Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Voteba13Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Voteba14Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Voteba15 
Edgar
Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Voteba13Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Voteba14Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 18:56

Det var en overraskelse der ramte ham. En omfavnelse. Sådan en havde han ikke mærket siden Meriko. Men det var ikke ens betydende med han blev blød. Han hørte hvad hun sagde. Og med det samme tænkte han. *Hun er knækket? På så kort tid. Jeg var ikke færdig med hende da jeg gik. Nu er hun fuldstændig lydig.* Han smilede roligt før han roligt begyndte at gå rundt om hende. "Bliv stående. Hvad er det Warren har sagt for at få dig til at tage dine klør ind." Spurgte han roligt. Før han roligt slog hende på røven. Ikke bare blødt. Nej hårdt. Meget hårdt. Det ville ikke undre ham hvis hun flyttede på sig. Men det var det som denne nye leg gik ud på. At give hende en ordre. Men så at gøre ting som måske ville få hende til at bryde den ordre. Så han kunne blive ved. Mens han roligt smilede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Man 13 Maj 2013 - 19:06

Hun stod stille og rystede dog stadig lidt. Hun håbede, at det havde hjulpet lidt på hende, at hun havde omfavnet ham og opførte sig som han ønskede hende det. Hun bed sig lidt i læben og stod stille. Hun spekulerede meget over om hun skulle fortælle ham, at Warren sagde, at han ville have magten. Hun ville ihvertfald pynte lidt på historien så hun forhåbentlig slap for ham. Hun kunne ikke holde ud og skulle lytte til Warrens lort. Hun gad ham ikke. Hun Bed sig lidt i læben "Han sagde, at han ville have magten over dig. Men ellers har han ikke sagt noget der kunne få mig til og ændre opførsel jeg er bare blevet klogere...Herre" hun bed sig lidt i læben og flyttede et skridt frem da hun mærkede, at han gav hende et hårdt klap på røven. Hun Bakkede dog hurtigt tilbage for hun vidste, at han ville skade hende "Undskyld herre undskyld..." hun måtte vinde hans tillid på den ene eller den anden måde.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 20:47

Han smilede roligt. Hvis hun blev ved sådan ville han nok begynde at stole på hende. Men han håbede dog hun engang imellem ville give noget modstand. Bare så det ville blive lidt sjovere. Da han var gået rundt om hende. Sendte han en ny flad hånd imod hende. Denne gang så den ramte hendes underliv. Bare for at pine hende lidt. Han elskede den fulde kontrol han havde for hende lige nu. En ting var sikkert. Hun var knækket. Hun var hans. Hans slave. Nu begyndte del 2 af hans mission. Udnyttelsen. "Godt så. Sig mig så hvem din familie er Luce." Sagde han smilende mens han fortsat gik rundt om hende. Tænkende over hvad han kunne finde på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Man 13 Maj 2013 - 20:53

Hun stod bare helt stille og håbede indvendigt, at han ikke ville skade hende mere end han allerede havde gjort for hun følte, at hendes krop var ved og give efter. Hun var også så småt ved og blive meget sulten. Hun havde nægtet og spise længe, men hun kunne ikke leve meget længere uden mad og drikke og hun havde ikke fået noget af det længe. Hun skreg højt og bukkede under da hun mærkede hans hårde flade hånd slå hende ved underlivet. Hun satte sig på gulvet med benene godt under sig så hendes underliv blev skjult lidt væk. Hun kiggede ned i jorden og bed sig i læben. Hun stivnede lidt da han spurgte ind til hendes familie. Hun havde ikke lyst til og fortælle ham noget om sin familie for hun ville ikke sætte dem i fare på nogen måde. Hun bed sig i læben "Hvorfor vil du vide det herre? Jeg har ingen kontakt til mine forældre og har ingen søskende eller nogen kæreste" hun vidste ikke hvad han skulle bruge disse informationer til, men hun håbede inderligt, at han ikke skadet hende på nogen måde overhovedet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 21:08

Han grinte svagt. Før han roligt stoppede op. "Hmm? Jeg tror jeg er blevet sulten. Kom lad mig se dig skaffe mad til mig." Sagde han roligt før han så ned på hende roligt. "Eller skal vi vente lidt?. Ja lad os det. Det er på tide du bliver indviet som min slave." Roligt begyndte han at knappe sine bukser op. Så de faldt ned på jorden. Indenunder havde han intet på. Hans lem var frit fremme. Det var på tide at sørge for at se om hun virkelig var hans komplette slave. "Vis mig hvad du kan. Vis mig om du kan tænde mig." Sagde han roligt mens han roligt stillede sig foran hende roligt. Og så fortsat på hende. Med et roligt og fast smil. Mens han nød at se hende lide sådan. Han elskede fornemmelsen af en sjæl i smerte. Han kunne mærke hendes sjæl's smerte. Klart og tydeligt. Hvilket bare gjorde ham mere sulten. Men nu ville han gøre hendes indvielse færdig. Før de begge fik noget mad. Men på grund af hendes benægtelse af mad. Kom hun til at lide under den mad hun skulle spise. Bare vent og se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Man 13 Maj 2013 - 21:36

Hun følte sig svag som hun sad på jorden og ikke anede hvad han ville gøre ved hende. Hun sukkede lidt og lyttede bare til det han sagde. Hun havde ikke tænkt sig og bede om noget. Hun bed sig i underlæben da han begyndte og snakke om at indvie hende. Hvad mente han? Hvad skulle hun gøre eller hvad ville han gøre? Tankerne fløj rundt i hovedet på hende og hun blev mere og mere nervøs for hvad der skulle ske. Hun hørte noget falde til jorden. Det lød som et stykke tøj der lå der. Havde han smidt noget af hans tøj? Hun blev meget usikker og turde ikke og gøre noget eller sige noget. Hun så væk og blev meget i tvivl "Hvad vil du havde jeg gør?..." der var nervøsitet og usikkerhed i hendes stemme. Hun ville ikke sige ham imod eller noget, men hun vidste virkelig ikke, hvad det var han ønskede af hende. Hun kørte en hånd hen over hans ben for og mærke om han havde smidt bukserne for noget tid siden og hun tog hurtigt sin hånd til sig da hun fandt ud af, at han havde gjort det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 21:40

Han tog hendes hånd roligt og førte den op til hans abnorm store lem. Helt unormal store lem. På trods af hans størrelse. Han var jo ikke den mest maskuline. Men det var ikke alle steder han ikke havde tykke muskler. Hans lem var i hvert fald stor. "Kom du hellere igang. Medmindre du gerne vil dø af sult. Jo hurtigere du kommer igang. Desto hurtigere får du din mad." Sagde han smilende mens han fortsat så på hende. tortur. Det var det fedeste. De små øjeblikke hvor der går panik igennem kvinderne. det var de øjeblikke han levede for. Det var dem han elskede. Det var dem der holdte ham i fremdrift. Mens han roligt smilede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Man 13 Maj 2013 - 21:56

Hun strittede ikke imod da han tog fat i hendes hånd. Hun turde ikke og gøre noget imod det han ønskede. Hun ville ikke komme mere til skade end hun allerede var. Hun mærkede hendes mave rumlede voldsomt så det næsten gav kramper i hendes mave. Hun håbede ihvertfald, at han ikke havde hørt hendes mave rumle for han ville sikkert bruge det imod hende i sidste ende. Det ville ikke undre hende. Da hun mærkede hans store lem blev hun meget overrasket. Hun havde ikke regnet med, at den var så stor som den var. Hun nikkede stille til hans ordre og begyndte langsomt og nusse den. Hun var bange for om det ikke var godt nok det hun gjorde.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 22:11

Han var rolig. Han kunne mærke hendes frygt. Han nød faktisk at se hende lide sådan. Selvom hun skjulte kunne han klart se hun led under dette 'tortur' han udsatte hende for. Roligt tog han svagt fat i hendes hår på baghovedet. Og hev hende langsomt imod den. Så hun kom tættere og tættere på den. Så han lidt bedre understregede hvad det var han ville have hende til at gøre. Den var en smule stiv nu. Ikke specielt. Men nok til at man kunne mærke selvom den ikke var super stiv nu var det mærkbart at den ville blive endnu større end den var nu. "Dygtig slave." Sagde han smilende med et ondt blik rettet mod hendes ansigt som kom tættere og tættere på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Ons 15 Maj 2013 - 22:19

Hun bed sig i underlæben, men strittede ikke imod ham for hun kunne ikke. Han var for stærk. Hun stivnede dog lidt da hun mærkede hans hånd imod hendes baghoved. Hun kunne hurtigt regne ud, hvad det var han ville have hende til og hun havde ikke lyst til og gøre det, men hun var nød til det. Hun var tvunget til det, men hun ville ønske, at hun slap for det. Hun tog stille sin hånd til sig da hun mærkede, at hun var kommet alt for tæt på hans lem med sit hoved. Hun prøvede ikke og få hovedet væk. Da hun var kommet helt tæt på hans lem. Knyttede hun sine næver og åbnede modvilligt sin mund og begyndte og sutte hans lem roligt. Hun brød sig overhovedet ikke om det. Hun mærkede kvalmen komme frem, men kæmpede med og holde den nede imens hun gjorde det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 11:41

Han grinte svagt. Selvom hun tog den i munden som en lydig lille slave. Blev han ved med at presse hende længere ind over den. Så den gled længere ind i munden på den. På et tidspunkt ville den komme for langt. Hvilket bare ville få ham til at presse længere. Lige indtil han kunne mærke hun skulle kaste op. Så ville han fjerne den. Men for hendes skyld måtte hun hellere lade være med at ramme ham. Det ville hun virkelig komme til at fortryde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Tors 16 Maj 2013 - 12:20

Hun kunne høre hans grin og det irriterede hende voldsomt indvendigt og hun havde lyst til bare og bide til for og få ham til, at stoppe men det turde hun ikke. Hun knyttede sine næver voldsomt så hendes hænder blev helt blå. Hun prøvede til sidst og få sit hoved væk for hun havde det som om hun var ved og blive kvalt af hans lem. Hun rystede voldsomt med hovedet og begyndte og mærke kvalmen komme frem. Hun rystede voldsomt med hovedet og kastede op da hun endelig kom fri fra hans lem. Hun ramte spidsen af hans fødder. Hun tørrede sine mund for resterne af brækket hun havde kastet op. Hun hang lidt med hovedet og var bange for hvad der skete med hende nu, hvor hun havde kaste op. Hun bed sig i læben "undskyld herre undskyld" det var frygt og tristhe i hendes stemme,

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 12:35

Hans brystplade han havde skjult indenunder den skjorte han stadig havde på. Begyndte at bevæge sig. Og ud af den kom 2 sæt hænder. Knogler selvfølgelig. De satte sig sammen og derefter gled ned og greb fat om begge hendes håndled. Som et par håndjern. Som havde stramt fast. Da de pludselig hev op. Så hun blev hevet op og stå. Med armene rettet direkte op i luften. Han så på hende ondt. "Du ramte mig. Det var ikke en god idé Luce. Nu må jeg straffe dig. Gad vide hvordan jeg skal gøre det nu." Sagde han smilende med et ondt blik rettet imod hendes blinde øjne. Mens hans smil var fortsat strålede af ondskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Tors 16 Maj 2013 - 14:54

Hun sad stille med hovedet hængende. Hun var bange for hvad der ville ske med hende for hun vidste, at han ikke ville lade hende slippe på nogen måde. Hun rystede af skræk og hørte noget der begyndte og bevæge sig. Hun begyndte of blive meget urolig og bed sig i underlæben. Det havde ikke været med vilje, at hun havde kastet op på ham, men det talte stadig som og være ulydig. Hun mærkede noget tage stramt fat i hendes håndled og hev hende op og stå med armene over hovedet. Hun rystede af skræk og bed sig i læben. Hun vidste godt at hun ville blive straffet og hun var begyndt og lære, at alt som ikke var godt nok eller var forkert eller lignende blev hun straffet for. Hun nikkede modvilligt til det han sagde "jeg ved det herre...men det var ikke med vilje herre for har ikke villet gøre det imod dig herre. Jeg undskylder for min handling herre og forstår godt, at du vil straffe mig herre" hendes stemme lød ynkelig og skræmt. Hun havde fået respekt for ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 14:28

Et roligt halvondt smil listede sig frem på hans læber. Før han langsomt gik bag ved hende. Og langsomt hævede hånden. "husk at sige tak til din mester. Nu når du så gerne vil ha jeg straffer dig." Sagde han før hans hånd fløj igennem luften og ramte hende hårdt på røven. En gang til. Og en til. Han slog ialt 10 gange 5 på hver balle. Med hans dæmonstyrke. Og hans tynde hænder. Så han slog med en umenneskelig styrke. Og en umenneskelig hårdhed på hånden. fordi det var som om han slog direkte med knoglerne. Som selvfølgelig var hårde. Da han var færdig med det. Besluttede han sig for det var tid til at gå lidt hårdere til den. Langsomt gled der en ribben knogle frem fra hans ærme. Som han roligt tog imod. Og slog på den ene af hendes baller med. Før han roligt lod spidsen røre hendes røvhul. "Tig mig om at gøre det beskidte slave." Sagde han og pressede den en smule ind. Med en ond latter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Lør 20 Jul 2013 - 14:41

Hun hang bare med hovedet. Hun havde ikke noget valg. Hun var nød til og gøre hvad der blev sagt. Han havde vundet. Hun overgav sig. Hun ville ikke kunne klare mere. Hun fattede dog stadig ikke, at hun stadig var i live. Det var næsten utroligt. De fleste ville haft været døde nu, hvis de oplevede det samme som hun gjorde. Hun bed sig hårdt i læben da hun kunne mærke, at han var gået bagved hende. Hvad ville han gøre? Hun mærkede dog, at sårene fra hendes ryg var begyndt og gå op igen og begyndte og blødte svagt ned af hendes ryg. Hun skreg højt da han slog hende på røven. Var det med knogler han slog hende med? Det føltes ihvertfald sådan. Hun vred sig af smerter, men hun kunne ikke gøre noget da hun stadig blev holdt oppe af nogle hænder. Der var kommet nogle små blodige refter på hendes baller. Det blødte svagt. Hun bed sig hårdt i læben da hun mærkede et slag imod hendes balle fra en knogle. Hun rystede voldsomt. Hun stivnede helt da hun mærkede noget spidst imod hendes røvhul. Hvad havde han tænkt sig? Var han gået fra forstanden?! Hun sukkede svagt og havde ikke lyst til og tigge ham om noget som helst andet end og slippe fri, men da hun mærkede noget blive presset op i hendes røv havde hun ikke noget valg. "Gør det beskidte herre. Kom nu gør det jeg beder dig herre. Vil elske det kom nu!" hendes stemme var ynkelig og nærmest til og dø af grin over.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 17:49

Et ondt smil kom frem. Da han så hvor meget hun blødte. Det var jo ondt. Han elskede det. Roligt omformede han ribben's knoglen så de skarpe kanter blev mere runde. Og den virkede lidt mere som en dildo. Før han roligt begyndte at presse den op i hendes røv. Dildoformet eller ej. Det måtte helt sikkert gøre mega ondt. Eftersom den ikke var våd. "Kom så. Skrig du kan li det. Skrig du elsker det. Skrig du vil ha mere. Og husk at sige tak til din herre. Og lad være med at kalde mig beskidt. Det er dig der er den beskidte slave. Det er dig som kan li det." Sagde han hårdt og kørte den lidt frem og tilbage. Den var ikke mega langt inde i hende. Et par centimeter. Men det var kun lige for nu. Hun skulle vente sig. Han havde noget meget værre. Bare vent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Søn 21 Jul 2013 - 9:07

Hun prøvede og holde sig i ro, men det var svært. Det gjorde for ondt i hele hendes krop. Hun havde det som om, at hendes ben ville give efter så hun bare hang i luften pga de hænder der holdt hendes arme over hovedet og gjorde så hun ikke kunne lægge sig ned eller sætte sig på gulvet. Hun skreg som en gal da hun mærkede ribbens knoglen blive presset længere ind i hendes røv. Hun vred sig som en gal af smerter. Hele hendes krop rystede voldsomt. Selv hendes ben var lige ved og skvatte væk under hende. "Undskyld herre! Tilgiv mig! Vil du ikke nok stoppe herre? Jeg beder dig elskede herre! Vil have dig istedet! Vil havde dit hårde lem i mig i stedet herre." hun skreg det. Hun vidste godt, at det ikke var det han havde bedt hende om og sige, men hun håbede lidt indvendigt, at det ville formilde ham lidt, at hun sagde, at det var ham hun hellere ville have. Om det så virkede eller ej vidste hun ikke. Hun skreg højere af smerte da hun mærkede, at han var begyndt og køre ribbens knoglen ud og ind af hendes røv. Hendes ben faldt under hende så hun endte med bare og hænge.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 21:45

Han grinte svagt. Før han roligt bukkede sig frem. Op ved siden af hendes hoved. Så han kunne hviske hende i øret. "Dygtig slave. Godt du er lydig. Fortæl mig så. Hvem bliver du hos. Hvem vil du kun mærke. Hvem er din elskede herre." Hviskede han svagt. Hvorefter han roligt lod sin hånd glide rundt fra hendes ryg og om til hendes bryst. Som han roligt tog på. Bare for at lade hende mærke lidt nydelse. Selvom han stadig rykkede ribbenet indeni hendes røv. "Tig mig om at tage dig. Gør det frækt nok til at jeg vil gøre det. Og så kan det være du får en belønning. Som måske noget mad." Sagde han og lod sin hånd glide fra hendes bryst ned af hendes mave. Og ned mellem hendes ben. Og rørte ved hendes klitoris. Før han roligt pressede Ribbenet længere op i hende. Bare for ikke at virke al for blød. Så istedet for et par centimeter. Var den mindst 5 centimeter indeni hende. Og han kunne sagtens presse den længere ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Man 22 Jul 2013 - 9:22

Hun havde helt overgivet sig. Hun kunne ikke kæmpe imod ham længere. Hun følte sig ødelagt og havde så ondt i hele hendes krop som var det, at hun havde ligget under et nedrevent hus i flere måneder og kun akkurat var overlevet. Hun havde så lyst til og skrige af rene smerter. Hun bed sig i læben da han begyndte og hviske hende i øret. "Herre jeg vil blive hos dig og ingen andre. Jeg vil kun mærke hele dig og dit hårde lem oppe i mig ingen og intet andet end det. Du er min elskede herre og jeg er din beskidte slave der gør alt hvad du beder om herre fra småt til stort herre" hun hang med hovedet og man kunne nemt høre på hendes stemme at hun havde store smerter i kroppen og havde overgivet sig helt til ham. Hun fik et mindre chok da hun mærkede hans hænder køre fra hendes ryg om til hendes bryst hvor han tog på det. Hun vidste ikke om hun skulle skrige af smerter eller prøve og nyde det. Hun pressede automatisk sin krop lidt fremad og lagde sit hoved bagover. Bandingen af smerte og nydelse i hendes krop sussede rundt og gjorde det svært for hende og kunne finde rundt i det. Hun sank en klump "Herre jeg vi have dig til og tage mig så hårdt og brutalt som du kan så jeg kan mærke dig. Vil du ikke nok tag mig med din store, hårde og brutale lem? Jeg beder dig. Har virkelig lyst til den. Vil mærke den oppe i mig." hendes stemme var ynkelig og man kunne også godt høre på hende, at hun prøvede og få det til og lyde ægte nok. Hun gispede kort da hun mærkede hans hånd der kørte ned af hendes krop og var begyndt og røre hendes klitoris. Hendes krop pressede sig tættere og tættere op af hans arm, men trak sig hurtigt tilbage da hun kunne mærke ribbenet blive presset længere op i hendes røv. Hun skreg kort og vred sig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 15:19

Roligt tog han ribbenet ud af hende. Og stillede sig bag hende roligt. Lod sin lem røre hendes baller blidt. Og slog hende på den ene balle med ribbenet. Som igen havde ændret form. Denne gang til en flad side. Sådan at den slog meget hårdere. Og mere brutalt. "Du siger du vil have den. Du får den. Du siger det uægte. Du får den i røven." hviskede han svagt. Før roligt bare lige lod hovedet presse sig ind i hendes røv. Før han roligt ændrede formen på ribbenet igen. Og pressede den ind i hendes mund. Tvang den så langt ind som hans lem havde været inde i hende før. Hvorefter nogle hænder og arme. Gled frem og greb fat i ribbenet. Og hendes baghoved. Hvorefter han tvang den frem og tilbage i hendes mund. Så den blev tvunget dybt ned. Samtidig med han besluttede sig for at hamre sin lem. Som klart var større end ribbenet. Helt op i hendes røv. Hvor han kørte den hårdt ind og ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Tirs 23 Jul 2013 - 10:04

Hun følte sig lettet da hun mærkede ribbenet blive trukket ud af hende. Hun stivnede dog lidt igen da hun mærkede hans krop tæt imod hendes ryg. Hun prøvede og ignorer følelsen af hans lem imod hendes baller. Det var så ubehageligt. Hvorfor skulle det være sådan et helved? Hun skreg op da hun mærkede slaget imod hendes ene balle med ribbenet. Hun var ved og blive temmelig øm ved hendes røv. Hvorfor skulle han være sådan imod hende? "Men...!" hun kunne ikke få sig selv til og afslutte sætningen da hun vidste konsekvenserne ved det og hun blev samtidig forstyrret da hun mærkede noget presse op i hendes røv. Hun bed sig hårdt i læben imens han førte sit lem op i hendes røv. Hun vred sig dog en del da han prøvede og presse ribbens knoglen ind i munden på hende. Hun flyttede flere gange hovedet til siden for, at undgå det, men det lykkedes ham alligevel. Hun vred sig som en gal og hostede af og til selvom det var svært med en ribbens knogle langt inde i hendes mund og ikke kunne få nogen chance for og få den ud af hendes mund. Hun prøvede og skrige, men det blev bare til en kvældende pive lyd der var lav.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 15:39

Han grinte svagt. Mens han fortsatte hårdt. Hænderne som holdte ribbenet gled ud så hun kunne snakke. Han stoppede kort med at rykke mens den var helt oppe i hende. "Men hvad? Sig det." Sagde han hårdt og slog hende hårdt på røven. "Fortæl mig hvad du er utilfreds med. Så jeg kan gøre det værre." Hviskede han hårdt i hendes øre. "Og et godt råd. Snak lidt mere ægte fra nu af." Hviskede han blidt. Før han roligt begyndte at køre i hendes røv igen. Samtidig med at de knoglehænder som holdte ribbenet langsomt kravlede ned af hende. Og pressede i stedet ribbenet op i hendes underliv i stedet. Hvor den langsomt kørte ind og ud. Mens han i samme tempo kørte i hendes røv. Langsomt begyndte han at køre hurtigere og hurtigere. I takt med at ribbenet osse kørte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Rafaela Ons 24 Jul 2013 - 14:28

Vi lukker dette emne pga jeg har fået gigantiske kreasvigt i dette emne og derfor laver vi et nyt der foregår noget tid efter alt dette er sket ^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!! - Page 3 Empty Sv: Just scream all you want. Even god can't hear you!!! Got it Luce!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum