hun faldt langsomt i søvn og var ret udmattet så hun sov et godt stykke tid. Hun vågnede dog op til eftermiddags tid og satte sig op i sengen og kiggede sig omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

André, i have to tell you something - Page 3 Empty Sv: André, i have to tell you something

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum